lovely song
lovely song

lovely song

پست ویژه

سلام دوستان ولادت امام سجاد (علیه السلام) رو به همه تون تبریک میگم دوستان 

امیدوارم در این روز شاد و سلامت باشید دوستان 

و همین طور در امتحانات موفق باشید دوستان 

دوستان ازتون میخوام تا برام دعا کنید امتحان علوم رو 10 بشم آخه امتحانمو خراب کردم و فردا میخوام روزه بگیرم امیدوارم خدا روزه هامو قبول کنه 

نظرات 7 + ارسال نظر
فرهاد سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 11:37 http://bax-fun.ir

سلام دوست عزیز وبلاگ فوق العاده ای دارید به سایت منم سر بزنید پشیمون نمیشید.

لینک شدید
اومدم دیدم میخواستم نظر بدم ولی نتونستم

Alireza shabani سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 11:59 http://mojtaba-hoseinpour.mihanblog.com

سلام خدمت دوست عزیزم...خسته نباشید...داخل دوتا وب ها لینک شدید...هرروز بهتون سر خواهم زد ... شمام سر بزنید...در ضمن ولادت امام سجاد بر شما هم مبارک باد...
خدا نگهدار...

سلام ممنونم
دیدم
بازم ممنونم ازتون
چشم بهتون سر میزنم

نادیا سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 13:24 http://sig-nadya.blogfa.com

ایشالله قبول می شی اصلا نگران نباش
پیشاپیش روزه ت قبول باشه

ممنونم عزیزم

سارا سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 17:13 http://sara1361.mihanblog.com/

من به تو تعلق خاطر دارم، ولی متعلق به تو نیستم عزیزم!

کنارت می مانم تا ابد، ولی نمی توانم چسبیده به تو بمانم.

تازگی ها نچسب‌تر از قبل شده ام تازگی و این برایم تازگی دارد هنوز.

بگذار کمی باد بیاید.

برو کنار، همین کنار بمان؛ کنار من؛

فقط باد بیاید کافی ست؛

خیلی که دور می شوی، طوفانی می شوم.

همین کنارم باش تا بادی بیاید و آرام برود؛

اینطور آرامترم.

این‌روزها دستت را به من بده،

این حالا اندازه من است.

فاصله ات که کمی بیشتر می شود، تنهایی ام بزرگ می شود ناگهان؛

از این دورتر نرو؛

تا این اندازه می توانم، این‌قدرش برایم کافی ست.

بادی بوزد بینمان برایم بهتر است.

در همین فاصله هم می توانم پرواز کنم.

دستت که در دستانم باشد، تو را هم می توانم با خود ببرم.

دستم را رها نکن؛ اگر بیفتد، سخت پیدا می شود این‌روزها.

خیلی چیزهای دیگر هم سخت پیدا می شوند، روز هم حتی.

این‌روزها روز هم گیرم نمی آید؛ افتاده شاید جایی.

خورشید افتاده از اتفاق نبودنت و شب شده است.

بیا برایت قصه ای بگویم؛

وقت خوابیدن رسیده است؛

کنارم درازتر بکش،

دستانت را دراز کن،

من جایی همین نزدیکی ها در امتداد تو منتظر تو ام...

(رضا شیشه گران)

سلام سارا جون خوبی عزیزم خیلی شعر قشنگی بود عزیزم
خوشحال شدم که به وبلاگم سر زدی عزیزم

elsaaa سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 17:27

14

elsaaaaa سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 17:30

14

leylasky چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 00:28 http://www.leylasky.blogsky.com

سلام الهام جون ، خوبی؟
دلم براتون تنگ شده بود،
چقدر وبلاگت قشنگ شده ، کلی پیشرفت کردی
امیدوارم تو امتحاناتت هم قبول بشی

سلام لیلا جون خوبی عزیزم منم همین طور عزیزم
ممنونم عزیزم اگه تو این وبلاگو برام نمی ساختی من چیکار می کردم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد