lovely song
lovely song

lovely song

سال نو مبارک

سلام دوستان

خوبید خوشید سلامتید

 

دوستان سال جدیدو پیشاپیش بهتون تبریک میگم
 دوستان ایشالله که سال خوب و پر برکتی داشته باشید
و سال تحویل منو از دعاهاتون دریغ نکنید دوستان

منم همه تونو دعا میکنم
 دوستان فقط اگه میشه
اسماتونو بگید تا دعاتون کنم ممنونم
 

راستی دوستان اگه میشه
سونگم سال تحویل دعاش کنید زودتر خوب بشه

سلام دوستان سال 1394 رو به همه تون تبریک میگم
عزیزم ایشالله که سال خوب و پر برکتی داشته باشید دوستان
نظرات 22 + ارسال نظر
مهسا جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 12:40 http://www.justforsong.blogfa.com

مرسی الهه جون سال نو تو هم پیشاپیش مبارک

سلام عزیزم خوبی عزیزم ممنونم از نظرت عزیزم خواهش میکنم عزیزم وظیفه ام بود ممنونم سال نو تو هم پیشاپیش مبارک

shahab جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 13:22 http://twelfh-imam.blogfa.com

مهدی یاوران عزیز لحظات منتهی به تحویل سال

بهترین فرصت است همه با هم از خداوندمتعال ملتمسانه بخواهیم

در فرج حضرت که همانا فرج خود ماست تعجیل فرمایند.

وعده ما لحظه تحویل سال با قرائت دعای فرج(عظم البلا) و

خواندن نماز امام زمان(عج)این فرصت طلایی را از دست ندهیم.

سلام ممنونم از نظرتون

شیوا جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 15:14

سلام الهه جون عید تو هم پیشاپیش مبارک امیدوارم سال خوبی داشتە باشی

سلام عزیزم خوبی عزیزم ممنونم عزیزم عید تو هم پیشاپیش مبارک عزیزم تو هم همینطور عزیزم
راستی عزیزم ایشالله که به سلامتی بری سفر و به سلامتی برگردی
کیمچی هم از 6 شروع میشه عزیزم

شیوا جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 15:27 http://47777777777777.blogfa.com

دیشب تیزرشو دیدم
احتمالا ما امسال نریم مسافرت

ولی من تیزرشو تو کانال رهنما جون دیدم عزیزم
چرا عزیزم پس چرا نوشتی چند روز نیستم

شیوا جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 16:39

نه هستم اما خیلی کمتر میام به خاطر همون اونو نوشتم
حالا شاید بریم فعلا معلوم نیسن

چرا کمتر میای عزیزم
عزیزم همون نرید بهتره به خدا تهران خیلی کیف میده عزیزم سفر خیلی کسل کننده اس
اینو همینطوری گفتم عزیزم

mehrdad شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 13:13 http://www.jumong811.blogfa.com

سلام عیدشمامبارک سونگ خودم میادکیمچی بازی کنه
وممنون پست خیلی قشنگه بزودی منم آب گریت کنم خودمومنتظرم باشید

سلام ممنونم عید شما هم مبارک بله میدونم 6 قراره کیمچی شروع بشه
ممنونم شما به من و وبم لطف دارید

حلما سادات شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 15:46 http://asrakasra-fmp.mihanblog.com

سلام عید توام مبارک!

سلام عزیزم خوبی عزیزم ممنونم عزیزم عید تو هم مبارک

شیوا یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 00:15

سلام عزیزم کاری داشتی زنگ زدی

سلام عزیزم خوبی عزیزم صبحت بخیر عزیزم بله عزیزم میخواستم صداتو بشنوم جوابمو ندادی

sep!deh یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 20:05 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

سلام الهه جان، خوبی؟!

سال نو مبارک ..

برات سالی سرشار از موفقیت و شادکامی آرزومندم ..

ببخشید اگه سال گذشته یه ذره گرفته بودم و نارحتت کردم ..

ایشالا سال خوبی داشته باشی عزیز دلم ..

سلام عزیزم وقتی تو خوب و خوش و سلامت باشی خوب معلومه که منم خوبم
سال نو تو هم مبارک عزیزم منم امیدوارم که تو سال جدید همیشه روزهای خوب و خوشی داشته باشی عزیزم و دیگه غم و غصه رو دور ریخته باشی
نه عزیزم فدای سرت این چه حرفیه درسته ناراحت شدم ولی خوب الان خوشحالم که تو روحیه ات عوض شده عزیزم
ممنونم عزیزم ایشالله که تو هم سال خوب و خوش و پر برکت داشته باشی عزیزم و همیشه سلامت باشی
راستی عزیزم ممنونم از نظر شاد و پر انرژیت

لیلا دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 22:45

سلام الهه جان
خوبی؟
منم متقابلا سال جدید رو به شما وخانواده محترمتون تبریک میگم.
انشالله سالی پراز تلاش وموفقیت پیش رو داشته باشید.
والا راسش نمیدونم اولین بار کی بود!
از اینکه دوست خوبی هستید متشکرم.

سلام عزیزم خوبی عزیزم منم خوبم عزیزم خداروشکر
ممنونم عزیزم تو هم ایشالله سالی پر از سلامتی-موفقیت-شادی-خوشی- داشته باشی عزیزم
خواهش میکنم عزیزم

لیلا چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 13:01

سلام عزیزم
محبت داری الهه جان ، ممنون منم از داشتن دوستی مثل شما بسی خوشحالم.
پاینده باشی

سلام عزیزم خوبی عزیزم ممنونم عزیزم تو هم به من محبت داری عزیزم
ممنونم عزیزم منم همینطور عزیزم من دوستایی که تو نت دارم بهتر از دوست های مدرسه ایم هستن که من اصلا ازشون خوشم نمیومد
ممنونم عزیزم تو هم پاینده باشی عزیزم ایشالله که تعطیلات خوبی تو تهران داشته باشی عزیزم

نادیا پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 22:43 http://sig-nadya.blogfa.com/

چه افسانه ی زیبایی... زیباتر از واقعیت .. راستی مگر هر شخصی احساس نمیکند
که نخستین روز بهار گویی نخستین روز آفرینش است؟
نوروز مبارک

سلام عزیزم خوبی عزیزم ممنون عزیزم عید تو هم مبارک
کجا بودی عزیزم

نادیا جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 13:01 http://sig-nadya.blogfa.com/

مسافرت بودم

دو ماهه مسافرت بودی درسته اخه از اسفند وبو اپ نکرده بودی

نادیا شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 20:52 http://sig-nadya.blogfa.com/

سلام
آپم

سلام عزیزم خوبی عزیزم ممنونم عزیزم اومدم

mehrdad چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 12:09 http://www. jumong811. blogfa. com

سلام آپم

سلام ممنونم اومدم

سحر جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 13:07

حالا با این همه منو به وبت برمیگردونی؟!
بخدا پشیمونم
خواهش میکنم منو به وبت برگردون

سلام عزیزم خوبی عزیزم عیبی نداره عزیزم این اتفاق تا حالا هم برام افتاده عزیزم بیخیال

آذین سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 01:54 http://i64.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
جالبه!! یه وبلاگ به عشق یه بازیگر کره ای؟!! من یه قسمت هم از این سریال ها ندیدم تا حالا نمیدونم کی به کیه! سونگ کیه جومونگ کدومه؟اون یکی کیه ولی هر کی هست و هر بیماری داره خدا شفاش بده
در ضمن الهه جان آدم که خودش نمیاد بنویسه من دختر خوب و نجیبی هستم!!
یا آرایش کردن کار لدی نیست که به خاطر خدا بخوای آرایش نکنی!! شما چون سنت کمه بهتره تا بزرگ شدن برای آرایش کردن صبر کنی فقط!
نمیدونم چند سالته؟! ولی فکر کنم راهنمایی یا اوایل دبیرستان باشی؟ آره عزیزم؟
به هر حال وبلاگ شادی داری! موفق باشی

سلام عزیزم خوبی عزیزم ممنونم از نظرت عزیزم من زیاد خوب نیستم عزیزم ممنونم عزیزم من کلا آرایش نمیکنم عزیزم
16 سالمه عزیزم مهرماه ترک تحصیل کردم عزیزم در مورد سونگ هم بگم که تو نت بزن سونگ ایل گوک متوجه منظورم میشی عزیزم ممنونم عزیزم تو هم همینطور

یونا جمعه 4 اردیبهشت 1394 ساعت 17:41 http://sunkorean501.blogfa.com

وااااااااااااچه بی ادب بوده اصلا اصلا اصلا حرفش قابل بخشش نبوده بی ادب خوب کردی حذفشون کردی
من اون نظرو که داده بودی حذف کردم بچه ها نبینن ناراحت بشن
در ضمن مرسی عزیزم که بهم گفتی

سلام عزیزم خوبی عزیزم ممنونم عزیزم خواهش میکنم عزیزم

soofia سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 20:07 http://learnkoreaneasy.blogfa.com

سلام الهه جون وبلاگ خوبی داری .
من تازه وبلاگمو افتتاح کردم خوشحال میشم بهم سر بزنی^_^

سلام عزیزم خوبی عزیزم ممنون عزیزم نظر لطفته عزیزم سر زدم عزیزم
ممنون که سر زدی عزیزم

پرستــــــــــو سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 20:30 http://www.korean44.blogfa.com

▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒
▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
سلام
لطفا به من هم سر بزنین!
با تبادل لینک موافق هستین؟
نـــــــــــــــــظر=جبــــــــــــــــــران

سلام عزیزم خوبی عزیزم ممنون بابت نظرت عزیزم بله عزیزم موافقم سر زدم عزیزم ممنون که بهم سر زدی عزیزم

m دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 19:47

اگه بری تو پست ویژه ی وبت من کامنت گذاشتم با این اسم فک کنم راجبه فوتبال حرف زدیم.حالا ولش کن.اول اینکه کاور وبتو عوض کردی خعععععععلی خوب شد حالا انتقادم اینه اهنگه وبتو یا عوض کنی یا اصلا برداری

عزیزم ممنون از نظرت عزیزم کاور نه عزیزم قالبشو عوض کردم عزیزم نه عزیزم همین اهنگم خوبه

دانیال سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 11:44

همین دیروز آقا حامد گفت وب رو تا بینهایت میزاره کسی چیز بدی گزاشته که وب بسته شد؟حالا اگه فیلتر میشد یه چیزی:(

سلام نمیدونم چرا بسته شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد