lovely song
lovely song

lovely song

تولدت مبارک نادیای عزیزم

سلام به تمام دوستان عزیزم خوبین انشالله امیدوارم همیشه خوب و سلامت باشید عزیزانم:25:  :20:  :19:  :22:  :5:  :4:  :8:  :10:  :9: 

دوستان عزیزم بی زحمت ممنون میشم بیاین ادامه مطلب خیلی ازتون ممنونم بابت مهربونی هاتون :25:  :20:  :19:  :22:  :5:  :4:  :8:  :10:  :9: 

 

دوستان عزیزم امروز تولد  ۱۹ سالگی دوست عزیزم نادیا هست نادیای عزیزم از ته قلبم تولدتو تبریک میگم عزیزدلم امیدوارم که همیشه شاد و سلامت و موفق و خوب و خوشبخت باشی این پستو برات گذاشتم تا یه جوری سوپرایزت کنم عزیزم تنها کاری که از دستم بر میومد همین بود عزیزم امیدوارم 10000000000000 ساله بشی عزیزم:25:  :20:   :22:  :5:  :4:  :8:  :10:  :9: :19:

نظرات 116 + ارسال نظر
نادیا پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 12:42

سلام عشقم ی دنیا ممنون نمی دونم چطور باید ازت تشکر کنم تو بهترین دوستمی

سلام اجی خوبی تشکر نمیخواد بکنی اجی فکر نمیکردم به همین زودیا بیای اخه باید به اجی یلدا خبر میدادم که پستو گذاشتم خواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم چطوری خوبی اجی

نادیا پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 12:51

یلدا گفت پست میزاری منم اومدم تا ازت تشکر کنم

اجی من که گفته بودم قبلا قراره پست بزارم اجی تشکر نمیخواد اجی کاری نکردم وظیفه اس فقط اجی امیدوارم در مورد سنت اشتباه نکرده باشم

نادیا پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 12:57

درسته

إ پس خداروشکر که اشتباه نکردم اجی تا کی انلاینی

نادیا پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 12:59

دیگه دارم میرم

فکر میکردم میمونی بازم اجی حالا کی میای

نادیا پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 13:04

فک نکنم دیگه نت بیام

إ باشه اجی میخوای بری برو اگه عجله داری مزاحمت نمیشم فقط مواظب خودت باش و فراموشم نکن و از اینکه سر زدی ممنونم

نادیا پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 13:08

مگه میشه فراموشت کنم واسه ی کارایی که برام کردی ممنونت هستم

کاری نکردم اجی نمیخواستم بری اما دیگه مجبورم قبول کنم که میخوای بری
فکر کنم رفتی اجی باشه اجی به سلامت خیلی دوست دارم اجی

مریم پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 23:30

سلام آجی خوبی ؟این پست منظورت بود آجی ؟

سلام اجی خوبی منم خوبم شکر اره اجی همینه ممنونم از نظرت اجی

مریم پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 23:38

خواهش میکنم آجی گلم .حالت چطوره ؟آ

شکر خوبم اجی تو چطوری

مریم پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 23:46

ممنونم آجی منم خوبم .نفسی میاد و میره ..

اجی منم امروز حال روحیم خراب بود اینستاگرام ریختم تو گوشی رفتم تو پیچ اصلی سونگ سه یا ۴ تا از بچگی سه قلوها کلیپ چند ثانیه ای گذاشته بود روحم شاد شد

مریم پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 23:52

آخیییی آجی ایکاش زبون فارسی هم بلد بود یا اینکه خودت کره ای بلد بودی آجی اونوخ میتونستی راحت باهاش حرف بزنی

اجی سونگ خیلی این روزا سرش شلوغه شاید به زور میاد کلیپ میزاره اجی ۹۹% ممکنه سریال جدیدش که ۲۴ قسمته ۵۰ قسمت بشه چون پر بیننده شده اجی

مریم جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 00:00

پس سرش باید خیلی شلوغ شده باشه آجی سه تا بچه رو چه جوری دارن بزرگ میکنن خیلی سخته !

اجی بچه بزرگ کردن واسه سونگ خیلی راحته
سه قلوها الان از نظر سونگ ۴ سال و ۱۱ ماه و سه روزه هستن

مریم جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 00:05

آجی خانومشو دیدی؟زن خوبیه ؟

اجی تو قسمت اخر برنامه ای که سونگ بود اره نیم رخ همسرشو دیدم اجی چون کار میکنه کامل نشونش ندادن

مریم جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 00:14

الهی تو کارش موفق باشه آجی. خدا کنه بازم صدا و سیما فیلماشو پخش کنه

انشاءالله اجی چی بگم اجی اگه پخش کنه اولین کاری که میکنه سانسور کردنه بعدشم دوبله بعدشم پخش میشه اجی عید پارسال سریال خانواده کیمچی رو شبکه نمایش پخش کرده بود که خانوادگی بود نمیدونم دیدی یا نه پدرشو در آورده بودن از بس سانسور کرده بودن

مریم جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 00:18

آره اجی سر و ته فیلم زده میشه .دقت کردی اصلا دیگه فیلم خارجی جدید نمیذارن؟ چون هیچی ازش نمی مونه که بخوان پخش کنن

اجی فقط شبکه نمایش و شبکه ها دیگه فیلم و سریال میزارن به ای فیلمم گفته بودن افسانه جومونگو پخش کنید خخخخخخخخخ
اجی والله تو فیلم و سریالای ایرانی شوهره زنشو کتک میزنه حالا اینا سریال و فیلم های خارجیو سانسور میکنن

مریم جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 00:26

البته آجی حق هم دارن خیلی چیزا رو اصلا نمیشه نشون داد.
آجی پس خوبه جومونگ از ای فیلم پخش میشه

نه اجی نشون نمیدن جومونگو اشکال نداره به هر حال این نشون میده که هنوز این سریال سونگ تو ایران محبوبه خوب اره نمیشه نشون داد اجی نمیدونم سریال کیمیارو دیدی یا نه اون قسمتی که نشون داد آرش به کیمیا سیلی یا همون کتک زد خوب چرا اینارو نشون میدن

مریم جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 00:33

آره درسته آجی نشون دادن خشونت هم درست نیست

اجی تازه زن های بی حجابم خارج از ایران نشون میدادن مثلا خود آزاده که دختر دوست کیمیا میشد هم بی حجاب بود وقتی اومد ایران یه شال انداخت سرش اخه این یعنی چی اجی من که هیچی از این سریال نفهمیدم ماه محرمم به مامانم گفتم چرته نبین اخراش تازه به حرفم رسیده بودن

مریم جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 00:41

آجی درسته ،خشونت رو هم نباید نشون بدن
آجی رفتی؟

نه اجی نظرتو تایید کردم

مریم جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 00:48

خخخخخ آره این سریال پر از ایراد بود آجی خیلیا بهش ایراد گرفتن راستش منم اصن دنبال نکردم مامانم ولی خیلی دوست داشت این سریالو

اجی اخه کجای این سریال دوست داشتنی بود ایا

پریسا جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 00:50 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلاام تولد دوست هزاران بار مبارک انشالله تنش همیشه سلامت و دلش خوش باشه..الهه جون دست شماهم درد نکنه افتادی زحمت دوست مهربون

سلام اجی خوبی چه عجب اجی بیدار بودی سر زدی بهم
ممنونم اجی انشاءالله
بازم تولدش مبارک
نه بابا اجی زحمتی نبود از قبل این پستو چرکنویس کرده بودم
ممنونم که بهم سر زدی و نظر گذاشتی اجی

مریم جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 00:55

نمیدونم آجی خودمم دوست نداشتم زیاد

من که کلا دوست نداشتم اجی کلا سریال های ایرانی به دلم نمیشینن ولی فیلم حس تماسو نمیدونم دیدی یا نه خیلی به دلم نشست

مریم جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 01:01

نه آجی حس تماس و ندیدم ایرانیه؟

اره اجی ایرانیه شبکه ای فیلم ۲۰ مرداد پخشش کرد اجی تو نت بزنی برات میاره سریال رخنه رو هم دوست داشتم

مریم جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 01:11

آجی ازفیلمهای ترسناک خوشت میاد؟

راستشو بخوای نه اجی میترسم ازشون سونگم یه فیلم به نام "سرگیجه" بازی کرده بود که ترسناک بود و مناسب سنم نبود اما ۴ یا ۳ یا ۵ تا کلیپ ازش دیدم

مریم جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 01:15

آره آجی تاثیر منفی میذارن .از وقتی که یکیشونو دیدم سعی میکنم 10 شب به بعد حموم نرم خخخخخ

وا اجی مگه تو هم فیلم ترسناک میبینی

مریم جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 01:23

قبلا میدیدم آجی ولی الان نه .مامانم هفته ای یه بار میره خونه ی مادربزرگم همونجا میخوابه منم تو خونه تنها میشم اونوقت تا صبح سکته میزنم

سلام اجی خوبی خوب تو هم برو

مریم جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 01:38

آجی فک کنم نظر قبلیم دستت نرسید شاید کد امنیتی رو اشتباه وارد کردم آجی رفتی ؟

سلام اجی خوبی نه اجی رسیده شرمنده خوابم.برده بود

bahar bahrami جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 13:55

سلام الهه
http://mortezapashaei14.rozblog.com/
منتظرتم
لطفا سر بزن

سلام اجی خوبی نه اجی سر نمیزنم بیخیال مدیر مسدودم کرد واسه چی سر بزنم وب خودم خوبه میخواستی حرف بزنی حرف بزنی تنها کسی که درکم کرد و کمکم کرد تو بودی تو سایت اجی ازت ممنونم

مهسا جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 14:35

مرسی الهه جون
تولد دوستت هم مبارک

خواهش میکنم اجی وظیفه اس ممنونم اجی تولدش مبارک باشه انشاءالله از تو هم ممنونم

تارا جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 15:54

سلاااااااااااااااااااااااااااام به روی ماهت آجی جونم
خوبی آجی؟؟؟
نمی دونی چقد خوشحال شدم آپ کردی...
آجی تولد آجی نادیای عزیز هم مبارک باشه آجی
ایشالله که به هرچی آرزو داره برسه آجی و 10000000000 ساله بشه

از شروع نفس های اولین آدم
تا پایان نفس های آخرین آدم
به یادتم

دوست دارم آجی

سلام اجی خوبی إ اومدی اجی هی بد نیستم اجی شکر خوبم

خوشحالم که تونستم خوشحالت کنم اجی
بازم تولدش مبارک انشاءالله اجی انشاءالله اجی
منم تا نفس میکشم به یادتم و خیلی دوست دارم اجی

زهرا خانوم شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 00:04 http://mortezapashaei1363.ruzblog.com/

اولا لا تولد دوست الهه عزیزمه
دوستای الهه دوستای منم هستن
تولدت مبارک اجی نادیا
راستی الهه جونم به وب منم سر بزن

سلام اجی خوبی ممنونم از نطرت اجی
قربونت برم اجی ممنونم تولدش بازم مبارک
قبلا سر زدم اجی
بازم سر میزنم اجی ممنونم که نظر دادی

زیر سقف خونمون شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 12:10

سلام به آجی مهربون خودم خوبی گلم؟باهام قهری آجی که بهم سر نمیزنی و خبری نمیگیری؟
نکنه ناخواسته دلتو شکستم و نمیدونم؟بخدا آجی من هیچوقت قصد این کارو نداشتم اگه باهام قهری منو ببخش
خیلی دلم برات تنگ شده تو یکی از بامعرفت ترین دوستام بودی دلم از نبودنت میگیرهخواهری مهربون و خوش قلبم

سلام اجی خوبی خسته نباشی منم خوبم شکر اجی تو چطوری جان اجی من غلط کنم دلم از تو بشکنه
قهر چیه اجی نه بابا اجی قهر نیستم اگه بهت نظر نمیدم به خاطر اینکه سرت شلوغه اجی و من نمیخوام مزاحمت بشم و وقتتو بگیرم عزیزدلم
تو هم یکی از بهترین دوستای منی اجی اجی
الان میام بهت سر میزنم عزیزدل اجی

زیر سقف خونمون شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 15:40

آخییییییی خیالم راحت شد گلم خیلی نگرانت بودم دختر این چه حرفیه مزاحم کدومه تو تاج سری دیگه نشنوم این حرفا رو ها آجی خوشگله
فدای اون قلب مهربونت بشم من عزیزدلم

اجی اخه تو دیدی من از دستت دلم بشکنه اجی راستشو بخوای این روزا دلشکسته هستم اما من بخشیدم و گذشتم مهم نیست چیشده اجی ولی اینو بدون من از تو دلشکسته نمیشم
چشم اجی دیگه اون حرفارو نمیزنم اجی

مریم شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 19:52

سلام آجی خوبی ؟ چه خبر ؟حالت خوبه /

سلام اجی خوبی منم خوبم شکر اجی سلامتی اجی شرمنده دیر تایید کردم شام میخوردم
تو چطوری اجی خوبی

مریم شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 20:12

خواهش میکنم آجی .ممنونم ای بدک نیستم

اجی جک بگم بخندی

محجوب بانو شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 20:13 http://booyehbehesht.niniweblog.com/

تولد دوست عزیزت مبارک باشه
انشالله 120ساله بشن

سلام اجی خوبی ممنونم اجی از نظرت بازم تولدش مبارک
انشاءالله اجی انشاءالله
ممنونم ازت که بهم سر زدی و نظر دادی اجی لطف کردی

مریم شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 20:31

آجی بگووو

این سری اول جک:سال پیش همین موقع ها بود که اواسط بهمن ماه بودیم

امسالم همین موقع هاست و ما اواسط بهمن ماهیم

مطمئن باشید سال بعدم همین موقع ها اواسط بهمن ماهیم

معلوم نیست کی میخواییم به خودمون بیاییم و پیشرفت کنیم




خصوصیت پسر ایرانی :

دوست داره طرف فقط ماله خودش باشه ، خودش ماله همه !




ﻭﺳﺎﯾﻞ ﻻﺯﻡ ﺑﺮﺍﯼ ۳۰ ﺳﺎﻝ ﭘﯿﺮ ﺷﺪﻥ :

ﯾﮏ ﻋﺪﺩ ﻋﯿﻨﮏ ﮔﺮﺩ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﻫﯿﭻ …

ﺑﺎﻭﺭ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺍﺯ ﺳﺘﺎﯾﺶ ﺑﭙﺮﺱ




یه عکس دارم از بچگیم هر وقت شکمم کار نمیکنه ، نگاش میکنم!



این آرایشگاه زنونه ها به اندازه پیچ و مهره هوایپما آپشن داره

حالا سلمونی مردونه میری میگه سر یا صورت !؟




تو فیلما نشون میده بچه هه گم میشه

مامانش ۲۰ سال اتاقشو دست نخورده نگه داشته

من یه بار ۳ روز رفتم اردو

برگشتم دیدم اتاقم شده انباری!




مورد داشتیم خشتک شلوار پسره تو حیاط دانشگاه گیر کرده زیر پاش خورده زمین !


عاقا یه سوال برام پیش اومده :

این خانومایی که جوراب شلواری میپوشن، بخوان وضو بگیرن چیکار میکنن؟
اینم سری دوم جک اجی :ﺧﯿﻠﯽ ﻫﻤﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﯾﻪ ﻣﺪﺕ ﺩﺧﺘﺮﻩ

ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺭﻓﺖ ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﺮﺩ. ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺍﻭﻣﺪﻩ

ﺑﻮﺩ ﭘﯿﺸﻢ ﺳﺮﺷﻮ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺭﻭ ﺯﺍﻧﻮﻫﺎﻡ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ

ﻭ ﻣﯽ ﮔﻔﺖ : ﻋﺸﻖ ﻭ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﻫﻤﺶ ﺩﺭﻭﻏﻪ ! ﺩﯾﮕﻪ ﻣﯽ

ﺧﻮﺍﻡ ﻣﺜﻞ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻢ ﻋﺎﺷﻖ ﻧﺸﻢ؛ ﻭﺍﺑﺴﺘﻪ ﻧﺸﻢ؛ ﭘﺴﺖ

ﺑﺎﺷﻢ؛ ﺁﺷﻐﺎﻝ ﺑﺎﺷﻢ؛ ﻋﻮﺿﯽ ﺑﺎﺷﻢ؛ ﻣﺜﻞ ﻻﺷﺨﻮﺭﺍ ﺯﻧﺪﮔﯽ

ﮐﻨﻢ ! ﻣﻮﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﺩﻟﺪﺍﺭﯾﺶ ﺑﺪﻡ ﯾﺎ ﺑﺰﻧﻢ ﻟﻬﺶ ﮐﻨﻢ.









ﺳﺮﺷﻤﺎﺭﯼ ﺩﺭ ﻗﺰﻭﯾﻦ :

- ﺳﻼﻡ

- ﺑﻪ ﺑﻪ ﺳﻼﺍﺍﺍﻡ ﭘﯿﺴﺮ ﮔﻠﻢ؛ ﺑﻔﺮﻣﺎ ﺗﻮ

- ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻤﻨﻮﻥ ،،، ﺷﻤﺎ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭﯾﻦ ؟

- ﺣﺎﻻ ﭼﺮﺍ ﺩﻡ ﺩﺭ، ﺑﻔﺮﻣﺎ ﺗﻮ ﮐﺴﯽ ﺧﻮﻧﻪ ﻧﯿﺴﺖ !

- ﻧﻪ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﻧﻤﯿﺸﻢ،ﻓﻘﻂ ﺑﮕﯿﻦ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭﯾﻦ ؟

- ﭼﺮﺍ ﻧﻤﯿﺎﺋﯽ ﺗﻮ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺸﻤﺎﺭﯼ، ﺗﻌﺎﺭﻑ ﻣﯿﮑﻮﻧﯽ ﻫﺎ ؟

- ﻧﻪ ﻣﺘﺸﮑﺮﻡ ﺩﺭ ﺣﯿﻦ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻭﻇﯿﻔﻪ ﻫﺴﺘﻢ

- ﺷﯿﺶ ﺗﺎ

- ﭼﻨﺪﺗﺎ ﭘﺲﺮ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﺩﺧﺘﺮ

- ﺣﺎﻻ ﻣﯿﻮﻣﺪﯼ ﺗﻮ ﯾﻪ ﭼﺎﺋﯽ ﻣﯿﺨﻮﺭﺩﯾﻢ ﺑﺒﻢ ﺟﺎﻥ !!

- ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻤﻨﻮﻥ

- ﻫﻤﺷﺎﻥ ﭘﺴﺮﻥ

- ﻣﺘﺸﮑﺮﻡ ... ﺧﺪﺍﻓﻆ

- ﺑﻨﺪ ﮐﻔﺸﺖ ﺑﺎﺯﻩ ﻣﻬﻨﺪﺱ

- ﺑﺎﺷﻪ ﺳﺮ ﮐﻮﭼﻪ ﻣﯿﺒﻨﺪﻡ !! |: |:









ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﻨﻮ ﺑﺮﺩ ﺍﺳﺘﺎﻧﺒﻮﻝ ﺑﻌﺪ ﮐﻪ ﺑﺰﺭﮒ

ﺷﺪﻡ ﻓﻬﻤﯿﺪ

ﮔﻮﻟﻢ ﺯﺩﻩ ﻭ

ﻣﻦ ﺑﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺗﺒﺮﯾﺰ ﻭ ﺗﻮ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﻫﻢ ﺗﺮﺍﻧﻪ ﯼ ﺍﺑﺮﺍﻫﯿﻢ

ﺗﺎﺗﻠﯿﺲ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩﻧﺪ

ﭼﻨﺪ ﺑﺎﺭﻡ ﺳﻔﺮ ﻛﺎﻧﺎﺩﺍ ﺭﻓﺘﻴﻢ |:









ﺟﺎﯾﺰﻩﯼ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻣﯿﻮﻩ ﻣﯿﺮﺳﻪ ﺑﻪ ﻣﻮﺯ .. ﻫﻢ ﺧﻮﺷﻤﺰﻩ

ﺍﺱ ﻫﻢ ﺭﺍﺣﺖ ﭘﻮﺳﺘﺶ ﮐﻨﺪﻩ ﻣﯿﺸﻪ ﻫﻢ ﮐﺜﯿﻒ ﮐﺎﺭﯼ

ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﭙﺮﻩ ﺗﻮ ﮔﻠﻮﺕ ﻫﻢ ﺗﻠﺦ ﻧﻤﯿﺸﻪ .. ﺑﺴﮑﻪ

ﺑﺰﺭﮔﻮﺍﺭﻩ









ﮐﺸﺎﻭﺭﺯﯼ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﭘﺎﺷﯿﺪﻥ ﺑﺬﺭ ﺑﻮﺩ، ﻣﺮﺩ ﻣﻐﺮﻭﺭﯼ ﺑﻪ

ﺍﻭ ﺭﺳﯿﺪ ﻭ ﺑﺎ ﺗﮑﺒﺮ ﮔﻔﺖ : ﺑﮑﺎﺭ ﺑﮑﺎﺭ ﮐﻪ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺑﮑﺎﺭﯼ

ﻣﺎ ﻣﯿﺨﻮﺭﯾﻢ .

ﮐﺸﺎﻭﺭﺯ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ :ﺩﺍﺭﻡ ﯾﻮﻧﺠﻪ

ﻣﯿﮑﺎﺭﻡ !!!!









ﺁﻗﺎﯼ ﻣﺠﺮﯼ : ﺩﺍﺭﯾﺪ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ﭘﺴﺮ ﻋﻤﻪ ﺯﺍ : ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻣﯿﺮﯾﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻟﭗ ﺗﺎﭘﻮ ﺧﺎﻣﻮﺵ

ﮐﻨﯿﻢ

ﺁﻗﺎﯼ ﻣﺠﺮﯼ : ﻟﭗ ﺗﺎﭖ ﮐﻪ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺭﻭ ﻣﯿﺰﻩ !

ﮐﻼﻩ ﻗﺮﻣﺰﯼ : ﺁﺭﻩ. ﺍﺯ ﺑﺮﻕ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩﯾﻤﺶ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻧﺸﺪ ،

ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻣﯿﺮﯾﻢ ﻓﯿﻮﺯ ﺭﻭ ﻗﻄﻊ ﮐﻨﯿﻢ ! ((((((((:









ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻥ ﮔﺎﺭﺳﻮﻧﯽ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺎﺭ ﺍﻭﻟﺖ

ﺭﻓﺘﯽ ﺗﻮ ﯾﻪ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ ﻭ ﮔﻔﺘﯽ " ﻫﻤﻮﻥ ﻫﻤﯿﺸﮕﻰ " ﺗﻮ

ﺭﻭ ﺟﻠﻮ ﺩﻭﺳﺘﺎﺕ ﺿﺎﯾﻊ ﻧﮑﺮﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ ﮔﺮﻭﻧﺘﺮﯾﻦ

ﻏﺬﺍﺷﻮﻧﻮ ﺍﻭﺭﺩ ﮐﻪ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺍﺯﯾﻦ ﮒ ﻭ ﻩ ﻫﺎﯼ ﺍﺿﺎﻓﯽ

ﻧﺨﻮﺭﯼ !









ﺩﺭﺱ ﻫﺎﯼ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻫﺎﯼ ﭘﺎﻛﺴﺘﺎﻥ :

ﺍﻧﺪﯾﺸﻪ ﺍﻧﻔﺠﺎﺭﯼ ۱ﻭ۲

ﻭﺻﺎﯾﺎﯼ ﺑﻤﺐ ﮔﺬﺍﺭ

ﻓﻴﺰﻳﻚ ﺍﻧﺘﻬﺎﺭﻯ

ﺑﻤﺐ ﺳﺎﺯﻯ ﻭ ﺁﺯﻣﺎﻳﺸﮕﺎﻩ

ﺭﯾﺸﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﻧﻔﺠﺎﺭ

ﺗﻌﻠﻴﻤﺎﺕ ﺍﻧﻔﺠﺎﺭﻯ

ﺗﺎﺭﻳﺦ ﺗﺮﻭﺭ

ﺍﻧﻔﺠﺎﺭﺍﺕ ﮔﺴﺴﺘﻪ

ﮐﻨﺘﺮﻝ ﺍﻧﻔﺠﺎﺭ ﻭ ﺗﻨﻈﯿﻢ ﺟﻤﻌﯿﺖ

) ﺗﻮ ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ ﻫﺎﺷﻮﻧﻢ ﯾﻪ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺗﻮﻟﺪﻩ ﯾﻪ ﺗﺎﺭﯾﺦ

ﺍﻧﻔﺠﺎﺭ ( (((((((((((((:









ﺳﻮﺍﻝ ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﻤﻮﻥ :

ﺍﮐﺒﺮ 8 ﺳﺎﻝ ﺩﺍﺭﺩ ﺳﻦ ﺍﻭ 2 ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺳﻦ ﺻﻔﺪﺭ ﺍﺳﺖ ! ﺍﮔﺮ

ﺻﻔﺪﺭ ﻧﺼﻒ ﭘﻮﻟﺶ ﺭﺍﺧﺮﺝ ﮐﻨﺪ !! ﺍﮐﺒﺮ ﭼﻨﺪﮔﺮﺩﻭ ﺩﺍﺭﺩ؟

ﻭﺟﻌﻔﺮ ﮐﯿﺴﺖ؟؟









ﺍﻭﻧﺮﻭ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺟﻮﺭﺍﺑﺎﻣﻮ ﻣﯿﺸﺴﺘﻢ ) ﺑﻌﻠﻪ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ

ﻣﯿﺸﻮﺭﯾﻢ ( ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﻭﻣﺪ ﮔﻔﺖ ﺟﻮﺭﺍﺑﺎﯾﻪ ﻣﻨﻢ ﺑﺸﻮﺭ .ﻣﻨﻢ

ﮔﻔﺘﻢ ﺑﺎﺑﺎ ﻣﮕﻪ ﺗﻮ ﺟﻮﺭﺍﺑﺎﯾﻪ ﻣﻨﻮ ﻣﯿﺸﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻣﺎﻟﻪ

ﺗﻮﺭﻭ ﺑﺸﻮﺭﻡ؟ﮔﻔﺖ ﺗﻮ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺮﻩ ﺧﺮ ﺑﻮﺩﯼ ﻣﺎﻟﻪ ﺗﻮﺭﻭ

ﻣﻦ ﻣﯿﺸﺴﺘﻢ . ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ ﻣﮕﻪ ﺗﻮ ﺍﻻﻥ ﮐﺮﻩ ﺧﺮﯼ؟

ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﻻﻥ ﻫﻮﺍﯾﻪ ﭘﺎﺭﮎ ﺳﺮ ﮐﻮﭼﻪ ﺍﻧﻘﺪ ﻣﯿﭽﺴﺒﻪ

ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﺷﺒﺎﺍﺍﺍ









ﺍﻟﻮ ... ﻋﺎﺩﻝ !

_ ﺑﺪﻭ ﮐﻪ ﺯﻧﺖ ﺩﺍﺭﻩ ﺯﺍﯾﻤﺎﻥ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺑﭽﻪ ﺑﯿﺎﺭﻩ

_ ﺑﺎﺷﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﺍﻵﻥ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﻣﯿﺮﺳﻮﻧﻢ

ﺳﭙﺲ ﮔﻮﺷﯽ ﺭﻭ ﻗﻄﻊ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩ ﺑﻪ ﺩﻭﯾﺪﻥ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﯾﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩ ﻭ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺵ ﮔﻔﺖ :

ﺍﻵﻥ ﮐﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺯﺍﯾﻤﺎﻧﺶ ﻧﯿﺴﺖ

ﺍﺷﮑﺎﻝ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻣﯿﺮﻡ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻢ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩ ﻭ ﺑﺎﺧﻮﺩﺵ ﮔﻔﺖ :

ﺯﻥ ﻣﻦ ﮐﻪ ﺍﺻﻼ ﺣﺎﻣﻠﻪ ﻧﺒﻮﺩ

ﺍﺷﮑﺎﻝ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻣﯿﺮﻡ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻢ ﻗﻀﯿﻪ ﭼﯿﻪ؟

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩ ﻭ ﺑﺎﺧﻮﺩﺵ ﮔﻔﺖ :

ﻣﻦ ﮐﻪ ﺍﺻﻼ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻧﮑﺮﺩﻡ ﺯﻥ ﻧﺪﺍﺭﻡ

ﺍﺷﮑﺎﻝ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻣﯿﺮﻡ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﻗﻀﯿﻪ ﭼﯿﻪ؟

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﺩﻭﯾﺪ

ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩ ﻭ ﺑﺎﺧﻮﺩﺵ ﮔﻔﺖ :

ﺍﺻﻼ ﻣﻦ ﮐﻪ ﻋﺎﺩﻝ ﻧﯿﺴﺘﻢ :|









ﺍﮔﺮ ﺩﻳﺪﻳﻦ ﻳﻪ ﭘﺴﺮ ﺗﻮ ﻳﻪ ﺟﻤﻊ ﺧﺎﺹ ) ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ( ﺩﻭ

ﺳﻪ ﺩﻗﻴﻘﻪ ﺁﺧﺮ ﺗﻤﺎﺱ ﺗﻠﻔﻨﻴﺶ ﻣﻴﺨﻨﺪﻩ ﻭ ﺍﺻﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﻩ

ﺯﻭﺩ ﻗﻄﻊ ﻛﻨﻪ ﻭ ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﻛﻠﻤﺎﺗﻲ ﻣﺎﻧﻨﺪ :

ﻭ ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ

ﺷﻤﺎ ﻟﻄﻒ ﺩﺍﺭﻱ

ﻣﻨﻢ ﻫﻤﻴﻨﻄﻮﺭ

ﻭ ....

ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﻓﻜﺮ ﻧﻜﻨﻴﺪ ﺧﻴﻠﻲ ﺑﺎﻛﻼﺳﻪ، ﺩﺍﺭﻩ ﻓﺤﺶ

ﻧﺎﻣﻮﺳﯽ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ، ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻪ ﺟﺒﺮﺍﻥ ﻛﻨﻪ ..









ﻫﺮ ﭼﯽ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻓﺮﻭﺧﺘﻢ

ﺷﯿﺶ ﻣﺎﻩ ﺩﺍﺭﻡ ﭼﺎﯼ ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ ﻣﯿﺨﺮﻡ ﮐﻪ ﺗﻮﯾﻮﺗﺎ ﺑﺮﻧﺪﻩ

ﺑﺸﻢ

ﺗﺎﺯﻩ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺗﻮﯾﻮﺗﺎ ﺟﺎﯾﺰﮤ ﭼﺎﯼ ﻣﺤﺴﻨﻪ !

ﮐﻤﺮﻡ ﺷﮑﺴﺖ !









ﺗﻮ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﭘﻮﺩﻡ ﭘﯿﺮﺯﻧﻪ ﺍﺯﻡ ﭘﺮﺳﯿﺪ : ﻣﺎﺩﺭ

ﮐﺠﺎ ﺩﺭﺱ ﻣﯿﺨﻮﻧﯽ؟

ﮔﻔﺘﻢ : ﮔﺮﮔﺎﻥ ﻣﺎﺩﺭﺟﻮﻥ.

ﮔﻔﺖ : ﮐﺮﻣﺎﻥ؟

ﮔﻔﺘﻢ : ﻧﻪ ﮔﺮﮔﺎﻥ .

ﮔﻔﺖ : ﺁﻫﺎ ﮐﺠﺎﯼ ﮐﺮﻣﺎﻥ ﻣﯿﺨﻮﻧﯽ؟

ﮔﻔﺘﻢ : ﮔﺮﮔﺎﻥ ﻣﯿﺨﻮﻧﻢ

ﮔﻔﺖ : ﮔﻔﺘﯽ ﮐﺠﺎﯼ ﮐﺮﻣﺎﻥ؟

ﺩﯾﺪﻡ ﺯﺷﺘﻪ ﺻﺪﺍﻣﻮ ﺑﻠﻨﺪﮐﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ : ﺁﺭﻩ ﮐﺮﻣﺎﻥ ﻣﯿﺨﻮﻧﻢ

ﮔﻔﺖ : ﭘﺲ ﭼﺮﺍ ﻫﯽ ﻣﯿﮕﯽ ﮔﺮﮔﺎﻥ ! ؟

|||:









ﺍﻳﻨﺠﺎ ﺍﻳﺮﺍﻧﻪ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ﻣﺎﺳﺖ ﺳِﻮﻥ ﺍﺯ ﻭﻳﻨﺪﻭﺯ ﺳِﻮﻥ ﮔﺮﻭﻧﺘﺮﻩ |:









* ﺩﻭ ﺗﺎ ﺧﺎﻧﻢ ﺗﻮ ﻣﺤﻞ ﮐﺎﺭﺷﻮﻥ ﺩﺍﺷﺘﻨﺪ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺻﺤﺒﺖ

ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ...

ﺍﻭﻟﯽ : ﺩﯾﺸﺐ، ﺷﺐ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺑﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﺑﻮﺩ. ﺗﻮ ﭼﻪ

ﻃﻮﺭ؟

ﺩﻭﻣﯽ : ﻣﺎﻝ ﻣﻦ ﮐﻪ ﻓﺎﺟﻌﻪ ﺑﻮﺩ . ﺷﻮﻫﺮﻡ ﻭﻗﺘﯽ ﺭﺳﯿﺪ

ﺧﻮﻧﻪ ﻇﺮﻑ ﺳﻪ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺷﺎﻡ ﺧﻮﺭﺩ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺩﻭ ﺩﻗﯿﻘﻪ

ﺭﻓﺖ ﺗﻮ ﺭﺧﺖ ﺧﻮﺍﺏ ﻭ ﺧﻮﺍﺑﺶ ﺑﺮﺩ . ﺑﻪ ﺗﻮ ﭼﻪ ﺟﻮﺭﯼ

ﮔﺬﺷﺖ ؟

ﺍﻭﻟﯽ : ﺧﯿﻠﯽ ﺷﺎﻋﺮﺍﻧﻪ ﻭ ﺟﺎﻟﺐ ﺑﻮﺩ . ﺷﻮﻫﺮﻡ ﻭﻗﺘﯽ ﺭﺳﯿﺪ

ﺧﻮﻧﻪ ﮔﻔﺖ ﮐﻪ ﺗﺎ ﻣﻦ ﯾﻪ ﺩﻭﺵ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻡ ﺗﻮ ﻫﻢ ﻟﺒﺎﺳﺎﺗﻮ

ﻋﻮﺽ ﮐﻦ ﺑﺮﯾﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺷﺎﻡ. ﺷﺎﻡ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺧﻮﺭﺩﯾﻢ ﺗﺎ

ﺧﻮﻧﻪ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺑﺮﮔﺸﺘﯿﻢ ﻭ ﻭﻗﺘﯽ ﺭﺳﯿﺪﻡ ﻣﻨﺰﻝ ﺷﻮﻫﺮﻡ

ﺧﻮﻧﻪ ﺭﻭ ﺑﺎ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﺮﺩﻥ ﺷﻤﻊ ﺭﻭﯾﺎﯾﯽ ﮐﺮﺩ.

* ﮔﻔﺖ ﻭﮔﻮﯼ ﻫﻤﺴﺮﺍﻥ ﺍﯾﻦ ﺩﻭ ﺯﻥ :

ﺷﻮﻫﺮ ﺍﻭﻟﯽ : ﺩﯾﺮﻭﺯﺕ ﭼﻪ ﻃﻮﺭﯼ ﮔﺬﺷﺖ ؟

ﺷﻮﻫﺮ ﺩﻭﻣﯽ : ﻋﺎﻟﯽ ﺑﻮﺩ. ﻭﻗﺘﯽ ﺭﺳﯿﺪﻡ ﺧﻮﻧﻪ ﺷﺎﻡ ﺭﻭﯼ

ﻣﯿﺰ ﺁﺷﭙﺰﺧﻮﻧﻪ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﺑﻮﺩ. ﺷﺎﻡ ﺭﻭ ﺧﻮﺭﺩﻡ ﻭ ﺑﻌﺪﺵ ﺭﻓﺘﻢ

ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻡ . ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺗﻮ ﭼﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﺑﻮﺩ ؟

ﺷﻮﻫﺮ ﺍﻭﻟﯽ : ﺭﺳﯿﺪﻡ ﺧﻮﻧﻪ ﺷﺎﻡ ﻧﺪﺍﺷﺘﯿﻢ، ﺑﺮﻕ ﺭﻭ ﻗﻄﻊ

ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﭼﻮﻥ ﺻﻮﺭﺕ ﺣﺴﺎﺑﺸﻮ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ

ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺷﺪﯾﻢ ﺑﺮﯾﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺷﺎﻡ ﺑﺨﻮﺭﯾﻢ. ﺷﺎﻡ ﻫﻢ

ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮔﺮﻭﻥ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪ ﻭ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺷﺪﯾﻢ ﺗﺎ ﺧﻮﻧﻪ

ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺑﺮﮔﺮﺩﯾﻢ . ﻭﻗﺘﯽ ﺭﺳﯿﺪﻡ ﺧﻮﻧﻪ ﯾﺎﺩﻡ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﮐﻪ ﺑﺮﻕ

ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺷﺪﻡ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﺷﻤﻊ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﻨﻢ ...

ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺍﺧﻼﻗﯽ :

ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺍﺻﻞ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﭼﯿﻪ، ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ . ﺷﮑﻞ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺷﻤﺎ

ﻣﻬﻤﻪ ...









ﻣﻦ ﻫﺮﺟﺎ ﺑﺎﺷﻢ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﻓﻘﻂ ﻣﯿﮕﻪ ﺯﻭﺩ ﺑﯿﺎ.

ﻣﻦ ﺯﻧﮓ ﺑﺰﻧﻢ ﺑﺎ ﺻﺪﺍﯼ ﯾﻮﺍﺵ ﺑﮕﻢ :ﻣﺎﻣﺎﻥ ﻣﻦ ﺯﯾﺮ ﯾﻪ

ﺗﺮﯾﻠﯽ ﮐﻮﮐﺎﺋﯿﻦ ﮔﯿﺮ ﮐﺮﺩﻡ ﭘﻠﯿﺲ ﺍﯾﻨﺠﺎﺭﻭ ﻣﺤﺎﺻﺮﻩ

ﮐﺮﺩﻩ،

ﺑﺎﺷﻪ ﻓﻘﻂ ﺯﻭﺩ ﺑﯿﺎ |:









ﻮﻫﻤﺎﯾﺸﯽ ﺑﻪ ﺯﻧﺎﻣﯿﮕﻦ ﺍﻟﺎﻥ ﺑﻪ ﺷﻮﻫﺮﺍﺗﻮﻥ ﭘﯿﺎﻡ ﺑﺪﯾﻦ

ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻘﺘﻢ ﻭﺟﻮﺍﺑﺎﺷﻮﺑﺎﺻﺪﺍﯼ ﺑﻠﻨﺪﺑﺨﻮﻧﯿﻦ ﺟﻮﺍﺑﺎ :

ﺷﻤﺎ؟

ﺍﻭﻩ ﻣﺮﯾﺾ ﺷﺪﯼ؟

ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﻨﻢ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ؟

ﺑﺎﺯﻡ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺭﻭ ﮐﺠﺎ ﮐﻮﺑﻮﻧﺪﯼ؟

ﻣﻦ ﻣﻨﻈﻮﺭﺕ ﺭﻭ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧﻤﯽ ﺷﻢ؟

ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﭼﻪ ﺩﺳﺖ ﮔﻠﯽ ﺑﻪ ﺁﺏ ﺩﺍﺩﯼ؟

ﺑﺮﻭ ﺳﺮ ﺍﺻﻞ ﻣﻄﻠﺐ ﭼﻘﺪﺭ ﭘﻮﻝ ﻟﺎﺯﻡ ﺩﺍﺭﯼ؟









ﻳﻪ ﻧﻔﺮ ﺑﺎ ﭼﺸﻤﺎ ﻭ ﮔﻮﺷﻬﺎﻱ ﮐﺎﻣﻼ ﺑﺴﺘﻪ ﺩﺭ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﻫﺎﻱ

ﺩﻭﻟﺘﻲ ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﺭﻭﻱ ﺑﻮ ﻭ ﺭﺍﻳﺤﻪ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺩﺭ ﻓﻀﺎ

ﻣﻴﺘﻮﻧﻪ ﺳﺎﻋﺖ ﺭﻭ ﺣﺪﺱ ﺑﺰﻧﻪ !!

ﺑﻮﻱ ﺩﻫﻦ : 8 ﺍﻟﻲ 9 ﺻﺒﺢ

ﺑﻮﻱ ﻧﻮﻥ ﻭ ﺧﻴﺎﺭ : 9 ﺗﺎ 10

ﺑﻮﻱ ﻋﺮﻕ : 10 ﺗﺎ 12

ﺑﻮﻱ ﺟﻮﺭﺍﺏ : 12 ﺗﺎ 1

ﺑﻮﻱ ﻣﻴﮑﺲ ﻋﺮﻕ ، ﺟﻮﺭﺍﺏ ، ﮔﻼﺏ : ﻧﻤﺎﺯ ﻇﻬﺮ

ﺑﻮﻱ ﻧﻬﺎﺭ 1: ﺗﺎ 2

ﺑﻮﻱ ﺁﺭﻭﻍ : 2 ﺍﻟﻲ 3 ﺑﻌﺪﺍﺯﻇﻬﺮ









ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﯿﺨﺎﺳﺘﻪ ﺍﻧﮕﺮﯼ ﺑﺮﺩﺯ ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﮐﻨﻪ

ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﺴﺘﻪ ﺍﺳﻤﺶ ﭼﯿﻪ

ﺗﻮﯼ ﮔﻮﮔﻞ ﺳﺮﺵ ﮐﺮﺩﻩ :

ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺗﺒﻠﺖ ﺳﺎﺭﺍ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﺮﺩﻡ ﮐﻪ ﺟﻮﺟﻮﻫﺎﺵ

ﺧﺸﺠﻞ ﺑﻮﺩﻥ

ﺑﯿﺎﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻫﻢ ﺑﺪﯾﻢ

ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺭﻭ ﺍﺫﯾﺖ ﻧﮑﻨﯿﻢ

ﺍﯾﻨﺎ ﺍﮔﻪ ﺧﻮﺏ ﺑﺸﻦ

ﺩﯾﮕﻪ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﺳﻮﮊﻩ ﻧﺪﺍﺭﯾﻤﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍ









ﺭﻭﯼ ﺷﯿﺸﻪ ﻋﻘﺐ ﯾﻪ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ

" Or Ali "

ﮐﻠﯽ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﮐﻠﻨﺠﺎﺭ ﺭﻓﺘﻢ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﯾﻌﻨﯽ ﭼﯽ؟؟

ﺁﺧﺮ ﺳﺮ ﺑﻪ ﻫﺰﺍﺭ ﺯﺣﻤﺖ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﺑﻬﺶ ﺭﺳﻮﻧﺪﻡ ﻭ

ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ : ﺁﻗﺎ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﻧﻮﺷﺘﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﭼﯽ؟

ﮔﻔﺖ : ﺗﺮﺟﻤﻪ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ) ﯾﺎ ﻋﻠﯽ (.

ﺧﺐ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﻣﻦ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﯾﻪ ﮐﻼﺱ ﺯﺑﺎﻥ ﺑﺮﻭ









ﺍﺯ ﯾﻪ ﺑﻨﺪﻩ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﺷﻨﯿﺪﻡ ﻣﯿﮕﻔﺖ :

ﺑﻪ ﯾﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﺍﺳﻤﺲ ﺩﺍﺩﻡ :

ﺧﯿﻠﯽ ﺑﯿﺸﻌﻮﺭﯼ ﻋﻮﺿﯽ !!

ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻩ :

ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺷﻤﺎ ﻣﻨﻮ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﻣﯿﺸﻨﺎﺳﯿﺪ؟ !

ﺧﺪﺍﯾﺎ ﺍﯾﻦ ﺷﺎﺩﯾﺎ ﺭﻭ ﺍﺯ ﻣﺎ ﻧﮕﯿﺮ |:









ﺍﻃﺎﻕ ﺗﻤﯿﺰ ، ﻣﺎﻝ ﺁﺩﻣﺎﯼ ﮐﻢ ﺣﺎﻓﻈﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﻤﺶ

ﯾﺎﺩﺷﻮﻥ ﻣﯿﺮﻩ ﭼﯿﺮﻭ ﮐﺠﺎ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ !!!

ﻣﺎﮐﻪ ﺣﺎﻓﻈﻤﻮﻥ ﺧﻮﺑﻪ ﮐﻪ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ !!!!

ﺍﺻﻦ ﺣﺲ ﺧﻮﺑﯽ ﺑﻢ ﺩﺳﺖ ﻣﯿﺪﻩ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺮﻡ ﺗﻮ

ﺍﻃﺎﻗﻢ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﺟﻮﺭﺍﺑﻢ ﺭﻭ ﮔﯿﺘﺎﺭﻣﻪ ، ﮔﯿﺘﺎﺭﻡ ﺗﻮ

ﮔﻠﺪﻭﻧﻪ ، ﮔﻠﺪﻭﻥ ﺯﯾﺮ ﺗﺨﺘﻪ ،

((((((((((=









ﺩﺭﺳﺘﻪ ﺁﺯﻣﺎﯾﺶ ﺍﻋﺘﯿﺎﺩ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻋﻘﺪ ﻧﯿﺎﺯﻩ

ﻭﻟﯽ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﻦ ﺑﺎﯾﺪ ﯾﻪ ﻓﮑﺮﯼ ﮐﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ

ﺑﺎ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﮐﺮﺩﻥ ﺗﻮ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﻏﺎﺯ ﻧﺸﻪ .....









ﺍﻣﺮﻭﺯ ﯼ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺭﻭ ﺗﻮ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﮔﺮﻓﺘﻦ !!!

ﺁﺧﻪ ﻫﯿﭽﯽ ﺳﺮﺵ ﻧﺒﻮﺩ

ﺳﺎﭘﻮﺭﺗﻢ ﭘﻮﺷﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩ !!!

ﺣﺮﺍﺳﺖ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ : ﺍﯾﻦ ﭺ ﻭﺿﻌﯿﻪ؟؟!!!!

ﮔﻔﺖ : ﻣﮕﻪ ﭘﺴﺮﺍ ﻫﻢ ﺑﺎﯾﺪ ﺣﺠﺎﺏ ﮐﻨﻦ !!!

ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﻣﻦ |-:

ﭘﺴﺮﻩ O:

ﺣﺮﺍﺳﺖ $-:

ﭘﺴﺮﺍ o_O

ﺩﺧﺘﺮﺍ D-:









ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻧﯿﮑﻪ ﺍﻭﻣﺪ ﺑﻐﻀﺸﻮ ﻗﻮﺭﺕ ﺑﺪﻩ

.

.

.

.

.

.

بادش در رفت

ﻧﺨﻨﺪ ﺧﺐ ﺑﻬﺶ ﻓﺸﺎﺭ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺩﯾﮕﻪ









ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ : ﺍﺳﺘﺎﺩ You can go out ﯾﻌﻨﯽ ﭼﯽ ؟

.

.

.

.

ﺍﺳﺘﺎﺩ : ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ ﺑﺮﯼ ﺑﯿﺮﻭﻥ ....

.

.

.

.

.

.

ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ : ﻣﺮﺳﯽ ﺍﺳﺘﺎﺩ ، ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ ﺗﺎ ﻓﺮﺩﺍ ..









ﺑﺮﺍﺩﺭﺯﺍﺩﻡ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩ ﻭﺍﺳﺶ ﺗﺒﻠﺖ ﺧﺮﯾﺪﻥ

ﻣﻦ ﺑﭽﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﯾﺎﺩﻣﻪ 3ﻣﺎﻩ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻡ ﻭﺍﺳﻢ ﯾﻪ

ﺷﻤﺸﯿﺮ ﭘﻼﺳﺘﯿﮑﯽ ﺧﺮﯾﺪﻥ ﺑﺎ ﻫﻤﻮﻧﻢ ﻣﻨﻮ ﻣﯿﺰﺩﻥ (((:









ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﮐﻨﺎﺭ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﻭﺍﯾﺴﻢ

ﺑﻌﺪ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﯿﺎﻥ ﺟﻠﻮ ﭘﺎﻡ ﺗﺮﻣﺰ ﮐﻨﻦ

ﺑﻌﺪ ﺍﺻﺮﺍﺭ ﮐﻨﻦ ﺳﻮﺍﺭ ﺷﻢ ﺑﻌﺪﻡ ﻣﻨﻮ ﺑﺒﺮﻥ ﺩﺍﻣﻨﻤﻮ ﻟﮑﻪ

ﺩﺍﺭ ﮐﻨﻦ









ﺣﺎﺟﯽ ﺍﻧﻔﺠﺎﺭﻭ ﺩﺍﺷﺘﯽ؟ ﺭﻭﺕ ﮐﻢ ﺷﺪ؟

.

.

.

.

.

.

.

.

ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺩﻩ ﻧﻤﮑﯽ ﺑﻪ ﺣﺎﺝ ﻣﺤﻤﻮﺩ ﮐﺮﯾﻤﯽ !!!









ﺗﻮﯼ ﯾﺨﭽﺎﻟﻤﻮﻥ ﻣﻮﺯ ﺩﯾﺪﻡ، ﺑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﮔﻔﺘﻢ : ﭼﻪ

ﻋﺠﺐ ﻣﻮﺯ ﺧﺮﯾﺪﯼ؟

ﻣﯿﮕﻪ :

.

ﻣﻮﺯ ﺧﺮﯾﺪﻡ ﺗﺎ ﮔﻮﺟﻪ ﻫﺎ ﺭﻭ ﻧﺨﻮﺭﯾﺪ









ﺩﺭ ﻋﺠﺒﻢ ﺍﺯ ﻧﺨﻮﺩ ﻭ ﻟﻮﺑﻴﺎ ﺑﺎ ﺍﻳﻦ ﺟُﺜّﻪ ﻯ ﺭﻳﺰ

ﻛﻪ ﭼﻪ ﺑﺎﺩﻫﺎﻯ ﻋﻈﻴﻤﻰ ﺩﺭ ﺧﻮﺩ ﻧﻬﻔﺘﻪ ﺩﺍﺭﻧﺪ !!!...









ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭﯼ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺳﺮ ﮐﻼﺱ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻣﻨﻮ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ

ﺑﯿﺮﻭﻥ

ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻣﺎﮊﯾﮏ ﻧﻤﯿﻨﻮﺷﺖ

ﺍﺳﺘﺎﺩ ﮔﻔﺖ :

ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻦ ﻧﻤﯿﻨﻮﯾﺴﻪ؟

ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ ﺩﮐﻤﻪ ﺷﻮ ﺑﺰﻥ ...

ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺩﻭ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺑﻪ ﻣﺎﮊﯾﮏ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﺮﺩ

ﺑﻌﺪ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﯿﭽﯽ ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﻓﺘﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ ..

ﻭﺍﻻﺍﺍﺍﺍ ! ﺍﯾﻨﻢ ﺍﺳﺘﺎﺩﻩ ﺁﺧﻪ ! ؟ !!









ﻋﺎﻏﺎ ﺩﯾﺸﺐ ﻫﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻪ ﺩﻭﺭ ﻫﻢ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﯾﻢ

ﭘﺴﺮﺧﺎﻟﻢ ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﺶ ﺯﻧﮓ ﺧﻮﺭﺩ ، ﯾﻪ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺳﺮﺥ ﻭ ﺳﻔﯿﺪ

ﺷﺪ ﺗﺎﺑﻠﻮ ﺑﻮﺩ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺻﺸﻪ ! ﻫﻤﻪ

ﺳﮑﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﺕ !

ﺣﺎﻻ ﭘﺴﺮﺧﺎﻟﻢ : ﺑﻠﻪ؟ ﺳﻼﻡ ، ﻣﻤﻨﻮﻥ ﺷﻤﺎ؟ ﻧﺨﯿﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ

ﮔﺮﻓﺘﯿﻦ ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﺩﻩ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻬﺘﻮﻥ ﺯﻧﮓ ﻣﯽ

ﺯﻧﻢ !!

ﺧﺐ ﺍﺳﮑﻞ ﺑﻪ ﮐﯽ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﯽ ﺍﮔﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮔﺮﻓﺘﻪ !! ؟

ﭘﺮﻓﺴﻮﺭ ﺍﻻﻥ ﺑﻢ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻩ ﺣﺎﻝ ﮐﺮﺩﯼ ﺩﯾﺸﺐ

ﭼﻄﻮﺭﯼ ﻗﻀﯿﻪ ﺭﻭ ﺟﻤﻊ ﮐﺮﺩﻡ ، ﻫﯿﭽﮑﯽ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪ :|









ﻣـﺮﺩ ﺑـﺎﺱ ﺻـﺒﺢ ﮐـﻪ ﺍﺯ ﺧـﻮﺍﺏ ﭘـﺎ ﻣﯿـﺸـﻪ ﻋـﺮﺑـﺪﻩ

ﺑﮑﺸـﻪ ﻋــــــــــــﯿــــــــــــﺎﻝ !!! ﻣـﺎﭺ ﺻﺒـﺤـﮕﺎﻫـﯽ ﻣـﻦ

ﮐــﻮ ؟؟؟؟؟؟؟

مریم شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 21:13

آجی تو رو خدا ببخش بازم مشکل پیش اومد مجبور شدم دیر جواب بدم

الهی من فدات بشم اجی عیبی نداره هر وقت جواب بدی تایید میکنم

مریم شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 21:22



:هدیه



مرررررررررررسی آجی خخخخخخخ ممنوونم ازت

خواهش میکنم اجی وظیفه اس یه اجی الهه که بیشتر نداری باید بخندونه تورو بازم جک خواستی بگو نه دیگه محو میشی از خنده

مریم شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 21:28

مررسی آجی خدا نکنه ، من فدات

خواهش میکنم اجی وظیفه اس
اجی تو گفتی مامانت تو یه هفته یه روز میره خون مامان بزرگت تو هم تا صبح میترسی خوب تو هم باهاش برو اجی

مریم شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 21:37

آجی قبلا میرفتم ولی الان نه .چون مامانم و مامان بزرگم تو یه اتاق کوچولو میخوابن فقط همون یه اتاق کوچیکه .مامان بزرگمو داییم تو یه حیاطن

خوب اجی برو خونه یکی از برادرهات تنها نباش

مریم شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 21:45

آجی من تنهایی رو خیلی دوست دارم . وقتی تنهام تا صبح یا آهنگ گوش میدم یا مطالعه میکنم یا فیلم مبیینم یا با کامپیوتر سرگرمم .تنهایی صفا داره خخخخ

اره منم دوست دارم اجی ولی خوب خونواده ام نمیزارن تنها باشم البته ۱۱ دی اینا بود مامانم و بابام و داداشم رفته بودن عروسی پسر همسایه مون منم اصلا حال و حوصله شو نداشتم نرفتم خخخخخخخخخخخخ
البته ۵۰% فکر کنم ۱۱ بود اون ۵۰% بعدشم فکر کنم ۱۱ نبود خخخخخخخخخخخخ

مریم شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 21:56

من اگه از یکی دو ساعت بیشتر تو جمع باشم دلم میگیره ..برعکس همه ی آدمای دنیام

قربونت برم اجی والله همینو بگو اجی حالا که عید داره میاد من از عید خوشم میاد و خوبه به شرطی که بزارن راحت باشیم اصلا از سفر و مهمونی اومدن و مهمونی رفتن خوشم نمیاد اجی

مریم شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 22:06

گل گفتی آجی .. اگه همه همون دو سه روز اول بیان که عالیه بعضیا صبر میکنن روز 12 عید میان.آجی تو خونه ی ما همش من باید پذیرایی کنم واااای

الهی من فدات بشم اجی درکت میکنم

مریم شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 22:21

آجی خدا نکنه ...
باورم نمیشه یه ماه دیگه عیده ..کی یه سال گذشت وااای !

اره اجی این روزا خیلی زود داره میگذره

مریم شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 22:27

آجی میخوام امشب پست بذارم یه سری عکس از داداشیه

إ هوررررررررررررا اجی از اون عکسایی میخوای بزاری که با فتوشاپ درست میکنی درسته

مریم شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 22:34

نه آجی خوشکلم عکسای خود داداشی .خوشحالم که تو هم خوشحال میشی

اهان عکسای داداشیو میزاری که اینطور اجی
معلومه که خوشحال میشم اجی راستش کم کم دارم اون موضوعو که تو ایمیل در مورد سایت مهرزاد گفتمو فراموش میکنم

مریم شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 22:42

خدا رو شکر آجی .باید فراموش کنی چون چاره ای جز فراموشی نیست ..ایکاش هیچوقت اتفاق نمی افتاد ولی چه میشه کرد؟زمان همه چیز رو عوض میکنه

با کمک مرتضی و سونگ و تو و خاصیا کم کم اینکارو میکنم اجی درسته سخته اما خوب شدنیه من دیگه اونارو بخشیدم و گذشتم منتظر روزی هستم که بی گناهیم ثابت بشه

مریم شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 22:54

آجی پستم همون راهیان افقه
آجی خدا کنه بهشون ثابت شه منظور بدی نداشتی و نیتت بد نبود

راهیان افق اجی
انشاءالله بهشون ثابت میشه اجی انگار مرتضی فقط مال خودشونه که بهم گفتن مرتضی ۱ بارم به خوابت نیومده

مریم شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 23:05

آجی این حرف و از روی عصبانیت گفتن مرتضی امپراطور همه ی بچه های خاصه .تو هم از حرفشون زیاد ناراحت نشو آجی اونا هم کم کم نظرشون برمیگرده

اره میدونم اجی ولی من بخشیدم و گذشتم اونا هم منتظرن که تو اون دنیا جلوی پاشون زانو بزنم و تقاضای بخشش کنم

مریم شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 23:17

آجی مطمئنا فکر میکنن قصدت بد بود .عیبی نداره دیگه گذشت

اره اجی به خصوص بیتا که هر چی از دهنش در اومد بار من کرد اجی شرمنده اینارو میگم امیدوارم ناراحت نشی

مریم شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 23:25

نه آجی من چرا باید ناراحت شم عزیزم ؟ آجی همه چی میگذره .تو عصبانیت آدم امکان داره هرچیزی بگه .آجی خدا آدمارو بر اساس نیتشون میسنجه .تو هم که نیت بدی نداشتی پس نباید نگران باشی

اجی اره میگذره شاید اگه کسی جای من بود اونارو نمیبخشید اما من بخشیدم و گذشتم یه زمانی یه الهه ای بود که با اونا دوست بود و دوستشون داشت و داره اما دیگه دوستیم باهاشون تموم شده

مریم شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 23:36

نمیدونم چی بگم آجی .. راستی وااقعا ممنونم بابت جوابی که گذاشتی مرررسی جبران میکنم آجی

چیزی نمیخواد بگی اجی من همون الهه ام همون الهه ای که بیتا،نگین،لیلا،مدیر سایت مهرزاد،دوستشون داشت و الان نداره دیگه هر چی بوده گذشته تموم شده رفته شاید اگه این اتفاق نمیفتاد بعدها بدترین اتفاق میفتاد اشکالی نداره اجی خواهش میکنم اجی وظیفه اس جبران نمیخواد

مریم شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 23:50


همه چیرو به فال نیک بگیر آجی ...غصه نخور

اجی ببخشید توروخدا نمیخواستم ناراحتت کنم شرمنده

مریم یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 00:01

نه آجی شرمنده چیه؟این حرفو نزن.خواهش میکنم عزیزم ایکاش هیچ وقت هیچ سوءتفاهمی پیش نمیومد

اجی نمیدونم حکمت خدا چی بود از این اتفاق اما امیدوارم یه روز اون ۴ نفر یه روز به خودشون بیان و ببینن که اشتباه کردن

مریم یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 00:28

وای آجی ببخش حواسم نبود رفته بودم رای بدم
آجی ایکاش میتونستن از قلبت با خبر بشن این اتفاق به بدترین شکل ممکن افتاد

اشکال نداره اجی بیخیال گذشته تموم شده رفته

مریم یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 00:49

آجی هیچوقت به چیزایی که تو رو از اصل دور میکنن فکر نکن

یعنی چی اجی

مریم یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 00:55

اصل مرتضاست آجی .

اجی مرتضی و سونگ بودن و هستن که منو با دلداریاشون اروم میکردن و میکنن نبض احساس مرتضی خیلی ارومم میکنه

مریم یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 01:04

دلخوری از بغض پری میفهمم
ناراحتی غصه داری میفهمم
آجی داداشی هم حال تو رو میفهمه و هم اون 5 نفرو ..همه تونو دوست داره وهیچ فرقی هم بینتون نمیذاره

اجی اره میدونم وقتی نبض احساسو گوش میدم انگار فکر میکنم مرتضی داره تو گوشم اینو میخونه

مریم یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 01:13

الهی... آجی غصه ی هیچ چیزو نخور اول خدا بعد مامان و بابا و بعد هم مرتضی و سونگ دوست دارن

چشم اجی مگه مرتضی و سونگ میزارن غصه بخورم ایا نه میزارن

مریم یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 01:22

آجیییییی ای واااااااااااای من تازه فهمیدم این پست تولد نادیا هست ای واای نادیا جان ببخش تولدت کلی مبارک باشه ..
من اصن نمیدونستم وای خدا منو ببخش

فدای سرت اجی عیبی نداره
اجی به نظرت بریم لالا کنیم

مریم یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 01:30

باشه آجی بریم شبت به خیر آجی

شبت خاص و امپراطوری اجی

پریسا یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 10:57 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام دوست خوب و مهربونم خوبی؟
راستی جریان این بود یکی اآمده بود وبم نوشته بود انشالله هیچ وقت مادر نشم
دلمو بدجور شکست

سلام اجی خوبی منم خوبم شکر غلط کرده فکر میکنه با کی طرفه الهی من فدای اون دل شکسته ات برم اجی انشاءالله خدا به وقتش بهت نی نی میده و اون ادمو که اینکارو باهات کرده رو مجازات میکنه

پریسا یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 16:08 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

فدای مهربونیت

خدا نکنه اجی

سپیده مامان درسا یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 16:16

تولدت دوستت مبارک باشه عزیز دلم

سلام اجی خوبی ممنونم اجی که بهم سر زدی و نظر گذاشتی راضی به زحمت نبودم ممنونم بازم تولدش مبارک

bahar bahrami چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 14:50

سلام الهه
اون ْآدرسی که فرستادم برات هیچکس نمیاد مدیرش منم
بیا پیشم...
منتظرتم

سلام اجی خوبی به خدا نمیتونم بیام اجی مدیر هست اونجا نمیتونم بیام بچه ها هر کاری دوست داشتن باهام کردن واسه چی بیام

bahar bahrami چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 16:16

الهه سایت مرتضی هیچکسی نمیاد فقط منم

پس چرا اسم مدیر رو لیست نویسنده هاس اجی

bahar bahrami چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 16:22

الهه اسمش هست اما سر نمیزنه
مدیر فقط سایت نوحه میاد

بیام که چی بشه اجی اثر مدیر رو سایت تو هم هست هر کاری دلش خواست باهام کرد

bahar bahrami چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 16:25

میام اجی میام گریه نکن

bahar bahrami چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 16:27

ینی نمیای پیشم؟؟؟

به خاطر تو میام اجی

bahar bahrami چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 16:40

من الان میرم انلاین شم

باشه اجی
……
اجی رمزمو یادم رفته نمیدونم چی بود

شـمـیـم:) جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 16:25

سـلام الـهه جــآن...الــهی چه قدر شـما قشــــنگ می نــویسی عـزیز جـان...وبـلاگـت خیـلی عـالیـه عـزیـزم...موفـق بـاشـی

سلام شمیم جون خوبی عزیزم ممنونم لطف داری بابت لطف و مهربونیت به من و وبلاگم ممنونم و همینطور ممنون که برام نظر گذاشتی لطف کردی

شـمـیـم:) جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 16:34

الـهـه جـآن،میـشه لـطفا در مـورد ایـنـکه چـرا طـرفـدار سونگ ایل کوک شدی بنـویسی عـزیـزم؟

من سال ۸۷ بود که سریال افسانه جومونگو دیدم و طرفدار همیشگی سونگ شدم و هستم

نگار دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 20:28

ببین
من آدرس میزارم برات ببین میادیانه.http://beach2016.blogsky.com

سلام عزیزم وبتو دیدم ممنونم

مریم شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 22:51

سلااام آجی خوشکلم دلم یه عااالم برات تنگ شده بوود خووووبی؟

سلام اجی خوبی منم دلم خیلی برات تنگ شده بود اره منم خوبم شکر اجی ممنونم تو چطوری خوبی خسته نباشی

مریم شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 22:56

سلااام آجی خوشکلم دلم یه عااالم برات تنگ شده بوود خووووبی؟

اجی این نظرو یه بار دادیا

مریم شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 23:15

فک کنم با دوتا کد امنیتی مختلف فرستادم برات عزیزم

قربون خندیدنت برم من اجی عیبی نداره

آجی شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 23:25

آجی نظر دادم تو پست فدات شم

خدا نکنه اجی اره اجی دیدم نقل قولم برات گذاشتم ممنونم

مریم شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 23:40

آجی برام دعا کن

واسه چی اجی نبینم باز دلت بگیره ها

مریم شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 23:51

آجی مرتضی از دستم راضیه ؟

عجبا اجی فکر کنم اینو قبلا ازم پرسیدی اره اجی راضیه چرا باید راضی نباشه از این فکرا نکن دیگه اجی

مریم یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 00:43

آجی من این چند روزه سرم خییلی شلوغ بود که نتونستم بیام عشقم

اشکال نداره اجی درکت میکنم زیاد خودتو خسته نکن

مریم یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 00:51

مرسی آجی نازم راستی عکسامو دیدی ؟ فقط یادت باشه نظر نذاری چون خدای نکرده اخطار میگیری آجی.
متاسفانه زهرا (راپانزل )گذاشت میترسم اگه بهش بگم ناراحت بشه

چه عکسایی اجی تو که امروز پست نذاشته بودی

مریم یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 01:01

آجی تاپیک جامع عکس نوشته ها الان رفته صفحه دوم

اهان اونو میگی اره دیدم تو انجمن اجی زهرا نظر گذاشته اما تو تاپیک نرفتم فقط دیدم

مریم یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 01:18

سلام اجی خوبی به خدا الان که ساعت ۶ صبح شده بیدار شدم شرمنده الان تایید کردم

مریم یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 01:26

آجی رفتی ؟

سلام اجی خوبی به خدا الان که ساعت ۶ صبح شده بیدار شدم شرمنده الان تایید کردم

مریم سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 19:23

سلام آجی .خوبی ؟ دلم برات تنگیده بودعاشق:

سلام اجی خوبی منم خوبم شکر ممنونم الهی فدای اون دلتنگیت برم من اجی تو خودت چطوری

مریم سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 20:16

خدا نکنه عزیزم .من خوبم مررسی اوضاع و احوالت چطوره ؟

منم خوبم اجی داداشی و سونگ هم خوبن مثل همیشه ساکت هستن

مریم سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 20:20

ای جانم داداشی ما همیشه ساکت وآرومه .راستی آجی کلیپی یه مصاحبه از داداشی که باران گذاشت و هر کاری میکنم دان نمیشه یه ربعه هنوز 0.1 مگ دان شده

اره اجی داداشی ارومه سونگم ارومه قبلا مرتضی فقط لالا میکردا خخخخخخخخخ وا اجی واسه من که زود دانلود شد البته یه بار دانلودش کردم ارور داد دوباره دانلودش کردم ارور نداد ولی نمیدونم نتت چه مشکلی داره اجی

مریم سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 20:32

حالم به خاطر نتم بده .عینهو لاکپشت می مونه اعصاب آدم خط خطی میشه

اجی بهتره بعد از عید مودمتو عوض کنی و مودم HUAWEI از مخابرات بخری اجی هم ارزونه هم سرعتش خوبه فقط اخر ماه باید ۲۵ یا ۲۶ تومن باید به خاطرش به مخابرات بدی اما واقعا ارزششو داره

مریم سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 20:41

مرسی آجی ببینم چی میشه .راستی از پاپ کنسرت خبری نشد آجی ؟ سورپرایز داشت

ببینم چی میشه یعنی چی اجی باید حتما عوضش کنی
اهان اونو میگی اجی والله منم نمیدونم اجی

مریم سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 20:52

آجی ایکاش یه جایی سرکاری مشغول بودم

نه اجی اینو نگو خداروشکر کن که سلامت و شادی اجی

مریم سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 20:58

آجی پول شادی میاره

اجی از نظر من مهمترین چیزی که تو دنیا عالیه سلامتیه اجی

مریم سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 21:04

آره عزیزم ولی سن که بره بالا همه به یه چشم دیگه میبینن سرکوفتا بیشتر میشه همه به چشم یه م ف ت خور نگاه میکنن و بدتر از اون اینه که به روی آدم میارن

اجی تو سنت همچین هم زیاد نیست اجی تو توجه نکن تو هم مثل اجی الهه ات و داداشی سکوت کن

مریم سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 21:10

آجی به خاطر حرف و کنایه اطرافیان آدم کم کم سلامتی روحیشو هم از دست میده

تو توجه نکن اجی به روی خودت نیار و اهمیت نده

مریم سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 21:14

آجی خییلی دلم میخواد یه خونه ی جدا واس خودم داشته باشم که هیشکی نیاد توش خدا شاهده همین امشب داداشم و خانوادش میخوان بیان اینجا آجی خسته شدم فردا شب هم مهمونی خونه ی خالمه از این دید و بازدیدای مسخره خسته ام آجی .تازه شم عید یکی دیگه از داداشام با خانوادش میان کل عید خونمونن

اوه اوه فدات بشم من اجی

مریم سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 21:19

خدا نکنه آجی من فدات
:قلب

خدا نکنه اجی

مریم سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 21:55

آجی هنوز نیومدن آگه آف شدم ...

اوه اوه عزیزدلمی اجی

مریم سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 22:01

تو هم همینطور آجی خوشکلم برام دعا کن آرامش داشته باشم منم برات دعا میکنم

فدات بشم من اجی

مریم سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 22:06

قلفون تو عشقم

خدا نکنه اجی برات دعا کردم ان شاءالله که به ارامش هیشگی میرسی و از شر این مهمونیا راحت میشی

مریم سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 22:13

مرررررررررررررسی آجی

خواهش میکنم اجی به خدا هم نگران خودت و سلامتیتم هم نگران اون بنده خدا

مریم سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 22:19

بنده خدا کیه آجی ؟

همون کسی که کلیپیو که برام ساخت و اجی زهرا (rapanzel) اونو گذاشت تو سایت مرتضی اجی اخه اجی زهرا دیشب حال اون بنده خدارو ازم پرسید منم خبری نداشتم ۴ روزه کلیپامو ندیده و سر نزده اجی امروزم بهش نظر دادم دعا کن زود تایید کنه نمیخوام سه تا بچه هایی که داره بی پدر بشن

مریم سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 22:31

الهی آجی .. نمیدونستم آقاست و بچه داره ..آجی خدا گنه همه ی مریضا شفا پیدا کنن

ان شاءالله اجی اره اجی اقاس منو خواهر یا ابجی صدا میکنه الهه خانمم صدام میکنه اما دیگه بهم نظر نداده اجی قبل از اینکه اجی زهرا ازم حالشو بپرسه نگرانش نبودم اجی یه حسی بهم میگه برمیگرده سونگ و مرتضی هم همینو میگن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد