lovely song
lovely song

lovely song

اولین سالگرد پرواز مرتضی

سلام دوستان خوبید خوشید سلامتید ایشالله که همیشه سلامت و موفق و شاد و خندون باشید دوستان ایشالله که تا به امروز عزاداری های همه تون قبول حق واقع شده باشه دوستان امروز ۲۳ آبانه روزی که پارسال مرتضی فوت کرد من ۱۷ آذر پارسال طرفدار مرتضی شدم اولین بار اومد تو خوابم ۱ ماه و ۸ روز دیگه هم ۱۷ اذره و یه ساله که طرفدار مرتضی میشم رفتنتش واسه ام سخت بود ولی عادت کردم به نبودش چون دوستش دارم و نمیخوام روحش در عذاب باشه پارسال یه عده پیدا شدن و در زمان حیات مرتضی براش شایعه مرگ درست کردن و مرتضی فقط سکوت کرد هیچی نگفت دلشو شکستن قلب پاکشو شکستن ولی ازشون گذشت شاید این یه عده باعث بدتر شدن حالش شدن دوستان این حرف های دلمه که باید میگفتم و خودمو خالی میکردم شرمنده اگه حرفام ناراحتتون میکنه این پست رو به همه طرفدارهای مرتضی تقدیم میکنم و ازشون میخوام تا براش یه فاتحه بخونن و صلوات بفرستن اینجوری روح پاکش شاد میشه ممنونم ازتون دوستان که بازم به وبلاگم سر میزنید 

نظرات 746 + ارسال نظر
مهدیه شنبه 23 آبان 1394 ساعت 10:15

سلاااااااااااااام الهه جونم نظر اول از جانب آجی مهدیه است عزیزم سالگرد فوت داداش مرتضاتو بهت تسلیت میگم چشم فاتحه و صلواتم به روی چشم
خدابه خانواده اش صبر بده
فعلا باااااای عزیزم

سلام مامانی جونم خوبی ممنونم خیلی ممنونم که بهم سر زدی و نظر گذاشتی
ممنونم مامانی منم تسلیت میگم بهت
انشالله
به سلامت اجی موفق باشی

نادیا شنبه 23 آبان 1394 ساعت 15:40

روحش شاد...

سلام اجی خوبی ممنونم اجی شرمنده دیر تایید کردم الان دیدم

رویا شنبه 23 آبان 1394 ساعت 20:19

سلام اجی خوبی ممنونم عزیزم اینجا واقعا قشنگه مخصوصا اهنگش که الان اشکاموجاری کرد

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم خداروشکر تو چطوری ممنونم از لطف و محبتت به من و وبلاگم اجی شرمنده اجی گریه تو هم در اوردم

ماریا یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 12:42

سلام اجی تسلیت میگم ..خدا رحمتش کنه..

سلام اجی خوبی ممنونم اجی منم تسلیت میگم اجی ممنون که بهم سر زدی عزیزم

الهه(تارا) سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 22:30

سلام به آجی الهه فرشته خودم
خوبی آجی؟
آجی ببخشید آجی اون 100مگ هم فوووری تموم شد آجی با گوشی مامانم اومدم آجی جون
آجی میدونم شاید دیر باشه ولی وااقعا از ته قلبم تسلیت میگم آجی
انشالله که همیشه روحش شاد باشه و روح دشمنانش..... در عذاب
آجی فدات بشم الهی
موفق باشی آجی

سلام عزیزم خوبی چطوری خوبم خداروشکر اجی فدای سرت اجی عیبی نداره نه اجی دیر نیست تازه سه روزه گذشته اجی
ایشالله اجی ایشالله
خدا نکنه اجی موفق و سلامت باشی عزیزم

الهه(تارا) پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 01:20

سلام آجی
خوبی آجی منم خوبم
آجی چندبار پستتو خوندم آجی واقعا گریم گرفت
آجی فدات بشم که به فکر مرتضی هم هستی عزیزم
آجی نتم گرفتم آجی بیشتر میام وبت آجی
آجی آدرس.ع. ک. س. ندادی وب قدیمیم آجی
اشکال نداره آجی فدات بشم
موفق باشی آجی

سلام عزیزم خوبی صبحت بخیر اجی منم خوبم خداروشکر اجی
اخی عزیزم ببخشیدکه پستم گریه تو در میاره اجی ولی طرفدار کسی باشی که دلشو شکوندن و باعث شدن حالش بدتر بشه و دستش از این دنیا کوتاه بشه هر کاری به خاطرش میکنی
خدا نکنه اجی فدای سرت اجی خوب مرتضامه دیگه دوستش دارم
خداروشکر که نتم گرفتی عزیزم بزار بمونه نتت اجی زود تمومش نکن توروخدا
میدم اجی میدم
خدا نکنه عزیزم موفق و سلامت باشی

الهه(تارا) پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 13:31

سلام آجی
خوبی آجی منم خوبم
آره آجی درک میکنم آجی الهی فدات بشم
چشم آجی سعی میکنم طاقت بیارم آخه آپارات نمیذاره
ولی سعی میکنم بخواطر آجی الهه گلم دانلود نکنم
باش آجی من منتظرم عزیزم
همیشه موفق باشی آجی

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر اجی
فدات بشم اجی ممنونم که درکم میکنی عزیزم
عزیزم منم دیروز مستند دانلود کردم و اهنگم فکر کنم دیروز دانلود کردم دو روز پیشم اهنگ دانلود کردم
افرین گلم
موفق و سلامت باشی عزیزم

الهه(تارا) پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 18:12

سلام عزیزم
خوبی آجی
خدا نکنه آجی
آجی ببخشید میپرسم ولی آجی میدونی چند تا قسمت مستند سونگ و سه قلوها ساخته شده تا الان؟
آخه آپارات تقریبا 13 یا 14 تا بیشتر ندیدم من
میخوام همرو بگیرم چون کامل به ترتیب ندیدم قاطی پاتی دیدم
آجی پست تولد سونگ جون خیییییلی نظر دادم آجی سعی میکنم اینجا ندم یا کمتر بدم که همه نظرا رو نگیرم توی پست مرتضی جون
فدات بشم الهیییییییییییییی
همیشه موفق باشی

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر اجی
اجی ساخته نمیشه ضبط میشه عزیزم
یکشنبه همین هفته فکر کنم قسمت ۱۰۴ یا ۱۰۵ پخش میشه اجی سونگ از ۱۵ تیر ۹۳ اومد تو مستند یعنی از قسمت ۳۴ سونگ بود تا الان
فدات بشم عزیزم عیبی نداره فدای سرت اینجا هم دادی ناراحت نمیشم عزیزکم
خدا نکنه اجی بابت تاخیر معذرت میخوام موفق و سلامت باشی

الهه(تارا) پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 22:47

سلام آجی
همیشه خوب باشی عزیزم
خب من زیاد سردرنمیارم
آجی جایی سراغ نداری که از قسمت 1 تا 105 که گفتی برای دانلود باشه؟
آخه ما KBS نداریم آجی
یا اسم دقیقی چیزی نمیدونی آجی سرچ کنم گیرم بیاد؟
آجی واقعا ببخشید آجی هرچی سوال دارم از تو میپرسم آجی
الهییییی فدای آجی الهه گلم بشم که ناراحت نمیشی ازم
همیشه موفق و سلامت باشی آجی

سلام اجی خوبی ممنونم خوبم خداروشکر اجی وای اجی شرمنده اجی دیشب نظرتو تایید کردم ولی جوابش ناپدید شد منم خواب بودم الان فهمیدم خیلی شرمنده
اجی یه سایت هست که مستندو میزاره اما کامل یعنی اینکه اون سایت کل قسمتو میزاره اجی دوستم یاسمن جان در کانالش تو سایت نماشا از اردیبهشت کانالشو درست کرد مستندو گذاشت البته قبلا مستندو اپلود میکرد بهمون میداد اجی
البته کامل نذاشته اجی ولی فقط قسمتی رو که سونگ تو مستندو میزاره
اجی اینو سرچ کن مستند superman
اشکالی نداره اجی فدای سرت نه قربونت برم ناراحت نمیشم
خدا نکنه عزیزم ممنونم عزیزم ایشالله که تو هم همیشه موفق و سلامت باشی اجی بابت این نظرت ببخشید

leylasky پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 23:28 http://www.leylasky.blogsky.com

سلاممم
خوبی خانومی؟
شرمنده که دیر به دیر میام ، اینترنت یا اصن نی یا خیلی ضعیفه.
سرمنم شلوغه مث همیشه
وااای یه سال گذشت؟!خدا رحمتش کنه ، ولی چه خوب که تو یاد طرفداراش مونده.
منم طرفدارش بودم خیلی حیف شد.
همیشه وقتی آهنگ یکی هست تو قلبمو میخوند یاد سونگ میافتادم ، بخاطر همین بیش از یکسال آهنگپیشواز موبایلم بود. اونموقع خودشو خوب نمیشناختم ، فقط 4 تاآهنگش تو موبایلم بود که گوشمیکردمو دوسش داشتم.
بازم خدا رحمتش کنه این شب جمعه ای.
شادی روحش
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم.

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر اجی عیبی نداره اجی فدای میدونم اجی مواظب خودت باش اجی این روزا هوا خیلی سرده
اره اجی ۱ سال و ۶ روز گذشت اجی
مرتضی همیشه در قلب خانواده خاصش موندگاره اجی تو قلب منم که طرفدارشم تا ابد موندگاره
اخی الهی فدات بشم اجی اهنگ یکی هست مرتضی رو گوش میدادی یاد سونگ میفتی
اجی تو هنوزم باید طرفدار مرتضی بمونی مثل خودم مرتضی همیشه هست همیشه هیچوقت تنهامون نمیزاره
ممنونم اجی که بهم سر زدی و نظر دادی ببخشید دیر تایید کردم

الهه(تارا) جمعه 29 آبان 1394 ساعت 04:03

آجی الهه به من جواب ندادی آجی

الهه(تارا) جمعه 29 آبان 1394 ساعت 14:51

سلام آجی خوبی آجی
الهههههههههی فدات بشم عزیزم برا نظر اصلا ناراحت نشدم آجی چون مطمئن بودم جواب دادی ولی نرسیده
یه دنیاااااا مرسی آجی برای آدرس مستند
من همونا که سونگ توش هست رو ببینم برام بسه
آجی یعنی این آدرسی که گذاشتی قسمت کاااامله؟
اگه کامل باشه که عاااااااااالیه
عااااشقتم آجی گلم

سلام اجی خوبی این دومین باریه که جوابتو میدم اجی ساعت ۳ جوابتو دادما ولی بلاگ اسکای نمیدونم چشه حذف کرده
خوبم خداروشکر اجی تو چطوری اجی
بازم شرمنده اجی
خواهش میکنم عزیزم وظیفه ام بود
کدوم ادرس اجی

الهه(تارا) شنبه 30 آبان 1394 ساعت 03:21

سلام آجی
منم خوبم آجی خدا روشکر آجی
همیشه خوب باشی آجی
آره آجی همون طور که توی ارسال نظر نفس منو بند میاره
توی جواب دادن نظرات هم حتما آجی الهم رو اذیت میکنه
اصلاااا نیازی نیست بگی"شرمندم"
چون تقصیر بلاگ اسکای
آجی ببخشید آجی اشتباه نوشتم آدرس
منظورم این بود که گفتی سرچ کنم superman
البته آجی سرچ هم کردم ولی چیزای دیگه اومد
فدات بشم آجی هی میام این پست یاد مرتضی میافتم آجی
همیشه موفق و سلامت باشی آجی

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر که تو هم خوبی عزیزم
مگه تو ارسال نظر چه مشکلی داری اجی
عیبی نداره اجی درسته اذیت میشم ولی خوب به خاطر تو دوباره جوابو مینویسم عزیزم
عیبی نداره اجی فدای سرت
اجی ببینم تو سایت پیکوفایل عضوی اگه اونجا عضو باشی تو سایت نماشا هم میتونی عضو بشی بدون اینکه ثبت نام کنی
فدات بشم اجی شرمنده
ممنونم عزیزم تو هم همیشه سلامت و موفق باشی

الهه(تارا) شنبه 30 آبان 1394 ساعت 11:03

سلام آجی
منم خوبم
خداروشکر که خوبی آجی
آجی برای ارسال همش به من میگه کد امنیتی اشتباه وارد شده درحالی که درست میزنم گاهی باید 20 بازی نظر ارسال کنم که تازه بعدشم یهو چندتا چند تا ارسال میشه
سعی میکنم نماشا ثبت نام کنم آجی
اگه ثبت نام کنم میتونم مستند ها رو بگیرم آجی؟
نه آجی عزیزم چرا شرمنده گلم
خدانکنه عزیزم
موفق باشی آجی

سلام اجی خوبی ممنونم اجی نه زیاد خوب نیستم عزیزم
عزیزم برای ارسال نظر اگه میگه کد اشتباهه صفحه رو بارگیری کن درست میشه
اجی باید تو سایت picofile.com عضو باشی بعدش تو نماشا هم عضو میشی عزیزم اره عزیزم فدات بشم عزیزم تو هم همیشه سلامت و موفق باشی عزیزم

الهه(تارا) شنبه 30 آبان 1394 ساعت 17:42

سلام آجی عزیزم
آجی الهه گلم چی شده که خوب نیستی آجی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اتفاقی افتاده که خوب نیستی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟
آجی گلم خوب نباشه منم خوب نیستم
آجی منظورم این بود که 20 باری بارگیری میکنم اما نمیشه حتما مشکل از گوشیمه
آجی نماشا عضو شدم آجی چون یه بار سعی کردم بلاگ اسکای وب بسازم وب ساخته شد اما دوباره مشکل پیدا کرد ولی بخواطر اینکه یه بار ساخته شده تو نماشا هم عضو هستم
اما نمیدونم چی سرچ کنم که فایل های مستند سونگ و سه قلوها رو بیاره آجی
دوست دارم آجی هیچ وقت ناراحت نباشی همیشه خوب باشی عزیزم

سلام اجی خوبی الان خوبم خداروشکر اجی امروز چون داغون بودم به خاطر همین حالم بد بود اجی به خاطر مرتضامه اجی بدجوری دلم بی قراریشو میکنه ولی خوب اسفند به نبودش عادت کردم ولی گاهی اوقات از دلتنگی داغون میشم اجی ولی الان خدارو شکرخوبم اجی
متوجه منظورت شدم اجی به نظرم گوشیتو ریسرت کنی درست میشه اجی
چه مشکلی اجی
http://www.namasha.com/yasamin اجی این کانال دوستم یاسمنه که مستندو میزاره اجی بالاش نوشته دنبال کردن کانال اونو بزن یعنی اینکه تو کانالو دنبال کردی
چشم اجی سعی میکنم ناراحت نباشم عزیزم بابت اینکه تو هم ناراحت کردم ببخشید

الهه(تارا) شنبه 30 آبان 1394 ساعت 18:50

سلام عزیزم
آجی فدای دل مهربونت بشم که به فکر مرتضی هستی عزیزم
آجی من تاحالا عزیزی رو از دست ندادم اما با فکر اینکه کسی رو از دست بدم تا مرز سکته میرم
برا همین شاید نتونم کامل درکت کنم آجی، ولی اینو میدونم که مرتضی هم دوست نداره براش ناراحت باشی گلم
خداروشکر که خوبی عزیزم
نمیدونم آجی گوشیم یکم با این سایت ها مشکل داره فقط با بلاگفا خوبه
مرسی آجی که آدرس رو گذاشتی
فقط آجی از کجا بفهمم دیدن یا دانلود کردن فایل ها چقد ازم حجم کم میکنه؟
می خوام این دفه حواسم به حجمم باشه که تموم نکنم
آجی چون من آجی ندارم مث آجی واااقعیم میمونی آجی ناراحتی تو آجی ناراحتی منم هست
الهی فدات بشم عزیزم
آجی نگران مرتضی نباش دوست نداره ناراحتش باشی آجی

سلام اجی خوبی خدا نکنه اجی خوب وقتی طرفدارش باشم همه کار براش میکنم
اجی ایشالله که هیچوقت عزیزانتو از دست ندی عزیزم و همیشه کنارشون شاد و خندون و سلامت باشی اجی
عیبی نداره اجی فدای سرت اجی
اره اجی مرتضی هم دوست نداره ناراحت باشم یا گریه کنم وگرنه خودشم از دستم ناراحت و عصبانی میشه اینجوری
ممنونم اجی
گوشی خواهر من که با نماشا مشکل نداره اجی ایشالله که مشکل گوشی تو هم با نماشا حل میشه
خواهش میکنم گلم وظیفه ام بود
اجی اگه نتت GB باشه چیزی از حجمت کم نمیشه اجی فکر کنم پنجشنبه بود مستند دانلود کردم و اهنگم اهنگم دانلود کردم خداروشکر چیزی از حجمم کم نشد
اجی وقتی داری یه فایلی رو دانلود میکنی باید مدام از حجمت چیزی کم شده یا نه خودمم همین کارو میکنم وقتی چیزی دانلود میکنم
فدات بشم عزیزم خدا نکنه عزیزم چشم اجی

الهه(تارا) شنبه 30 آبان 1394 ساعت 20:45

سلام به روی ماهت آجی
منم خوبم خدا رو شکر خوبی آجی
آره آجی اینو درک میکنم منم طرفدار سونگم همه کاری میکنم براش
مرسی عزیزم همچنین
فدات بشم پس کاری کن این شکلی نشه
ایشالله حل بشه چون هم با بلاگ اسکای و نماشا و چندین سایت دیگه مشکل داره
نه آجی نت من GB نیست آجی
چشم آجی هرچی دان کردم چک میکنم حجممو تموم نکنه
خدا نکنه آجی
موفق باشی عزیزم

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر اجی تو چطوری اجی ببینم تونستی با مریضیت مبارزه کنی یا نه
ممنونم عزیزم
خواهش میکنم اجی ممنونم
اجی منظورت اینکه کاری نکنم تا مرتضی از دستم ناراحت و عصبانی بشه اجی چشم اجی
ایشالله حق میشه اجی
پس دانلود نکن اجی چون زود حجمتو تموم میکنه عزیزم
ممنونم اجی تو هم موفق و سلامت باشی همیشه

الهه(تارا) شنبه 30 آبان 1394 ساعت 22:04

سلام آجی
آجی فقط وقتی سرما بخورم سینوزیتم عود میکنه آجی
البته آجی استاد عزیزم (لیلا) بهم گفت یه کاری بکنم شاید سینوزیتم خوب بشه
هنوز سرمانخوردم ببینم خوب شده یا نه
اگه خوب بشه که مدیون آجی الهه و استادم هستم
چشمت بی بلا عزیزم دقیقا همینو میخوام
مرسی گلم
آجی نترس آجی یه گیگم رو نگه میدارم برای اومدن به وب آجی الهه و لیلا و............ که زیاد حجم نمیخواد
همچنین آجی

سلام اجی خوبی چطوری اجی عزیزم سعی کن سرما نخوری عزیزم باشه اجی هر جا که میری باید خیلی لباس گرم بپوشی اجی
کدوم لیلا رو میگی اجی
فدات بشم اجی ایشالله خیلی زود خوب میشی اجی امیدتو از دست نده عزیزکم
ممنونم اجی جونم
اجی لیلا استاده اجی مگه میدونه مریضی اجی من یه بار تو نظرات وبلاگش خوندم با یه بنده خدایی قرار گذاشته میخواد ببینه البته مال قبلا بود اجی اسمشو کره ای نوشته بود اجی نکنه اون تو بودی

الهه(تارا) شنبه 30 آبان 1394 ساعت 23:19

سلام آجی
آجی فقط وقتی سرما بخورم سینوزیتم عود میکنه آجی البته آجی استاد عزیزم (لیلا) بهم گفت یه کاری بکنم شاید سینوزیتم خوب بشه
هنوز سرمانخوردم ببینم خوب شده یا نه
اگه خوب بشه که مدیون آجی الهه و استادم هستم چشمت بی بلا عزیزم دقیقا همینو میخوام
مرسی گلم
آجی نترس آجی یه گیگم رو نگه میدارم برای اومدن به وب آجی الهه و لیلا و............ که زیاد حجم نمیخواد
همچنین آجی

سلام اجی خوبی إ این نظرو که دادی یه بار اجی تایید کردم

الهه(تارا) یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 00:56

سلام آجی عزیزم
چشم آجی حواسم هست عزیزم
آجی لیلا که وب آموزش زبان کره ای داره اسم وبشم 한국어 배우기
آجی من براش نظر خییییلی میدم بعضی وقتا به اسم جومونگ و بعضی وقتا به اسم 주몽
آره آجی میدونه مریضم آجی
یکی از راه های درمانش که تاحالا چند نفر درمان شدن رو بهم گفت خداکنه منم خوب بشم
اگه خوب بشم وااااقعا مدیونشم چون یک سال میشه که سینوزین عذابم میده و دکترم هم میگه فعلا راهی نیست تحمل کن
آجی دوباره نظرم دوتایی اومده تقصیر من نی مشکل گوشیم آجی میخوای دومی رو حذف کن

سلام اجی خوبی بهتری اجی
إ پس اجی لیلا دکترم هست بی خبرم
ایشالله که خوب میشی اجی بدون شک مطمینم خوب میشی
پس تو اجی لیلا رو از نزدیک دیدی درسته اجی
دکترتو میسپارم به خدا زیادی دارهخودشو عذاب میده با این حرفاش
میدونم قربونت برم عیبی نداره اجی ناراحتیتو نبینما عزیزم

الهه(تارا) یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 11:00

سلام آجی جونم
منم خوبم آجی خوبی
اینو خوب اومدی آجی
مرسی عزیزم
نه آجی من ندیدمش آجی
خدا بش رحم کنه
فدات بشم عزیزم

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر فقط یه کم دلم درد میکنه اونم خوب میشه
إ فکر کردم دیدیش اجی
خواهش میکنم عزیزم
خدا نکنه اجی

الهه(تارا) یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 16:56

سلام آجی
عزیزم منم خوبم آجی چرا درد میکنه آخه؟
آجی باید مراقب خودت باشی عزیزم
فدات بشم آجی گلم
آجی شاید اون یه بنده خدای دیگه بوده
الهییییی آجی گلم
آجی میخوایم با قطار بریم قم آجی دیشب فیلم چشم قرمز "سونگ" رو دیدم میترسم آجی
ووووویی دعا کن برام آجی

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر اجی دلم هم خوب شده اجی چشم اجی
خدا نکنه اجی به سلامتی ایشالله اجی یعنی دیگه نمیای بهم نظر بدی اجی حالا کی میری اجی اخی عزیزم خوب فیلم های ترسناک نبین اجی

الهه(تارا) یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 17:55

سلام عزیزم
خدا رو شکر آجی که خوب شدی
نه آجی چند روز از مدرسه مرخصی گرفتم داداشم و مامانم برا یه کاری میخوان برن من نمیتونم خونه تنها بمونم واسه همین مجبورم برم، آجی نتم ایرانسله گلم سیم کارتم که پیشمه نظر میدم برات
عادت کردم نظر بدم برات آجی الکی هم که شده روزی یه سلام باید بکنم
آجی من با فیلم ترسناک فقط یه روز بعد از دیدن فیلم میترسم تموم میشه میره ولی شانس بد من تا فیلمرو دیدم بلیط قطار گرفتیم
اشکال نداره فدای سرم آجی برام دعا کن خوراک روح ها نشم

سلام اجی خوبی ممنونم اجی
اخی پس پدرت مگه خونه نیست اجی
حالا نظرم ندادی عیبی نداره اجی
ایشالله که چیزی نمیشه اجی

الهه(تارا) یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 19:25

سلام آجی
منم خوبم خداروشکر
تو خوبی؟
آجی من پدر ندارم
نه عزیزم فعلا هستم
ساعت 9 شب فردا میریم تهران که بعدش بریم قم
ایشالله که چیزیم نشه
آجی مواظب خودت باش عزیزم من فقط همین یه آجی رو بیشتر ندارماااااااا

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر تو پدر نداری تسلیت میگم اجی
به سلامتی ایشالله اجی التماس دعا
چشم اجب

الهه(تارا) یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 19:38

سلام آجی گلم
البته شایدم زنده باشه اما اگه نباشه بهتره آجی
از اینکه پدر ندارم اصلا ناراحت نیستم عزیزم
چشمت بی بلا عزیییییزم

سلام اجی خوبی اخه چرا اینجوری میگی اجی مگه کاری با خونواده ات کرده

الهه(تارا) یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 20:04

سلام آجی خوبی منم خوبم
آجی به نظرت پدری که وقتی زن و بچش دارشتن تو پارک از گشنگی میمردن بعد بگه بزا بمیرن نباشن بهتر پدره؟
آجی خیلی چیزا رو نمیشه عمومی گفت عزیزم کسی میخونه
فدات بشم عزیزم

سلام اجی خوبی وای نه اجی ببخشید اجی نمیدونستم اینو شرمنده
اجی حالا تو بگو من نظراتو میخونم پاک میکنم

الهه(تارا) یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 20:49

سلام آجی گلم
نه عزیزم چرا شرمنده هرکس بود همین رو میگفت گلم
عزیزم یه شعر مامانم گفته از زبان خودش که به اندازه یه کتاب میشه از لحظه ای که به دنیا اومده تاااا حالا
اما آجی تماااامش حقیقته گلم
آجی اگه برات بذارمش باید قوووول بدی تایید نکنی نظرمو و وقتی خوندی حذف کنی که هییییچ کس نخونه گلم باشه؟
اصلا تایید نشه

سلام اجی خوبی چشم اجی تایید نمیکنم خیالت راحت باشه

الهه(تارا) یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 20:58

سلام آجی گلم
نه عزیزم چرا شرمنده هرکس بود همین رو میگفت گلم
عزیزم یه شعر مامانم گفته از زبان خودش که به اندازه یه کتاب میشه از لحظه ای که به دنیا اومده تاااا حالا
اما آجی تماااامش حقیقته گلم
آجی اگه برات بذارمش باید قوووول بدی تایید نکنی نظرمو و وقتی خوندی حذف کنی که هییییچ کس نخونه گلم باشه؟
اصلا تایید نشه

اجی این نظرو دادی یه بار

الهه(تارا) پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 02:21

سلام آجی گلم
اشکال نداره عزیزززم آجی هروقت جواب بدی میخونم گلم

سلام اجی خوبی بازم شرمنده اجی دیر شد یه کم کار دارم اونو انجام بدم جواب تو هم میدم

زیر سقف خونمون پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 13:21 http://khano0mkhone72.blogsky.com

سلام.عزیزدلم خوبی آجی مهربونم
الهی من دورت بگردم بهت تسلیت میگم عزیزم..منم از طرفداراش بودم هنوزم آهنگاشوبا جون و دل گوش میدم

سلام اجی خوبی إ ممنونم که به نظرم دادی اجی منم خوبم خداروشکر خدا نکنه اجی ممنونم که بهم نظر دادی عزیزم منم تسلیت میگم اجی

الهه(تارا) جمعه 6 آذر 1394 ساعت 18:11

سلام عزیز آجی
مرسی منم خوبم خدا رو شکر
خوبی آجی
هرررررچی هم تعریفش کنیم کمه الهی فداش
واااای آجیمو عصبانی کردم ببخشیییید آجی
چشم دیگه حرفشو نمیزنم
ولیییی تو دلم نگه میدارم
آجی من که هرچی دعا میکنم آجی قبول نمیکنه خدا
آجی خوابم خییییلی خوب بود واسه همین الان کلی خوشحالم
آجی خواب دیدم توی کره جنوبی بودم
داشتم توی یه پارک خییییییییییلی بزرگ راه میرفتم و هیشکی هم نبود
بعد از دور دیدم سه تا کوچولو دارم با، باباشون دعوا میکنن و بهونه میگیرن
رفتم جلو دیدم واااااای سه قلوهای سونگ هستن با خود سونگ
بعد کلییییی ذوق کردم که سونگو دیدم
اومدم کره ای سلام کنم یهو مامانم صدام کرد
ولی همین که سونگو دیدم از نزدیک دارم از خوشحالی بال درمیارم
آجی حالا میخوایم با اتوبوس از قم برگردیم فک کنم یه 24 ساعت دیگه هم نت ندارم

سلام آجی جونم اینم جواب نظرت گلم

اجی کابل گوشیم خراب شده کابلی که باهاش گوشیمو شازژ میکردم

الهه(تارا) جمعه 6 آذر 1394 ساعت 20:38

سلاااام خوبی آجی
آجی گلم یعنی دیگه نمیتونی نظرامو بخونی؟
عززززیزم زودی درستش کن آجی
آجی من دق میکنم نظر ندمااا
آجی ما یه نیم ساعت دیگه حرکت میکنیم 24 ساعت نیستم آجی
گلم درست میشه آجی

سلام اجی خوبی خوبم خداروشکر اجی بابام برام شارژر خرید اجی خداروشکر ایشالله که به سلامت میرسی اجی

الهه(تارا) شنبه 7 آذر 1394 ساعت 20:31

سلااااام به عزیز ترین آجی دنیام
خوبی آجی؟
من برگشتم کاش که دیگه هیچ وقت سفر نرم
وااای خداروشکر که خریدی عزیزم
آجی گلم جواب نظرمو که ندادی آجی
موفق باشی عزییییزم

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر اجی رسیدن بخیر اجی
اخی عزیزم
اجی اخی چه خواب قشنگی دیده بودی اجی

الهه(تارا) دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 06:32

سلام آجی
خوبی آجی جونم ؟
آجی اومدم یه نظر بخوام ازت آجی
آجی از اداره اومدن مدرسمون برا مسابقه طراحی
آجی به نظرت من سونگ رو بکشم یا مین گوک رو یا مانسه رو یا دائه هان رو یا........
آجی حتمااااا بگی هااا گلم
موفق باشی عزییییزم

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر اجی دیروز نیومدی نگران شدم
اجی اگه بخوای سونگ و سه قلوهارو انتخاب کنی تو طراحیت باید از مامانت اجازه بگیری که اونم خوشش نمیاد عزیزم ولی اگه نظر منو بخوای هم سه قلوها و هم باباشونو بکشی بهتره
ممنونم اجی سلامت و موفق باشی همیشه

الهه(تارا) دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 22:08

سلام آجی قشنگم
خوبی آجی ؟
فدات بشم که نگران شدی گلم
امتحان دارم اجازه ندارم زیاد بیام پای گوشی
آجی مامانم گفت هرنقاشی میخوام بکشم
ولی بش نمیگم که چی کشیدم
آجی این سونگه آجی
آجی فک کنم خیلی بد شده
http://uupload.ir/files/il00_%C3%9B%C2%B2%C3%9B%C2%B0%C3%9B%C2%B1%C3%9B%C2%B5%C3%9B%C2%B0%C3%9B%C2%B8%C3%9B%C2%B2%C3%9B%C2%B8_%C3%9B%C2%B0%C3%9B%C2%B3%C3%9B%C2%B4%C3%9B%C2%B5%C3%9B%C2%B0%C3%9B%C2%B7.jpg
اینم لینک عکس رنگی که از روش کشیدم
http://uupload.ir/files/o3cc_images-1.jpeg
آجی میخواستم عکس سه قلوها رو هم بکشم
معلممون گفت چهره اگه بکشی باید یکی بکشی
البته ترسیدم نتم تموم بشه دنبال عکس نگشتم
زیاد عکسش برای طراحی مناسب نبود
آجی نظرت چیه؟ بدم مدرسه؟
دوست دارم یه دنیااااا

سلام اجی خوبی منم حالم یه کم بهتره خداروشکر معده ام درد میکرد امروز اجی یعنی از دیروز دردش شروع شد الان یه کم بهترم ولی باز درد میکنه
اجی نگرانم نشی یه وقت عزیزم
خدا نکنه اجی
ایشالله که همیشه تو امتحانات موفق باشی عزیزم
خوب کاری میکنی نگفتی بهش اجی
کجاش بد شده اجی کپ سونگو کشیدی اجی خسته نباشی عزیزم عالیه فکر کنم معلمت بهت ۲۰ بده اجی
نظری ندارم اجی جز اینکه خیلی ناز و قشنگ سونگو کشیدی بله بده اجی منم دوست دارم عزیزم

الهه(تارا) سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 00:53

سلااام به قشنگ ترین آجی دنیا
آجی جونم چی شده عزیزم؟
خوبی الان؟
آخه من دست خودمم نیست نگرانت میشم چون خیییییییییلی دوست دارم آجی
عزیز آجی مرسی گلم
واااای فقط اگه آجیم بگه خوبه یعنی عااااالیه
آجی اگه معلممون قبول کنه میره اداره مسابقه شهرستانی
گل آجی مرسیی
همیشه موفق و سلامت باشی آجی جونم

سلام اجی خوبی منم خوبم ولی معده ام هنوزم درد میکنه اجی نگران نباش عزیزم خوب میشم
اجی چیزی نشده نگران نباش
فدات بشم اجی خواهش میکنم عزیزم
اره اجی عالیه ایشالله معلمتم قبول میکنه نقاشیتو عزیزم
ممنونم اجی تو هم همینطور

الهه(تارا) سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 03:06

سلام آجی جونم
منم خوبم خداروشکر
آجی بهتری گلم؟
چی شده معدت آخه
آجی مراقب خودت باش عزیزم
مرسی آجی جون

سلام اجی خوبی نه اجی زیاد خوب نیستم

الهه(تارا) سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 13:19

سلام آجی جونم
نه آجی اگه خوب نباشی منم زیاد خوب نیستم
آخه چی شده گلممم
آجی اگه نمیتونی اینجا بگی نازنازی ها بگو ببینم آجی گلم چی شده عزیزم
خیییییلی برام مهمه سلامتی آجیم

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر اجی نگران نباش عزیزم دو روز پیش مامانم روضه بود از اونجا آش آورد منم خوردم به معده ام ضرر کرد و درد گرفت قرصم زیاد اثر نکرد اجی نگران نباش قربونت برم الان خوبم

الهه(تارا) سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 14:55

سلام آجی
خداروشکر که خوبی آجی
روضه مامانت قبول باشه
آجی باید مواظب خودت باشی هاااا
من همین یه آجی رو بیشتر ندارم
و خیییلی دوسش دارم
عزیزدلم آجی من هر وقت هرجوری دل درد میگیرم یه استکان عرق نعنا خوبم میکنه آجی به امتحانش می ارزه
موفق و سلامت باشی آجی جونم

سلام اجی خوبی منم بد نیستم ولی خوب درد دارم
اجی روضه مامانم نبود روضه یکی از همسایه مون بود
چشم عزیزم مواظبم ممنونم عزیزم تو هم همینطور برام دعا کن اجی

الهه(تارا) سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 16:10

سلام آجی الهه گلم
بهتری آجی؟
منم فقط روحم حالش خوب نیست جسمم خوبه خداروشکر
الهی فدات بشم عزیزم
چشم آجی من همیشه برات دعا میکنم گلم
آجی حتما خوب میشی آجی چون خدا خیییییلی دوست داره آجی

نه اجی

الهه(تارا) سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 17:17

آجی الهه جونم
آجی خوب میشی گریه نکن عزیزم
خوب میشی چیزی نی آجی

خدا از قلب پاکت بشنوه اجی

الهه(تارا) سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 23:13

سلام آجی
بهتری آجی؟؟؟
آجی دکتر رفتی آجی؟؟؟

سلام اجی خوبی یه کم خداروشکر بهترم اجی
شنبه میرم اجی پیش دکتری میرم که تعریفشو از خاله ام شنیده بودم عزیزم اون دکتر کاملا با اندوسکوپی مخالفه و فقط با دست گذاشتن رو معده میفهمه طرف چشه اجی المان درس خونده ۶ ماه ایرانه ۶ ماه المان اجی فکر کنم تنها دکتریه که اندوسکوپی رو قبول نداره اجی جونم راستی اربعین حسینی رو بهت تسلیت میگم اجی ایشالله که همیشه سلامت و موفق و شاد و خندون باشی عزیزم التماس دعا

الهه(تارا) چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 02:06

سلام آجی گلم
مرسی عزیزم منم خوبم
آخیش خیالم راحت شد عزیزم اگه اینجوری حتماااااا خوب خوب میشی اگه بری پیشش
منم با اندوسکوپی مخالفم
آجی جونم منم تسلیت میگم عزیزم
ایشالله که زود زود خوب میشی عزیزم
منم دعا میکنم آجی
همیشه موفق و سلامت باشی عزیزم

سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی
ایشالله اجی ممنونم
منم همینطوراجی اردیبهشت ماه که نت داشتم یه کلیپ دیده بودم که یه خانمو که زخم معده داشت اندوسکوپی میکردن اشکش در میومد اجی موندم چرا مردم میرن اندوسکوپی میکنن و اون همه براش هزینه میکنن
ممنونم عزیزم
ایشالله عزیزم ممنونم
ممنونم اجی جونم
ممنونم اجی تو هم همینطور

الهه(تارا) چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 13:48

سلام آجی الهه گلم
آجی ببخشید بازم میپرسم خب نگرانتم
آجی بهتری؟؟؟؟؟؟

سلام اجی خوبی نه عیبی نداره عزیزم فدای سرت منم خوبم بهترم خداروشکر

Bita پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 22:35

الهه سایت واسم باز نمیشه

سلام اجی خوبی سایت مهرزادو میگی اجی خوب صفحه هاتو ببند و باز کن اجی در مورد غیر ممکنم بگم فردا عصر منتشر میشه

Bita پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 23:03

اصلا باز نمیشه الهه
بهم اینو میگه not found
واى فردا عصر داغون تر شدم

اجی الان که تو سایت انلاینی

الهه(تارا) جمعه 13 آذر 1394 ساعت 01:37

سلام آجی الهه گلم
خوبی عزیزم؟
آجی بهتر شدی گلم یا هنوز درد میکنه آجی؟؟؟؟
ایشالله اگه درد میکنه زوووودی خوب شه عزیزم
آجی راستی یه سوال
آجی مرورگر سایفون همون که بهم برای باز کردن توییتر سونگ دادی آجی وقتی توش مینویسم Twitter song il kook
و اولین گذینه رو میزنم توییتر سونگ رو میاره اما اگه دومین یا سومین گزینه رو بزنم آدمای مختلفی به اسم سونگ ایل گوک میاره حالا از کجا بفهمم کودومشون سوتگ واقعی خودمونه؟؟؟
آخه به اسم سونگ خیلی توییتر ساختن نمیدونم کودومشونه
آجی جونم امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشی

سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی منم خوبم بهترم خداروشکر ایشالله
اجی ببین اون عکسی که توییتر سونگو بهت دادم اجی برو ببین یه بار دیگه لینک سایت توییتر سونگ هست اجی فیلترشکنو روشن کن و یه صفحه تو مرورگرت باز کن و توییتر سونگو بزن به همین راحتی
ممنونم اجی تو هم همینطور

الهه(تارا) جمعه 13 آذر 1394 ساعت 13:35

سلام آجی جونم
منم خوبم خداروشکر آجی خوبی؟
آجی مرررسی از رو عکس پروفایلش تشخیص دادم همون اولی
سونگ جونه
هههه آجی تو توییتر که رفتم 99 هزار و خورده ای نفر سونگ رو دنبال میکردن و سونگ فقط 9 نفرو دنبال میکرد
خوشبحال اون 9 نفر
آجی بازم مرررسی که گفتی
فقط نمیدونم چرا اصلا پست نمیذاره

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر اجی بهترم
خواهش میکنم اجی وظیفه اس
اجی سونگ انقدر سرش شلوغه باید از این ور و اون ور وقت پیدا کنه تا پست بزاره

الهه(تارا) جمعه 13 آذر 1394 ساعت 14:47

سلام آجی گلم
وااای نمیدونی چقد خوشحال میشم که تو هم خوب باشی
مرسیییی عزیزم که خوبی منم خوبم
خییلی نگران سلامتیشم واقعا وقت سرخاروندنم نداره عشقم
نمیدونم چرا وقتی برات نظر میذارم جون میگیرم آجی
دوست دارم یه دنیااااا

سلام اجی خوبی خوشحالم که حالت خوبه اجی
منم نگرانشم اجی ولی نگران نباش عزیزم خدا مواظبشه

سلام اجی خوبی ممنونم از نظرت اجی لطف کردی

لی هه جینص جمعه 13 آذر 1394 ساعت 22:51

الهه
مامانبزرگم مرده
حالا چیکار کنم

سلام اجی خوبی اخی خدا رحمتش کنه اجی

الهه(تارا) جمعه 13 آذر 1394 ساعت 23:34

سلام آجی الهه
خوبی آجی؟
منم خوبم خداروشکر
آجی ثانیه ای نیست که نگرانش نباشم چون قلب من فقط برای سونگ میزنه
آجی یه نظری میدی؟
اگه من یه سایت یا وب برای سونگ بزنم چه اسمی بذارم براش که تکراری نباشه و قشنگ باشه
خودم هرچی فک کردم به ذهنم نیومد
اگه چیزی سراغ داری آجی بگو باشه؟
موفق باشی عزیزم

سلام اجی خوبی منم بدک نیستم خداروشکر
اخی عزیزم
چی بگم اجی چیزی به ذهنم نمیرسه

پریسا شنبه 14 آذر 1394 ساعت 09:38 http://www.pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام الهه جان خوبی عزیزم اولین باره که اومدم وبت
خدا رحمت کنه آقای پاشایی رو تسلیت..خدا لعنت کنه هرکی شایعه میسازه

سلام اجی خوبی خوش اومدی اجی منم خوبم خداروشکر ممنونم اجی انشالله ممنون که بهم نظر دادی عزیزم

الهه(تارا) شنبه 14 آذر 1394 ساعت 18:52

سلام آجی جونم
آجی دکتر رفتی؟
خوبی آجی؟
آجی نگرانتماااا اگه دکتر رفتی به منم بگو چی شد
برا منم دعا کن آجی دارم از سردرد میمیرم
موفق باشی عزیزم

سلام به روی ماهت عزیزم منم خوبم بهترم خداروشکر نه اجی نشد برم فردا یا پس فردا میرم
خدا بد نده عزیزم ایشالله زود خوب میشی برو یه کدیین بخور اجی یا غرق نعنا بخور

الهه(تارا) شنبه 14 آذر 1394 ساعت 19:30

سلام عزیزم
خوبی آجی
آجی پس فردا رفتی به منم بگو دکتر چی گفتاااا مهمه
آجی صبح تا حالا یه بسته کدئین خوردم فایده نداره دارم میمیرم از سردرد مال گریه زیاده

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر اجی اخی بمیرم برات اجی ایشالله زود خوب میشی

الهه(تارا) یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 08:59

سلام آجی جونم
خداروشکر که خوبی
خدا نکنه آجی
دعا کن بمیرم فقط

سلامم اجی خوبی خدا نکنه اجی زبونتو گاز بگیر
اجی راستی تو رفته بودی تو وبلاگ دوستم مرضیه براش نظر گذاشتی

الهه(تارا) یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 10:05

سلام آجی
تو خوبی آجی؟
من که دادم میمیرم از سردرد
آجی مرضیه نمیشناسم اما آجی، من برای آجی مهسا نظر میذارم

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر اجی اخه دیروز تو وبش دیدم یه بنده خدا نظر داده اسمش یه دوست بود اجی فکر کردم تو دادی اجی اینجوری نمیشه اجی باید یه سرمی چیزی بهت وصل کنن تا بهتر بشی

الهه(تارا) یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 10:29

سلام آجی جونم
خوبی آجی
نه من که اصلا خوب نیستم
نه آجی من اگه نظر بدم اسم تارا یا الهه هست تو اسمم
فقط برای لیلا آجی به اسم جومونگ یا 주몽 نظر میدم که یه دلیلی دارم
حالا آجی آدرس وب دوستت اگه وبش درباره سونگ و کره هست بهم بده نظر بذارم براش
آجی دکتر که نمیتونم برم ولی واقعا خیلی داغونم نمیدونم سرم چی شده داره منفجر میشه الان فقط می خوام بمییییرم

سلام اجی خوبی الهی اجیت بمیره تورو اینجوری نبینه قربونت برم برو چایی نبات بخور اجی ارومت میکنه اجی فقط به حرفم گوش بده و برو چایی نبات بخور یا شربت ابلیمو درست کن بخور

الهه(تارا) یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 10:44

سلام آجی
خدا نکنه آجی جونم
چشم الان میرم میخورم شربت آبلیمو
دو ساعت دیگه هم باید برم مدرسه نمیدونم چجوری برم آخه امروز امتحانه نباید غیبت کنم آجی دعا کن برااام
آجی حلالم کن اگه مردم

سلام عزیزم خوبی اجی امروزو بیخیال امتحان شو وقتی مریض احوالی باز حرف از رفتن زدی

الهه(تارا) یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 11:07

سلام آجی
نه آجی خیلی حالم بده آجی تو عمرم همچین سردردی نگرفته بودم
نه آجی معلممون به سه قسمت مساوی تقسیمم میکنه اگه نرم آجی
آجی رفتن که دست خودمون نیست حتما منم میخوام برم که اینجوریه حالم
فقط ای کااااااش قبل رفتنم سونگمو میدیدم
تنها آرزوم همینه
آجی اگه سونگو یه روزی دیدی بش بگو یکی عاشقت بود تا آخرین لحظه مرگش
آجی جوووون

سلام اجی خوبی وقتی میگم نرو مدرسه یعنی نرو اجی جان خواهرت نرو توروخدا نرو اجی دیگه هم حرف از مرگ نزن

الهه(تارا) یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 11:46

سلام آجی جونم
خوبی آجی من که خوب نیستم
آجی میرم ولی قول قول قول میدم اگه حالم خیلی بد بشه زنگ بزنم داداشم بیاد دنبالم
آجی دیگه نگو جون خواهرت چون من یه خواهر و یه آجی بیشتر ندارم و اونم آجی الهه هست اگه اینجوری بگی ازت ناراحت میشم
کاش سونگ پیشم بود دست میکشید تو سرم خوب میشدم
آجی دوست دارم
ازم ناراحت نشی ها چون سرم بدتر میشه

سلام اجی خوبی فدات بشم عزیزکم توروخدا به حرفم گوش بده و نرو مدرسه اجی باشه این دفعه رو نرو اجی مهم سلامتیته نه امتحان و مدرسه ات

نادیا یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 11:53

سلام عزیزم
حالت چطوره؟؟؟

سلام اجی خوبی اومدی اجی هی زیاد خوب نیستم ممنونم

الهه(تارا) یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 12:12

سلام آجی جونم
آجی اصلا قووووول میدم زنگ اول که امتحان دادم برگردن خونه
آجی 2 سال نرفتم اگه امسال برا امتحانام کاهلی کنم و معلم نمره نده و قبول نشم سال بعد مدرسه راهم نمیدن میگن باید بری بزرگسالان امسالم خیییلی تلاش کردیم تا قبولم کردن آجی
آجی الان یکم بهترم میتونم تا مدرسه رو برم
آجی دعا کن برام باشه

سلام عزیزم خوبی خداروشکر که بهتری اجی دعات کردم عزیزدلم ایشالله خوب خوب میشی و امتحانتم خوب میدی و بهت ۲۰ میده قربونت برم امیدتو از دست نده

الهه(تارا) یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 17:13

سلام آجی
خوبی عزیزم
من امتحان دادم بعدش سرم شروع شد اومدم خونه تا الانم خواب بودم الان بهترم یکمی که اونم حتما مال همون شربت آبلیمو
آجی تو بهرته معدت؟
از بس سردرد داشتم یادم نبود
ببخشید

سلام اجی خوبی الهی فدات بشم اجی خوشحالم که بهتری قربونت برم

ایشالله که امتحانتو خوب دادی و ۲۰ گرفتی عزیزم
عیبی نداره اجی فدای سرت عزیزکم یه کم بهترم خداروشکر که تو هم بهتری اجی

الهه(تارا) یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 18:09

سلام آجی جونم
خدانکنه آجی منم فدات بشم عزیزم
منم خوشحالم که بهتری آجی
منم فقط بخاطر دعای آجیمه که الان بهترم
ولی آجی بازم خیلی درد داره سرم
ناگهانی شروع شد تا الان نمیدونم چم شده
آجی امتحانش خیییلی سخت بود آجی امکان نداره بیست بشم حتما مثل همیشه شدم 19/75
آجی دعا کن برام خوب بشم طاقت این سردرد رو ندارم

سلام عزیزدلم خوبی فدات بشم اجی بازم برو شربت ابلیمو بخور اجی هر چقدر میتونی از این شربت بخور اجی بیشتر بخوری بیشتر خوبت میکنه

الهه(تارا) یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 19:40

سلام آجی جونم
خوبی عزیزم؟
آجی واقعا نمیدونستم شربت آبلیمو اثر داره رو سردرد
عزیز دلم مرسی آجی که گفتی الان بهترم
کاش کی دوباره شروع نشه

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر که تو هم بهتری اجی هر چی بیشتر بخوری بیشتر خوبت میکنه اجی ایشالله که دیگه شروع نمیشه عزیزکم

نادیا یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 21:24

سلام عزیزم حالت چطوره ؟؟؟

سلام اجی خوبی اوه اوه شرمنده اجی الان دیدم نظر دادی ببخشید دیر تایید کردم خوبم خداروشکر

الهه(تارا) دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 17:00

سلام آجی گلم
خوبی عزیزم؟ بهتری؟
ببخش آجی دیر نظر میدم خییییلی سرم شلوغه
آجی امروز 46 دقه و 37 ثانیه رو یه پام وایسادم دارم میمیرم آجی نفسم در نمیاد دعا کن براااام

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر اجی بهترم اجی اخی عزیزم بمیرم برات اجی عیبی نداره اجی

الهه(تارا) سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 10:08

سلام آجی جونم
آجی خدا نکنه
آجی بهتری آجی؟
معدت خوب شده یا هنوزم.....
دکتر رفتی آجی؟
آجی از بس که من مغرورم پام داره میشکنه
با دوستم زنگ ورزش مسابقه تعادل دادیم اون طفلک 46 دقه و 28 ثانیه وایساد منم 46 دقه و 37 ثانیه
آجی پام داره میشکه آجی دعا کن برام

سلام اجی خوبی خوبم بهترم خداروشکر اجی نه اجی دکتر نمیرم اجی
اخی عزیزم دیگه از اینجور کارا نکنیا اجی

الهه(تارا) سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 10:54

سلام آجی گلم
خداروشکر که خوبی عزیزم
خیال منم راحت شد
منم که خیلی خوب نیستم آجی سردردم داره شروع میشه
نمی دونم سرم چی شده چند ساعت یه بار شروع میشه
آجی غرورم اجازه نداد بِبازم

سلام اجی خوبی فدات بشم اجی سردردت مال همین کاراته دیگه

الهه(تارا) سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 12:08

سلام آجی
خوبی آجی؟
خدانکنه آجی
به من چه آجی
آجی ولی سردردم داره جدی میشه باید برم دکتر
الان که میرم مدرسه بعدش میرم دکتر حدود ساعتای 5 میام آجی

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر اجی تو اخر با این کارات منو میفرستی اون دنیا اجی
به سلامت اجی منتظرتم مواظب خودت باش

الهه(تارا) سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 17:10

سلام عزیز آجی
خوبی آجی
خدا نکنه عشق آجی
مگه من چمه به این خوبی
آجی از پیش دکتر میام
آجی از همه دکتر های عالم متنفرم آچی فقط بلدن چرت و پرت بگن از همشون بدم میاد متنفففففرم ازشون
اصلا مهم نی چی گفت آجی
یه سری حرفای دروغ زد که اصلا بهشون فکرم نمیکنم

سلام اجی خوبی منم بهترم خداروشکر اجی چه حرفایی زده مگه اجی
زیاد بهتر نیستم اجی اخه فالوده خوردم ضرر کرد نباید میخوردم یکی دو ساعت دیگه خوب میشم

الهه(تارا) سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 19:28

سلااااام آجی
آخی عزیزم
آخه تو این سرما چرا فالوده خوردی تازه خوبم نبوده برات عزیزم
ایشالله زودی خوب میشی عزیزم
آجی اصلا مهم نیست آجی
من که به حرفش توجه نمیکنم

سلام اجی خوبی اخه چیکار کنم دلم خواست رفتم خوردم
الان بهترم خداروشکر
اگه نگی دکترت چی گفته باهات قهر میکنما اجی

الهه(تارا) سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 21:53

سلام عزیز دل آجی
خوبی آجی
من که اصلا خوب نیستم سرم درد میکنه
آجی آخر با این کارات منو میفرستی اون دنیا
خدا رو شکر که بهتری
واااای چه جدی شد آجیم
آجی یه نظر دیگه میدم تو اون میگم دکتر چی گفت تاییدش نکن آجی
بیا نازنازی ها جواب بده میخونم آجی
فایتییینگ

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر بهترم اجی
خوب میشی ایشالله اجی نگران نباش
خدا نکنه اجی
اره دیگه جدی هم میشم
چشم اجی منتظرم

الهه(تارا) سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 23:45

دوست دارم آجی

سلام اجی خوبی بهتری اجی منم همینطور عزیزم

الهه(تارا) چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 09:05

سلام آجی
خوبی آجی؟
من که سردرد دارم
آجی برا دیروز ببخشید آخه هیجانی شدم هرچی تو دلم بود گفتم
موفق باشی آجی

سلام اجی خوبی وقتی تو خوب نباشی چطور من خوب باشم عزیزم عیبی نداره

الهه(تارا) چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 12:11

سلام آجی گلم
آجی خب من می خوام راستشو بگم که خوب نیستم
ولی دلم نمیخواد بخواطر من خوب نباشی
من الان دارم میرم مدرسه وقتی برگردم نظر میدم خوب نباشی ناراحتمیشمااااا

سلام اجی خوبی منم خوب نیستم اجی نه فقط به خاطر تو کلا خوب نیستم اجی ایشالله که خدا یه بابای خوب بهت بده اجی خدا دوست داره اجی همیشه دوست داشته و داره عزیزکم

الهه(تارا) چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 12:12

سلام آجی گلم
آجی خب من می خوام راستشو بگم که خوب نیستم
ولی دلم نمیخواد بخواطر من خوب نباشی
من الان دارم میرم مدرسه وقتی برگردم نظر میدم خوب نباشی ناراحتمیشمااااا

اجی این نظرو دادیا

الهه(تارا) چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 17:09

سلام آجی گلم
ببخش نظرم دوبار اومد
آجی چرا خوب نیستی؟؟؟؟
آجی بابا هم نمیخوام چون اگه قرار بود بابا داشتم همون بابای خودم آدم بود
آجی گلم نمیدونم چرا از همه مرد ها بجز داداشمو و سونگ بدم میاد
دست خودم هم نیست

سلام اجی خوبی اوه اوه ببخشید اجی به خدا الان دیدم نظر دادی
عیبی نداره اجی
اخی عزیزم درکت میکنم من خوبم خداروشکر اجی تو چطوری

الهه(تارا) چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 17:57

سلام آجی گلم
خوبی عزیزم؟
من که فک کنم باید به سردردم عادت کنم و جزد ناراحتی هام به حساب نیارمش
با این حساب منم عااالی هستم
اشکال نداره عزیزم منم عذرمیخوام دیر میام
خدا فدات بشم که درکم میکنی عشق آجی

سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی منم خوبم خداروشکر اجی دوست دارم تو هم خوب باشی اجی توروخدا دیگه به ناراحتی هات فکر نکن اجی عیبی نداره اجی خدا نکنه

الهه(تارا) چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 18:50

سلام آجی گلم
خوبی عزیزم؟
منم خوبم آجی خدا روشکر
چشم آجی فک نمیکنم
ولی....................
دوست دارم

سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی منم خوبم خداروشکر
چشمت بی بلا عزیزم
ولی چی اجی

الهه(تارا) چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 21:56

سلام آجی جون
خوبی آجی؟
میخواستم بگم ولی هرکاری کنم این فکرا سراغم میان حتی اگه فکر نکنم بهشون
موفق باشی عزیزم

سلام اجی خوبی اخی فدات بشم من اجی عیبی نداره منم خوبم خداروشکر اجی ممنونم اجی تو هم همینطور

الهه(تارا) چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 23:30

سلام عزیز آجی
خوبی گلم؟
خدانکنه عزیزم من فدات بشم الهی
خوشحالم که درکم میکنی عزیزم
الان مستند سه قلوهارو دیدم جون گرفتم سردردم پریده فعلا
سرنگ هه یو اونی

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر اجی داشتم میخوابیدما که نظرتو دیدم
خواهش میکنم اجی وظیفه اس خداروشکر که با دیدن مستند سردردت پرید عزیزم

الهه(تارا) چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 23:52

سلام آجی جونم
فدات بشم عزیزم بخواب گلم شب بخیر
البته من که تا صب بیدارم
آره آجی من فقط با دیدن سونگ و سه قلوها سرحال میشم
موفق باشی عزیزم

سلام اجی خوبی بهتری اجی خدا نکنه اجی صبحت بخیر باشه ایشالله ممنونم اجی تو هم همینطور
اجی سونگ به زودی مستندو ترک میکنه باید با مستند خداحافظی کنیم

الهه(تارا) پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 15:00

سلاااااام آجی
خوبی آجی
چراااااااااا؟؟؟؟؟؟؟
چی شده که میخواد چنین کار وحشتناکی بکنه آخه؟؟؟؟؟؟؟
آجی حتما اشتباه گفتن بهت
اگه برای تئاتر مستند و ترک کنه وااااقعا ناامید میشم
آجی

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر اجی از یکی از دوستام پرسیدم گفته شاید شایعه باشه و ترک نکنه مستندو اجی ایشالله که همینطور باشه اجی اخه اول سال ۲۰۱۶ میره شایدم شایعه باشه و نره

الهه(تارا) پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 15:41

سلام آجی
خوبی؟
فک کنم جواب نظر قبلیمو دادی اما نیومده

سلام اجی خوبی اوه اوه شرمنده اجی جواب داده بودما ولی ناپدید شد الان باز جواب دادم شرمنده دیر شد

الهه(تارا) پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 16:06

سلام عزیزم
خوبی آجی منم خوبم
اشکال نداره آجی گلم فدات بشم اگه با گوشی باشی این چیزا پیش میاد

حتماًاًاًاًشایعه ست آجی
سونگ همچین کاری نمیکنه
البته اگرم بره حق داره چون خیییلی خسته میشه با مستند اما امیدوارم شایعه باشه
موفق باشی آجی

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر اجی نمیدونم اجی شاید ایشالله هر چی صلاحه همون بشه اجی آمین یا رب العالمین
ایشالله که شایعه اس اجی منم به سونگ حق میدم اجی خیلی خسته میشه
ممنونم اجی تو هم همینطور

الهه(تارا) پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 17:35

سلام آجی گلم
خوبی عزیزم؟
منم خوبم خداروشکر ولی سرم درد میکنه
من به هر تصمیمی که سونگ بگیره احترام میذارم
امیدوارم همیشه سلامت و تندرست باشه در کنار خانوادش
عزیزم موفق باشی

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر اجی انشالله خوب میشی اجی نگران نباش
منم همینطور اجی
ممنونم اجی تو هم همینطور

الهه(تارا) پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 17:46

سلام آجی
خوبی گلم؟
بازم جوابت نرسیده آجی

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر اجی چون از جواب نظر قبلیت copy کرده بودم باز گذاشتم جوابتو اجی شرمنده اینجوری شده :

الهه(تارا) پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 19:31

سلام آجی
منم خوبم آجی خدا روشکر
ندادی آدرسو که آجی

سلام اجی خوبی بیا اجی اینم ادرس www.namasha.com/yasamin

الهه(تارا) پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 19:36

سلام آجی
خوبی عزیزم؟
مرررسی گلم

سلام اجی خوبی ممنونم اجی منم خوبم خداروشکر اجی خواهش میکنم وظیفه اس اجی

الهه(تارا) جمعه 20 آذر 1394 ساعت 16:26

سلام آجی جونم
خوبی عزیزم؟
منم خوبم خدارو شکر
آجی خواستم یه خبر بد بدم
البته برای خودم که خیلی بده برا آجی الهه نمیدونم
آجی نتم تمومه 100 مگ بیشتر ندارم
آجی تااا رایانه ها نت ندارم
خدافظ آجی
مواظب خودت بااااش

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر اجی شرمنده اجی الان دیدم نظر دادی اجی اخی فدات بشم اجی ایشالله که بازم نت میخری و میای اجی تو هم مواظب خودت باش

لی هه جین جمعه 20 آذر 1394 ساعت 20:50

ممنونم گلم
خدا رحمتش کنه
ببینم قرار نیست وب درست شه؟

سلام اجی خوبی ممنونم اجی از نظرت اگه منظورت از وب اینجا همه چی کره ای هست نمیدونم جدیدا که باز نمیشه وبش

mehrdad شنبه 21 آذر 1394 ساعت 10:17

سلام چه خبرایشالاسلامت باشید

سلام ممنونم از نظرتون خبری نیست سلامتی ممنونم

پریسا شنبه 21 آذر 1394 ساعت 15:14 http://www.pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام عزیزم ممنون دوست خوبم شما لطف داری... مطمئنم خدا با دعای شما دوستان حتما یه نی نی سالم بهم میده

سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی ممنونم از نظرت اجی خواهش میکنم عزیزم وظیفه اس انشالله هر چی زودتر خبر مادر شدنتو تو وبت میخونم اجی

پریسا یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 08:18 http://www.pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام دوست خوبم خواهش میکنم چه سوالی؟راحت باش

سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی سوالو بیخیال نمیخوام ناراحتت کنم اون سوالو نمیپرسم

پریسا یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 12:59 http://www.pari-v-zendegi.blogsky.com

فدای مهربونیت

خدا نکنه اجی ممنون که بهم سر میزنی و نظر میدی

پریسا دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 06:45 http://www.pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام عزیزم ممنون از دعای قشنگت با دعای شما دوستای عزیز حتما حتما

سلام اجی خوبی خواهش میکنم اجی وظیفه اس خیلی سخته نی نیتو ببینی و اونم تنهات بزاره حتما حکمتی داره اجی تو امیدوار باش که یه روز بلاخره نی نی میاری

مامان نجمه سادات دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 16:26 http://najmesadat.niniweblog.com

سلام الهه خانوم خواهری اپ کن راستی یه مدته نیستیا و به ما سر نزدیانشاالله که خوب و رو به راهی عزیزم

سلام اجی خوبی ممنونم از نظرت اجی انشالله اسفند ماه اگه نت داشته باشم دو تا پست جدید میزارم اجی
هستم اجی و بهت سر میزنم الانم بهت سر زدم اجی ممنونم اجی بله خداروشکر حالم خوبه خداروشکر اجی ممنونم تو چطوری خوبی

پریسا سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 14:49 http://www.pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام عزیزم مرسی که بهم گفتی حتما سوره انعام رو میخونم
شماهم کلی برام دعا کن ممنون

سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی خواهش میکنم اجی وظیفه اس از ته دلت باید این سوره رو بخونی اجی انشالله که حاجت روا میشی اجی
چشم اجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد