lovely song
lovely song

lovely song

تولدت مبارک فاطمه زهرای عزیزم

سلام به تمام دوستان عزیزم خوبین  ان شاء الله خوش میگذره این چند روزی که به عید مونده رو خوش بگذرونید تا سال جدیدو با سلامتی و شادی و موفقیت و خوبی و خوشی شروع کنید راستی من از امروز سال جدیدو بهتون تبریک میگم امیدوارم سال جدید سالی پر از

شادی،سلامتی،خوبی،خوشی،موفقیت،مهربونی،پاک بودن و خوب بودن براتون باشه و ان شاء الله که هیچوقت درگیر مشکلات زندگیتون نباشید و همیشه از ته قلبتون بخندید و هیچ وقت غم و غصه و ناراحتی به دلتون راه ندید آمین یا رب العالمین :20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

خوب دوستان عزیزم بیاین ادامه مطلب امیدوارم با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید :20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:   

دوستان عزیزم امروز تولد ۱۵ سالگی یکی از بهترین دوست عزیزمه که خودش میدونه چقدر دوستش دارم و چقدر برام عزیزه بهتر بگم من براش عین یک خواهر براش میمونم یعنی جای خواهر نداشته اش هستم :20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

فاطمه زهرای عزیزم تولد ۱۵ سالگیتو بهت تبریک میگم عزیزم امیدوارم که همیشه سلامت و موفق و شاد و خندون و خوشبخت باشی عزیزدلم امیدوارم هر بدی خوبی از من دیدی حلال کنی عزیزدلم تو وبلاگم برات تا بدونی چقدر برام عزیزی و چقدر دوست دارم امیدوارم پست تولدی که برات گذاشتم رو دوست داشته باشی عزیزترینم تنها کاری بود که از دستم بر میومد ببخش عزیزم :20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

عزیزانم اینم از پست امروزمون امیدوارم از پستم خوشتون اومده باشه و دوستش داشته باشید ممنونم از نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبلاگم

:20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

نظرات 182 + ارسال نظر
سپیده مامان درسا چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 11:19

عزیز دلم ان شالله امسال شما هم سال خوبی داشته9 باشین و همیشه خوش و خرم زندگی کنین در کنار هم
تولد دوست عزیزت هم مبارک الهی همیشه متل دو تا خواهر مهربون باشین کنار هم

سلام اجی خوبی خسته نباشی ممنونم از نظرت اجی ان شاء الله که سال جدید برات سالی پر از شادی،موفقیت،سلامتی،خوشبختی باشه ان شاء الله اجی
ممنونم اجی بازم تولدش مبارک ان شاء الله اجی
ان شاء الله
بازم ممنونم بابت نظرت اجی لطف کردی

محجوب بانو چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 11:50 http://booyehbehesht.niniweblog.com/

سلام آجی عزیزم
امیدوارم که سال خیلی خیلی خوبی داشته باشی و عزیزات همیشه در کنارت باشن
تولد فاطمه زهرای عزیز هم بهش تبریک میگم
انشالله 120ساله بشه
آجی جوووووووووووووووونم
ازت میخوام برامون دعا کنی
خیلی خیلی زیاد

سلام اجی عزیزم خوبی اجی خسته نباشی ممنونم اجی منم امیدوارم سال جدید برات سالی پر از شادی،خوشی،سلامتی،خوشبختی،موفقیت باشه برات ان شاء الله
ممنونم اجی بازم تولدش مبارک

ان شاء الله اجی ان شاء الله
چشم اجی دعات هم میکنم عزیزدلم نگران نباس ان شاء الله که هر مشکلی داری زودی حل میشه اجی توکل کن به خدا اجی
ممنونم که نظر دادی اجی لطف کردی

سیما چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 16:18

سلام عزیزم تولد دوستت مبارک باشهباارزوی بهترینها درسال95

سلام اجی خوبی ممنونم اجی بازم تولدش مبارک منم امیدوارم سال ۹۵ سال خوبی برات باشه ممنون که نظر دادی

marzi چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 23:36 http://rozegaremarzi.blogsky.com

تولد دوستت مبارک.

سلام اجی خوبی ممنونم اجی بابت نظرت لطف کردی بازم تولدش مبارک

تارا جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 18:59

سلاااام به روی ماهت آجی جونم
خوبی آجی؟؟؟
اول آجی یه معذرت خواهی کنم که اینقد دیر اومدم وبت آجی
باور کن آجی خیلی وقت ندارم واقعا ببخشید
با اینکه دیره اما آجی منم تولد دوست عزیزت فاطمه زهرا رو از صمیم قلبم تبریک میگم
امیدوارم 1000 ساله بشه و همیشه در کنار خانواده سلامت و تندرست باشه...
آجی راستی سال جدید رو پیشاپیش تبریک میگم...
امیدوارم سالی پر از خوشی و نعمت پیش رو داشته باشی
موفق و سلامت باشی آجی عزیزم

سلام اجی خوبی منم خوبم شکر ممنونم اشکالی نداره اجی فدای سرت اره میدونم اجی
نه اجی اصلا دیر نیست فقط ۲ روز از تولدش گذشته
بازم تولدش مبارک اجی
ان شاء الله اجی ان شاء الله
ممنونم اجی منم پیشاپیش تبریک میگم عیدو بهت
منم امیدوارم که سال عالی پیش رو داشته باشی بازم ممنونم ازت اجی
ممنونم اجی ان شاء الله خودتم همیشه سلامت و موفق باشی

سپیده مامان درسا شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 00:47

سلام اجی خوبی ممنونم اجی

مامان نجمه سادات شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 13:15

من اومدمممم

سلام اجی سحر خوبی خسته نباشی خوش اومدی اجی خوش اومدی

زیر سقف خونمون دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 12:16

سلام آجی گلم حالت خوبه؟
منم پیشاپیش سال نو رو بهت تبریک میگم و امیدوارم بهترینا برات رقم بخوره گلم
تولد دوس جونیتم مبارک باشه

سلام اجی خوبی خسته نباشی منم خوبم شکر اجی ممنونم تو چطوری
منم پیشاپیش سال جدیدو بهت تبریک میگم اجی ان شاء الله که بهترین اتفاقا برات رقم بخوره اجی ان شاء الله که همیشه سلامت و شاد و موفق و خندون باشی اجی
ممنونم اجی بازم تولدش مبارک ممنون که بهم سر زدی و نظر گذاشتی اجی

محجوب بانو سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 00:40 http://booyehbehesht.niniweblog.com/


دلم برات تنگ شده بووود

سلام اجی خوبی ممنونم اجی اوخی عزیزم دلتنگ من بودی انگار زیاد بهم وابسته شدی اجی

پریسا پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 17:57 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلااام سلااام حال شما؟احوال شما؟
پیشاپیش سال جدید مبارک
تولید دوستتم مبارک باشه

سلام اجی خوبی اومدی اجی
خوبم اجی شکر ممنونم خودت چطوری اجی
منم سال جدیدو تبریک میگم اجی بازم تولدش مبارک ممنونم ازت اجی

پریسا پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 18:01 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

راستی الهه جون یه شخصی به اسم آقا اومده وب من گفته دور از جان شما روم به دیوار گفته که الهه دختر خوبی نیست و از این حرفا یعنی کی میتونه باشه؟؟؟

یه حدس هایی میزنم اجی ولش کن اجی اونم مثل من هوادار مرتضی هست یه اتفاقایی بین من و اون و بعضیا افتاده که اون این کارا رو میکنه ولش کن اجی

پریسا جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 12:08 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

ولا چی بگم خواهر جون گفته داوود رو میشناسی یا نه؟؟
از این مزاحما تو دنیای مجازی زیاد پیدا میشه

سلام اجی خوبی إ اسم اون شخص داوود بوده اجی؟؟؟

پریسا جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 13:06 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

آره فدات،نوشته بود به الهه بگو که داوود رو میشناسه

اجی تو هیچ اهمیتی بهش نده باشه

پریسا جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 13:41 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

حالا الهه جون این طرف کی هست؟؟

ولش کن اجی بیخیال

پریسا جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 14:04 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

باشه

ناراحت نباش اجی تو منو خوب میشناسی میدونی چه جور دختریم اونم داره ازم انتقام میگیره و منو پیش تو بد میکنه اما من واقعا اینجوری نیستم اجی

پریسا جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 14:18 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

میدونم عزیز دلمشما خیلی دختر پاک و معصومی هستی فقط کنجکاو شدم خواستم بدونم کیه فقط همین
از این مزاحمهای دنیای مجازی زیاد پیدا میشه من همیشه مزاحم دارم
این آقا هم برای خودش حرف مفت زدهشما برای من همیشه عزیزی

قربون اون دل پاک و مهربونت برم اجی جونم که انقدر بهم لطف و محبت داری
اجی ممنون لطف داری
امیدوارم اون کاری نکنه اینجارو هم از دست بدم وبمو میگم اجی
تو هم برام عزیزی اجی
راستی اجی نی نی نیومده پیشت هنوز

پریسا جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 14:30 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

ممنون عزیزی
نه هنوز برام دعا کن دوست خوبم

اجی اگه اینجوری پیش بری دیر مامان میشی اجی باید هر چی زودتر بری دکتر اجی من دوست دارم تو زودتر مامان بشی توروخدا زودتر فکراتو بکن و با همسرت حرف بزن و بگو که واقعا دیگه نمیتونی صبر کنی اگرم بکنی حداقل تا تابستون صبر میکنی ولی اجی اگه زودتر بری دکتر زودتر نی نی میاد تو دلت نگران نباش دیگه اون اتفاقی که قبلا سر بچه ات افتاد نمیفته

پریسا شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 11:22 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

فدات من چند وقت دیگه میریم ولایت بعد عید ببرمیگردیم
برگشتم به پستات سر میزنم

بازم میری اجی اخه تازه اومدی باشه اجی برو به سلامت هر وقت تونستی بهم سر بزن

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 12:00

سلام دوباره عشقم
چه خبرا ؟؟؟

سلام اجی خوبی سلامتی اجی راستی داداشی پیشته یه سوال ازش داشتم

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 12:05

آره اجی پیشمه صلح منو بیدار کرده نمیگه پاشو وگرنه تا آخر سال میخوابیا
اجی میگه بپرس

داداشی هنوزم نمیخوای بگی به بیتا چی گفتی وقتی رفتی به خوابش البته میدونما تو خواب چی گفتی بهش اما خوابش در مورد من نبودا

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 12:12

میگه :
الهه من به تو چی گفتم ؟؟؟ بعدا بهت میگم وقتی که خودم صلاح دونستم
من به طور غیر مستقیم بهش گفتم

یعنی چی غیر مستقیم داداشی اخه من تا کی باید صبر کنم تا بهم بگی چیکار کنم اخه میخوام بدونم البته مثل خودت صبورم هر وقت خواستی بگو
••••••••••••••
اجی راستی الان که ساعت 11:15 ظهره پس چرا وقتی نظر میدی میزنه ساعت ۱۲

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 12:18

الهه بعدا بهت میگم . صب کن فقط
................
نمیدونم خوشحاله جوگیر شده

تا کی داداشی اینو بگو

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 12:23

تا هر وقت که صلاح بدونم
باشه اجی گلی ؟؟؟؟

چاره ای ندارم دیگه باشه داداشی

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 12:28

آفرین دختر خوب خودم

چی داداشی دختر مگه من بچه ات هستم

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 12:31

حالا من یه چیزی گفتم
من به محمودم میگفتم پسرم

داداشی تو هنوزم فکر میکنی مثل خودت فرشته ام اخه دو روز پیش تو خوابم اینجوری گفتی

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 12:33 http://http:

چرا نباشی ؟؟؟؟ تو فرشته منی

لطف داری داداشی اما فرشته بودن لیاقت زیادی میخواد که من ندارم تو داری این لیاقتو اما هر کسی نمیتونه داشته باشه

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 12:37

چرا فکر میکنی نداری ؟؟؟؟؟

خوب ندارم دیگه داداشی به خدا باورش سخته مثل خودت فرشته باشم

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 12:40

خوب چرا فکر میکنی نداری ؟؟؟؟؟ جواب منو بده
مگه تو چی کار کردی ؟؟؟

کاری نکردم داداشی من یه ادم معمولیم همین

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 12:44

حالا میبینی الهه خانوم
بهت ثابت میشه حالا وایسا

داداشی از دستم ناراحت نشو توروخدا تو و اجی اتوسا بهم ثابت کردید که فرشته ام اما خوب باور نکردنیه به خدا

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 12:49

باور کن به جان تو

نمیتونم مرتضی به خدا نمیتونم داداشی تو خودت خوب میدونی من نمیتونم نماز بخونم اون دنیا هم جهنمیم

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 12:54

مهم اینه دلت پاکه
مگه نه ؟؟؟

میدونم داداشی اما اگه یه روزی اومدم اون دنیا و منو ندیدی بدون تو جهنمم

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 12:59

اااا الهه
اصن باهات قهرم

ببخشید داداشی غلط کردم ببخشید توروخدا قهر نکن

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 13:05

پس بچه خوبی باش دختر
دیگه چه خبر
راستیییی سال نو مبارک
سر سفره هفت سین چه دعایی کردی ؟؟؟

من که بچه خوبیم داداشی اما مامانم میگه خدا این دنیا میبخشه اما اون دنیا نمیبخشه پس منم به خاطر نماز نخوندنم نمیبخشه داداشی باز قهر نکن باهام دیگه اینا یه حقیقته به خدا
سلامتی داداشی سال نو تو هم مبارک
من تو اشپزخونه بودم داداشی اون موقع دراز کشیده بودم تورو دعا کردم تا برگردی

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 13:11

تا آخر سال دراز میکشی فک کنم

داداشی نه بابا تا اخر سال چیه خخخخخخخخ خودت که میدونی دل درد دارم خخخخخخخخخ

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 13:28

ببخشید الهه مرتضی خوابش برد حقیقتش
بیدارم نمیشه

اجی نگار تویی بی اسم نظر دادی اخه
یعنی داداشی دیگه بیدار نمیشه اجی یعنی من داشتم با تو حرف میزدم یا داداشی

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 13:33

اون میگفت من مینوشتم
فعلا که خوابیده
یکی دوساعت دیگه بیدار میشه

اهان الهی فدای داداشم بشم
اجی بی اسم نظر نده توروخدا

نگار یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 13:40

باشه چشم زدم

چه خبرا دیگهه ؟؟؟

چشمت بی بلا اجی ممنونم
سلامتی اجی
راستی اجی فکر کنم سریال افسانه جومونگو دیدی اجی همون سریالی که سونگ بازی کرده رو میگم از امروز میخواد شبکه نمایش پخشش کنه ساعتشم 15:30 بعد از ظهر هست اجی اگه دوست داشتی ببین

نگار یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 13:47 hدttp://

آره دیدم به جان خودم اینجا انقدر خرتوخره که حد نداره
هیچی نمیشه ببینی
میخواستم برنامه احسان رو ببینم نشد
راستی اجی تیتراژ چه جوری بود ؟؟؟؟ مرتضی بود ؟؟؟

اجی تیتراژو اره امروز دیدم اما به جای مرتضی بدل اورده بودن

نگار یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 13:52 hدttp://

جدی ؟؟ مثه پارسال ؟؟؟
اجی ویدیوشو میتونی برام بفرستی ؟؟؟ تو تلگرام داری تو گوشیت دیگه
میشه از یه کانالی چیزی مثلا کانال هواداران سامان جلیلی برش داری
اپلود کنی لینکشو بدی لطفا اجی ؟؟؟

اجی تلگرام ندارم اما صبر کن ببینم تو نت چی میتونم پیدا کنم با پیکوفایل اپلود میکنم برات میفرستم

نگار یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 13:58 hدttp://

وایییی مرسیییی
دلم میخواد موزیک ویدیوشو ببینم

وظیفه اس اجی
http://www.javanmobile.com/dl-bahar-narenj/ برو تو این سایت موزیک ویدیو رو دانلود کن اجی میبینی زده موزیک ویدیو اصلی اونو میگم
اجی دارم دانلود میکنم موزیک ویدیو رو دانلود که شد دیدم بعدش اپلود میکنم برات اجی

نگار یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 14:12 hدttp://

مرسییییی
اجی میگم که تو حرفای مریم قاسمی رو قبول داری ؟؟؟؟چرا؟؟؟؟

وظیفه اس اجی کی اون نه بابا اجی اون جزء طراح لباس مرتضی هیچ رابطه ای نداشت با داداشی

نگار یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 14:13 hدttp://

اجی زدم دانلود بشه نمیخواد آپلود کنی

إ باشه اجی منم تازه دیدم کلیپو همون کلیپی هست که امروز دیدم همونه اجی

نگار یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 14:19 hدttp://

موافقم
ولی نمیفهمم چرا اینجوری میکنه ؟؟؟؟
چرا الکی حرف مفت میزنه
دروغ میگه
هیچ کسم نیست جلوشو بگیره

اجی بهتره دیگه در موردش بحث نکنیم اینو خوب میدونیم که مرتضی اصلا اهل دوستی و این جور چیزا نبود اجی مقصر اصلی هم برادر مریم قاسمی بود که اومد با مرتضی دوست شد وگرنه این اتفاق ها نمیفتاد

نگار یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 14:25 hدttp://

فک کنم بس کنیم بهتر باشه
چون حرف زدن درباره ی اون دختره عصبیم میکنه
خدا ازش نگذره

اره اجی همینطوره من یه بار تو اینستاگرام بودم اجی مرتضی یه دوست داشت اسمش حسین هست فامیلیش نمیدونم چی بود اجی اون دوستی قاسمی رو با مرتضی تایید کرده بود عجب ادمیه ها

نگار یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 14:32 hدttp://

نمیدونم چی نصیبشون میشه
به هر حال واقعا متاسفم براشون
خوب دیگه چه خبر ؟؟؟؟

جهنم اجی خخخخخخخخ یعنی جهنم نصیب شون میشه
سلامتی اجی

نگار یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 14:36 hدttp://

اجیییی موزیک ویدیو برا پارسال بو کهههه
مال امسال رو میخواستم

مال امسالم همین بود اجی من امروز همین موزیک ویدیو رو تو تلویزیون دیدم همین بود اجی

نگار یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 14:43 hدttp://

نه امکان نداره
سامان جلیلی بهش اضافه شده
اجی تبلتم شارژ نداره
من رفتم فعلا

نه اجی همون موزیک ویدیو هست باشه اجی برو .

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 01:11 hدttp://

اجی ببخشید سرهمون مسئله خانوم فاسمی به رضا صادقی پیام داده بود
پرسیدم واقعا اونجا حضور داشتن سر ضبط فصل بهار
گفتش حضور داشته
من الان شدیدا تو شوکم

اجی عیبی نداره دیگه مهم نیست این مسأله اجی مرتضی پارسال تو یکی از خواب هاش بهم ثابت کرده هیچ رابطه ای با قاسمی نداشته اجی به نظرم مرتضی دلش میخواد این بحثو ادامه ندیم

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 01:17 hدttp://

میدونم ولی این حرف رضا صادقی خیلی باعث شوکم شده
من میدونم مرتضی هیچ رابطه ای با این خانوم نداشته
اجی مرتضی میپرسه :
چرا برم تو خوابش ؟؟؟؟

اجی اخه چرا از رضا صادقی پرسیدی مهم اینکه گذشته
بهش بگو مرتضی مگه من امروز با اتوسا تو ایمیل حرف نزدم تو گفتی بهش بگم ۵۰% ممکنه بری به خوابش پس برو دیگه داداشی چند وقته نرفتی

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 01:23 hدttp://

همین جوری پرسیدم فوضولیم گل کرده بود ،ولی عجب غلطی کردما
.........
خیلی خوب میرم

اشکالی نداره اجی
ممنونم داداشی که میری به خواب اجی اتوسا

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 01:28 hدttp://

خواهش اجی گلی
همه خانواده خاص من هستن و باید برم به خوابشون

فدات بشم من داداشی تو دیشب فکر کنم فقط به خواب من و اجی مریم رفته بودی درسته داداشی اخه اجی مریم امروز گفته بود خوابتو دیده ممنونم که به خوابش رفتی

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 01:32 hدttp://

اره الهه جونم رفتم

بعد از اینکه به خواب اجی اتوسا رفتی به خواب اجی رضوان و اجی مهسا هم برو داداشی اجی مهسارو یادته یه بار تو خواب بهش گفتم بری به خوابش داداشی اونو میگم اجی رضوان هم تو اینستاگرام به اجی باران پیام داده بود که بهم بگه که بهت بگم به خواب اجی رضوان هم بری خیلی دلتنگته

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 01:37 hدttp://

بابا الهه یکی یکی من وقت نمیکنم که همشو با هم میگی
میرم ولی آروم آروم

داداشی نگفتم که همه شونو با هم بری خخخخخخخخ
ماشالله هزار ماشالله هر شب تو و سونگ میاین به خوابم از بس وابسته شدین بهم

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 01:49 hدttp://

من نمیفهمم چی کار میکنین شما دو تو
هم تو هم نگار
میشه رازتونو بهم بگین ؟؟؟

داداشی کاری نمیکنیم که خخخخخخخخخخ

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 01:53 hدttp://

وااا مگه میشی ی رازی دارین دیگه
نگار که نمیگه
لاقل تو بگو

رازی نداریم به خدا داداشی
…………………………………………
اجی نگار رفتی

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 02:20 hدttp://

ببخشید منو مرتضی هردو خوابمون برده بود

خسته نباشین خوب اگه خوابتون میاد بگین خوابمون میاد
اجی برو دیگه بخواب شبت بخیر فردا باز اگه تونستی بیا با هم حرف بزنیم دوست دارم اجی

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 02:28 hدttp://

باشه اجی شب بخیررررر

شب تو هم بخیر اجی جونم

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 14:46 hدttp://

سلامممم دوباره
ببخشید مرتضی داشت حرف میزد دیر شد

سلام اجی خوبی اشکالی نداره اجی راستی داروهاتو خوردی معده ات درد نمیکنه که بهتر شدی

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 14:52 hدttp://

نه بابا اجی قرصام یادم رفته بیارم
رفتم بخرم نداشتن
الان اصن یه وضعیه که نگو

یا حسین نیاوردی حتما داداشی از دستت اینجوری الان درسته اجی

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 14:57 hدttp://

دقیقا همین جوریه
حرصش گرفته شدید
الان داشت سرم غر میزد
حالا به نظرت چه کنم ؟؟؟

اگه میخوای اروم بشه باید برگردی تهران اجی

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 15:00 hدttp://

نه بابا نمیشه که برای من یکی که برنمیگردن

پس برو یه داروخونه دیگه قرص بخر اجی

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 15:15 hدttp://

ببخشید اجی رفتم یه ژلوفنی چیزی بخورم بهتر شم
مرتضی هم یه ریز غر میزنه سرم
چندتا داروخونه رفتیم نداشتن

خاک به سرم مگه معده درد داری اجی بهش بگو اجی الهه ات میگه:سلام داداشی خوبی اروم باش مرتضی میدونم نگران اجی نگار هستی اما اروم باش

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 15:18 hدttp://

اره بابااز صبح تا حالا معده ام درد میکنه
رفتم بیرون پیاده روی بدتر شدم
گفتم ولی به ادامه غر زدناش ادامه میده

اجی قرص کپسولی نعنایی سوپرمینت بخر واقعا عالیه دردتو کم میکنه

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 15:21 hدttp://

باشه به بابام میگم عصری بخره
فعلا چه کنم نمیدونم

اجی ببینم معده دردت شدیده

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 15:23 hدttp://

یه جورایی اره

اجی اگه شدید باشه بی اثر هست سوپرمینت اما تو به بابات بگو برات بخره شاید اثر کرد روت اجی فقط اگه دیدی دیر اثر کرده بدون اولین باری که سوپرمینتو میخوری طول میکشه اثر کنه

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 15:28 hدttp://

باشه بهش میگم حتما بگیره
اثر نکرد چی ؟؟

اجی اثر نکرد چای عسل و شربت ابلیمو بخور اما زیاد بخور یه کم ارومت میکنه اما نگران نباش سوپرمینت اثر میکنه ان شاءالله

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 15:31 hدttp://

باشه ایشالله عصر میکنه
اجی مرتضی میگه :
چی کارم داشتی ؟؟؟

داداشی چرا دیشب نرفتی به خواب اجی اتوسا مگه قرار نبود بری به خوابش امشب برو باشه داداشی

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 15:34 hدttp://

ببخشید اجی الهه یادم رفت

یا خدا چی بگم اخه بهت داداشی

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 15:37 hدttp://

چی جرئت داری بگی ؟؟؟

من هیچی داداشی خخخخخخخخخخ

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 15:46 hدttp://

آفرین کاری نمیتونی بکنی
.....
من برم یه چیزی بخورم شاید بهتر شم

نه بابا داداشی من غلط کنم از گل نازک تر به تو حرفی بزنم
باشه اجی زودی برگرد

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 16:31 hدttp://

من برگشتم
به زور دوتا قاشق دهنم کردن
اونم برگردوندم
حالم بدتر شد که بهتر نشد

ببخشید دیر تایید کردم اجی مگه چی بهت دادن که بدتر شدی اجی

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 16:44 hدttp://

نه بابا ایرادی نداره
ماهی دادن با پلو
قاشق اول دوم اوکی بودم
قاشق سوم حالم بهم خورد

اجی اخه تو که معده درد داری چرا ناهار خوردی نباید میخوری تا بهتر میشدی

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 16:48 hدttp://

مامانم گفت یه چیزی بخور شاید بهترشی
دفه بعد به حرفش گوش نمیدم

افرین خوبه اجی وقتی معده درد داری نباید لب به چیزی بزنی

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 16:51 hدttp://

باشه چشم
مرتضی رو باید ببینی و صدلشو بشنوی

مگه چی میگه اجی

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 16:57 hدttp://

ینی عصبیه ها
کارد بزنی خونش در میاد
بنی غر میزنههههه شدید

با این وضعیت باید یکی رو بفرستی تهران داروهاتو بیاره وگرنه تا اخر تعطیلات مرتضی بدتر عصبی میشه حالا بیا و درست کن

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 17:04 hدttp://

فک کنم مجبورم به خواهرم اینا بگم بیارن برام
فکر کنم ادامه بدم میزنه لهم میکنه

اره اجی همینکارو بکن و به خواهرت بگو که قرص هاتو بیارن تا مرتضی بدتر نشده
اجی به مرتضی بگو اجی الهه ات میگه امشب حتما برو به خواب اجی اتوسا باشه یادت نره ها داداشی

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 17:07 hدttp://

چشم بهش میگم یادش نره
ولی یادش رفت مسئولیتش با من نیستا
با خودشه

اجی جواب داداشی اینی بود که برام نوشتی

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 17:11 hدttp://

جواب منه
خودش گفت باشه

اهان خخخخخخخخ اجی الان برو زنگ بزن به خواهرت بگو حتما الان بره خونه تون و داروهاتو برداره اینجوری یادش نمیره
به داداشی بگو ممنونم داداشی

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 17:17 hدttp://

مامانم بهش زنگ زد گفت
مرتضی هم گفت خواهش اجی الهه

خوبه اجی
به داداشی بگو یادت نره ها مرتضی

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 17:22 hدttp://

گفتممم بهششش
گفت باشه

افرین داداشی
اجی بهتری تو

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 17:27 hدttp://

هنوز همون جوریم
تازه حالت تهوع هم گرفتم

حالت تهوع معده درد خوبه اجی منم مریض بودم بالا میاوردم بهتر میشدم

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 17:32 hدttp://

کجاش خوبه ؟؟؟ روبه موتم
دارم میمیرم از حالت تهوع و معده درد

اجی یه کم خوبه خدا نکنه اجی به بابات بگو بره قرصو بخره دیگه سوپرمینتو میگم

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 17:36 hدttp://

بابام گفت تا فردا صبح صبر کن برات قرص میارن

اجی تا صبح خیلی مونده اجی بهش برو بگو من قرص سوپرمینت میخوام برو بخر

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 17:41 hدttp://

بخر نیست که نیست
باهاش قهر کردم

اجی قهر نه قهر نکن برو باهاش اشتی کن اجی دارم از نگرانی میمیرم تا بهتر نشی اروم نمیگیرما

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 17:53 hدttp://

الان داشتم باهاش بحث می کردم
این دفعه اون قهر کرد
قربونت برم نگران نباش

اجی خوب برو چای نبات و شربت ابلیمو بخور زیادم بخور اجی ارومت میکنه یه کم برو بخور

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 17:58 hدttp://

خوردم بابا
مامانم همشو داده بهم

الان چطوری بهتری اجی

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 18:26 hدttp://

ببخشید دیر جواب دادم
حالم بهپم خورد

اجی تو اخر منو با این کارات میکشی به خدا اجی الان بهتری اجی

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 18:29 hدttp://

واا مگه من چی کار کردم ؟؟؟؟
بد نیستم فقط احساس مرگ میکنم

اجی مرگ چیه دور از جون منم مثل تو نزدیک ۱ ماه البته فکر کنم ۱ ماه نشده بود درد کشیدم اجی از داداشی بپرسی الهه چقدر لاغر شده میگه خیلی اندامش عین اندام خودم شده

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 18:34 hدttp://

چرا اجی ؟؟؟ مگه چت شده بود ؟؟؟؟

معده درد پارسالمو میگم اجی فکر کنم اخرای فروردین بود نمیدونم اخراش بود با وسط هاش بود از داداشی بپرس الهه چیشد لاغر شد و چی شد مریض شد میگه بهت

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 18:40 hدttp://

با مرتضی که نمیشه اصن حرف زد
هم نگرانمه هم ناراحته از دستم

بله بله کاملا مشخصه که نگرانته اجی از طرف من یه ماچش کن بگو داداشی نگران اجی نگار نباش خوب میشه ان شاءالله

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 18:46 hدttp://

باشه چشم حتمااا
اجی من برم نماز بخونم

چشمت بی بلا اجی التماس دعا
قبول باشه اجی زود بیا

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 19:12 hدttp://

من اومدمممم
دعات کردم حسابییی

خوش اومدی اجی
ممنونم اجی شرمنده ام کردیا
اجی خواهرت اینا فکر کنم دارن میان اراک اره

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 19:16 hدttp://

نه بابا وظیفست
اره فردا ساعت 5 صبح راه می افتن چطور ؟؟؟

لطف داری اجی
ساعت خوبی رو انتخاب کردن اجی شب رو انتخاب نکردن عالی شد فقط خدا کنه زود برسن و به سلامت برسن و داروهاتم بیارن اجی همینطوری پرسیدم

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 19:25 hدttp://

خدا کنه زودتر برسن احتمالا 7 و نیم 8 میرسن اراک
چه خبرااا ؟؟؟

ان شاءالله که به سلامت میرسن و زودم میرسن اجی اما تو باز زنگ بزن به خواهرت یادآوری کن داروهاتو بیاره اجی
سلامتی اجی خیلی دوست دارم

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 19:38 hدttp://

قربونت برم من عشقممم
اجی داریم میریم بیرون
فعلاااا
شب میام

خدا نکنه اجی باشه اجی مواظب خودت و داداشی باش منتظرتم برگردی

نگار سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 12:56 hدttp://

سلام اجیی
چه خبراا ؟؟؟

سلام اجی خوبی سلامتی اجی معده ات چطوره خوبه خواهرت داروهاتو اورد

نگار سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 13:00 hدttp://

آره صبح آورد
الان عالیههههه عالیممم

خدارو هزار مرتبه شکر داداشی چطوره اجی ارومه دیگه اره

نگار سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 13:04 hدttp://

اره از دیشب تا حالا آروم شده
دیگه سرم غر نمیزنه

والله اجی من هر وقت مریضم مرتضی سرم غر نمیزنه خخخخخخخخ

نگار سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 13:07 hدttp://

سر من بدبخت که غر میزنه
هی میگه چرا حواست به خودت نیست ؟؟؟؟؟
حواست کجاست ؟؟؟؟

بدبخت چیه اجی دور از جون خوب اجی داداشی حق داره سرت غر بزنه حالا خوبه خواهرت تهران بود و داروهاتو اورد اگه با شما اومده بودن اراک چیکار میکردی با داداشی خخخخخخخ
اجی سلام منو به داداشی برسون اینم بهش بده

نگار سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 13:11

حتمااااااااا یه بوس محکم هم کردمش

ممنونم اجی
راستی اجی فاطمه زهرا هم اومده اراک اخه نمیدونم چند تا خواهر داری فکر میکنم همون خواهرت اومده اراک که دختر داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد