lovely song
lovely song

lovely song

عیدتون مبارک عزیزانم

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله عیدتون مبارک عزیزانم سال جدیدو به همه شما عزیزانم تبریک میگم امیدوارم که سال 1395 سال خیلی خوبی براتون باشه و پر از شادی و خوبی و مهربونی و موفقیت های بیشتر و پاک بودن و سلامت بودن باشه ان شاءالله و امیدوارم همه کسایی که مشکلی دارن تمام مشکلات شون حل بشه آمین یا رب العالمین:25:  :20:  :19:  :22:  :25:  :20:  :19:  :22:  :25:  :20:  :19:  :22:  

عزیزانم بابت نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبم ازتون ممنونم براتون بهترین هارو از خدا میخوام امیدوارم که همیشه خنده مهمون لب هاتون بشه و دلتون شاد باشه و همیشه سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و شاد باشن در ایام عید هم زیاد پرخوری نکنید چاق میشید خودمم خیلی کم میخورم امیدوارم بهتون خوش بگذره در این ایام:25:  :20:  :19:  :22:  :25:  :20:  :19:  :22:  :25:  :20:  :19:  :22: 

دوستون دارم تا ابد عزیزانم مواظب خودتون باشید :25:  :20:  :19:  :22:  :25:  :20:  :19:  :22:  :25:  :20:  :19:  :22: :25:  :20:  :19:  :22:  :25:  :20:  :19:  :22:  :25:  :20:  :19:  :22: 

دوستان عزیزم از امروز شبکه نمایش ساعت ۱۵:۳۰ بعد از ظهر سریال افسانه جومونگ رو میده تونستید ببینید خیلی قشنگه:22:  :25:  :20:  :19:

نظرات 665 + ارسال نظر
مهراسا یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 16:37

عیدت مبااااااااااارک الهه جونم

سلام اجی خوبی ممنونم اجی عید تو هم مبارک

محجوب بانو دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 02:25 http://booyehbehesht.niniweblog.com/

سلام مهربونم
سال جدیدتون مبارک باشه انشالله همیشه سلامت باشید و سال خوبی داشته باشید
بووووووووووسهزارتااااااااااااااااا

سلام اجی جونم خوبی خسته نباشی سال جدید تو هم مبارک اجی ان شاءالله که سال خوبی داشته باشی و همیشه سلامت و شاد و موفق و خندون و خوشبخت باشی ان شاءالله اجی ممنونم که نظر دادی

آتوسا پنج‌شنبه 5 فروردین 1395 ساعت 17:45

یخورده دیره جونی
ولی عیدت مبارک

سلام ببخشید شما

سلام مهربونم حالت چطوره؟
عیدت مبارک خواهری امیدوارم ی سال توپ و پر انرژی و پر از اتفاقای خوب برات باشه و همیشه سالم و سلامت باشی الهی آمین
ممنون برای همه دعاهای قشنگت که برامون کردی..خیلی گلیگل دختر...عاشقتووووووم

سلام اجی خوبی منم خوبم شکر اجی ممنونم
عید تو هم مبارک اجی جونم
ممنونم اجی منم امیدوارم که سال خیلی خوبی داشته باشی و همیشه شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت باشی ان شاءالله اجی امیدوارم امسال سالی پر از خبرهای خوب برات باشه و همیشه شاد و سلامت و خوشحال باشی ان شاءالله اجی
خواهش میکنم اجی جونم وظیفه اس کاری نکردم
ممنونم اجی لطف داری منم دوست دارم اجی
ممنونم که نظر دادی اجی جونم لطف کردی

پریسا شنبه 7 فروردین 1395 ساعت 16:20 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلاااام الهه جون
سال نو مبارک انءشالله شماهم سال خوبی داشته باشی

سلام اجی خوبی ممنونم اجی به همچنین خودت

آتوسا شنبه 7 فروردین 1395 ساعت 17:43

من اسمم آتوسا است
گفتم عیدت مبارک فقط همین

سلام ممنونم ولی من شمارو نمیشناسم
اخه منم دو تا دوست دارم اسمش مثل شما اتوسا هست

آتوسا شنبه 7 فروردین 1395 ساعت 21:14

منم شما رو نمیشه اسم
ولی عااااااااشق کره ام
اومدم تو وبت فقط عید بهت تبریک بگم خوشگلم

ممنونم که بهم سر زدین ممنونم منم تبریک میگم

پریسا یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 13:34 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

مرسی مهربون
توام حتما برو برای روحیه ات خیلی خوبیه هاااا

سلام خواهش میکنم وظیفه اس نه اجی گوش و گلوم درد میکنه اگه بهتر شدم میرم اما اگه نشدم نمیرم

هه جین یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 13:50 http://talktolove.blogsky.com

سلام اجی
چی شده؟

سلام اجی خوبی چیزی نشده اجی فقط گوش و گلوم درد میکنه

پریسا یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 13:55 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

بلا دوره عزیزم
سرما خوردی؟؟

نه اجی سرمانخوردم دیروز رفته بودم بهشت زهرا وقتی برگشتم با ابجی و همسرش رفتیم شیرموز خوردیم احتمالا شیرموز گلومو اذیت کرده

پریسا یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 14:06 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

هیچی نیست انءشالله خوب میشی

ان شاءالله اجی ببخشید که نگرانت کردم اجی
اجی ولی ممکنه گلودردم از پسته خوردن باشه اخه از اول عید پسته میخوردم البته نمیدونم از کی پسته خوردم ولی احتمالا گلودردم از اونه

تانیا یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 14:58

سلام الهه جون خوبی؟ عیدت مبارک عزیزم انشالله سال خوب و پر خیر و برکت داشته باشی
الهه جون ببخشید که خیلیییییی بی معرفتم

سلام اجی تانیا خوبی ممنونم اجی عید تو هم مبارک ان شاءالله که سال خوبی داشته باشی اجی عیبی نداره اجی بی معرفت چیه اجی دور از جون درک میکنم سرت شلوغه عیبی نداره

تانیا یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 15:29

ممنونم آجی جونم :-)
فدای تو

خدا نکنه اجی

هه جین یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 17:34 http://talktolove.blogsky.com

وای إلهه دارم روانی میشم
خنگ شدم از بس نوشتم و حل کردم
لا مصب تکالیف تموم نمیشه که

اوخی خدا نکنه اجی ان شاءالله تموم میشه اجی موقع درس هات هر نیم ساعت یه بار استراحت کن اجی اینجوری کمتر خسته میشی

هه جین یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 17:46 http://talktolove.blogsky.com

زمانم عین برق میگذره
اصلا آدم نمیفهمه کی تعطیلات شروع شد
آه اینقدر بدم میاد آدم رو مجبور به انجام کاری میکنن

اره اجی خیلی زود میگذره اجی

سمیه دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 11:05

سلام آجی خوبی. آجی میخاستم برات نظر بزارم ولی نمیدونم گوشیم چش شده اصلا نمیتونم برای هیچ کدوم از بچه ها لایک و نظر بزارم...فقط یه بار با گوشی زن داداشم برای مهدیه جون یه دو تا نظر گذاشتم...ولی کلیپهای همه دوستام رو دیدم مخصوصا کلیپهای که تو از داداش مرتضی و مزارش گذاشتی دیدم.... وای آجی اونجا که گفتی یه دختر اومده بود و وضع حجابش اصلا خوب نبود... خیلی ها این طوری شدن انگار وقتی میرن بهشت زهرا دارن میرن پارک! واقعا چرا با همچین آرایشی و سر وضعی باید برن

سلام اجی خوبی منم خوبم شکر ممنونم اجی
عیبی نداره اجی فدای سرت هر وقت تونستی و گوشیت درست شد برام نظر بزار اجی
مممونم که کلیپامو دیدی اجی
اره اجی خوب نبود البته از اون دختر خفن ها نبود اما باز موهاش بیرون بود و مشخص بود طرفدار مرتضاس اجی
اره اجی بعضیا اینطوری شدن اجی اما من خیلی ساده رفتم اونجا چون داداشی اینجوری دلش میخواد
ممنونم که نظر دادی اجی
ان شاءالله گوشیت هم درست میشه

سمیه دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 12:30

خوب آجی بعضی ها رو عمد موهاشون بیرون نمیزارن... مثلا آجی من خودم خیلی دختر پاک و ساده ایم ..ولی موهام یکم بیرون میزارم ....شاید اون دختر هم همینطوری بوده آجی جون به قول خودت میگی که خفن نبوده فقط یکم موهاش بیرون بوده....

اجی فکر کنم اون دختره از عمد موهاشو بیرون گذاشته بود اجی هر کی طرفدار مرتضاس باید حجابشو رعایت کنه ساده باشه مرتضی اصلا به اون کسایی که تو کنسرتش میرفتن و بی حجاب بودن نگاه نمیکرد اجی درسته نزدیک شون بود و اهنگ اجرا میکرد اما اصلا نگاه نمیکرد بهشون اجی
تو هم عین خودمی اجی پاک و ساده اما یه تار موهات نباید جلوی نامحرم بیرون باشه
ناراحت نشیا اجی چون دوست دارم اینارو گفتم اجی
البته دختری که من دیدم ابروهاش یه کم کشیده بود بالا

هه جین پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 02:05

وای إلهه چرا ایمیلم نمایش داده میشه تو سایت؟

اجی وقتی نظر میدی دقت کن نوشته ایمیل تو وبتو جای ایمیل مینویسی اجی

هه جین پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 02:07

وااااااای
نههههههههههه
پس فاتحه ام خونده است
شنبه کلاس بی کلاس

اجی خوب تو نرو

هه جین پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 02:10

أجی باید گوشی رو خاموش کنم
شبت بخیر عزیزم
فقط دعا یادت نره
دعا کن اصلا شنبه نیاد مدرسه

دعا کردم اجی گریه نکن شبت بخیر عزیزم

mehrdad یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 07:31 http://www.jumongjadid.blogsky.com


سلام عیدتان مبارک براتون آرزومندیم درعیدنوروز1395خسته نباشیدتمام محل زندگیت موفق بشی ایشالا

سلام ممنونم عید شما هم مبارک

marzi یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 10:29

سلام الهه جون.
سال نو با تاخیر مبارک.
ان شاالله سال جدید سال خوبی باشه برات.

سلام اجی خوبی ممنونم اجی عیبی نداره ممنونم اجی امیدوارم تو هم سال خوبی داشته باشی

پریسا سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 11:42 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام
مرسی مهربون

سلام اجی خوبی خواهش میکنم اجی وظیفه اس

ناشناس پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 16:36

الهه جونم نمیتونم خودم رو معرفی کنم
فقط بگو حالت خوبه؟؟؟

سلام شما اسمتونو بگید منم میگم حالم خوبه یا نه
…………
حدس میزنم کی هستید که نظر میدید اما میدونم اسمتون چیه

ناشناس پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 17:06

نمیتونم معرفی کنم...
فقط بگو حالت خوبه...
جدا برام خیلی مهمه
حالت خوبه؟؟؟
این روزا روبه راهی؟؟؟

نمیگم تا شما اسمتو بگین و اینم بدونین تو اون نظری که بهم بدین اونو تایید نمیکنم یعنی اینکه تو اون نظرتون خودتونو معرفی کنید منم اونو تایید نمیکنم

ناشناس پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 17:11

آجی باهام عامیانه حرف بزن
غریبه نیستم
فقط نمیتونم خودم رو معرفی کنم
خوبی؟؟؟
چه خبر؟؟؟
مطمین باش میشناسی منو
ولی نمیتونم معرفی کنم
فقط از حالت بگو...
خوبی؟؟؟؟

شما بگید اسمتون چیه فقط همین

ناشناس پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 17:14

دست من نیست...
نمیتونم بگم اسمم رو...
یعنی اجازه ندارم...
فقط بگو خوبی یا نه...
خیلی نگرانت بودم فقط بگو خوبی یا نه...
حتی اگرم منو شناختی اسمم رو نگو...
فقط بگو حالت خوبه؟

شما دختری درسته اسمتم تاراس

ناشناس پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 17:17

من دخترم...
ولی نمیتونم خودمو معرفی کنم
فقط بگو خوبی؟

تا معرفی نکنی و من نشناسمت چیزی نمیگم از حالم

ناشناس پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 17:19

باشه آجی...
دل من میگه خوبی
کاش که خوب باشی

میدونم تارایی پس بگو که نرفتی و تنهام نذاشتی بگو به خدا به هیچکس نمیگم

ناشناس پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 17:22

من اجازه ندارم خودمو معرفی کنم...
ولی بدون(اولین عشق تا ابد خواهد ماند)
حالا بگو خوبی؟

پس تارایی اره توروخدا بگو فقط اینو بگو

ناشناس پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 17:26

((((من اجازه ندارم خودمو معرفی کنم))))
فقط اجازه دارم حالت رو بپرسم
وقتم هم الان تموم میشه.....
فقط یه کلمه بگو که حالت خوبه...
تا خیال من راحت باشه
میدونم میشناسی من رو ولی نمیتونم معرفی کنم

نمیگم

ناشناس پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 17:29

بخاطر آجی تارایی که منتظرشی بگو.....

تو تارایی اره خودتی تارا توروخدا بگو

ناشناس پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 17:33

آجی من نمیتونم خودمو معرفی کنم
ولی تو به حرف قلبت گوش بده
اگه قلبت میگه من تارام بدون تارام
اگه قلبت میگه یکی دیگم بدون یکی دیگم
فقط بگو که حالت خوبه.....
بذار امشب با خیال راحت بخوابم
هر شب تا نصف شب خوابم نمیبره
بذار امشب رو نگرانت نباشم
بخاطر سونگ بگو حالت خوبه

اجی تارا چطور دلت اومد تنهام بزاری و بری هان

ناشناس پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 17:38

من اجازه ندارم خودمو معرفی کنم
فقط با کلی گریه و زاری این اجازه رو پیدا کردم که حالت رو بپرسم
آجی تروخدا بگو که خوبی
آجی دوست دارم
بدون چقد نگرانتم
فقط بگو خوبی
اگه وقتم تموم بشه و نتونم بیشتر باهات حرف بزنم با عذاب وجدان چجوری بخوابم؟؟؟
توروخدا بگو خوبی

میدونم تارایی اجی خوبم تو چطوری

ناشناس پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 17:44

خداروشکر که خوبی
من داشتم از دوری تو دق میکردم که الان گفتی خوبی خیالم راحت شد...
با اینکه منو میشناسی ولی هنوزم اجازه ندارم خودمو معرفی کنم...
آجی سونگم خوبه؟؟؟
خبر جدیدی از سونگ هست؟؟

اره اجی اونم خوبه
خبرم هست اما مربوط به مادرش میشه اجی تو چه جوری اومدی وبم

ناشناس پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 17:50

الهی فداش بشم دارم از دوریش دق میکنم
دیشب اومد به خوابم...
آجی من از مامانم با کلی گریه و زاری اجازه گرفتم باهات حرف بزنم یکم...
اونم گفت پس نباید خودتو معرفی کنی...
منم قول دادم
حتی الانم نمیگم کی هستم
آجی دلم برا همه یه ذره شده...
تو.... آجی سمیه.... مهدیه..... رهنما.... ماریا.... یگانه.... سارا.... مرضیه.... وووو تمام بچه ها........ دلم برا همه تنگ شده
فقط فقط دیگه دیشب که داشتم دق میرفتم
سونگ اومد تو خوابم

منم دلم برات تنگ شده اجی

ناشناس پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 17:58

آجی دوست دارم
قول میدم به هزطریقی مامانم رو راضی کنم و برگردم...
آجی سونگ که دیشب اومد به خوابم بهم گفت باید برگردم پیش طرفداراش.....
منم بهش قول دادم برمیگردم
داغ دلم تازه شد اینقد گریه کردم تا اجازه بده مامانم بیام حالتو بپرسم
آجی دیروز قایمکی چند تا کارت از سونگ رو از دوست مدرسم گرفتم...
یواشکی شب ها نگاش میکنم...
اگه عکس سونگ نبود دیگه تا الان مرده بودم
خیلی دلم تنگه براش

اوخی عزیزم ان شاءالله که برمیگردی اجی امیدت به خدا باشه

ناشناس پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 18:02

آجی دوباره باهات حرف زدم گریم گرفت
کاش همیشه میتونستم باهات حرف بزنم... هر روز
آجی سونگ بهم میگه گریه نکنم ولی دست خودم نیست...
خیلی داغونم

اجی سونگ راست میگه گریه نکن اجی ان شاءالله زودی برمیگردی اجی توکل کن به خدا

ناشناس پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 18:06

آجی خیلی دوست دارم
اونقد که بعد این همه مدت از بین تمام آجی های نماشاییم فقط خواستم با تو حرف بزنم....
چون فقط یکی رو میتونستم انتخاب کنم تو رو انتخاب کردم

منم خیلی دوست دارم اجی

ناشناس پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 18:11


آجی میخوام برای سونگ نامه بدم...
یه جا تو اینترنت خوندم که یه مقدار پول اگه به یه حسابی واریز کنی بعد یه نامه بفرستی به اون سایت....
نامه رو میفرستن در خونه سونگ به عنوان نامه یه طرفدار....
اگه شانس بیارم و سونگ بخونه خیلی عالی میشه....
فقط دارم سعی میکنم کره ای کامل یاد بگیرم که بتونم نامه بنویسم براش....
لگه بتونم این کار رو بکنم به سونگ میگم و ازش خواهش میکنم که بیاد ایران....
میدونم خواهشم رو رد نمیکنه
اگه بدونه هنوز هم چقدا تو ایران منتظرش و آرزوی دیدنش رو دارن میاد...
قلبش خیلی مهربونه
فقط کره ای یاد بگیرم و یکم پس انداز کنم بهش نامه میدم

اجی بعید میدونم اون سایت راست بگه که نامه رو میفرسته در خونه سونگ شاید دروغ میگه اجی

ناشناس پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 18:16

آجی اون سایت رو با کمک داداشم پیدا کردم...
تا حالا چند نفر براش نامه فرستاده بودن...
اگه دروغ گفتن ازشون شکایت میکنیم پول رو پس میگیرم
به هرحال به امتحانش میارزه

چی بگم اجی مامانت میدونه ابنکارو میخوای بکنی

ناشناس پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 18:21

نه نمیدونه

اجی ناراحت نباش حل میشه ان شاءالله

ناشناس پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 18:28

آجی بعد یه هفته سونگ وقتی اومد به خوابم دیشب خیلی گریه کردم...
برا همین زده به سرم همش دوباره بی تابم...
کلی گریه کردم...
حتی تو مدرسه از گل نازک تر بهم میگن دوستام عصبانی میشم دعوا راه میندازم....
خیلی اعصابم ضعیف شده
اصلا هیچ چی حالیم نمیشه
فقط سونگ جلوی چشامه
تو هر لحظه فکرم پیش اونه
دیشب که خوابشو دیدم آجی تو خوبم بهش میگفتم:
سونگ فقط تو هرچی میخوای به من بگو
اگه بگی همین الان بمیرم، میمیرم.....
اینقد آجی تو فکر سونگم...
آجی هر روز بجای اینکه کم کم فراموشش کنم بیشتر میرم تو فکرش...
حتی وفتی تنها هستم بلند بلند با سونگ حرف میزنم...
دیروز که تو خونه تنها بودم یه لحظه فکر کردم سونگ واقعا پیشمه...
یعنی اصلا یه لحظه سونگ رو دیدم که روبروم نشسته...
بعد یهو غیب شد....
فهمیدم خیالاتی شدم

چی بگم اجی درک میکنم

ناشناس پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 18:33


آجی تازه میفهمم که چرا میگن اونایی که عاشقن اکثرا دیوونن....
من واقعا دارم دیوونه میشم.....
درواقه تو خیالم دارم کلا با سونگ زندگی میکنم
همین الانم همش فکر میکنم سونگ پیشمه
آخرش همین عشقم به سونگ منو به کشتن میده

خدا نکنه اجی راستی نیم ساعت دیگه جومونگ میده ها

ناشناس پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 18:36

آجی جومونگ رو که خیییلی سانسور کردن...
دیروز اونجا که جومونگ زوانتو بود میخواست با سوسانو خداحافظی کنه سوسانو رو بغل کرد سانسور شد من این شکلی شدم

اللهم صل علی محمد و ال محمد وعجل فرجهم
اروم باش یه کم اجی

ناشناس پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 18:41

خو لجم میگیره از سونگ یه فیلمی سانسور میشه
تمام لذت دیدن فیلم به همون لحظه های عقشولانشه حالا اونم که سانسور میکنن اصلا یه وعضی
آجی دیروز زدم مردی به نام خدا..... مایکل رو از قسمت اول دارم میبینمش.....
خیلی این سریالش رو دوست دارم این بار 4 که میبینمش
خخخخ آخه مایکل خییییلی بیش از حد جزااااب و خوش تیپه

خسته نباشی اجی

ناشناس پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 18:42

خسته شدم خو

اجی من بعدا میام

ناشناس پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 18:48

باشه آجی...
ولی من نیستم دیگه
همین که باهات حرف زدم دلم باز شد...
مواظب خودت باش آجی
بای بای

باشه اجی بای

پریسا دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 18:28 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلاااام دوست خوبم حالت خوبه؟؟خوشی
دلم برات تنگ شده

سلام اجی خوبی جان اجی دلت برام تنگ شده
اره اجی خوبم شکر تو چطوری اجی

پریسا دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 20:34 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

اره به جان آجی
منم خوبم سلامتی
خبر بدی نیست
الهه اوضا اوکیه؟؟

اجی نمیخواد قسم بخوری اخه تا حالا نگفته بودی دلتنگم هستی به خاطر همین تعجب کردم اجی
اره اجی
ممنونم اجی ان شاءالله زودی خبر نی نی دار شدنتو بهم بدی ان شاءالله

[ بدون نام ] دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 21:25

مرسی مهربون
همیشه به فکرتم مهربون

وظیفه اس اجی الهی فدات بشم من اجی به نظرم تو این ماه عزیز یه روزشو روزه بگیری خیلی خوبه اجی منم اولین روز ماه رجبو روزه گرفتم

پریسا دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 21:54 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

آره اگه بتونم و خدا کمک کنه حتما میگیرم
چه خوب قبول باشه برام دعا کردی؟

ان شاءالله که میگیری اجی ممنونم اجی قبول حق باشه اره فکر کنم تو هم دعا کردم اجی

تارا چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 20:50

سلاااااااااااااااااااااااااااام به روی ماه بهترین آجی دنیا
خوبی آجی؟؟؟؟؟
چه خبر؟.؟؟؟
آجی دلم خییییلی برات تنگ شده

سلام اجی خوبی ممنونم اجی منم خوبم شکر تو چطوری سلامتی اجی اوخی عزیزم

تارا چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 22:20

مرررسی آجی اگه تو خوب باشی منم خوبم
هرچند الان دو روز رو روزه گرفتم افطاری چیزی نخوردم یکمی ناخوشم
آجی این دفه با اجازه مامانم نظر دادم برات
راستش آجی بابام از اون کارای شیطانی کرده و یه کاری کرده که شب ها منو مامانم و داداشم کابوس ببینیم
منم آجی دیشب خواب وحشدناک دیدم و تا از خواب بیدار شدم کلی گریه کردم
برای همین مامانم برا اینکه آروم بشم اجازه داد بیام وبت برات نظر بدم آجی

اجی بمیرم الهی برات یعنی هیچی نخوردی اجی ابم نخوردی ؟؟!!
چی بگم اجی ان شاءالله که زودتر خدا باباتو لعنت کنه و تو و داداش و مامانت از شرش خلاص بشی ان شاءالله

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 00:28

خدانکنه آجی...
نه آجی آب خوردم اما غذا چیزی نداشتیم که بخورم...
حتی نون هم نداریم
اگه چند روز دیگه برا پرداخت نکردن پول آب هم آب قطع بشه دیگه بدبختیم......
آجی از نتم هم 2/5 گیگ مونده تموم بشه دیگه نمیتونم بگیرم

سلام اجی خوبی چی بگم اجی ان شاءالله که حل میشه

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 14:05

سلام آجی خوبی...
من الان از خواب بیدار شدم
آجی امروزم روزه گرفتم
آخه اگه تو ماه رجب سه روز رو روزه بگیری هر آرزویی بکنی برآورده میشه
منم میخوام آرزو بکنم که سونگ تا آخر عمرش سلامت سلامت باشه به علاوه منظورم چشماش هم هست...
آجی تو هم روزه میگیری؟

سلام اجی خوبی منم خوبم شکر اجی من فقط روز اول ماه رجبو روزه گرفتم اجی تو نباید میگرفتی وقتی چیزی واسه خوردن ندارید

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 14:26

قبول باشه آجی جونم
اشکال نداره آجی...
سونگ از همه ی زندگی منم مهمتره...
باید سه روز ماه رجب رو بگیرم
آجی راستی جومونگ هنوزم میبینی؟؟؟
این قسمتاش خیلی گریه داره که جومونگ مفقود شده

ممنونم اجی قبول حق باشه اجی روزه های تو هم قبول باشه ان شاءالله اجی اره میبینم

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 14:35

ممنونم آجی جونم
آجی راستی یه خبری بدم...
اون موقع که خواب بد دیدم بعد گریه هم کردم
اعصابم خورد شد مستقیما به مامانم گفتم مامان من عاشق سونگم...
مامانم هم دلش سوخت گفت اشکالی نداره عزیزم...
خخخخخ هیچی از بعد اون به سونگ و سه قلو ها سخت نمیگیره
آجی ولی به نماشا سخت میگیره
دیشب هم آجی با داداشم سر کامپیوتر دعوام شد دوباره مامانم کامپیوتر رو جمع کرد

خوبه اجی خداروشکر که دیگه سخت نمیگیره اجی کم کم نماشا هم براش عادی میشه اجی تو هم زیاد با داداشت دعوا نکن

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 14:38

آجی آخه داداشم داشت زور میگفت

تو چیزی نگی اونم بهت زور نمیگه اجی

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 14:46

آجی راستی خیلی سرحال به نظر نمیای چیزی شده؟

نه اجی خوبم نگران نباش

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 14:54

آجی یکم حوصلم سر رفته تا هستم راجب چی حرف بزنیم؟

نمیدونم والله اجی میخوای جک بگم

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 15:08

خخخخخ آره آجی جکم خوبه
اینم آجی اگه نخونده باشی خیلی خنده داره...

یه روز یه مَرده میره توی بانک بعد داد میزنه میگه مردم همه جمع بشین یه کار مهم دارم
مردم جمع میشن بعد میگه:
مردم من امام شدم
همه میخندن میگن از کجا بدونیم تو امام شدی؟
بعد مرده میگه آخه وقتی اومدم توی بانک در ورودی خودش به روم باز شد

خخخخخخخخخخخخخ

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 15:13

آجی یه بار خیلی وقت پیش همه ی فامیل دور هم جمع بودیم داشتیم جک میگفتیم
بعد دختر داییم 4 سالش بود گفت که همتون دارین جک میگین منم میخوام جک بگم
گفتیم باشه بگو
بعد کلی ذوق کرد چند تا سرفه هم کرد صداش باز بشه بعد با افتخار گفت:
یه روز یه مرده میخوره به نرده بر میگرده
یعنی اینقد خندیدیم که نگو

اوخی اجی

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 15:18

آجی تو هم جک بگو دیگه

باشه اجی صبر کن

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 15:45

رفتی آجی؟

نه اجی بیا اینم چک ها خخخخخخخخ
******************

ﯾﮏ ﺭﻭﺯﺭﻓﺘﻢ ﺗﻮ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ ﺩﯾﺪﻡ ﻫﻤﻪ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺖ

ﺩﺧ**ﺘﺮﺍﺷﻮﻥ ﺍﻭﻣﺪﻥ ﻭﻟﯽ ﺧﻮﺩﻡ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻮﺩﻡ ﮔﻮﺷﯽ ﺭﻭ

ﮐﻨﺎﺭ ﮔﻮﺷﻢ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﻭ ﺑﺎ ﺻﺪﺍﯼ ﺑﻠﻨﺪ ﮔﻔﺘﻢ ﺑﺪﺑﺨﺖ ﺑﯿﺎ

ﮐﻪ ﺧﻮﺍﻫﺮﺕ ﺑﺎ ﺩﻭﺱ ﭘ*ﺴ*ﺮﺵ ﺗﻮ ﮐﺎﻓﻪ ﻧﺸﺴﺘﻦ ! ﺑﻌﺪ

ﺩﯾﺪﻡ ﻫﻤﻪ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﻓﺮﺍﺭ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﯾﻨﻘﺪ ﺣﺎﻝ ﺩﺍﺩ ﮐﻪ ﻧﮕﻮ :))))))
~~~~~~
بچه که بودم یه بار غیرتی شده بودم یه هفته نذاشتم بابام پیشه مامانم بخوابه ، بعد فامیل اومدن پا در میونی کردن تا من رضایت دادم :|
~~~~~~~
ﺗﻮ ﻓﯿ*ﺲ ﺑﻮﮎ ﻋﮑﺲ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﺑﺎ ﺳﮓ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﮐﻪ ﺑﻐﻠﺶ ﮐﺮﺩﻡ!!!
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ :ﮐﺪﻭﻣﺶ ﺗﻮﯾﯽ؟ ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ :ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﻮﺭﻭ ﺑﻐﻞ ﮐﺮﺩﻩ!
ﺍﻭﻥ |:
~~~~~~
ﻭﺣﺸﺘﻨﺎﮎ ﺗﺮﯾﻦ ﺩﯾﺎﻟﻮﮒِ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﻫﺎ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ :
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﯿﺎ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺍﯾـــﻦ ﭼـــﯿـــﻪ ؟ !!!
.
ﺁﺩﻡ ﺳﮑﺘﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ لامصب
چی پیدا کرده
~~~~~~
پشت هر مرد موفقی
.
.
.
.
.
بالاخره یه روز میخاره چیه؟ فکر کردی می خوام بگم پشت هر مرد موفقی یه زنه؟عمرا از این چیزا بگم!!!
~~~~~~
میگن به هرچیزی که بخندی همون سرت میاد :|

هــــــه پول هـــــــــــه پول هـــــــــــــــــــــــــــه پول خخخخخخ پول هه هه هه هه پـــول هر هر هر هر هر پـــــول هی هی هی هی هی پول یو ها ها ها ها ها ها پــــــــــــــول :))))))))))) پــــــول :|
پس چرا پول سرم نیومد :(((((((
~~~~~~
این همسایه ما خیلی بیشعوره ساعت 2 نصفه شب با مشت میکوبید به دیوار خونه ما
.
.
.
.
حالا خدا رو شکر بیدار بودم و داشتم شیپور میزدم
~~~~~~
تردمیل چیست ؟
وسیله ایست که هر چه سگ دو بزنی به هیچ جایی نمیرسی خخخخخخ
~~~~~~
ﻣﯿﮕﻦ ﭼﯿﺰﯼ ﻟﺬﺕ ﺑﺨﺵ ﺗﺮ ﺍﺯ
.
.
.
ﺯﺩﻥ ﺑﭽﻪ ﯼ ﻣﻬﻤﺎﻥ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﭼﺸﻢ ﭘﺪﺭ
ﻭ ﻣﺎﺩﺭﺵ ﻧﯿﺴﺖ
ای ﺣﺎﻝ ﻣﯿﺪﻩ :))))))))))))))
~~~~~~~
ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺮﻡ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﺑﻪ ﺩﺭ ﻭ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺗﻮﺟﻪ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺗﺎ ﺳﻮﺳﮏ

ﻧﺒﺎﺷﻪ ،

ﺍﮔﻪ ﺑﻪ ﻋﺸﻘﻢ ﺗﻮﺟﻪ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﺩﯾﮕﻪ ﺍلاﻥ ﺣﺘﻤﺎ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﯾﻢ :|
~~~~~~~
دختره پست گذاشته :
.
.

هر پسری وارد زندگیم میشه اونی نیست که میخوام!
یه پسره زیرش کامنت گذاشته:
درد تو خوبه، من هر دختری رو تو خیابونم میبینم؛
لامصب همونیه که میخوام!
~~~~~~~
هه فکر کردین من مث شمام که معتاد اینترنت باشم
نخیر من الان با اراده آهنینم کامپیوترو خاموش میکنم و با گوشی میام :))))
~~~~~~~
اسمش دمپاییه ولی اصلا دم پا نیست تو دورترین نقطه دستشوییه
~~~~~~~
دقت کردین نسبت خارش هر نقطه از بدن با میزان دسترسی به آن نقطه رابطه عکس داره خخخخخ
~~~~~~~
یه کپسول آمکسوسیلین بگیرین بندازین تو شوفاژ مدرسه یــــــــــــــک بوی گنـــــدی میاد تا 8 ساعت نمیتونی نفس بکشی :)))))
~~~~~~~
بچه بودم مدرسمون کنار خونمون بود هر وقت تو مدرسه صدام میکردن هم مدرسه کتک میخوردم هم خونه :((((
~~~~~~~
مامانم رفته بود بیرون
رفتم در یخچال رو باز گذاشتم صداش در اومد
بهش گفتم : هه حالا هی ضر ضر کن هیشکی صداتو نمیشنوه :)))
بعد 5 ثانیه مامانم کلید انداخت اومد خونه :|
~~~~~~~
داش سام علیک! بااجازت روغن ماشینتو خالی کردم وبه جاش خون جیگرموریختم تاهر وقت استارت زدی به عشقت بسوزم.
~~~~~~~
بیا مثل دو کبوتر عاشق پر بکشیم بریم لونمون. بعد تو تخم بذار منم گوجه میخرم باهم یه املت بخوریم خخخخخخخخ
~~~~~~~
هه دختر اگه خوشگل باشه با شلوار کردی هم میتونه دلبری کنه
ساپ*ورت بهونست :)))))
~~~~~~~
سالها گذشت و گذشت و گذشت و ساندیس ها کماکان تولید شدند و تولیدکنندگان نوشتند از *اینجا* باز کنید و مردم همچنان از آنجا باز کردند
~~~~~~~
مامور به غضنفر : اونجا ماهیگیری ممنوعه
غضنفر : اینجا که تابلو نزدین
مامور : نزدیم که نزدیم یالا از آکواریوم بیا پایین :))))))
~~~~~~~
دختر خالم 11 سالشه 7 8 تا وبلاگ داره
فی*سبوک هم میره
الانم بهم میگه گوشیتو بده بهت یاد بدم چطوری بیای وی چت :||||
من 11 سالم بود پشت تلویزیونو میدیدم آدماش کجان
~~~~~~~
تو این روزها اگه ساعت ببندیم انقد روش بلوز پشمی و کت و کاپشن هست که آدم از دیدن ساعت مچیش منصرف میشه زمانو با همون موبایلش چک میکنه
~~~~~~~
یه نادون یه کتاب مینویسه
صد نفر نمیتونن پاسش کنن
ایام امتحانات تسلیت
( قصد توهین ندارم )
~~~~~~~
یه فامیل داریم اسمش عسله
انقدر صداش شبیه پسراست من فک میکردم آقا اســــده خخخ
~~~~~~~
ای کسانی که 99 درصد عکساتون رو فتوشاپ شده نشون ملت میدین تو فـی*سبوک
روز قرار فرا خواهد رسید
باشد که رستگار شوید :))))
~~~~~~~
رفتم قلنج بابا بزرگمو بگیرم تا رفتم دست بکار شم صدا نصف شدن خیار داد
هیچی دیگه الفاتحــــــــــــه
~~~~~~~
مورد داشتیم دختره :
.
.
.
.
.
بیشتر گاز میداده تا برف پاک کن سریع تر کار کنه :))))))))
~~~~~~~
اگه یه جا دعوا شه واکنش مردم اطراف در حال تماشای دعوا
آمریکا : نگاه میکنه
آلمان : فحش میده میره
عرب : فرار میکنه
چینی : جدا میکنه
ایرانی : فیـــــــــــــلم میگیره :)))))))
~~~~~~~
دو تا از پر مصرف ترین جملات دنیا :
I Love U
Made In Chine
~~~~~~~
والا تعریف از خودم نباشه
ولی از هر مرکز خرید و هر جا رد میشم درش برام باز میشه
~~~~~~~
خدا مرد را آفرید و گفت : احسنت چه زیبا
سپس زن را آفرید و گفت : کمی آرایش نیاز دارد که به عهده خودش
پســــــرا شیپور فراموش نشــــــــه
~~~~~~~

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 16:12

خخخخخخخخخ آجی دستم رو دلمه منو بگیر

خوبه اجی خوبه

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 16:26

آجی دلم خیلی برا نماشا تنگ شده
فقط از وقتی رفتم تونستم با آجی مرضیه خیلی حرف بزنم با بقیه نتونستم...
اونم قایمکی باهاش حرف میزنم اگه مامانم بفهمه هیچی

اجی میدونم درکت میکنم ان شاءالله که فرصتی پیش میاد و بتونی مامانتو راضی کنی که بیای نماشا اجی

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 16:31

نمیدونم ولله دلم لک زده برا همه
به خصوص آجی سمیه و آجی مهدیه
خیلی وقته باهاشون حرف نزدم
البته برای همه
آجی یگانه ماریا
اصلا نمیدونم کی رو بگم

اجی چی بگم ان شاءالله که زود باهاشون حرف میزنی اجی نگران نباش

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 16:40

آجی اگه همین الان یه آرزوت برآورده میشد چه آرزویی میکردی؟

چشمای سونگ خوب بشه اجی

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 16:42

آخی آجی چقد دلت پاکه عزیزم ولله همینو میخواستم بشنوم
الهی فدات بشم من

دل تو هم مثل دل من پاکه اجی قرار بود برم کربلا اما نمیتونم برم چون ابجیم ۱۴ اردیبهشت بچه اش به دنیا میاد و نه من پاسپورت دارم نه داداشم اگرم بخوایم پاسپورت بگیریم واسه هر کدوممون ۱۰ روز طول میکشه پاسپورت به دستمون برسه خدا نکنه اجی

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 16:48

مرسی آجی جونم
اِ آجی پس تولدش نزدیکه آجی اسم قطعی انتخواب کردین؟؟؟
آجی جونم واقعا می خواستی بری کربلا
خوشبحالت آجی عزیزم
آجی اگه جور شد بری کربلا حتما برای چشمای سونگ و دینش دعا کن
امام حسین(ع) حتما دعای تورو قبول میکنه

وظیفه اس اجی اره تولدش نزدیکه اما باز ممکنه تولدش این ور و اونور بشه اجی اره اجی اما واقعا قسمت نشد لیاقت اینو داشته باشم که امسال برم زیارت اجی ممنونم اجی چشم حتما اجی والله ابجیم میخواد اسمشو بزاره امیرعلی اجی

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 16:56

اوهوم آجی حتما یه چند روزی اینور و اونرو میشه...
آجی این چه حرفیه اتفاقا من که میگم آجی بیشتر از هرکسی لیاقت رفتن به کربلا رو داری
آجی تو که اینقد دلت پاک و مهربونه صددرصد میری کربلا
آجی امیرعلی هم قشنگه آجی چون اسمش مثل اسمای امروزی نیست که آدم گیج بشه و اسمش اجق وجق باشه
امیرعلی قشنگه

حالا باز ممکنه همون روز بچه اش به دنیا بیاد اجی ممنونم اجی خدا از دلت بشنوه ان شاءالله ممنونم اجی لطف داری اره اجی میدونم اما اسم امیرحسین رو خیلی دوست دارم هی بهش میگم اینو بزار میگه امیرعلی میزارم

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 17:06

خواهش میکنم آجی چون خیلی دوست دارم اینو میگم
آره آجی به نظر منم امیرحسین قشنگ تره
من اسم علی رضا رو هم خیلی دوست دارم

منم خیلی دوست دارم اجی ممنونم اجی
اره اجی امیرحسین قشنگتر از امیرعلیه اجی

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 17:12

ممنونم آجی
قلبی که توش سونگ جا داشته باشه صددرصد لیاقت رفتن به کربلا رو داره
آره آجی حالا شوهر خواهرت هم گفته امیرعلی؟
شاید اگه شوهر خواهرت امیرحسین رو بپسنده بذارن امیرحسین

وظیفه اس اجی فدات بشم من اجی والله همسر ابجیم میگه هر اسمی که ابجیم بزاره همونو قبول میکنه اجی یعنی گفته هر اسمی رو که دوست داری بزار

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 17:19

خدانکنه آجی این چه حرفیه
خخخخ خوشبحالش آجی از این مردا کمیابن

چی بگم اجی راستی نتت تموم بشه دیگه نمیتونی بیای نت؟!!

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 17:24

نه آجی بعیده....
هرچند اگه منم که هرجوری شده جور میکنم میام
آخه من که نمیتونم آجی الهم رو ول کنم دیگه نیام پیشش....
آجی الهه آجی واقعی منه

فدات بشم من اجی

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 17:28

خدانکنه آجی جونم
اگه خدایی نکرده خواستی فدای کسی بشی بگو سونگ اونوقت من نمیتونم بگم نه
خودمم آرزو دارم فداش بشم

قربونت برم اجی خخخخخخخخخخخ

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 17:31

خخخخخخخ من بیشتر

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 17:40

آجی آخرین عکسایی که از سونگ تو وب آجی مهسا هست بیش از حدددد خوشتیپ و جذابت
فداش بشم من عشق منه
آجی سونگ میگه به الهه جون بگو اون عکسا رو دیده؟؟؟
میگه بگو نظرش چیه

اره اجی دیدم به سونگ بگو:سلام سونگ خوبی چی بگم والله فقط میتونم بگم عالی بود عکسا

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 17:45

آجی سونگ میگه:
سلام به روی ماهت الاهه جان
نظر لطفته عزیزم خوشحالم که دوست داشتی

بهش بگو الهه میگه:سونگ تا کی میخوای در مورد چشمات چیزی به طرفدارات نگی هان

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 17:54

سونگ میگه:
من قول دادم مواظب چشمام باشم و همیشه هم مواظبم پس الاهه جانم نباید نگران باشه

سونگ تا خوب شدن چشماتو نبینم همینجوری نگرانتم

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 17:58

سونگ میگه:
مگه دقت نکردی که تازگی اصلا عینک نمیزنم؟؟؟
بخاطر اینه که اصلا چشمام اذیت نمیشن
پس حتما دارن خوب میشن
پس قول بده که دیگه نگرانم نباشی باشه؟؟

سونگ تو که اهل عینک زدن نیستی قربونت برم تا اونجایی که یادمه اخرین باری که عینک تو چشمات بود تبلیغات در و پنجره بود

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 18:05

ولی قبلا عینک میزدم
الان باور کن چشمام خیلی بهتر هستن
دیشب رفتم به خواب تارا ازش بپرس چقد چشمام خوب کار میکردن عالی عالی

سونگ تو درسته عینکی هستی اما خیلی کم عینک میزنی
إ اجی تو خواب سونگو دیدی اجیت خبر نداشته

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 18:10

سونگ میگه:
آخه عینک میزنم اذیت میشم ولی الان چشمام خوبن
آجی پریشب که خواب بد دیدم گریه کردم دیشب درعوضش سونگ اومد به خوابم

عجب خسته نباشی سونگ
به به اجی

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 18:15

خخخخ ولی قول میدم مراقب چشمام باشم
آجی خوابم از اون رویایی عشقولانه ای ها بود
لب دریاغروب افتاب من و سونگ

عجب اجی من نیم ساعت دیگه یا یه ساعت دیگه یا زودتر باز میام نت اجی میخوام واسه عرفان بازی بریزم

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 18:22

باشه آجی داداشی کوچولو رو از طرف من بوسش کن

اومدم اجی اما باز ممکنه برم اگه رفتی بای اجی

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 18:45

منم هستم آجی اشکالی نداره آجی هروقت هم بری اشکال نداره چون مامانم دیگه اجازه داد فقط فقط با تو حرف بزنم

نه دیگه اجی نمیرم إ پس خداروشکر اجی

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 18:51

آجی تو آخرین بار که خواب سونگ رو دیدی آجی؟

دیشب اجی خخخخخخخخخ
اجی راستی افطار چی میخوای بخوری حداقل برو یه چیزی از بیرون بخر گشنه نمون اجی

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 18:59

خخخخخ خوشبحالت آجی من با اینکه دیشب دیدم خوابش رو ولی خیلی کم میاد به خوابم شاید ده روز یه بار
آجی خب پول نداریم چیزی بخرم....

ان شاءالله که بازم زود به خوابت اجی پس چی میخوای بخوری اجی

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 19:03

چیزی نمیخورم آجی دیگه عادت کردم...
آجی هرچند دیر به خوابم میاد ولی هرلحظه سونگ جلوی چشمامه
آجی راستی جومونگ شروع شد ها

اره اجی برو جومونگ ببین منم دارم میبینم

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 19:07

منم دارم میبینم ولی جومونگ که الان تو فیلم نیست و همش ظلم های تسو رو نشون میده دوست ندارم

اجی جومونگ زودی میاد تو فیلم نگران نباش راستی اجی وقتی پولی ندارید چه جوری میخواین نت بخری

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 19:12

هرچند وقتی بیاد ببینه سوسانو ازدواج کرده ناراحت میشه
آجی برای همین نگرانم که نتم تموم بشه.......

چی بگم والله اجی ان شاءالله اون خاله ات که دوقلو داره بهتون کمک کنه اجی تا از این وضعیت در بیاین ان شاءالله

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 19:18

آجی اون خالم دوباره می خواد بچه بکاره...
بعد بهمون گفت که بریم قم با اونا یه مدت زندگی کنیم که خالم حامله هم هست ازش مراقبت کنیم شوهرشم خرجمون رو بده
ولی مامانم میگه نمیخوادبریم قم بین همه ی فامیلمون

اجی اینکه خیلی عالیه با مامانت حرف بزن راضیش کن اجی این بهترین فرصتیه که شاید خدا سر راه تو و خانواده ات گذاشته اجی

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 19:25

آجی آخه هم دختر خاله هام 8 سالشون شده دیگه داداشم هم هست هم اونا سختشونه تو یه خونه هم دادلشم

اجی خاله ات اخه گفته بیاین ازم مواظبت کنین پس اون چی میشه اگه بفهمه نمیرید پیشش ناراحت میشه

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 19:29

آجی اتفاقا منم براش خیلی نگرانم اخه اگه بچه سه قلو یا دوقلو دوباره بکاره ویارش خیلی شدید میشه و نیاز داره به مراقبت
فعلا مامانم داره فکر میکنه

ان شاءالله که قبول میکنه مامانت اجی امیدت به خدا باشه و توکل به خدا بکن اجی امشب هم شب ارزوهاس اجی دعا کن امشب اجی

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 19:34

آجی امشب یه آرزو میشه کرد...
منم آرزو میکنم که سونگ تا آخرین لحظه ای که زنده هست
(که انشالله هزار سال زنده باشه)
همیشه سلامت باشه

اجی ولی سونگ دلش میخواد تو همه رو دعا کنی تو هم همه رو دعا کن اجی باشه

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 19:52

همه رو دعا میکنم آجی به خصوص آجی الهم رو
ولی برای خودم چیزی نمیخوام...
همین که سونگ همیشه سلامت و خوشحال باشه باارزش ترین چیزی که میتونم داشته باشم
آجی ولی یه چیز کوچولو از خدا میخوام...
کاش که بتونم سونگ رو ببینم...
برای خودم فقط این رو میخوام

ان شاءالله که میبینیش اجی

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 20:00

یه دنیا ممنونم آجی

خواهش میکنم اجی وظیفه اس روزه ات قبول باشه ان شاءالله اجی

دانیال پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 20:00

سلام.منو که یادت نرفته؟
دانیالم
حالت خوبه؟
دلم تنگیده بود
یه لحظه خاطراتمون یادم اومد گفتم بیام وبت
چند وقتی از وب دور بود
خب فعلا

سلام نه یادم نرفته ممنونم خوبم شکر شما چطورید
به سلامت موفق و سلامت باشید ان شاءالله

تارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 20:01

آخییییش بلاخره اذان گفتن مردم از تشنگی

اره اجی برو افطار کن اجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد