lovely song
lovely song

lovely song

تولد 44 سالگی سونگ عزیزم

سلام دوستای گلم خوبید خوشید سلامتید ایشالله که همیشه سلامت و موفق باشید دوستان اکثر نظراتتونو تایید نکردم  ببخشید ولی ایشالله بعد از اینکه اینترنتم وصل شد نظراتونو تایید میکنم دوستان همونطور که همه تون میدونید امروز تولد 44 سالگی سونگ عزیزمه و من از همین جا تولدشو بهش تبریک میگم و میگم سلام سونگ عزیزم تولدت مبارک عزیز دلم خوشحالم که به این دنیا اومدی خوشحالم که طرفدارت هستم عزیزم با تمام وجودم تولد 44 سالگیتو بهت تبریک میگم و امیدوارم که همیشه کنار خانواده ات سلامت و موفق و خوشبخت باشی و همیشه زندگی عاشقانه و خوبی داشته باشی عزیز دلم امیدوارم در سریال جدید تاریخیت موفق و سربلند باشی عزیزم 

دوستان فردا عید غدیر خم هست عید همه تون مبارک دوستان ایشالله که همیشه کنار خانواده هاتون سلامت و موفق و خوشبخت باشید :25:  :10:  :9:  :20:  :19:  :15:  :22:  :5: 

دوستان برید ادامه مطلبو ببینید ممنونم:25:  :10:  :9:  :20:  :19:  :15:  :22:

 

Liner Shabha_Www.Shabhayetanhayi.ir (6)Liner Shabha_Www.Shabhayetanhayi.ir (6)

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (10)

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

بدون که قلبم فقط و فقط برای تو می تپه و بی تو هیچم

عاشقانه ترین حس رو با تو دارمو خوشحالم که دارمت

خوشحالم که به دنیا اومدی و دنیای من شدی

تولدت مبارک دوست خوبم

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آفرینش

و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن

و چه اندازه شیرین است امروز ، روز میلادت ، روزی که تو آغاز شدی

میلادت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

این هدیه ی آسمانی چشمانت
دلبسته به شمعدانی چشمانت
ای عشق تولدت مبارک ، قلبم
تقدیم به مهربانی چشمانت

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

یک سبد احساس را با تو قسمت می کنم
در شب میلاد تو جان نثارت می کنم
عشق زیبای تو را رونق دل می کنم
با تو ای زیباترین احساس بودن می کنم
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

امروز روز میلاد توست
و من در تب در کنار تو بودن میسوزم
من نیستم و تو بی من این روز را جشن خواهی گرفت
فقط لطفی کن و جای دل مرا خالی بگذار
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

فرا رسیدن سالروز تولدت را
در گوش قاصدک های عشق و زندگی زمزمه خواهم کرد
تا برف زمستانی از شوق حضورت بهار را لمس کند
آغاز بودنت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

امروز به تو فکر می کنم
به زمانی که چشم گشودی
و آغوش زمان ضربان قلبش را با تو یکی نمود
دنیایم با تو آغاز شد
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

و تو در هیاهو چه شادمانه خاموش کردی
آخرین شمع را
و من در سکوت چه عاشقانه گفتم
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

شب میلاد تو ای دوست برای دل من
شب میلاد همه خوبی هاست
دل من امشب ازاین حادثه خوش لبریز
دامن افکارم
پر گل های خیال تو شده است
تک تک گل ها را یک به یک می بوسم
و به دل می دوزم
گرچه دوریم از هم
دلی از عاطفه لبریز و پر از عطر امید توشه ی راهت باد

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

روز تولدت
در دل خاک ترک خورده قلبم دانه ای احساس می کارم
می دانم دست های کوچکش را رو به خورشید وجودت می برد بالا
زیر سایه مهربانت قد کشیدم
تو را با هیچ خاکی دیگری قسمت نمی کنم
آغاز نگاه زیبایت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

دیشب برای روز تولدت یک سبد ستاره چیده ام
تکه ای ازماه را و یک شاخه نیلوفر
تو متولد می شوی و من عاشق تر می شوم
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

امروز هوا دوباره حس قشنگی داره
نم نم عشق و مستی از آسمون می باره
تولدت مبارک اگه قابل بدونی
رها از این تن می شم
این هدیه تولد پیشکش چشمای تو نازگل زیبای من

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

مثلِ گلِ یاسی برخوشه یِ دلِ من
عطرتو پیچیده درکوچه یِ منزلِ من
روز میلادت مبارک ناز گل خوشگل من

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

خدا را به خاطر خلقت وجودت پاکت سپاسگذارم
و برای سالروز آغاز زندگی تو خوشبختی بیشتر آرزو می کنم

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

ای روشنی گسترده
ای زیبایی محض
ای آسمان بی کران مهربانی
کلامی می آفرینم تا با تو سخن بگویم
سالروز زمینی شدنت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

عزیزم
تماشای شفق در ماه زمستان
تماشای حضور لطیف توست
در دل معطر هستی
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

عزیزم تولدت مبارک
ایشالا تا آخر عمر زنده باشی !!! ((:

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،

شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت
امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و

من در اوج عشق، خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم.
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

امروز روز تولد توست و من هروز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه
هدیه ای برای روز تولد تو
لمس بودنت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک
در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم
و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم
آغاز بودنت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

ای زیبا ترین ترانه ی هستی. بدان که شب میلادت. برایم ارمغان خوبی ها وزیبایی هاست.

پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک.

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست
آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی
تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

سالیان درازی است که در گلخانه دلم گل محبتی را که خودت کاشته‌ای آبیاری می‌کنم
تولد مهربان ترین گل دنیا مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

پلک جهان می پرید
دلش گواهی میداد
اتفاقی می افتد
اتفاقی می افتد
و
فرشته ای از آسمان فرود آمد
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

سبز ترین خاطرات ازآن کسانیست که. در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

امروز خورشید شادمانه‏ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت،
قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

و تو آن شبنم عشقی که با آمدنت به روزگار تیره و تارم رنگ مهر و وفا بخشیدی !

دفترچه ی خاطرات قلبم را که خالی از عشق و یکرنگی بود،

سرشار از عشق و محبت کردی !نازنیم ! زیباترینم !

حضور گرم و همیشگی ات را هزاران هزار بار سپاس می گویم
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی
بهانه زندگیم تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

امشب تولد توست
وباز من کنارت نیستم
امشب تو شادمانی و باز در دلت نیستم
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است در دل من اما فقط آرزوی توست
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است
چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان !
فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد. آن را به تو تقدیم میکنم
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره
هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره
تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره
اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ می شود
اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم
جز دلی که به من پس دادی
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

امشب شب تولد توست
تو یک سال بزرگتر شدی
و عشق من یک سال در دلت کوچکتر
من اما هیچ وقت شب تولدت با تو نبودم
من هیچ وقت در دلت نبودم …
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

می آیی
با خواهش این و آن
در پوشش آرزوهای دیگران
می روی
با هزار آرزوی گران
برای خود
نه برای دیگران
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

این چندمین تولد توست؟
و چندمین انبساط مجدد کائنات؟
این جندمین بارخلقت است؟
و چندمین انفجار سکوت؟
چندمین لبخند آفرینش؟
خورشید را چندمین بار است که میبینی؟
و پروانه ساعتها چندمین بار است که میچرخد؟
و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمیخیزد؟
چندمین بار است که مجدداً نفس میکشی؟
چندمین دم!؟
چندمین آن!؟
آه که تو چقدر خوشبختی!
و جهان چه پرغوغاست ……
که بینهایتمین تولد تو را جشن میگیرد

من این را خوانده ام در قرعه فال

برای روز مولودت خوش اقبال

که نیکو هست این روز و همه روز


Liner Shabha_Www.Shabhayetanhayi.ir (6)Liner Shabha_Www.Shabhayetanhayi.ir (6)

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (10)

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

بدون که قلبم فقط و فقط برای تو می تپه و بی تو هیچم

عاشقانه ترین حس رو با تو دارمو خوشحالم که دارمت

خوشحالم که به دنیا اومدی و دنیای من شدی

تولدت مبارک دوست خوبم

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آفرینش

و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن

و چه اندازه شیرین است امروز ، روز میلادت ، روزی که تو آغاز شدی

میلادت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

این هدیه ی آسمانی چشمانت
دلبسته به شمعدانی چشمانت
ای عشق تولدت مبارک ، قلبم
تقدیم به مهربانی چشمانت

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

یک سبد احساس را با تو قسمت می کنم
در شب میلاد تو جان نثارت می کنم
عشق زیبای تو را رونق دل می کنم
با تو ای زیباترین احساس بودن می کنم
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

امروز روز میلاد توست
و من در تب در کنار تو بودن میسوزم
من نیستم و تو بی من این روز را جشن خواهی گرفت
فقط لطفی کن و جای دل مرا خالی بگذار
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

فرا رسیدن سالروز تولدت را
در گوش قاصدک های عشق و زندگی زمزمه خواهم کرد
تا برف زمستانی از شوق حضورت بهار را لمس کند
آغاز بودنت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

امروز به تو فکر می کنم
به زمانی که چشم گشودی
و آغوش زمان ضربان قلبش را با تو یکی نمود
دنیایم با تو آغاز شد
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

و تو در هیاهو چه شادمانه خاموش کردی
آخرین شمع را
و من در سکوت چه عاشقانه گفتم
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

شب میلاد تو ای دوست برای دل من
شب میلاد همه خوبی هاست
دل من امشب ازاین حادثه خوش لبریز
دامن افکارم
پر گل های خیال تو شده است
تک تک گل ها را یک به یک می بوسم
و به دل می دوزم
گرچه دوریم از هم
دلی از عاطفه لبریز و پر از عطر امید توشه ی راهت باد

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

روز تولدت
در دل خاک ترک خورده قلبم دانه ای احساس می کارم
می دانم دست های کوچکش را رو به خورشید وجودت می برد بالا
زیر سایه مهربانت قد کشیدم
تو را با هیچ خاکی دیگری قسمت نمی کنم
آغاز نگاه زیبایت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

دیشب برای روز تولدت یک سبد ستاره چیده ام
تکه ای ازماه را و یک شاخه نیلوفر
تو متولد می شوی و من عاشق تر می شوم
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

امروز هوا دوباره حس قشنگی داره
نم نم عشق و مستی از آسمون می باره
تولدت مبارک اگه قابل بدونی
رها از این تن می شم
این هدیه تولد پیشکش چشمای تو نازگل زیبای من

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

مثلِ گلِ یاسی برخوشه یِ دلِ من
عطرتو پیچیده درکوچه یِ منزلِ من
روز میلادت مبارک ناز گل خوشگل من

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

خدا را به خاطر خلقت وجودت پاکت سپاسگذارم
و برای سالروز آغاز زندگی تو خوشبختی بیشتر آرزو می کنم

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

ای روشنی گسترده
ای زیبایی محض
ای آسمان بی کران مهربانی
کلامی می آفرینم تا با تو سخن بگویم
سالروز زمینی شدنت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

عزیزم
تماشای شفق در ماه زمستان
تماشای حضور لطیف توست
در دل معطر هستی
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

عزیزم تولدت مبارک
ایشالا تا آخر عمر زنده باشی !!! ((:

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،

شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت
امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و

من در اوج عشق، خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم.
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

امروز روز تولد توست و من هروز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه
هدیه ای برای روز تولد تو
لمس بودنت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک
در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم
و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم
آغاز بودنت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

ای زیبا ترین ترانه ی هستی. بدان که شب میلادت. برایم ارمغان خوبی ها وزیبایی هاست.

پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک.

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست
آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی
تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

سالیان درازی است که در گلخانه دلم گل محبتی را که خودت کاشته‌ای آبیاری می‌کنم
تولد مهربان ترین گل دنیا مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

پلک جهان می پرید
دلش گواهی میداد
اتفاقی می افتد
اتفاقی می افتد
و
فرشته ای از آسمان فرود آمد
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

سبز ترین خاطرات ازآن کسانیست که. در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

امروز خورشید شادمانه‏ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت،
قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

و تو آن شبنم عشقی که با آمدنت به روزگار تیره و تارم رنگ مهر و وفا بخشیدی !

دفترچه ی خاطرات قلبم را که خالی از عشق و یکرنگی بود،

سرشار از عشق و محبت کردی !نازنیم ! زیباترینم !

حضور گرم و همیشگی ات را هزاران هزار بار سپاس می گویم
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی
بهانه زندگیم تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

امشب تولد توست
وباز من کنارت نیستم
امشب تو شادمانی و باز در دلت نیستم
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است در دل من اما فقط آرزوی توست
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است
چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان !
فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد. آن را به تو تقدیم میکنم
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره
هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره
تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره
اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ می شود
اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم
جز دلی که به من پس دادی
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

امشب شب تولد توست
تو یک سال بزرگتر شدی
و عشق من یک سال در دلت کوچکتر
من اما هیچ وقت شب تولدت با تو نبودم
من هیچ وقت در دلت نبودم …
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

می آیی
با خواهش این و آن
در پوشش آرزوهای دیگران
می روی
با هزار آرزوی گران
برای خود
نه برای دیگران
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)اس ام اس و متن های کوتاه و زیبای تبریک تولدتولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (4)

این چندمین تولد توست؟
و چندمین انبساط مجدد کائنات؟
این جندمین بارخلقت است؟
و چندمین انفجار سکوت؟
چندمین لبخند آفرینش؟
خورشید را چندمین بار است که میبینی؟
و پروانه ساعتها چندمین بار است که میچرخد؟
و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمیخیزد؟
چندمین بار است که مجدداً نفس میکشی؟
چندمین دم!؟
چندمین آن!؟
آه که تو چقدر خوشبختی!
و جهان چه پرغوغاست ……
که بینهایتمین تولد تو را جشن میگیرد

من این را خوانده ام در قرعه فال

برای روز مولودت خوش اقبال

که نیکو هست این روز و همه روز

ذکر منبع:http://shabhayetanhayi.ir

نظرات 42 + ارسال نظر
il gook پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 10:09

مرسی بابت پست زیبات گلم(یگانه)تولد عشقمم مبارکککککککککک

ممنونم اجی از نظرت خواهش میکنم اجی تولد سونگ مبارک

مهسا پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 10:14

تولدش مبارک

ممنون اجی که اومدی تولد سوووووووووووووووونگ عزیزم مبارک

سمیه پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 10:25

مرسییییییییییییی عزیزمممممممممممم ....منم عید سعید غدیر خم رو پیشاپیش تبریک میگم تولد سونگی عزیزممممممممم هزاران بار مبارکککککککککککک انشالله که همیشه شاد و سلامت در کنار خانوادش و دوستانش و طرفداراش باشه به همه آرزوهای زیبا خوب و عالی و دوستداشتنیش برسه...هدیه:::گل:

خواهش میکنم اجی وظیفه ام بود ممنونم اجی که بهم سر زدی و نظر دادی اجی منم عیدو بهت تبریک میگم اجی
تووووووووووووووووووووووووولد سووووووووووووووووووووووووووونگ عزیزمون مبارک
ایشالله همیشه اینطور باشه سونگ عزیزمون

فاطمه پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 10:56

مبارکاااااا باشه....ایشالا تولد 100 سالگیشو جشن بگیری......اینم براش..خخخخخ ناقابله......

ممنونم اجی از نظرت ایشالله تولد ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ سالگیشو بگیرم ممنونم اجی

Davood پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 11:44 http://www.mehrzad-amirkhani.ir

مبااااااااااااااااااااااااارک باشه سوننننننننننننننننننننگ

ممنونم تولش مبارک

Bita پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 16:43

تولدش مبارک …ایشالا همیشه زنده باشه…
الهه جون پیشاپیش عید تو مبارک ❤❤❤

سلام اجی بیتا خوبی ممنون از نظرت اجی نمیدونستم میای وبم
ممنون اجی ایشالله
ممنون اجی عید تو هم مبارک اجی ایشالله همیشه موفق و سلامت باشی اجی

Bita پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 17:29

قوربونت برم الهه جون …من همیشه میام وبت …چون وبت عالیه و خودتم بى نظیرى اجى جونم…
ایشالا همیشه نت داشته باشى پستاى جدید بذارى…همیشه موفق و شاد باشى گلم

فدای اجی بیتای خودم بشم من که انقدر به من همینطور وبم لطف و محبت داره یه دنیا ازت ممنونم اجی
فدات بشم اجی به خدا شرمنده ام میکنی با این حرفات عزیزم خجالتم میدی ,
ایشالله اجی البته با گوشی یخورده سخته پست گذاشت ولی واسه من عادی شده تو هم همینطور اجی ایشالله که کنکورتو خوب میدی و به نتیجه دلخواهت میرسی اجی بیتای عزیزم بازم نظر بده اجی به خدا بدجور حوصله ام سر رفته

Bita پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 18:09

مرسى عزیزم …مرسى از مهربونیت…هر چى گفتم لایقش بودى شرمنده واسه چى ؟؟؟
بمیرم برات حوصلت سر رفته …من پیشتم الهه جونم

فدات بشم اجی که انقدر برات عزیزم خوشحالم که لیاقت این لطف و محبتتو میتونم داشته باشم خدا نکنه اجی فدای سرت اجی بیا وب مهرزاد عضو شو اجی فاطمه هم عضوش شده

Bita پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 18:34

عزیزززززززمى
باشه عشقم میام عضو میشم …

فدات بشم اجی ممنونم دست گلت درد نکنه اجی

Bita پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 19:06

خواهش عزیزم اینا واسه تو…♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡♡♥♥♥♥♥♥♥

خجالتم دادی اجی
اینا هم برای تو هست
اجی چرا نیومدی سایت مهرزاد

رهنما پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 22:45

تولد سونگ ایل گوک مبارکعیدتان هم مبارکو ممنوووووووووووووووووونم

سلام اجی خوبی ممنونم از نظرت اجی بلاخره تونستی بیای
ممنونم اجی تووووووووولد سووووووووووووونگ مبارک
ممنونم اجید تو هم مبارک

ملیکا جمعه 10 مهر 1394 ساعت 01:56

سلاااااااااااااام دوست قدیمی

سلام اجی ملیکا خوبی چه عجب از این طرفا

Bita جمعه 10 مهر 1394 ساعت 11:33

الهه جونم الان عضو شدم تو سایت مهرزاد

سلام اجی بیتا خوبی به سلامتی اجی
http://www.mehrzad-amirkhani.ir/Forum/Post/1 اجی بیا تو این پست

Bita جمعه 10 مهر 1394 ساعت 12:34

سلام اجى جونم …توخوبى باشى من خوبم
رفتم به این پست الهه جونم…
واى خدایا الهه من که با ipad میام نمیتونم عکس پروفایل بذارم

سلام اجی اشکالی نداره اجی فدای سرت به اقا داوود بگی برات میزاره عکس پروفایلو

تانیا جمعه 10 مهر 1394 ساعت 12:47

تولدش مبارررررررک

سلام اجی خوبی ممنونم از نظرت اجی توووووووووووووووولد سونگ مبااااااااااارک

Bita جمعه 10 مهر 1394 ساعت 18:09

عه الهه جون اقا داوود تون که واسه من عکس پروفایل گذاشته
ینى از کجا فهمید من عکس مرتضى رو دوس دارم …

سلام اجی خوبی ممنونم از نظرت اجی از من پرسید چه عکسی بزارم منم گفتم عکس داداشی رو بزاره
اجی بیا تو اون پستی که برات گذاشتم اجی فاطمه منتظرته اخه فردا نیست

Bita جمعه 10 مهر 1394 ساعت 18:25

الهى قوربونت برم اجى خودمى دیگه…خونواده خاصیا همیشه از قلب همدیگه خبر دارن…واقعا مرسى خودمم همینو میخواستم عکس مرتضى رو اقاى خاصمونو…
♡دوست دارم تااااابد♡…بازم مرسى خیلى ممنون

فدات بشم اجی خدا نکنه بله همیشه از قلب همدیگه خبر داریم
خواهش میکنم اجی وظیفه ام بود منم دوست دارم اجی

Bita جمعه 10 مهر 1394 ساعت 18:54

واى الهه جون من اصن از این سر در نمیارم…الان شما اونجا کجایین ؟؟؟

خودت که الان اومدی انجمن اجی

Bita جمعه 10 مهر 1394 ساعت 19:21

یکمى با سایتش مشکل دارم…

اجی به مرور زمان عادی میشه برات ایشالله

Bita جمعه 10 مهر 1394 ساعت 20:13

اخه الهه جون فک کنم من نفهم تشیف دارم .…اخه من نمیتونم تو نقل قول کامنت بذارم......اخه چرا نمیشه…اعصابم بد جورى خورده

اجی رو نقل قول کلیک کنی میتونی زیرش متن دلخواهتون بنویسی خدا نکنه اجی دور از جونت

Bita جمعه 10 مهر 1394 ساعت 20:21

الهه جونم از طرف من باز ازشون معذرت خواهى کن …بگو رفیق نیمه راه نیستم،…بگو گوشیش شارژ شه دوباره میاد…راستى این نظراتم که مربوط به سونگ نیست پاک کن.…ببخشید که مزاحم خودتو وبت شدم

چشم اجی میام نه اجی اشکالی نداره خوشحالم که نظر میدی بهم نه اجی حذف نمیکنم

Bita جمعه 10 مهر 1394 ساعت 21:28

اخه الهه جون من رو نقل قول کلیک میکنم…اونجایى که من باید کامنت بذارم نیست …دو بار امتحان کردم دیدى چى شد یه بار واسه داوود کامنت خالى اومد یه بار واسه فاطى که ادامه کامنتش رفت…اصن بدجور ضایع شدم
نمیدونم والاااا شاید من خنگم …

خدا نکنه اجی دور از جونت ببینم اجی مگه تو بعد از نوشتن متنت ارسال موضوعمو نمیزنی اگه اونو بزنی حل میشه مشکلت یا میتونی تو پست عشقای تو دلی حرف بزنی

Bita جمعه 10 مهر 1394 ساعت 21:45

والا نمیدونم الهه جون …سرتو به درد نیارم…حالا یه جورى یاد میرم مرسى…

사랑해요 송일국 씨 جمعه 10 مهر 1394 ساعت 21:57

سلام آجی جون
پست عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود
تولد سوووووونگ جووووووووووووووون عززززیییز همموووووون
مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
ایشالله 100000000000000000000000000سالگی عشقم
کاشکی میتونستم به خودشم تبریک بگم
ولی بازم مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
عشقم کاشکی ببینمت یه روزی.............................................
دعاااا کنین بیاد ایران الهیییییییییییییییییییییییییییی آمین

سلام اجی خوبی اجی اسمت چیه اجی

사랑해요 송일국 씨 جمعه 10 مهر 1394 ساعت 23:31

سلام آجی جون
من اولین باره میام وبت اسمم الهه
چون وبت درباره سونگه واجب دونستم نظر بدم
آخه سونگ عششششششششششششق منه
موفق باشی آجی

سلام اجی خوبی ممنون که سر زدی و بهم نظر دادی اجی
عشق اول منم هست اجی
به همچنین اجی
من نفهمیدم اسمت چیه اجی

사랑해요 송일국 씨 شنبه 11 مهر 1394 ساعت 07:12

سلام آجی جون
خوبی؟
اسم من (الهه) هست آجی
دقیقا مثل اسم خودت آجی
موفق باشی

سلام اجی خوبی ممنون خوبم اجی اخی تو هم اسمت الهه اس

사랑해요 송일국 씨 شنبه 11 مهر 1394 ساعت 14:05

سلام آجی جون
خوبی؟
منم خوبم مرسی
یه سوالی داشتم
از کجا میتونم لیست نام تمااااااااام فیلمایی که عشقمون بازی کرده گیر بیارم؟
چون بعضیهاش خیلی قدیمیه نمیدونم
آجی اگه میدونی بگو حتما باشه؟
مرسیییی آجی

سلام اجی خوبی ممنون اجی خوبم خداروشکر اجی
اجی قسمت پیوند های وبمو میبینی زدم فیلم و سریال رو اون کلیک کن فیلم های سونگو گذاشته اجی

사랑해요 송일국 씨 شنبه 11 مهر 1394 ساعت 16:12

سلام آجی جون
همیشه خوب باشی عزیزم
لیست تمااااااااااااااام فیلمای عشقم هم سینمایی و هم سریال رو داره؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه همشه که یه دنیاااااااا ممنونم آجی

سلام اجی خوبی ممنونم از نظرت ممنون اجی خوبم ایشالله تو هم همیشه حالت خوب باشه اجی
برو خودت ببین اجی

سپیده مامان درسا شنبه 11 مهر 1394 ساعت 20:48

سلام عزیزم خسته نباشی

سلام اجی خوبی ممنونم که بهم سر زدی اجی سلامت باشی

سپیده مامان درسا شنبه 11 مهر 1394 ساعت 20:49

تولدشون مبارک ان شالله همیشه موفق و سربلند باشن تو زندگیشون

ممنونم اجی از نظرت تولد سووووووووووونگ مباررررررک ایشالله اجی

mehrdad دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 14:00 http://jumongjadid.blogsky.com

:هدیهسلام تولدش سونگ ایل گوک مبارکه 44سالگی اش مبارک باش

سلام ممنونم از نظرتون تووووووووووووووووووولد سوووووووووووووونگ مبارک باشه

یاسمین دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 17:19

سلام الهه جان... ممنونم که اومدی کانالم نماشا و احوالم و جویا شدی... تولد سونگ عزیز هم مبارک باشه...

سلام اجی خوبی ازت ممنونم که بهم سر زدی و نظر گذاشتی اجی شرمنده ام کردی
وظیفه ام بود اجی از حالت با خبر بشم
تولد سووووووووووونگ مبارکه

사랑해요 송일국 씨 دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 11:51

سلام به روی ماهت آجی الهه
خوبی؟
آجی یه سوال دارم که از هرکی پرسیدم جواب درستو بهم نداده
آجی خواااااهش میکنم اگه میدونی دین سونگ عزیزم چیه بگو بهم
خدا رو قبول داره؟؟؟؟؟.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به خدا اینقد داغونم اجی که نمیدونم خدا رو قبول داره یا نه
اگه میدونی بگو آجی جون فداتشم
راستی یه چیزی رو بگم بهت آجی جون
سونگ جون که سه قلو پسر نداره
مانسه دختره مین گوک و دائه هان پسر هستن
آخه تو پست تولدشون نوشته بودی سه قلو پسر

سلام اجی خوبی ممنون اجی خوبم خداروشکر اجی سونگ دینش مسیحیه خدارو قبول داره اجی مستندو که میبینی دستش یه دستبند انداخته که کاملا مشخصه دینش مسیحیه و خدارو قبول داره
اجی مانسه هم پسره اجی سه قلوها پسرن نه دختر سونگ دختر خیلی دوست داره هر جا که میره دختر میبینه ایشالله که خدا دخترم بهش بده

사랑해요 송일국 씨 دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 17:28

سلام آجی جونم
وااااااااقعا خیلی خوشحال شدم
مرسییییی فداتشم
اما من یه فیلم دارم که سونگ اعضا خانوادشو معرفی میکنه
من کره ای بلدم آجی خودش میگه
سونگ دائه هان پسرمه که اول به دنیا اومده
سونگ مین گوک پسر دوممه
و سونگ مانسه دختر کوچیک ترمه
+معرفی بقیه خانوادش
این فیلم رو که دارم از یکی از دوستام بهم داده که اونم عاااشق سونگه
البته اینم بگم که با وجود مانسه بازم دلش میخواد که دو قلوی دختر هم گیرش بیاد
ایشاااااااالله خدا بده بهش هر چی که میخواد

سلام اجی خوبی خواهش میکنم اجی خوشحالم که مشکلتو حل کردم عزیزم
اجی این لینکیو که برات گذاشتم عکس سه قلوهاست خودت متوجه میشی که مانسه پسره نه دختر
http://uupload.ir/viewer.php?file=lzvo_11988460_785129081598193_5915077757465460975_n.jpg

사랑해요 송일국 씨 دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 19:45

سلام آجی الهه
خب منم سه قلو گیرم بیاد یه دختر دو تا پسر ناچار میشم واسه مثل هم بودنشون لباسای ست هم تنشون کنم
تو نت بزن عکس نی نی هاش رو از حالت های مانسه میشه فهمید دختره من از هم تشخیصشون میدم
بازم آجی اگه ناراحت شدی ببخش
نظرایی که مربوط به پستت نبوده رو حذف کن آجی
فداتشم موفق باشی

سلام اجی خوبی ممنونم اجی به خدا مانسه پسره اجی دختر نیست هر چقدر بگم پسره تو میگی دختره
اشکالی نداره اجی
ممنون اجی تو هم همیشه موفق و سلامت باشی عزیزم

사랑해요 송일국 씨 سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 00:42

سلام آجی مرسی خوبم
تو هم همیشه سلامت باشی عزیزم
آجی خو اشکال نداره من میگم دختره تو بگو پسره
مهم اینه که نی نی سونگ جونه هرچی باشه فرشته ست چه دختر چه پسر
آجی بازم میگم ببخش اگه از نظرم ناراحت شدی
نظرایی که دادم مربوط به تولد عشقم نیستو حذف کن آجی

سلام اجی خوبی ممنونم اجی ایشالله که تو هم سلامت و موفق باشی
اجی اینو بدون سه قلوها واقعا پسرن اجی دختر نیستن به خاطر منم که شده اینو باور کن

جومونگ سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 05:17

باشه آجی فداتشم به خاطر گل روی ماه تو مانسه هم پسره
ولی خودمونیم قیافشم مث دختراس هااا
موفق باشی آجی

http://www.justforsong.blogfa.com اجی این وب دوستم مهسا هست برو ازش بپرس ببین مانسه پسره یا دختر

جومونگ سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 12:18

سلام آجی
فدات بشم من
من که گفتم باشه پسره
عزیزم ناراحت شدی؟
ببخشید اگه ناراحتت کردم با نظرم
ایشاللللللله دخترم گیرش بیاد

سلام اجی خوبی خدا نکنه اجی این چه حرفیه
اجی مانسه از اسمش مشخصه پسره اجی تو هم هی بگو دختره اخه سونگم از خداش بود یکیشون دختر باشه ولی خواست خدا این بود که سه قلوها پسر باشن

사랑해요 송일국 씨 سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 17:12

آجی من بیچاره که دفه آخر گفتم باش پسره
کااااااش که دختر هم گیرش بیاد

سلام اجی خوبی گریه نکن اجی خدا خیلی مهربونه مطمنم یه روز سونگ دختردارم میشه ایشالله

marzi جمعه 24 مهر 1394 ساعت 17:19 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام الهه جان.
ببین خانمی من فکر کردم اون پیام جنبه خصوصی داره و فقط بین من و توئه. بهمین خاطر تاییدش نکردم.
حس میکنم این جور پیامها بین خودمون باشه بهتره.
ممنون که به یاد منی. تشکر.

سلام اجی خوبی ممنونم از نظرت اجی متوجه شدم اجی
خواهش میکنم اجی وظیفمه

دانیال شنبه 25 مهر 1394 ساعت 14:43 http://koreadesign.blogfa.com

سلام
خوبی؟
چه خبر؟
از یونا خبر نداری؟وبش چی شد؟
تولد ایل گوک جون یادم رفته بود
یه چند .قتی نبودم وقا نمیکنم بیام الانم مدرسه شروع شده که دیگه یک لحظه ام وقت نمیکنم بیام
بای تا های

سلام ممنونم خوبم خداروشکر اشکالی نداره

سپیده مامان درسا دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 19:06

سلام اجی خوبی ممنونم اجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد