lovely song
lovely song

lovely song

رویای عزیزم و زینب عزیزم تولدتون مبارک

سلام به تمام دوستان عزیزم خوبید انشالله امیدوارم که همیشه حالتون خوب باشه و همیشه سلامت و شاد و خندون و خوشبخت باشید و هیچوقت غم و غصه تو دلتون راه ندید و ایشالله که همیشه از ته دلتون جوری بخندید که مشکلات زندگیتون اذیتتون نمیکنه آمین یا رب العالمین :25:  :20:  :19:  :22:  :5:  :4:  :8:  :10:  :9:  :11:

دوستان عزیزم بی زحمت اگه امکانش هست بیاین ادامه مطلب ممنونم از مهربونی هاتون :25:  :20:  :19:  :22:  :5:  :4:  :8:  :10:  :9:  :11:  

 

 دوستان عزیزم امروز تولد ۱۴ سالگی دوست عزیزم زینب هست زینب عزیرم تولد ۱۴ سالگیت مبارک زینب عزیزم امیدوارم همیشه شاد و سلامت و خوب و خندون و خوشبخت و شاد باشی و از خدا میخوام تا تمام مشکلاتت حل بشه عزیزم خیلی دوست دارم عزیزم این پستو برات گذاشتم چون میخواستم یه جورایی سوپرایزت کنم عزیزم ببخش تنها کاری بود که از دستم بر میومد عزیزدلم :25:  :20:  :19:  :22:  :5:  :4:  :8:  :10:  :9:  :11: 

خوب دوستان عزیزم امیدوارم از این پستم خوشتون اومده و دوستش داشته باشید ممنون میشم اگه نظرم بدید ممنونم از مهربونی هاتون دوستون دارم تا ابد :25:  :20:  :19:  :22:  :5:  :4:  :8:  :10:  :9:  :11: 

دوستان عزیزم امروز تولد

۱۶ سالگی دوست عزیزم رویا هست رویا عزیرم تولد 16 سالگیت مبارک عزیزم امیدوارم همیشه شاد و سلامت و خوب و خندون و خوشبخت و شاد باشی و از خدا میخوام تا تمام مشکلاتت حل بشه عزیزم خیلی دوست دارم عزیزم این پستو برات گذاشتم چون میخواستم یه جورایی سوپرایزت کنم عزیزم ببخش تنها کاری بود که از دستم بر میومد عزیزدلم :25:  :20:  :19:  :22:  :5:  :4:  :8:  :10:  :9:  :11: 

نظرات 257 + ارسال نظر
سمیه پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 11:40

سلاممممممم آجی ...خخخخخ منم سورپرایزت کردم نیومدی بگی پست گذاشتی همین طور اومدم وبت خخخخخ ...تولد هر دو تا دوست خوشگل وناز و عزیززززززززززززززززز مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککک ...ایشالله همیشه شاد و سلامت باشن و به همه آرزوهای خوشگلشون برسن ........راستی آجی یه سوال اسم اصلی تارا جون زینب هست؟؟

سلام اجی خوبی إ اومدی اجی خوش اومدی تولدشون مبارک باشه انشالله اجی انشالله که همیشه سلامت و موفق باشن
اجی تارا سه تا اسم داره اجی اینه:تارا زینب الهه

مهدیه پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 12:17

سلاااااااااااااام بر الهه خوشگل و ماهممممم تولددوستای نایس وماهت بخصوص این زینب خانم یاهمون تاراخانم مباررررررررررررک باشه و به همه آرزوهای قشنگشون برسن

سلام مامانی خوبی ممنونم مامانی خیلی ممنونم از نظرت انشالله مامانی انشالله راستی مامانی اجی تارا سه تا اسم داره اینه زینب تارا الهه

تارا پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 12:27

سلاااااااااااااااااااااااااااام به روی ماهت قشنگ ترین آجی دنیااااااا
خوبی آجی؟؟؟؟
آجی جونم خودت بگو چجوری بخاطر این سوپرایز قشنگت ازت تشکر کنم؟؟؟
به خدا شرمندم میکنی آجی
آجی جونم خییییییییییییلی غافلگیر شدم خیییییییییییییییییییییییلی
آجی عاااااااااااشقتم گلم هرچی هم بگم کم گفتم آجی
تولد آجی رویای عزیز هم مبارک باشه
آجی جونم امیدوارم در کنار خانواده همیشه شاد و سربلد باشی عزیزم

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر اجی خواهش میکنم عزیزم وظیفه ام بود همچینم سوپرایز قشنگی نبودا اجی فقط یه پست بود اجی دشمنت شرمنده اجی ممنونم بازم تولدت مبارک عزیزم به همچنین عزیزم

تارا پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 12:36

چرا آجی خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی قشنگ بود
آجی شاید ندونی اما یکی از کسایی که تو دنیا خییییییییییلی برام با ارزشه و حاضرم براش بمیرم تویی آجی
راستش خیلی ها هم از اسنکه به دنیا اومدم خوشحال نبودم آجی اما تو که این پست رو گذاشتی احساس کردم که زندگیم فقط برای خودم ارزشمند نیست پس باید برام مهم باشه
بازم خییییییییییییلی دوست دارم و مرررررسی آجی جونم

قربونت برم اجی خوشحالم که پستم باعث شد این احساسو پیدا کنی اجی منم خیلی دوست دارم عزیزم

LEE MIN HOO پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 12:37

*پست 1*
سلام آجی گل و دوس داشتنی ام
آجی وبت خیلی فوق العاده ست و به نظر من علتش هم اینه که مدیر این وبلاگ که عزیز مثل خودت باشه فوق العاده بی نظیره ایشالا همیشه موفق باشی

سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی ممنونم اجی توروخدا خجالتم نده اجی نظر لطفته عزیزم
تو هم همینطور اجی

Bita پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 12:39

سلام الهه جونمممم
❀❀❀تولد دوستاى عزیز و مااااااااهت مبارک ...ایشالا به همه ى ارزوهاشون برسن ....ایشالا همیشه زنده باشن ❀❀❀

سلام به روی ماهت عزیزم ممنونم از نظرت اجی انشالله اجی انشالله بازم ممنونم اجی ازت

LEE MIN HOO پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 12:47

*پست 2*
آجی جونم سلام آجی
تولـــــــــــد دوستای عزیزت رو بهشون تبریک میگم ان شاءاللّه 120 ساله بشن براشون آرزوی موفقیت و تندرستی میکنم
امیدوارم زندگی سرشار از عشق و محبت رو داشته باشن و همیشه شاد و سلامت در کنار خانوادشون زندگی کنن

سلام اجی خوبی ممنونم از نظرت عزیزم انشالله اجی انشالله ممنونم عزیزم

مامان نجمه سادات پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 17:22 http://najmesadat.niniweblog.com

تولداشون مبارک باشه ایشالا 100 ساله بشن این دخترای گل


خودمو رسوندم

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوش اومدی تولدشون مبارک باشه انشالله

محجوب بانو یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 19:10 http://booyehbehesht.niniweblog.com/

سلام عزیزم
تولد دوستای عزیزت مبارک باشه
انشالله 120ساله بشن

سلام اجی خوبی خیلی ممنونم از اینکه اومدی و بهم سر زدی اجی انشالله اجی انشالله

marzi یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 20:57 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام.
تولد هر دوتا دوستت مباااااااااااارک.
ان شاالله همیشه شاد باشن.
سن نوجوانی که الآن شماها هستین بهترین سنه برای لذت بردن از زندگی. ازش حسابی استفاده کنید. از بودن کنار بابا و مامانتون. کنار خواهر و برادرتون. از آزادی و استقلالتون. از اینکه هنوز بار مسئولیت نیوفتاده رو دوشتون.
خلاصه لذت ببرین. از این لباس خوشگلای دخترونه بپوشین. من خیلی دوست دارم.


سلام به روی ماهت اجی وقتی دیدم دو تا نظر اومده فکر نمیکردم تو نظر داده باشی اجی خیلی ممنونم ازت اجی
ممنونم اجی انشالله
اجی والله من دیگه از زندگی سیرم اجی دیگه مثل قبل نیستم اجی دنیا برام عذابه اجی دیگه نمیخوام زندگی کنم دیگه نمیخوام زنده باشم نمیخوام این چیزهایی که گفتم حرفای دلمه اجی ببخشید اگه موقع خوندن جواب نظرت ناراحتت میکنم
اگه منظورت از مسؤلیت ازدواجه من مجرد به دنیا اومدم مجردم میمیرم

marzi یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 23:52 http://rozegaremarzi.blogsky.com

ای بابا.
الهه آخه چی شده؟
چرا اینقدر غمگین!!!!!

ان شاالله هر وقت موقعش بشه تو هم عروس میشی و سرت شلوغ میشه و برای خودت خونه و زندگی درست میکنی. آشپزی میکنی. خانمی میکنی.
نمیدونی چه لذتی داره. البته سختیهایی هم داره. مسئولیت داره. ولی در کل هزار برابر بهتر از مجردیه. مطمئن باش.

چیزی نشده اجی من مجرد بودنو بیشتر دوست دا م تا شوهر کنم کی حوصله ازدواج و زندگی داره اجی تازه اولین کاری که قبل از ازدواج باید کرد اینکه ازمایش داد که من متاسفانه از هر چی تو دنیا هست میترسم

marzi دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 00:00 http://rozegaremarzi.blogsky.com

رابطه ات با خدا چطوره؟
اگه کسی یا چیزی ناراحتت کرده با خدا حرف بزن. باهاش درد دل کن. اون میشنوه و دلت آروم میشه.
برای خودت تو زندگی هدف درست کن. یه هدف خوب که تو رو به موفقیت برسونه. یه هدفی که بهت ارزش و جایگاه خیلی خوبی بده. خودت فکر کن ببین چه چیزی میتونه تو رو انسان موفقی بکنه.
وقتی هدفت رو معلوم کردی اونوقت براش برنامه بریز و تلاش کن تا بهش برسی. تو این راه از بابا ومامانت از خواهر و برادرهات و از دوستات کمک بخواه. شاید بتونن راهنماییت کنن.

خودتو بابت چیزهای کم ارزش ناراحت نکن. البته من نمیدونم که تو الآن چرا ناراحتی. شاید دلیل خوبی براش داشته باشی.
بهرحال همیشه میشه یه راهی پیدا کرد. مطمئن باش.

اجی رابطه ام با خدا خوبه اجی وقتی دعا کنم اگه صلاح بدونه مستجاب میکنه اجی دلیل غم و غصه و ناراحتی من سونگ و مرتضی هست اجی

پریسا دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 12:04 http://www.pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام سلام آجی خوبم میبینم که پست جدید گذاشتی و من خبر نداشتم
تولد هر دوتا دوستت مبارک انءشالله عمر طولانی از خدا بگیرن
الهه نبینم غمگین باشی

سلام اجی خوبی إ فکر کردم تو خبرنامه وبم عضو شدی خبرنامه اومده برات اجی اخه تو اپ میکنی برام تو قسمت پیغام ها خبرنامه میاد اجی شرمنده خبرت نکردم
ممنونم اجی انشالله
سعیمو میکنم اجی

شقایق چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 12:40

سلام خوشحالم از آشنایی با شمااااا
بازم تو نماشا بهم سر بزنین...
http://www.namasha.com/SH.PJM

سلام عزیزم خوبی ممنون که بهم سر زدی و نظر گذاشتی لطف کردی عزیزم

چقد لینک داری الهه خانوممخدا بیشتشون کنه

سلام اجی خوبی ممنونم اجی نظر لطفته توروخدا خجالتم نده اجی لطف داری بهم

پریسا شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 10:21 http://www.pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام
راستی خبرنامه چیه!؟؟

سلام اجی خوبی اوه اوه ببخشید اجی دیر دیدم نظرتو اجی شرمنده ببین اجی وقتی نظرای وبتو تایید میکنی بالاشو اگه دقت کنی یه مربع سفید هست توش سه تا خط سفید هست اجی روش لمس کن نوشته پیغام ها اجی روش لمس کن بعد که صفحه باز شد زده خبرنامه بعد مثلا تو اینو وارد کن elahesong اجی بعد ثبتو بزن مینویسه شما به خبرنامه عضو شدید یعنی اینکه من هر پست جدیدی که بزارم خبرش در قسمت پیغام هات بهت میرسه

سپیده مامان درسا شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 19:06

تولدت دوستت مبارک الهه جون

سلام اجی خوبی ممنونم از نظرت اجی تولدشون بازم مبارک باشه

نگار پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 19:55

اجی میگم که ایراد نداره اینجا کامنت گذاشتم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اونجا خیلی زیاد شده بود

نه بابا اجی چه ایرادی فدای سرت میدونم اجی اتفاقا با یکی از خاصیا تو اون پست سالگرد مرتضی حذف میزنم نمیدونم میشناسی یا نه اسمش مریمه اما نام کاربریش (khatereha) هست

نگار پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 20:45

اااااااااااااا
اونه ؟؟؟؟؟؟/
جدی ؟؟؟؟؟
بذار برم تو سایت با هم حرف بزنیم
منم تو سایت با یکی از بچه ها حرف میزنم اسمش ایلار هستش اسم کاربریش ashqam morteza هستش میشناسیش دیگه ؟؟؟؟؟

اره اجی مریمه اجی البته تو ایمیلم باهاش حرف میزنم اجی اره اجی ایلارو میشناسم

نگار پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 20:55

اجی میگم که بابام گیر داده بریم خرید متاسفانه
من برم اجی کاری نداری ؟؟؟؟؟؟؟؟
بای عشقممم

باشه اجی برو به سلامت مواظب خودت باش

نگار جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 21:15

سلام دوباره اجی گلی
چه خبر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام به روی ماهت اجی خوبی سلامتی اجی ببینم داروهاتو خوردی

نگار جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 21:20

اره اجی چندروزه ساعت میذارم
سر کلاسم دوستام یاداوری میکنن

افرین اجی حالا گوشیتو بردار به ۳۰۰۰۰۹۹۹۹ عدد ۴ رو اس ام اس کن واسه هنر پنجم عدد ۴ هم مرتضی هست

نگار جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 21:25

باشه چشم
الان بفرستم ایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اره اجی

نگار جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 21:31

فرستادم اجی
من مطمئنم مرتضی اول میشه اونم با کجایی
خوب اجی دیگه چه خبرا چه کارا می کنی ؟؟؟

افرین اجی منم 9 بار فرستادم
انشاءالله اول میشه اجی
هیچی اجی بیکارم فاطمه زهرا کوچولو چطوره اجی

نگار جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 22:02

جوجو کوچولو هم خوبه
سلام میرسونه
خوابیده الان

مگه پیشته اجی

نگار جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 22:06

هفته ای یه بار میان اینجا شب میمونن
امشب میرن

اخی عزیزم چه شکلیه اجی شبیه خودته

نگار جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 22:15

شبیه من که نیست قاعدتا
شبیه خواهرم
قشنگ کپیه خودشه
اخر هفته دیگه عکسشو میفرستم
بی شوخی میفرستم دیگه اجازه نمیخواد

نه اجی راضی نیستم بی اجازه این کارو بکنی باید از خواهرت اجازه بگیری اگرم اجازه نداد ناراحت نمیشم

نگار جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 22:20

نه بابا ناراحت نمیشه الان ازش اجازه گرفتم
اجی من برم شام بخورم
بای

اجی خوب الان بگیر بفرست اجی باشه برو

نگار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 20:24

سلامی دوباره بر اجی گلی . منم همینطور اجی به فکرتم شدیداا
چه خبرا ؟؟؟؟؟؟
چی کارا میکنی ؟؟؟

سلام اجی خوبی چرا شدیدا
سلامتی اجی ببینم داروهاتو خوردی

نگار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 20:29

اره اجی میخورمشون
تازه اضافه بر سازمان هم میخورم

چی اجی برسازمان

نگار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 20:35

اجی منظورم این بود بیش از حد قرص میخورم یه سری مواقع

چرا بیش از حد اجی

نگار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 20:37

همین جوری
مثلا بیشتر درد داشته باشم میخورم

وا اجی نباید که بیشتر بخوری اجی درد داشته باشی باید تحمل کنی تا خود به خود ازت دور بشه

نگار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 20:41

مجبور میشم اجی به جان خودم
وگرنه که دیوونه نیستم بیشتر بخورم اجی

قربونت برم اجی عیبی نداره ولی سعی کن به وقت خودش بخوری

نگار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 20:46

تا وقتی مجبور نشم که نمیخورم اجی
دیگگه وقتی خیلی درد دارم میخورم

اجی مگه چقدر درد داری

نگار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 20:56

یه سری مواقع خیلی زیاد درد دارم
دیگه نمیشه تحمل کردش
خل میشم از درد
ولی هیچی نمیگم

اجی والله منم از شدت درد وقتی اردیبهشت مریض بودم گریه میکردم از شدت درد زیاد اما تحمل میکردم

نگار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 21:03

خیلی حس بدیه درد داشتن
اون روز سرکلاس درد داشتم سر زنگ عربی
قرصامو نبرده بود حالا فک کن ساعت 9 و من تا ساعت 2 و نیم چه کشیدم
داشتم میمردم رسیدم خونه غش کردم انقدر حال بد بود

قربونت برم اجی میدونم درکت میکنم

نگار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 21:09

دیگه چه خبرا اجی جونم ؟؟؟
چی کار میکنی ؟؟؟؟

سلامتی اجی

نگار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 21:13

ینی جدی هیچ کاری نمیکنی ؟؟؟؟
اجی وبلاگ داشتم الان سر و سامونش دادم اجی

نه اجی تو نتم اجی ببینم تو در مورد من چی فکر میکنی فکر میکنی دروغ میگم که مرتضی میاد به خوابم فکر میکنی من ادم کثیفی هستم فقط نپرس چرا اینارو میگی فقط بگو چی فکر میکنی

نگار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 21:20

وااااااااااااا اجی این چه حرفیه
معلومه باورت دارم اجی
میدونم دورغ نمیگی
اصلا چرا باید دروغ بگی ؟؟؟؟؟؟؟
اجی چرا این حرفو می زنی ؟؟؟؟؟
کسی بهت چیزی گفته ؟؟؟؟بزنم لهش کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اجی دیروز یه اتفاقی برام افتاده بود نپرس چه اتفاقی باشه اجی نپرس تو سایت دیگه به اسم مهرزاد امیرخانی که ۴ ماه عضو بودم این اتفاق افتاده و نمیدونم وبلاگ عاشقان مرتضی رو میشناسی یا نه نظر یکی از خاصیا به من این بود:الهه نمیدونم کى هستى اصن چى هستى
ولى اگه اینجایى میخوام بگم بهت به چهار نفر که ساده بودن و خیلى از ته دل دوســـت داشتن خیانت کردى
تـو یه دزدى....یه کثیفى....تـو کمبود دارى
مرتضاى ما حتى یبارم به خوابت نیومده ....مرتضاى ما نجیب و پاکه هیچوقت به خواب یه همچین سنگ دلى نمیره
مرتضاى ما تورو جز خونواده خاص خودش نکرده و نمیکنه
برات متاسفم ،.....سر پل صراط ما چهار نفر میمونیم و تـو
منتظر اون روزم که جلوى ما زانو میزنى تقاضاى بخشش میکنى
برو گمشو همییییین

نگار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 21:28

هییییییییییییییی خاک تو سرم
به تو میگن سنگ دل ؟؟؟؟به تو توهین میکنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خجالتم نمیکشن بیشعورا
خدا ازشون نگذره
قربونت برم خودتو بخاطر 4 تا نفهم ناراحت نکن

اجی منظور دوستم از چهار خودش و دو تا دیگه از خاصیا و مرتضی هم هست اجی حق دارن توهین کنن اجی بزار بکنن هر وقت خواب مرتضی رو دیدی بپرس ببین من سنگدلم کثیفم دروغگو هستم دزد هستم

نگار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 21:34

ااااااااا
اجی این چه حرفیه
تو که اینجوری نیستی
من مطمئنم
شکی ندارم توش
خودتو اذیت نکن اصلا مهم نیست چی میگن
مهم اینه تو میدونی این جوری نیستی

اره اجی اینجوری نیستم به خدا اینجوری نیستم

نگار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 21:40

من میدونم اجی
من میدونم
بذار هر چی میخوان بگن به جهنم
مهم اینه تو میدونی
من میدونم
مرتضی میدونه
خدا میدونه
اجی ناراحت نبینمتا
ناراحت باشی میمیرم من

اجی چطور میتونم ناراحت نباشم اخه ولی خوب باشه سعیمو میکنم اجی ببینم مرتضی هنوزم باهات حرف نمیزنه

نگار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 21:48

1 ببخشید دیر جواب دادم داشتم گردگیری میکردم الان تموم شد
2 نه باهام حرف نمیزنه چرا ؟؟؟؟؟؟؟

عیبی نداره اجی اخه یه بار بهم گفته بودی مرتضی باهام حرف نمیزنه به خاطر همین پرسیدم

نگار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 21:52

اها
به نظرت چرا با من حرف نمیزنه ؟؟؟؟؟؟؟

نمیدونم اجی راستی از خواهرزاده ات عکس انداختی

نگار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 21:55

اره اجی
الان از گوشیم میریزم توکامپیوتر برات میفرستم
منتظر باش
راستی اجی دیشب خواب مرتضی رو دیدم

إ عجب خوابشو دیدی اجی تعریف کن ببینم چشم اجی

نگار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 22:11

اجی برو تو سایت الان برات میفرستم
بعدشم خوابمو تعریف میکنم

چشم اجی ببینم تو ساعت چند خواب مرتضی رو دیدی من ساعت ۴ صبح دیدم اجی اخه دیشب دیر خوابیدم س.و.ن.گ ساعت ۲ اومد به خوابم مرتضی هم 4 اومد

نگار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 22:15

ساعت 3 اینا بود فک کنم اجی
راستی اجی عکسو فرستادم فقط به کسی نشونش ندیا

نه اجی نمیدم اخی چه نازه اجی

نگار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 22:22

مرسی عزیزم چشات ناز میبینه
اجی من برم نماز بخونم بیام
زود میام

إ چشم اجی التماس دعا زودی بیا

نگار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 22:36

من اومدمممممممممممممممممممم
دعات کردم حسابی

ممنونم اجی
خوب تغریف کن اجی خوابتو

نگار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 22:46

خواب دیدم که مرتضی تو یه باغ سرسبز داره قدم میزنه
منم بودم داشتم پشتش میرفتم
انگار نمیدونست من اونجام
رسید به یا ابشار خیلی خوشگل
برگشت به سمتم دستمو گرفت و گفت قشنگه ؟؟؟؟ گفتم خیلی قشنگه مثل صورت ماهه خودت میمونه
دستمو کشید شروع کرد دویدن توی باغ بزرگ هی میگفتم وایسا گفت نه بیا بیا دنبالم
داشتم میرفتم که یهو از خواب پریدم

تعبیرش چیه به نظرت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عجب خواب قشنگی اجی تعبیرش شاید بهشته اجی حالا باز نمیدونم

نگار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 22:51

نمیدونم منم دلم میخواد تعبیرشو بدونم

اجی خوب از یه کسی که در مورد تعبیر خواب میدونه بپرس

نگار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 23:01

تووک کسی رو نمیشناسی؟؟؟؟
اجی من برم شام
زود میام قول میدم منتظرم باشیا
وگرنه من میدونم و تو

نه والله اجی چرا چرا میشناسم ولی اون دوست دوستمه بعید میدونم دوستم ازش خبر داشته باشه اجی از یه حاج آقا بپرس تعبیرشو چشم اجی

نگار چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 23:34

من اومدمممممممممممم
هستی هنوز ؟؟؟؟؟؟؟

خوش اومدی اجی اره اجی هستم
اجی بگو ببینم داروها چقدر اثرگذار بوده تا الان
••••••••
اجی نگار من و مرتضی فکر میکنیم لالا کردی

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 00:12

اجی هستی هنوز ؟؟؟
خواهرم اینا نصفه شبی اومدن اینجا
حواسم رفت پی جوجوم
ببخشید

اشکالی نداره اجی اره هستم اون جوجوتو ببوس از طرف من

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 00:23

حتما اجی
همین الان نصفه شبی چه کار می کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟
چی گوش میدی ؟؟؟

اهنگ که گوش نمیدم اجی سرم تو وبمه
اجی راستی فردا هم میای اینجا

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 00:29

خجالت بکش اهنگ گوش نمیدی ؟؟؟؟ نوچ نوچ نوچ
نمیدونم یا فردا میام یا پس فردا
اجی واسه کدم وزیک وبلاگ چی بذارم ؟؟
بین نگران منی و قلبم رو تکراره گیر کردم شدید
چه کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اجی هنذفریم پیشم نیست تو پذیرایی هست حوصله ام نمیکشه شرمنده اگه ناراحتت کردم
اجی نگران منی رو انتخاب کن

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 00:34

خخخخخخخخخخخ
ناراحت چرا بشم

هر دوش خوبه ها نگران منی یه حس خاصی داره
قلبم رو تکراره شاده روحم شاد میشه
اجی از خودش میپرسی ؟

اجی مرتضی میگه
(سلام نگار جانم خوبی به نظرم نگران منی رو انتخاب کنی بهتره)

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 00:42


باشه چشم میذارمش حتما

مرتضی(نگارجانم من و الهه تحمل گریه تو نداریم گریه نکن توروخدا میخوای قلبم رو تکراره رو بزار)

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 00:50

قربونت برم من
گریه من از چیز دیگست
نگران منی مد نظرم بود و گذاشتمش

خدا نکنه اجی حالا از هر چی هست پاک کن اشکاتو اجی بعدشم واسه داداشی فاتحه بخون و صلوات بفرست

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 00:53


باشه چشم
خوب نگران منی رو هم گذاشتم
دیگه چی کار کنم ؟
تجربت بیش تره اجی

وا اجی هیچی اگه خوابت میاد و فردا کلاس داری برو لالا کن

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 00:56

فدا که کلاس دارم ولی دلم نمیاد برم
خوابم نمیبیره
میدونم انقدر به مرتضی فک میکنم که دیوونه میشم

اجی یادت نره قرصاتو با خودت ببری کلاس اجی الان یه خودکار بردار رو دستت بنویس "بردن قرص" اینجوری یادت نمیره اجی اگه نخوابی فردا سر کلاس خوابت میبره ها اجی دور از جون این چه حرفیه

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 01:05

باشه اجی مینویسم حتی با این که 2 ساعت بیشتر کلاس ندارم
اجی کاری نداری ؟؟؟؟؟؟؟
احتمالا جمعه شب میام
شب بخیر عزیزم خواب های مرتضایی ببینی

افرین اجی نه اجی برو بخواب شبت بخیر مواظب خودت باش اجی ممنونم اجی تو هم همینطور

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 20:14

اره اجی خوردمشون
چی شده کی میگی عالیم ؟؟
همیشه میگی بد نیستم
جان من چی شده ؟؟

اجی رفته بودم تو پیچ اینستاگرام سونگ
(بازیگر مورد علاقه ام) فیلم های چند ثانیه از بچگی سه قلوهای نازش گذاشته بود کلی خندیدم

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 20:20

سه قلو ؟؟؟؟؟؟ یا حضرت عباس
چه خبره ؟؟؟؟
روحت شاد شده حسابی مشخصه ها

چیکار کنم اجی خدا داده بهش هر سه تاشون پسره اسماشون به ترتیب(دایه هان)(مین گوک)(مانسه) البته سونگ عاشق دختره گفته در آینده میخوام دوقلو دختر داشته باشم

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 20:24

اسماشون تو حلقم
چه سختن
زنشو میخواد بدبخت کنه مشخصه

بدبخت چیه اجی ماشالله بدن همسرش خیلی قویه اجی درسته واقعا تو دوران بارداریش سخت بهش گذشته اما واقعا قوی هست اجی سه قلوها وقتی به دنیا اومدن بیشتر سونگ ازشون نگهداری میکرد چون مامانشون کار میکنه

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 20:31

آمار کامل داریا
من عمرا همچین چیزایی رو درباره ی بازیگر محبوبم بدونم
اصن به چه درد من میخوره
به من چه

اجی راستش میدونی اجی سونگ چشماش مریضه

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 20:36

جدی ؟؟؟؟؟
ینی چی دقیقا ؟؟؟؟؟؟
چجوریه ؟؟؟؟؟؟؟

اجی نمیخوام ناراحتت کنم این بحثو بیخیال اجی فاطمه زهرا هنوز پیشته ببینم از طرف بوسش کردی

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 20:38

بی شوخی بگو ببینم چجوریه
نه امشب خواهرم اینا تولد دعوت بودن رفتن
ولی فردا عصر دوباره میان

اجی نمیخواستم بگم اما خودت خواستی میگم سونگ سال ۲۰۱۳ متوجه شد چشماش مریضه اسم مریضیش "آب سیاه" هست اجی درمانو ول کرد بعد تیرماه ۹۳ با سه قلوها اومد تو برنامه ای که تو کره پخش میشد و میشه اسمش مستند سوپرمنه اجی اذرماه رفت دکتر رنگش عین گچ سفید و زرد شد اجی فقط ۲۰% از عصب بیناییش مونده اما حالش خیلی خوبه

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 20:48

هییییییییی
خاک تو سرم
بنده خدا
خوب الان چی کار میکنه ؟؟؟؟
مثه منو و مرتضی عینک میزنه ؟؟؟؟
یانه کار دیگه ای می کنه

اجی جای تو مرتضی خالی 5 دقیقه پیش داشتم لواشک میخوردم
الانم دارم سب گاز میزنم اونم قرمزززززز

عینک بعضی موقع ها میزنه اجی عینکیه اما همیشه نمیزنه إ بخور نوش جان

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 20:52

خیلی بد ها عینک نزنه ها
بدتر میشه
اجی چرا تو امتحانات سایت شرکت نکردی ؟؟؟؟؟

اجی عینک هیچ ربطی به بیماریش نداره اجی تو تبلیغاتش میزد از اون موقع که فهمیدم سونگ مریضه فقط گفت حالم خوبه و باید مواظب خودم باشم دیگه هیچی نگفت درست مثل مرتضی که هیچی از حالش نمیگفت اجی اخه حسش نبود اجی شرکت کنم

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 20:59

حسش نبود یا بلد نبودی ؟؟؟؟
دیگه چه خبر اجی ؟؟؟؟؟؟
امروز چی کارا کردی ؟؟؟؟؟؟؟

اجی واقعا حسش نبود و بلد نبودم مثل سن برادر مرتضی سلامتی اجی هیچی اجی

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 21:04

خخخخخ
جان من هیچ کار مفیدی انجام ندادی ؟؟؟؟
متاسفم برات
نوچ نوچ نوچ

مثلا چه کاری اخه اجی

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 21:07

هر کاری که انجام دادی امروز چی بوده؟؟؟

آهنگ گوش دادم و میدم_وبمو آپدیت کردم نظرای پست جدیدمو تایید کردم تو سایت دیگه بودم و اینکه دیر بیدار شدم از خواب و اینکه داییم اومده بود خونه مون اش رشته خوردم شام خوردم

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 21:13

افرین
هیچ کدوم از کارات مفید نبود
اجی یادت نره تولد منو و مرتضی رو باید با هم تبریک بگیااا
وگرنه من میدونم و تو

خخخخخخخخخ
نت داشته باشم چشم

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 21:20

ینی نت نداری تولد مرتضی رو تبریک بگی ؟؟؟؟
خوب تولد منم تبریک بگو دیگه
بعدشم نگی ایشالله تولد 100 سالگیت
100 میخوام چی کارکنم

اجی الان که انلاینم با نت گوشی اجیم اومدم اما عیدی هامو میخوام جمع کنم نت بخرم
اجی ببخشید میخوای تبریک بگم

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 21:25

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بی شوخی نگفتی هم نگفتیا
مهم نیست
دیگه چه میکنی ؟؟؟؟؟؟

اجی پس از الان تبریک میگم توووووووووووووووولدت مبارک اجی انشاءالله که همیشه سلامت و موفق و شاد باشی و ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ساله بشی
بیکارم اجی

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 21:32

پیشاپیش مرسیییییییییییییییییییییییییییی
بعدشم 00000000000000000000000000000000000000000000001 عمر میخوام چیکار کنم
من 30 سال بیشتر عمر نمیخوام
12 سال دیگه فقط

مگه نمیخوای شوهر کنی اجی بعدش مامان بشی بعدش مادر شوهر بعدش مامان بزرگ بعدش نوه نتیجه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ:

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 21:35

نه بابا شوهر میخوام چیکار
بیکارم مگه
جدی گفتم 30 سال بیشتر از خدا نمیخوام

عین خودمی اجی منم مجرد به دنیا اومدم مجردم میمیرم اما یه راست جهنمیم اما تو واقعا بهشتی هستی

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 21:39

ااااااااااا اجی این چه حرفیه میکشمتا
مطمئن باش جات تو بهشته مثله مرتضی

اجی واقعا راست میگم کسی که نماز نخونه مثل خودم یه راست جهنمیه

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 21:44

اااااا مهم اینه ادم خوبی باشی
خدا حق الله رو میبخشه حق الناس رو نمیبخشه
تو هم که حق الناس نکردی
بعدشم چرا نماز نمیخونی ؟؟؟؟؟؟
مرتضی حتی نماز شبشم میخوند

مشکل دارم اجی حتی نشسته هم میخونم نمازم باطل میشه
اره میدونم اجی حق الناس یعنی چی

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 21:47

وا اجی چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟/
بعدشم که تو دلت نمیخواد نخونی که جهنم نمیری که

دلم میخواد بخونم اما میدونم جهنمیم

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 21:51

اااااااااا نه خیر نیستیییییییییییییییییییی
به من بحث نکن
عصاب مصاب ندارم میزنم شل و پلت میکنما

اجی خوب مگه دروغ میگم مرتضی هم میگه جهنمی نیستی میای پیش خودم اما ته دلم یه چیز دیگه میگه

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 21:54

ته دلت غلط میکنه
حرف مفت میزنه
اجی از مرتضی میپرسی من چی ؟؟؟/

تو چی اجی

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 21:57

من بهشتی ام یا جهنمی ؟؟؟؟؟؟؟ ازش میپرسی ؟؟؟؟؟
اجی من برم نماز زود میام

مرتضی میگه بهشتی هستی اجی باشه اجی برو قبول باشه

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 22:07

جدی میگی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرسی عزیزم

اره اجی

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 22:12

من غششششش
چی گفت بهت دقیقا

غش نکن اجی گفت بهشتی هستی امروز مرتضی کلا ساکت بود اجی

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 22:14

چرا ساکت بود ؟؟؟؟؟؟؟

والله چی بگم اجی قبلا که خیلی میخوابید الانم گفت میخواد بخوابه

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 22:20

کلن خوابه مرتضی نه ؟؟
اجی در طی روز چی کار میکنی ؟؟؟؟؟

قبلا خوابش خیلی سنگین بود اجی تازه از سرش پریده اجی اما خوب الان خوابیده
بیکارم

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 22:24

مرتضی چی ؟؟؟؟؟؟
اون چی کار میکنه در طی روز ؟

اگه بیدار باشه که کنار من و سونگه و هر اتفاقی بیفته میفهمه چی شده چی نشده

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 22:30

کار خاصی انجام نمیده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مثلا بخونه یا اینجور چیزا ؟؟

نه اجی تو قلبمه کارش ثابته حرف که میزنه باهام اما خوب لالا میکنه

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 22:34

اها فهمیدم
دیگه چه خبرا ؟؟؟؟؟؟
حرفام تموم شد

هیچی اجی بگو ببینم یه بار گفته بودی واسه فاطمه زهرا اهنگ گذاشته بودی تعجب میکرد هنوزم تعجب میکنه

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 22:40

اره جدیدا
حتی وسط گریشم اروم میشه
ساکت ساکت

خدا کنه این خواهرزاده منم همینجوری بشه اخه هنوز به دنیا نیومده انشاءالله ۲۵ اردیبهشت به دنیا میاد

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 22:45

ای جانمممممممممممممم
پس تو هم خاله میشییییی
تبریک میگم
قربونت بر من

اره اجی
ممنونم اجی اما نی نی پسره طفلک هنوز بی اسمه غلط نکنم میخوان دقیقه اخر یه اسم چرت و پرت بزارن که چیه خدا میدونه
خدا نکنه اجی

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 22:52

خخخخخخخخ
من شخصا اگه خدایی نکرده زبونم لال شوهر کردم
یه چیز خوب میذارم
چرت و پرت نمیذارم

إ به سلامتی انشاءالله اجی کی خبر عروسیو میدی

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 23:06

حالا کو شوهر ؟؟
بعدشم کی خواست شوهر کنه ؟؟
من واقعا با کسی مثل مرتضی فقط میتونم کنار بیام
فکر که میکنم با پدرم با شوهر خواهرم با شوهر خالم با شوهر دختر داییم نمیتونم کنار بیام به جز اون داییم با هیچ مردی نمیتونم کنار بیام

اخی عزیزم درکت میکنم اجی

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 23:11

خیلی سخته واقعا ینی من جای اینا بودم طلاق گرفته بودم تا الان
سخته به خدا

مگه بدن اجی

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 23:15

نه بد نیستن
من نمیتونم کنار بیام
اخلاقشون اعصابمو بهم میریزه
فقط با کسی مثل خودم کنار میام
فقط با یکی مثل مرتضی
کسی که اخلاقش خاص باشه

فدات بشم من اجی امیدوارم فاطمه زهرا هم مثل خودت خاص بشه

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 23:23

نمیدونم والا
خدا کنه یه جور خاص باشه
خیلی خاص
مثل خود مرتضی
اصن یه خونواده خاصی شه

انشاءالله اجی وقتی براش اهنگ میزاری و تعجب میکنه خوب معلومه یه خاصی میشه

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 23:26

خدا کنه
مامانش که جدیدا کلن با مرتضی مخالف شده
مامان منم همینطور

اجی مهم تعجب کردن و ساکت شدن فاطمه زهرا موقع اهنگ گوش دادنه

نگار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 23:30

مهم اینه مامانش مخالفه شدید
مخصوصا وقتی بزرگتر بشه

اخه چرا اجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد