lovely song
lovely song

lovely song

تولد 1 سالگی وبم

سلام دوستان عزیزم


خوبید خوشید سلامتید


ایشالله که هر جا که هستید


زیر سایه خانواده تون خوب و موفق باشید دوستان 


دوستان معذرت میخوام که دیر به دیر پست میزارم 


دوستان امروز روزی هست که وبم ساخته شد


البته یکی از دوستام این وبلاگو برام ساخت


و من ازش ممنونم که این کارو برام کرد


امروز وبم 1 ساله میشه


دوستان من همیشه این وبو آپ میکنم


ممنون میشم به این پستم هم نظر بدید


و اینکه از همه تون ممنونم


که به پست های قبلیم هم نظر دادید 

نظرات 32 + ارسال نظر
رهنما شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 19:45




سلام مباااااااااااااااااااااااااارکه

سلام عزیزم خوبی عزیزم ممنووووووووووووونم عزیزم بابت نظرت عزیزم ممنووووووووووووووووووووونم

شیوا جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 20:27 http://47777777777777.blogfa.com

سلام الهه جون تولد وبت مبارک امیدوارم سال های سال بتونی تو این وب فعالیت کنی
ببخشید دیر اومدم...
امروزم تولد وب من بود اما بلاگفا بازنمیشه

سلام عزیزم خوبی عزیزم ممنون عزیزم از نظرت عزیزم نه عزیزم عیبی نداره عزیزم
تولد 1 سالگی وبتو تبریک میگم عزیزم میدونم عزیزم باز نمیشه عزیزم ایشالله زودتر بلاگفا مشکلش حل میشه عزیزم خودتو ناراحت نکن عزیزم

تاباناک شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 04:49

مبارکه....////....

سلام ممنونم از نظرتون

mehrdad چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 09:52 http://www.jumong811.blogfa.com

سلام متاسفانه بلاگفاقطع شد مبارک باشه وبتون ایمیل دادم بهت پاسخ بده

سلام میدونم بلاگفا مشکل پیدا کرده ایشالله حل میشه ممنونم ایمیلتونو دیدم ولی خوب جواب ندادم شرمنده

mehrdad چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 10:37

ترجیح میدادم
وبلاگ اسکای درست کنم این وضع مسخره راحت میشدم
وخوش بحالتون وشرمنده بلاگفاباشدازاین غلط هانمی کرد

ممنون از نظرتون خوب شما هم میتونید تو بلاگ اسکای یا میهن بلاگ وبلاگ درست کنید

mehrdad چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 11:09

کاملابیخیال وبلاگ وبلاگ اسکای بشویم همنون بهتر بلاگفاباشدرفتم داخل بلاگ اسکای انجام شدایمیل وجواب جیمل هنوز نداد

صبر کنید زود از طرف بلاگ اسکای براتون ایمیل میاد راستش دوست من این وبو برام ساخته و بهم داده دستش درد نکنه

هه جین چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 21:24

سلام الهه جونم
قرررربونت
عضو نشدم که
میشه خودت تایید رو بزنی
بخدا وقتی من اون سایت رو باز میکنم زده نام و رمز خود را بنویسید
باور کن حرفمو

سلام عزیزم خوبی عزیزم الان دوباره بلاگ اسکای بهت ایمیل میده عزیزم سعی کن بتونی وارد ایمیلت بشی عزیزم

mehrdad پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 18:17 http://www.jumongjadid.blogsky.com/

www.jumongjadid.blogsky.com
سلام اینم آدرس جدیدام خوشامدیدوخسته نباشی

سلام موفق باشید

پونگ سان لیلا شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 10:05 http://poongsunleyla.mihanblog.com/

سَـلآمـ الهه جوون خوبـی گلمـ ؟{}
گل نآزمـ بهمـ سـر بزن چینگوجونم{}

سلام به روی ماهت عزیزم ممنون عزیزم خوبم چشم عزیزم

پونگ سان لیلا شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 11:04 http://poongsunleyla.mihanblog.com/

فدآتشمـ نوشتمـ کهـ مهـربون کآمنتآ فـقط تو پستِ ثآبت یعنـی پستِ اول{}

عزیزم حالا سر زدم عزیزم ایشالله بعدا نظر میدم

پونگ سان لیلا شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 11:28 http://poongsunleyla.mihanblog.com/

فدآت الی جونـَم خودتـ قـشنگی نوناجونمـ {}

ممنووووووووووووووووووووونم عزیزم نظر لطفته

پونگ سان لیلا شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 11:33 http://poongsunleyla.mihanblog.com/

الی جون لیـنکت کردمـ آجی توهمـ بلینکونـ{}

ممنون عزیزم لینک شدی

لیلا شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 13:51

سلام الهه جان
خوبی؟
عزیزم چرا نمیشه خوبم میشه
بگید لیلا اسکای سلام رسوند
ممنون که به فکر منم بودید، الهه جان.

سلام عزیزم خوبی عزیزم ممنون عزیزم خوبم عزیزم نه اینطوری که نمیشه عزیزم یه نظر بهتر بده عزیزم

لیلا شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 13:57

راستی تولد یه سالگی وبتون رو هم تبریک میگم ، انشالله برات مبارک باشه

ممنوووووووووووووووووونم عزیزم این وبو تو برام ساختی ممنووووووووووووووووونم

لیلا شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 15:18

سلام ، ممنون ، پس بیخیال گلم

عزیزم اگه منظورت نظره چشم عزیزم هر جور راحتی عزیزم

لیلا شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 23:08

پس یا باید مشکلشو خودم حل کنم ، یاتا پولم جمع بشه باید صبر کنم

سلام عزیزم خوبی عزیزم صبحت بخیر عزیزم من کامپیوترم شهریور پارسال سوخت مامانم برد بیرون یارو درست کرد تو هم ببر تعمیرگاه کامپیوترتو درست کنن

لیلا یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 21:05

1درصد هم فکر میکردی میدیدی دروغه چون اون با سه تا بچه واین همه کار وقت سرخاروندن نداره ،فک کن بیاد تو سایتها پیام من وشما رو بخونه
اشکال نداره

عزیزم https://twitter.com/songilkook ببین این صفحه اصلی سونگ در توئیتر هست عزیزم https://twitter.com/ilkooksong و این هم صفحه ای در توئیتر هست که یکی داره از اسم سونگ سوء استفاده میکنه و دوست دوستم با این لینک دومی به سونگ نظر داده نه با اولی

mobina دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 10:30

Ooooo mobarakeeeeeeeeeeeeeeeee

سلام مبینا جون خوبی عزیزم ممنون از نظرت عزیزم

mobina دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 14:19

سلام مرسی تو خوبی؟منو یادت بود ؟

ممنووووووووووووووون عزیزم خوبم عزیزم نه عزیزم من امروز اولین بارم بود نظرتو تو وبم دیدم این بارم دومین بارم شد که نظرتو دیدم عزیزم میشه یکم معرفی کنی

mobina دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 17:17

منم تعجب کردم گفتم شاید یادته ولی سخت نگیر فک نکنم یادت بیاد. راستی یه انتقاد بکنم ؟

عزیزم من تا حالا نظری ازت ندیده بودم عزیزم و تا حالا باهات دوست نبودم بکن عزیزم

M سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 12:05

کامنتام تو پسته ویژه ى وبت هست با همین اسم که الان کامنت گذاشتم.انتقادم اینه اهنگه وبتو یا عوضکنی یا کلا برداری راستی وبتم خعلیییی خوب شده طرحش قشنگتراز قبلی هست

سلام عزیزم ممنون از نظرت عزیزم میشه لینک دقیق پستی رو که پارسال باهام حرف میزدی رو بدی ممنونم عزیزم نه عزیزم این اهنگو دوست دارم عوضش نمیکنم

M سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 14:04

یعنی چی لینکشو بدم ؟ اخه خعلی خواب اوره اهنگه

یعنی اینکه لینک پستمو بده چون من با اسم پست ویژه پست زیاد دارم عزیزم نمیدونم کدومشو میگی عزیزم خوب تو اهنگمو گوش نده

m چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 11:05

تاریخ پسته 22 تیر 1393 هست تو ماه رمضون بود.اهنگرو میخوام گوش ندم ولی قطع نمیشه

سلام عزیزم خوبی عزیزم متوجه شدم عزیزم ولی تعداد نظرای اون پستم زیاده نمیتونم همه نظرای اون پستمو ببینم

m چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 11:28

اخرش شناختی ایا؟

والله چی بگم عزیزم نه نشناختم عزیزم ولی خوب اخر شناختمت

دریا یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 13:19

الهه جون وب خیلی زیبایی داری،همچنین ازت ممنونم که جواب سوال منم توپست ساحل جون دادی.

سلام عزیزم خوبی عزیزم ممنون از نظرت عزیزم ممنون عزیزم نظر لطفته عزیزم خواهش میکنم عزیزم وظیفه ام بود عزیزم

سارا دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 16:55

سلام عزیزم،تولد وبت مبارک ،ایشالله سلامت باشی و وبت به روز

سلام به روی ماهت عزیزم ممنون از نظرت عزیزم فکر میکردم دیگه نمیای وبم چون وقتی نظر دادم فکر کردم نت نمیای که اومدی ممنون عزیزم ایشالله تو هم سلامت و موفق باشی عزیزم

m سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 11:27

الهه جون سلام خوبی عزیزم؟یدونی چرا پیجه learnkoreanرو بستن؟

سلام به روی ماهت عزیزم ممنون عزیزم خوبم عزیزم نمیدونم چرا این کارو کردن با سایت

دانیال سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 11:40

وبمون چی شد؟

سلام حذف شد

m چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 12:15

واااااا چه ادمای مریضی هستن واقعا حال شما نمی خواید چیزی جایگزین کنید؟

سلام عزیزم خوبی عزیزم ممنون از نظرت عزیزم نه عزیزم

فرشته ی تنها جمعه 5 تیر 1394 ساعت 00:49 http://saba668.mihanblog.com

سلام گلم پستاتون همه محشره
فدات

سلام عزیزم خوبی عزیزم ممنون از نظرت عزیزم تو به من لطف داری

yeganeh دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 23:19 http://h1a1n1a1.blogfa.com

سلام آجی الهه وبت عالیه عزیزم خوشحال میشم به منم سر بزنی البته بلاگفا مشکل پیدا کرده من نمی تونم برم بخش مدیریت وبلاگ

سلام عزیزم خوبی عزیزم ممنوووووووووووووووووووووونم عزیزم نظر لطفته عزیزم ناراحت نباش عزیزم یه وب دیگه درست کن تو بلاگ اسکای درست کن که خیلی راحتتر از بلاگفاست

marjan یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 23:15 http://marjan2014mv.blogfa.com

سلاااااااااااااااااام
تولدش مبارک
خوشحال میشم به وبلاگ عشق کره سربزنید

سلام ممنونم چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد