lovely song
lovely song

lovely song

بیتای عزیزم و محدثه عزیزم تولدتون مبارک.

سلام به تمام دوستان عزیزم خوبین انشالله امیدوارم همیشه خوب و سلامت باشید عزیزانم:25:  :20:  :19:  :22:  :5:  :4:  :8:  :10:  :9: 

دوستان عزیزم بی زحمت ممنون میشم بیاین ادامه مطلب خیلی ازتون ممنونم بابت مهربونی هاتون :25:  :20:  :19:  :22:  :5:  :4:  :8:  :10:  :9: 

 

 دوستان عزیزم امروز تولد ۱۹ سالگی دوست عزیزم بیتا هست بیتای عزیزم از ته قلبم تولدتو تبریک میگم عزیزدلم امیدوارم که همیشه شاد و سلامت و موفق و خوب و خوشبخت باشی و امیدوارم که کنکوری هم تو راه داری عالی بدی و رشته مد نظرتو قبول بشی این پستو برات گذاشتم تا یه جوری سوپرایزت کنم عزیزم تنها کاری که از دستم بر میومد همین بود عزیزم امیدوارم 10000000000000 ساله بشی عزیزم:25:  :20: :19:


دوستان عزیزم امروز تولد ۱۶ سالگی دوست عزیزم محدثه هست محدثه عزیزم از ته قلبم تولدتو تبریک میگم عزیزدلم امیدوارم که همیشه شاد و سلامت و موفق و خوب و خوشبخت باشی این پستو برات گذاشتم تا یه جوری سوپرایزت کنم عزیزم تنها کاری که از دستم بر میومد همین بود عزیزم امیدوارم 10000000000000 ساله بشی عزیزم:25:  :20:  :19:


نظرات 22 + ارسال نظر
LEE MIN HOO یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 14:19

سلام آجی جونم امیدوارم همیشه خوب و خوش و تندرست باشی.....تولد دوستای نازت رو هم به خودشون و هم به شما که عزیزترین دوستشون هستی تبریک میگم.....ایشالا 120ساله بشن و به همه ی آرزوهای قشنگ زندگیشون برسن

سلام اجی خوبی خیلی خیلی خیلی ازت ممنونم اجی امیدوارم تو هم همیشه سلامت و شاد و خندون باشی اجی ممنونم اجی ممنونم انشالله اجی انشالله
بابت نظرتم ممنونم اجی شرمنده کردی منو

Bita یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 14:35

سلااااااام الهه جونم
واقعا مرسى ....نمیدونم چ جورى ازت تشکر کنم عزیزم
مرسى از خودتو و دوستاى عزیز تـو وبت

سلام به روی ماهت اجی جونم خواهش میکنم عزیزم کاری نکردم تشکر نمیخواد اجی همین که تونستم خوشحالت کنم خوشحالم
بازم تولدت مبارک عزیزدلم

پریسا یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 15:10 http://www.pari-v-zendegi.blogsky.com

سلاااام سلااام تولد هر دوتا دوستت بیتا جون و محدثه جون مبارم باشه انءشالله خدا عمر با عزت بهشون بده الهی امین
انشالله دوستت بیتا جون رشته مورد علاقه ش قبول بشه
الهه جون دست شماهم درد نکنه که دوستاتو سوپرایز میکنی

سلام اجی خوبی ممنونم اجی از نظرت لطف کردی اجی ممنونم انءشالله اجی انءشالله خواهش میکنم عزیزم وظیفه اس اجی بازم ممنونم ازت اجی

سمیه یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 15:11

مرسیییییییی الهه جونم...تولد محدثه جان مبارککککککک انشالله همیشه شاد و سلامت باشه و موفق

سلام اجی خوبی ممنونم اجی ممنونم از نظرت لطف کردی انشالله اجی انشالله

Negin یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 21:04

سلام الهه جونم ... فدات بشم دستت درد نکنه ...
تولد بیتای نازنین هم مبارک ... ایشالا همیشه زنده باشه
تولدت بیتا جونم بهترین روزه واسه ما ... چون عزیز دلمون تو اون روز به دنیا اومده و روز خاص اونه
امیدوارم بیتا جونم تموم روزای زندگی همونطوری باشه دوس داری
اروزی ما ارزوی توست بیتا جونم
تولدت مبااااااارک
الهه ی مهربونم مرسی عزیزم

سلام اجی خوبی إ اومدی اجی خوش اومدی اجی خدا نکنه اجی کاری نکردم عزیزم وظیفه ام بود
ان شالله اجی ان شالله
اره اجی امروز تولد یه خاصیه اونم آجی بیتای خاص مرتضی و خودمونه اجی
خواهش میکنم عزیزم وظیفه اس اجی ازت ممنونم که بهم نظر دادی اجی

محجوب بانو یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 21:27 http://booyehbehesht.niniweblog.com/

تولد دوستای عزیزت مبارک باشه
انشالله 120ساله بشن

سلام اجی خوبی ممنونم از نظرت اجی تولدشون بازم مبارک باشه ان شالله اجی بازم ممنونم ان شالله بابت تاخیر شرمنده اجی

تارا یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 22:22

سلام به روی ماهت عزیز ترین آجی دنیام
خوبی آجی.؟
آجی تولد دوستان عزیزت رو از صمیم قلبم تبریک میگم
امیدوارم همیشه زنده باشن و به هرچی آرزو دارن برسن
مررررررررررررررررسی آجی قشنگم
موفق باشی عزیزم

سلام اجی خوبی ممنونم اجی منم خوبم شکر اجی تو چطوری ممنونم اجی ممنونم
ان شالله اجی ان شالله
خواهش میکنم عزیزم کاری نکردم ممنونم از نظرت اجی به همچنین اجی

نسیم (قاصدک) دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 13:45

تولدشون مبارک باشه

سلام اجی خوبی ممنونم اجی از نظرت لطف کردی
تولدشون بازم مبارک

مامان نجمه سادات سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 07:51 http://najmesadat.niniweblog.com

توداتون مبارک


100 ساله بشین ایشالااااااااااااااااااا

سلام اجی خوبی ممنونم از نظرت اجی ممنونم بازم تولدشون مبارک باشه ان شالله اجی ان شالله

فافا چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 11:28

سلام عزیزدلم..
تولد دوستهات مبارک
چه عجب آپ کردی عزیزم؟
خوبی؟
سرحالی؟
همیشه وقتی پست میذارم اولین کامنت مال توئه . یا همیشگی من

سلام اجی فافای عزیزم خوبی ممنونم اجی ممنونم از نظرت وقتی دیدم نظر گذاشتی حدس میزدم خودت باشی اجی
اخه خودمم دلم میخواست یه سری به وبم بکشم اجی یکی از دوستام هم میگفت چرا آپ نمیکنی منم آپ کردم
منم خوبم شکر اجی سرحالم هستم اجی
اجی خوب خبرنامه وبت بهم میاد منم زود میام پستتو میخونم و نظر میزارم اجی ممنونم بابت نظرت اجی لطف کردی
تو چطوری خوبی اجی سرحالی

پریسا چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 16:16 http://www.pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام عزیز دلم منم خیلی خوشحال اولین کسی که برام نظر میزاره شمایین
آخه الهه جون نمیشه ترم عزیزم زشته میشه بعدشم حجابم کامله فقط لباسم آستین کوتاه

سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی قربونت برم اجی وظیفه اس چشم اجی برو فقط اون حجابتو رعایت کن اجی

پریسا چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 22:38 http://www.pari-v-zendegi.blogsky.com

فدای مهربونیت
الهه بیا همیشه عز خاطرات روزانت بنویس

سلام اجی خوبی خدا نکنه اجی من خاطراتی ندارم اگرم داشته باشم غم و غصه و ناراحتی و تنهایی هست

مهدیه پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 14:56

سلام الهه جان نازنینم عاشق: تولد دوستان نازنینت رو هم هرچند با تاخیر تبریک میگم گل: انشاءالله که همیشه درکنارهم شاد و سلامت و سربلند باشین

سلام مامانی خوبی ممنونم مامانی لطف کردی بهم نظر دادی نه بابا فقط ۴ روز از تولدشون گذشته ممنونم مامانی ممنونم انشاءالله مامانی بازم ازت ممنونم انشاءالله که در کنار خانواده سلامت و موفق و شاد و خندون باشی ممنون که اومدی وبم

پریسا دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 09:54 http://www.pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام عزیزم ممنون از لطفت که همیشه بهم سر میزنی
وااای خدانکنه بلا دوره.عسل و آبلیمو بریز تو چایی بخور زود خوب میشی حتما بخوری ها
راستی الهه فک کنم ایمیل خرابه باز نمیشه شایدم سرعت نتم پایینه که برای من باز نمیشه

سلام اجی خوبی خواهش میکنم عزیزم وظیفه اس
اجی اگه منظورت اینکه ابلیمو و عسلو تو اب جوش یا اب داغ بریزم اره ریختم الان پیشمه
چشم اجی میخورم ممنون که نگرانمی اجی
نه اجی خراب نیست باز میشه اجی خودم امتحان کردم باز شد فکر کنم سرعتت پایینه باز نمیکنه سرعتت رفت بالا شاید باز شد بازم ازت ممنونم

پریسا سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 13:52 http://www.pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام عزیزم سرماخوردگیت خوب شد؟؟؟
اینجاهم دیروز برف بارون قاطی بارید
چرا نباره؟؟اتفاقا برف و بارون تهران بباره که خخیلی خوبه آلودگی رو میبره

سلام اجی خوبی خسته نباشی منم شکر بهترم اجی ممنون که جستجوی حالم هستی گلوم که بهتره اجی سرماخوردگی هم اومده سراغم زیاد سرمانخوردم کم خوردم اخه هیچ حسی بهش نداشتم و ندارم اجی مامانم میگفت برف میاد منم میگفتم همیشه که حرف های هواشناسی درست از اب در نمیاد بلاخره هم اومد منم فیلم گرفتم ازش اجی دیروز اهنگ روز برفی مرتضی رو گوش دادم خیلی قشنگه این اهنگش میگه من هیچ حسی به روز برفی ندارم منم ندارم مرتضی
اجی ببینم ایمیلت برات باز شد اخه دیروز امتحان کرده بودم باز میشد واسه ام

پریسا دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 17:58 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی؟؟خوب خوب شدی سرماخوردگیت؟؟؟
الهه بیا پست جدید بذار

سلام اجی خوبی منم خوبم شکر اجی جان اجی اره اجی بهترم فقط یه کم ابریزش بینی دارم
اجی نگران نباش توروخدا خوبم اجی
انشاءالله اگه خدا بخواد ۲۹ پست جدید میزارم عزیزم

پریسا سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 09:50 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام خداروشکر که بهتری آب ریزش بینی اشکال نداره
اخ جون پس منتظر باشیم برای پست جدید

سلام اجی خوبی اره خداروشکر بهترم اجی ممنونم
اره اجی منتظر باش

پریسا سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 11:30 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

آخه همسری اجازه نمیده

اجی همسرت اگه اجازه نمیده خودت تنهایی برو مجبور که نیستی اینجوری کنی اجی یعنی اینکه مجبور نیستی هر چی همسرت بگه بگی چشم خودت برو

پریسا سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 12:13 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

آخه دوسش دارم و همیشه نظرش برام مهمه:
بعدا تنهای نمیشه برو. بعدشم شاید آزمایش برای همسرم بنویسه باید باشه که

میدونم اجی ببین اجی باید بشینی یه روز مثل امروز با همسرت حرف بزنی و راصیش کنی که باهات بیاد دکتر اجی بعید میدونم ازمایش بنویسه چون هردوتون سالمید اجی انگار همسرت بچه دوست نداره که راضی نمیشه باهات بیاد دکتر اجی به هر حال این حق تو هم هست که مادر بشی نمیشه که همسرت بگه بعدا بچه میاریم بعضیا اینجوری هستن ولی بعدش پشیمون میشن از حرفشون اجی منظورم همسرت نیست کلی گفتم

پریسا سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 12:30 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

اره اینو مطمئنم سالمیم
ولی حس میکنم شوهرم از این میترسه نکنه خداینکرده باز همون مشکل دو سال پیش برامون پیش بیاد به این خاطر فعلا از بچه خوشش نمیاد
چون دردسر خیلی بدی کشیدم که هیچ کس نمیتونه درک کنه که چی کشیدیم که خدا قسمت دشمنم نکنه و خدا کنه هیچ وقت تکرار نشه نزدیک 40 روز تو تهران س گردان بودیم هیچ کسیم تو تهران نداشتیم اونم تو زمستان

اجی میدونم یه کم درکت میکنم و میفهمم چی کشیدی با توکل به خدا و صبور و امیدوار بودن برو دکتر اجی انشاءالله که دیگه هیچوقت این مشکلات برات پیش نیاد اجی دو سال از اون موقع گذشته اجی بلاخره باید بچه بیاری یا نه

پریسا سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 13:35 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

مرسی عزیزم از دلداریت

خواهش میکنم اجی وظیفه اس

پریسا پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 08:37 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام امروز قراره پست ج ید بذاری هاااا

سلام اجی خوبی اره اجی خواب موندم نشد همون موقعی بزارم که ساعتشو انتخاب کرده بودم البته همون ساعته اما خواب بودم الان منتشرش کردم شرمنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد