lovely song
lovely song

lovely song

فافای عزیزم تولدت مبارک

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین

خوب دوستان عزیزم بیاین ادامه مطلب امیدوارم با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید :20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:   


عزیزانم امروز تولد یکی از دوستای عزیزم فافا هست:20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

فافای عزیزم تولد ۲۶ سالگیتو بهت تبریک میگم عزیزم امیدوارم که همیشه سلامت و موفق و شاد و خندون و خوشبخت باشی عزیزدلم و از خدا میخوام تا پسرت به سلامت به دنیا بیاد و به سلامت بغلش کنی  امیدوارم پست تولدی که برات گذاشتم رو دوست داشته باشی عزیزترینم تنها کاری بود که از دستم بر میومد ببخش عزیزم :20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

عزیزانم اینم از پست امروزمون امیدوارم از پستم خوشتون اومده باشه و دوستش داشته باشید ممنونم از نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبلاگم

:20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

دوستون دارم تا ابد این پست رو هم تقدیم میکنم به همه ی شما عزیزانم  :25:  

نظرات 16 + ارسال نظر
سارا شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 15:27

سلام اجی
تولدفافای عزیزمبارک انشاا...تولد۱۲۰سالگیشون

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی

تارا شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 21:35

آجی با اینکه دوستتو نمیشناسم ولی بازم آجی تولدش مبارک باشه
انشالله به هرچی میخواد برسه
انشالله خدا یه نی نی سالم هم بهش بده

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی الان دوستم حامله اس اجی بچه اش پسره و خداروشکر سالمه ممنونم اجی سلامت باشی

فافا یکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت 15:29

سلام آجی مهربون خودم
ممنونم ازت برای مهربونیات
شرمندم کردی
انشالله بتونم جبران کنم

سلام اجی خوبی پسرت خوبه خواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم دشمنت شرمنده اجی این حرفا چیه نه اجی جبران نمیخواد بازم تولدت مبارک اجی

سیمرغ دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 09:31

سلام الهه جون خوبی؟

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر تو خوبی اجی

سَلآمـ الههـ جون ..مـَمنون خدآروشکر خوبـَم تو خوبـی عـَزیزم ..؟
مَمنون گلمـ ان شآءالله مسآبقهـ بعدی :)

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر ان شاءالله

پریسا دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 17:17 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام الهه مهربون
تولد فافا با معرفت هم مبارک انءشالله همیشه سالم و سلامت باشه. من قبلا همیشه بهش سر میزدم و اون دریغ از یه بار

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی اوخی اجی عیبی نداره ناراحت نباش اجی

پریسا دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 17:36 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

قبلا که من سر میزدم و اون سر نمیزد ناراحت میشدم ولی الانن اصلا ناراحت نیستم جون منم دیگه بهش سر نمیزنم

اخه چرا اجی حالا تو سر بزن اجی،اجی فافا اگه بتونه سر میزنه اجی

سیمرغ سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 16:36

سلام ابجی کجایی خبری ازت نیست؟

سلام اجی خوبی من هستم اجی نگران نباش
اجی ببخش نگرانت شدی
ممنونم اجی

دخترخاله چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 14:39 http://shahzade-ah93.niniblog.com

سلام الهه جان//
منم تولدت دوستت رو از صمیم قلبم تبریک میگم/
انشاالله 120 ساله بشن

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم که بهم سر زدی و نظر گذاشتی اجی

سارا شنبه 9 مرداد 1395 ساعت 15:08

سلام اجی این صفحه هنوزبازمیشه نمیدونم چیکارکنم راهی نیست

سلام اجی خوبی دیروز به مدیریت بلاگ اسکای این مشکلمو گفتم اجی فعلا جوابمو نداده اما اجی مشکلم کاری با نظراتم نداره http://elahesong.blogsky.com/comments/post-867
اجی این لینک نظرای پستی هست که نظر میزاری اجی همیشه این صفحه رو باز بزار اجی

سمیه یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 10:52

با اینکه دیره آجی ولی تولد دوست مبارکککککککککک ...لحظه شماری میکنم واسه تولد خودم ببینم آجیم واسم چیکار میکنه خخخخخ روم زیاد شده آجی نه؟ شوخی میکنم عزیز دلم ...خدا رو شکر آجی وبت درست شد عزیزم

ممنونم اجی سلامت باشی نه اجی دیر نیست فقط ۸ روز از تولد دوستم گذشته نه اجی تو همیشه اجی خودمی اجی و ان شاءالله برات پست تولد میزارم اجی نه اجی پررو نیستی من واسه همه دوستام پست تولد میزارم اجی واسه تو هم ان شاءالله پست تولد میزارم اجی ممنونم عزیزم اره خداروشکر اجی مشکل وبم هم حل شد

محجوب بانو یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 20:27 http://booyehbehesht.niniweblog.com/

سلااااااااااااااام الهه جوووووووووووووووووووونم
خوبی گلممممممممممممم
انشالله همیشه سلامت باشی
تولد فافاجون رو هم تبریک میگمممممممممممم

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی خوبم اجی ممنونم سلامت باشی اجی ممنونم که بهم سر زدی اجی

مهرداد یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 20:52 http://www.jumongjadid.blogsky.com

سلام خسته نباشید من رفتم بای برای همیشه حوصله وب ندالمو دست ازسرش برداشتم

ماجراهای خونه یک بانو پاییزی دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 02:02

سلام گلم خوبی؟خوشی؟
تولد دوست مبارکـــــــــــ
چقده مهربونی تو الهه جونم گه تولد همه دوستاتو تبریک میگی

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر تو خوبی اجی ممنونم اجی سلامتی لطف داری اجی
تو هم خیلی خوبی اجی
ممنونم که بهم سر زدی و نظر گذاشتی اجی

سَلآمـ اِلے جونـَم خدآروشکر خوبمـ

تو خوبے آجے ..؟

حتماً کِ میآمـ مهربونـَم

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر ممنونم اجی

خانومیه آقاشون چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 13:56 http://ms194.blogfa.com

عزیزم ممنونم از حضورت
اگه دوست داشتی لینکم کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم

سلام عزیزم خوبی خواهش میکنم عزیزم وظیفه اس کاری نکردم لینکت کردم عزیزم با اسم خودم لینکم کن عزیزم یعنی بنویس الهه جون ممنونم که بهم سر زدی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد