lovely song
lovely song

lovely song

سیمرغ عزیزم تولدت مبارک

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین نماز و روزه هاتون قبول حق باشه ان شاءالله  

خوب دوستان عزیزم بیاین ادامه مطلب امیدوارم با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید :20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:   


عزیزانم امروز تولد یکی از دوستای عزیزم سیمرغ هست:20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

سیمرغ عزیزم تولد ۳۰ سالگیتو بهت تبریک میگم عزیزم امیدوارم که همیشه سلامت و موفق و شاد و خندون و خوشبخت باشی عزیزدلم و از خدا میخوام تازودتر به آرزوی دلت برسی عزیزم  امیدوارم پست تولدی که برات گذاشتم رو دوست داشته باشی عزیزترینم تنها کاری بود که از دستم بر میومد ببخش عزیزم :20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

عزیزانم اینم از پست امروزمون امیدوارم از پستم خوشتون اومده باشه و دوستش داشته باشید ممنونم از نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبلاگم

:20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

دوستون دارم تا ابد این پست رو هم تقدیم میکنم به همه ی شما عزیزانم  :25:  

نظرات 51 + ارسال نظر
سیمرغ یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 11:51

وااااااااااااااااااااااااااااااای الهه جون خیلی خوشحالم کردی تو دومین نفری بودی که بهم تبریک گفت
مرسیییییییییی عزززززززززززززززززززززززیزززززززززززززززززم

سلام اجی خوبی خواهش میکنم اجی کاری نکردم وظیفه اس

سیما یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 18:27 http://azin-love.niniblog.com

سلام تولد دوستت سیمرغ رو خیلی خیلی به شما و دوستت تبریم میگم/
ماشاالله این چند روزه چه تولدی توی وبت برگزار شد

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی
ممنونم اجی وظیفه اس
ممنونم که اومدی اجی

یکتا دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 18:12

وییییییی

افرین

چه وبی

چقدبازدید کننده

باریک الله

ممنونم اجی لطف داری قالبشو دوستم پارسال برام درست کرده ممنونم که اومدی و نظر کذاشتی اجی

سمیه سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 10:30

سلام آجی خوبی عزیزم؟ تولد دوست مبارک آجی ...یه دفعه یاد تولد خودم افتادم ببینم اجیم برای تولدم چیکار میکنه خخخخخ شوخی میکنم آجی جون...

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر تو چطوری اجی؟؟؟؟؟؟
ان شاءالله واسه تو هم پست میزارم اجی
چند مهره تولدت اجی

سمیه سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 12:31

چه خوبه یادت نیست آجی برای من که خیلی واضحه خخخخ ...10 مهر آجی به قول یگانه خوش به حالم یه روز بعد تولد سونگ خخخخ

خوب شد گفتی اجی

سمیه سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 12:50

یعنی واقعا یادت نبود آجی آجی فکر میکنم خیلی باهام سرد شدی مثل قبل نیستی که میومدی کانالم و با هم حرف میزدیم دیگه مثل قبل نیستی...دلم برای اون الهه که با هام کلی حرف میزد تو نماشا تنگ شده...الان فقط برام لایک میزنی مثل یه غریبه و غیب میشی

یا ابوالفضل اجی چیکار کنم اجی به خدا حافظه ام ضعیفه اجی چیزی خوب یادم نمیمونه اجی به خدا من همون الهه ام اجی فقط به خاطر اینکه باهات حرف نمیزنم اینکه حالم خوب نبود دیروز و پریوز اجی یعنی دیروز دم افطار حالم بهتر شد اجی الان بهترم اجی به خدا هیچی تو دلم نیست اجی از دستم ناراحت نباش اجی از این به بعد باهات حرف میزنم اجی

سمیه سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 13:05

آخی عزیزم فدات شم چرا هیچی بهم نگفتی؟ الان خداروشکر شکر بهتری آجی چی شده بود آجی ایشالا که حالت خوب خوب بشه ...راسی آجی امروز عصر میرم مشهد آجی جون...

چیزی بهت نگفتم نمیخواستم نگرانت کنم اجی الان خداروشکر خوبم اجی نگران نباش یکشنبه قبل از افطار دلم درد گرفت اجی که فهمیدم مسموم بدنی شدم اجی خودت منظورمو متوجه میشی اجی إ به سلامتی اجی ان شاءالله که به سلامت بری و به سلامت برگردی منم دعا کن اجی

محجوب بانو سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 16:59 http://booyehbehesht.niniweblog.com/

سلام خواهر جووونم
فدای مهربونیااات
تولد سیمرغ جون رو تبریک میگم انشالله 120ساله بشه

سلام اجی خوبی خدا نکنه اجی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم که اومدی اجی

پریسا سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 17:18 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام خوبی عزیزم؟به خدا هنوز جواب آزمایش و نبردم نشون دکترم بدم
تولد دوستت مبارک باشه

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر اجی که اینطور اجی ان شاءالله که به موقع بری جواب ازمایشتو به دکترت نشون بدی و زودی نی نی دار بشی اجی ممنونم اجی سلامت باشی

سیما چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 19:19 http://azin-love.niniblog.com

سلام الهه جان/
چرا چند روزه کم پیدایی/
خدایی نکرده مریض شدی؟؟

سلام اجی خوبی نه والله اجی حالم خوبه نگران نباش

سیما چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 19:51 http://azin-love.niniblog.com

خدارو شکرکه خوبی//

فدات بشم اجی ممنونم ببخش

... جمعه 11 تیر 1395 ساعت 05:51

دوست دارم آجی الهه

سلام شما کی هستیدچرا اسمتونو ننوشتید؟؟؟

نسیم خانوم جمعه 11 تیر 1395 ساعت 13:05 http://nasim85.niniweblog.com/

سلام آجی
تولد سیمرغ جون رو تبریک میگم
این چند روز همش شادی و تولد بوده
انشالله تا 10 روز دیگه داداش کوچولوی منم میاد پیشمون
خییییییییییییلی خوشحالم آجی
خییییییییییلی هم تو رو دوست دارم

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم که بهم سر زدی و نظر گذاشتی اجی ان شاءالله که داداشت هم به سلامت بغل میکنی اجی
منم دوست دارم اجی

fati جمعه 11 تیر 1395 ساعت 13:39 http://fatiandmoein.blogfa.com

الهه جون شما چقد مهربونی تولد همه رو تبریک میگی...
عزیزم تولد دوستتون مبارک باشه...

سلام اجی خوبی ممنونم اجی لطف داری تو خودت مهربونی همه رو مهربون میبینی اجی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم که بهم سر زدی اجی

نسیم خانومـــ جمعه 11 تیر 1395 ساعت 13:49 http://nasim85.niniweblog.com/

آجی الهه جونم نظر قشنگت رو تایید کردم...
مرسی که اومدی وبم.

ممنونم اجی خواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم

nadia شنبه 12 تیر 1395 ساعت 00:09 http://korea-nadia.blogfa.com

تولدش مبارک

سلام اجی ممنونم

nadia شنبه 12 تیر 1395 ساعت 00:09 http://korea-nadia.blogfa.com

الهه خیلی از دستت ناراحتم

سلام اجی خوبی اخه چرا اجی

رضوان یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 12:26

سلام الهه کمک به دادم برس


هرچی رمز عبور و نام کاربری سایت خودمون و عشقولیارو میزنم نمیتونم وارد شم

سلام اجی خوبی ببینم درست میزنی همه چی رو اجی؟؟؟؟؟

رضوان یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 12:33

اره نمیدونم چرا وارد نمیشم برو بهفاطی تو سایت عشقولیا بگو تا انلاینه بدو سریع

بهش پیام دادم اجی صبر کن بخونه پیاممو

رضوان یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 12:46

الهه چی شد چی میگه

اجی گفت تو سایت مرتضی بهش پیام بدی اما گفتم اونجا هم نمیتونه وارد بشه

رضوان یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 12:57

خوب الان باید چی کارکنم من


ای خدااااااااااااااا منو بکش اخه چرا نمیتونم وارد شم

الهه بگو هیججا نمیتونه وارد شه باید چی کارکنه الان دوباره ثبت نام کنه اره

اجی هنوز پیامشو نخونده صبور باش اجی حل میشه ان شاءالله

رضوان یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 13:03

واقعا یعنی درست میشه الهه

اره اجی ان شاءالله درست میشه نگران نباش

رضوان یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 13:45

الهه اهنگ هم نمیتونم دان کنم

یعنی ارور میده الهه چی کارکنم

هرچی نام کاربری و رمز عبورمو میزنم نمیتونم واردشم اهنگ هم نمیتونم دان کنم

این دومشکلو دارم امروز

به اقامحسن هم بگو ببین چی میگه باشه


الهه تو وب خودمون و وب فاطمه زهراهم نمیتونم نظر بزارم چی کارکنم

الهه دعاکن دوتاییش درست بشه به اقامحسن بگو الهه شاید تونست کاری کنه بگو این مشکلو دارم من باشه به اون بگو

اجی ان شاءالله حل میشه نگران نباش کل این نظرتو کپی کردم اجی میزاری به اقا محسن این نظرتو بگم؟؟؟؟؟

رضوان یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 13:52

اره بگو فقط زودتر به ایشون بگو به اقامحسن بگو سریع ببین چی میگه

پبام دادم اجی صبور باش اجی حل میشه ان شاءالله

marzi یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 13:59 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام الهه جون.

تولد سیمرغ جان مبااارک
ان شاالله تولد 120 سالگیش

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ان شاءالله اجی ممنونم که بهم سر زدی و نظر گذاشتی اجی

رضوان یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 13:59

مرسی الهه من تورونداشتم چی کارمیکردم به کی میگفتم

الهه فاطی چی گفت

تشکر نمیخواد اجی فعلا جواب نداده اجی اما پیامشو خونده

رضوان یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 14:08

الهه جواب نداد

نه اجی ببینم تو که ساعت ۱۳:۳۵ ظهر وارد پنل کاربریت تو سایت داداشی شدی اجی اخه رفتم پروفایلتو دیدم اخرین بازدیدت رو تو این ساعت زده

رضوان یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 14:12

نه الهه

اخرین بار دیشب ساعت 2و 45 دقیقه بود

من امروز 100 بارزدم نام کاربری و رمزعبورو اصلا وارد نشدم واردنمیشم نمیتونم

چرا اجی میگه نام کاربری و رمز اشتباهه

رضوان یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 14:16

نه اتفاقا میگه باموفقیت وارد شدید

ولی پیام های خصوصی و اینجورچیزا نمیادبالا برای هیچ کد.ووم ازسایتا

نمیگه خوش امدی رضوان جان نمگه

اجی خوب کامپیوترتو خاموش روشن بکن یا ریسرت کن درست میشه ان شاءالله اجی

رضون یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 14:21

ریسرت چیه الهه

منظورم همون خاموش کردن کامپیوتره اجی

رضوان یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 14:24

خوب فایده ای نداره خاموش و روشنش کردم فایده ای نداره


ولی یه باردیگه خاموش و روشنش میکنم ببینم چی میشه

باشه اجی

رضوان یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 14:31

الهه فایده ای نداشت

الهه چی کارکنم

خوب با یه مرورگر دیگه بیا اجی

رضوان یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 14:37

الهه باگوشی هم امتحان کنم ببینم چی میگه ببینم میتونم واردشم میگه خوش امدی رضوان

ببینم میگه پدرم برگشت خونه گوشی رو ازش میگیرم امتحان کنم ببینم باگوشی هم همینو میگه یانه

فکرخوبیه الهه به ذهن خودم رسید نه الهه فکرخوبیه اره

شاید با گوشی مشکلت حل بشه اجی نگران نباش درست میشه ان شاءالله

رضوان یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 14:47

الهه با موزیلا فایرفاکس تونستم بیام


ولی کنده سرعتش

من گوگل کرومو میخوام

گوگل کروم درست بشه بتونم بیام اخه گوگل کروم خوبه

اجی تو نت بزن دانلود مرورگر TORCH وقتی اومد این مرورگرو دانلود کن اجی این مرورگر سرعتش خیلی بالاس اگه نمیتونی بگو من برات دانلود و اپلود کنم

رضوان یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 14:56

الهه نمیشه دان نمیشه

بیا اجی برو تو این لینک TORCH رو دانلود کن

http://www.downloadha.com/1393/03/دانلود-مرورگر-حرفه-ای-و-کامل-torch-browser-33-0-0-7027/

الهه یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 15:07

الهه بازنمیشه لینکت

چرا اجی واسه من باز میشه

رصوان یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 15:23

الهه باگوشی پدرم اینجام اومد تونیتن پبام های خصوص ی رو اینارو بخونم بت موزیلا فایرفاکس هم میاد

فقط با گوگل کروم نمیاد چی کارکنم یعنی فردا درست میشه با گوگل کروم میاد؟ ؟؟

اجی نگران نباش ان شاءالله که تا فردا درست میشه اجی

رضوان یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 15:50

الهه یعنی امروز گوگل کروم درست میشهه


لیتکتم بازنشد

ان شاءالله باز میشه اجی اما لینکم واسه من باز میشه اجی

رضوان یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 16:28

الهه عصابم خورده

دوست دارم الان باگوگل کروم بیام ولی نمیشه

الهه اون لینکتو دوباره چک کن شاید درست شد لینکت باز شد برام یه باردیگه چکش کن

اجی الان امتحان کردم اما اون لینک باز شد واسه من

رضوان یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 17:05

الهه نمیشه

الهه باز نمیشه

بیخی

الهه شاید فرداصبح همین گوگل کروم باز شد برام یعنی نام کاربری ورومزعبورو میزنم شایدبازشد فردا تونستم بیام

شاید کامپیوترت ویروسی شده باشه اجی

رضوان یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 17:12

مگه نمیگم همش ارور میده

الهه باید چی کارکنم ویروسی شده

ببر بیرون درست کن اجی بعد به کسی که کامپیوترتو بردی درست کنه بگو یه انتی ویروسم برات بریزه

سَلآمـ فدآتشمـ اِلی ازتـ دلخورمـ خُب آجی مـَن آپ میکردمـ بعد کِ خبرتـ میدآدمـ تو کآمنـتت میگفتی کِ سَر زدمـ خُب یِ نظر نمیدآدی مـَن چِ میدونستمـ سَر زدی آجی ..
اصلاًنم سَر نمیزنـی و فقط وآسه آپـآت خبرم میکنـی نآراحت نشمـ آجی ..؟

سلام اجی خوبی شرمنده اتم به خدا اجی بهت سر میزدم وقتی خبرم میکردی البته خبرمم نمیکردی باز بخت سر میزدم از این به بعد هم سر میزنم هم نظر میزارم اجی ازم دلخور نباش توروخدا اجی

دُشمنت شرمنده قربونـت برمـ نـزن این حرفو عزیزدلمـ

چشمـ نآزمـ نمیشمـ آجی :)

فدات بشم اجی ممنونم یه سوال ازت بپرسم اجی؟؟؟!!

جونِ دلمـ بپرس فدآتشمـ ؟

آجی گلمـ میدونمـ تآئید کردی نآزمـ وَلی بی زحمـت همون جوآبی کِ زیره کآمنـتم میدی رو بفرست برامـ خوشگلمـ {}

هیچی ولش کن اجی بیخیال شدم چشم اجی

چشمت بی بلآ عَزیزکمـ

اِلی بپرس دیگِ آجی چرآ میزآری تو خمآری آدمـو{}

شرمنده اجی بیخیال اون سوالم

بآشِ گلمـ هر طور رآحتی وَلی کآش میپرسیدی درگیر میکُنی مَنو تو دختر{}

امیدوارم ناراحت نشی اجی تو همیشه وقتی میری بیرون مثل اون روزی که عقد خواهرت بود اونجوری میری بیرون اجی امیدوارم ناراحت نشی اجی همینجوری پرسیدم

فدآتشمـ نَ خوشگلمـ چِ نآراحتی مهربونـَم

نَ اونجوری کِ نمیرمـ اون رفتمـ آرایشگآه عَـزیزدلم ..مثلِ همیـن عکس اولمـ کِ مآنتو اَبرو بآدی پوشیدمـ و عینک زدمـ اونجوری تقریباً

چطور مگِ آجی؟

همینجوری پرسیدم اجی من خوب اهل ارایش و ارایشگاه رفتن و اینا نیستم اجی اگرم برم ارایشگاه واسه کوتاه کردن موهامه کلا از همه نظر ساده ام

آهآ بآشِهـ عزیزدلمـ هرکی یِ مُدلی هَستش گلمـ

مادر بالفعل یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 23:16

ازت ممنونم الهه جان به دعاهات ادامه بده عزیز

خواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم با اینکه دعات کردم اما چشم بازم دعات میکنم اجی ببخش دیر تایید کردم

... سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 18:51

سلام الهه جون خوبی اجی؟
ببخشید عزیزم معرفی نکردم
و بازم ببخش که دیر تبریک میگم... ولی بازم تولدت مبااااااااااااارک عشق آجی
فقط بگم که انشالله هزار و شیصد سال زنده باشی عزیز دلم
عیدت هم پیشاپیش مبازم باشه آجی جونشاید تولد اوپا سونگ هم یه سری بتونم بیام وبت آجی
دوست دارم و مواظب خودت باش عزیزم
بقول اوپا سونگ فایتینگ

سلام اجی خوبی تویی اجی تارایی اجی که اسمتو نمینویسی اره اجی تویی؟؟؟؟؟؟
………………
اجی تارا میدونم که به خاطر ترسیدنت از مامانت اسمتو نمینویسی و دیر میای وبم اما اینو بدون هم من هم اجی سمیه بدجور دلتنگتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد