lovely song
lovely song

lovely song

مرتضای عزیزم تولدت مبارک عزیزترینم

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین ان شاءالله که همیشه سلامت و شاد و خندون باشید عزیزانم 

عزیزانم ممنونم که همیشه بهم سر میزنید و برام نظر میزارید

ممنون میشم بیاین ادامه مطلب بازم بابت همه چی ازتون ممنونم عزیزانم 

 

 امروز تولد عزیزترین کسم عشق دومم و خواننده مورد علاقه ام مرتضی هست درسته پیش خداست اما پیش طرفداراش هم هست مرتضای عزیزم تولدت مبارک همیشه به یادتم عزیزدلم همیشه دوست دارم  و همیشه طرفدارت میمونم امروز رفتی تو ۳۲ سالگی مرتضای عزیزم درسته نیستی اما من احساست میکنم میدونم که همیشه کنارم هستی خیلی دوست دارم عزیزم خیلی زیاد اینو بدون همیشه یادت باهامه همیشه دوست دارم عزیزم امیدوارم که همیشه در آرامش باشی عزیزم بازم تولدت مبارک عزیزدلم تو واقعا مثل یه برادر برام عزیزی مرتضای عزیزم خداروشکر که لیاقت طرفدار بودن تورو داشتم و دارم خداروشکر که منم جزء همه کسایی که طرفدارت هستن طرفدار همیشگیت هستم اونم ۱ سال و ۸ ماه و ۳ روزه طرفدارتم مرتضای عزیزم بازم تولدت مبارک عزیزدلم امیدوارم که بتونم با گذاشتن این پست خوشحالت کنم عزیزم دوست دارم تا ابد 

------------------------------------------

خوب عزیزانم اینم از پست جدیدی که امروز براتون گذاشتم امیدوارم مثل همیشه از این پستم خوشتون بیاد و دوستش داشته باشید دوستون دارم تا ابد بازم بابت لطف و مهربونی هاتون ازتون ممنونم دوستون دارم تا ابد

نظرات 114 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 20 مرداد 1395 ساعت 13:32

سلام اجی تولد داداشی مبارک
ای کاش امسال کنارمون بود
اجی تولدداداشیوبه تووتموم خاصیاتبریک میگم

سلام اجی خوبی ممنونم اجی منم تبریک میگم

محجوب بانو پنج‌شنبه 21 مرداد 1395 ساعت 18:27 http://booyehbehesht.niniweblog.com

سلام آجی جونم
انشالله همیشه سلامت باشی عزیزم
خدا رحمتش کنه

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی

تارا یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 00:24

سلام آجی الهه نازنینمممم
خوبی آجی جون؟
وااای از دست سرعت نتم نشد روز تولد داداشی رو تبریک بگم
از تولدش گذشته...
وای آجی خیلی دلم میخواست داداشی کنارمون بود و برای تولدش مینوشتم ایشالله هزار و سیصد سال زندگی باشی داداشی جونم
کاش پیشمون بود
خیلی دلم تنگه صداشه
بازم داداشی جونم تولدت مبارک
اینو بدون تارایی جز طرفدارای خاصته عزیزدلم
دوست دارم تا ابد مرتضی عزیزم

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر اجی عیبی نداره فدای سرت
اجی داداشی کنارمونه اما اینبار تو هست محل زندگیش اونجاست
منم خیلی دلتنگشم اجی
ممنونم بابت نظرت اجی

سارا پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 13:46

سلام اجی خوبی عکسوتونستی ببینی

سلام اجی خوبی ببخش دیر تایید کردم اجی اره دیدم عالی بود با چه نرم افزاری درست کردی اجی؟؟؟؟

سارا پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 15:08

نه اجی اشکالی نداره ممنونم اجی باphoto grid درست کردم اجی اگه خوشگله مال توباشه

اره اجی خیلی خوشگله ممنونم اجی نه راضی به زحمت نیستم خیلی خوبی اجی

سارا پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 15:52

نه اجی چه زحمتی مال تواجی میتونی ازش برای امضات یاچیزای دیگه استفاده کنی ماله توباشه ممنون اجی توهم خیلی خیلی خوبی

ممنونم اجی لطف داری

سارا پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 16:25

خواهش میکنم اجی عزیزم

سارا پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 22:02

سلام اجی خوبی اجی اجی ترمه عضوتیم ملیه

سلام اجی خوبی چی اجی حرفتو واضح بگو اجی

سارا پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 23:21

اجی توسایت توی صفحه صندلی داغ اقاکاوه نوشتن که میدونن عضوتیم ملی هستی میخواستم بدونم واقعاترمه عضوتیم ملیه

اجی اینو دقیق نمیدونم اما ان شاءالله میخواد مربی یا سرمربی والیبال بشه اجی اما والیبالم بازی میکنه اجی

سارا پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 23:29

ممنونم اجی که جوابمودادیاجی گفتم بهت امابازم میگم دلنوشتت خیلی عالی بوداجی

وظیفه اس اجی ممنونم اجی لطف داری

سارا شنبه 20 شهریور 1395 ساعت 17:56

سلام اجی خوبی اجی یه عکس تازه درست کردم مثه همونه اماعکساش فرق میکنه برات بفرستمش

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر اره اجی بفرست دستت درد نکنه

سارا شنبه 20 شهریور 1395 ساعت 18:18

بیا اجی فرستادمش برات راستی اجی اینم مال تو وداداشی

ممنونم اجی خیلی نازه
ممنونم اجی

سارا شنبه 20 شهریور 1395 ساعت 18:59

خواهش میکنم اجی قابلی نداره

فدات بشم اجی

سارا شنبه 20 شهریور 1395 ساعت 19:54

خدانکنه اجی عزیزم

سارا شنبه 20 شهریور 1395 ساعت 20:09

اجی اعصابتوخوردنکن من دلم روشنه نفس برمیگرده عزیزم

نه اجی خورد نمیکنم اعصابمو ان شاءالله اجی

سارا یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 13:52

سلام اجی خوبی اجی عیدت پیشاپیش مبارک

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر ممنونم اجی عید تو هم مبارک باشه ان شاءالله

سارا یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 14:11

خوبم اجی ممنونم اجی امروزاگه تونستی زیارت عاشورابخون

سارا یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 14:19

قربون اجیم برم من که اینقدرخوبه

خدا نکنه اجی اما در مورد زیارت عاشورا نمیدونم هنوز اجی

سارا یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 14:25

اشکالی نداره اجی من فقط گفتم که اگه خواستی بخونی

تو خوندی اجی؟؟؟؟

سارا یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 14:34

اره اجی خوندم

قبول باشه اجی

سارا یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 14:46

خیلی ممنونم عزیزم

وظیفه اس اجی مامانت چطوره خوبه؟؟؟؟

سارا یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 14:56

اره اجی خوبه شکرممنونم که پرسیدی اجی

خداروشکر اجی ان شاءالله که همیشه خوب و سلامت باشه اجی
وظیفه اس اجی تشکر نمیخواد

سارا یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 15:08

ممنونم اجی انشاا..خانواده توهم سلامت باشن

ممنونم اجی سلامت باشی

سارا سه‌شنبه 23 شهریور 1395 ساعت 19:03

سلام اجی خوبی اجی دلنوشتم چطوربودوقتی خوندی اجی جوابموبده

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر تو چطوری اجی دلنوشته ات عالی بود اجی ممنونم و همینطور عکسا خسته نباشی اجی

سارا سه‌شنبه 23 شهریور 1395 ساعت 19:22

ممنونم اجی خوبم اجی نظرلطفته ممنونم ازت

سارا سه‌شنبه 23 شهریور 1395 ساعت 21:08

ممنونم اجی که گذاشتیش شرمنده اجی که همش زحمتت میدم

وظیفه اس اجی نه بابا اجی عیبی نداره دشمنت شرمنده اجی

سارا چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 17:13

سلام اجی خوبی چه خبراجی

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر سلامتی اجی اجی تو خوبی اجی

سارا چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 17:21

خوبم اجی ممنون خداروشکرکه سلامتی

فدات بشم اجی ان شاءالله که همیشه شاد و سلامت باشی اجی

سارا چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 17:42

خدااین روزوهیچ وقت نیاره خدانکنه اجی ممنونم توهم همین طورعزیزم

کدوم روزو اجی

سارا چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 18:52

اجی درجواب اینکه گفتی فدات بشم اینوگفتم یعنی خداهیچوقت اون روزونیاره که توفدام بشی معنیش میشه این عزیزم

اهان اجی

سارا چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 19:23

عزیزمی اجی

سارا جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 22:57

سلام اجی خوبی اجی نمازایات خوندی اخه امشب چون ماه گرفتگیه بخاطراین میگم

سلام اجی خوبی نه اجی نخوندم

سارا جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 23:30

باشه اجی اشکالی نداره

سارا جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 23:47

سارا شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 00:08

عزیزمی اجی جون

سارا یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 16:55

اجی ببخشید من همین که انلاین شدم دیدم هست بهت گفتم

سلام اجی خوبی واقعا ممنونم اجی ازت ممنونم که گفتی عزیزدل اجی ممنونم

سارا یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 17:08

اجی تونستی باهاش حرف بزنی یانه خواهش میکنم کاری نکردم اجی

اجی پیام داد جواب دادم اجی نه اجی من داشتم یه کاری انجام میدادم متوجه اومدن اجی نگار نشدم یعنی پیغام تورو دیدم بلافاصله رفتم سایت ممنونم ازت اجی

سارا یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 17:15

خواهش میکنم اجی کاری نکردم من همین که دیدم انلاینه بهت گفتم خوبه همین قدرم که باهاش حرف زدی خوبه حداقل یکم ازدلتنگیت کم شد

ممنونم اجی ممنونم ازت

سارا یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 17:27

اجی تشکرلازم نیست همین که خوشحال شدی برام بسه عزیزم

سارا یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 17:32

اجی الان که انلاینه یه شماره تلفن ازش بگیرکه باهاش همیشه درارتباط باشی

اجی بهش گفتم شماره اگه داره بهم بده تو تلگرام باهاش حرف میزنم اجی

سارا یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 17:37

خوبه اجی عزیزم

ممنونم اجی تلگرامشو پاک کرده اشکالی نداره

سارا دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 23:24

سلام اجی خوبی اجی جونم عیدت مبارک باشه انشاا...همیشه شادوسلامت باشی عزیزدلم

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر تو خوبی اجی ممنونم اجی عید تو هم مبارک باشه ان شاءالله که همیشه سلامت و خندون باشی عزیزم

سارا سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 00:27

ممنونم اجی خوبم خیلی ممنونم ازت عزیزم توهم همین طور

خداروشکر اجی خواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم

سارا سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 01:46

ممنونم اجی فدات شم عزیزم لطف داری

سارا چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 20:49

سلام اجی خوبی اجی تواین چندروزه خیلی دلم تنگه همش دلم میخوادبشینم یه جاگریه کنم نمیدونم چیکارکنم اجی

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر تو خوبی اجی,منم دلم خیلی تنگه اجی اما خوب داداشی دوست نداره گریه کنم یا ناراحت باشم ۲۸ که اجی نگار اومد دیگه افلاین شد تا الان اجی شدید دلتنگشم اجی اما به خاطر مرتضی بی قراری نمیکنم تو هم واسه داداشی قران بخون اجی هم خودت اروم میشی هم داداشی اجی

سارا چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 22:12

اجی خوبم بدنیستم اجی خیلی جلوی خودمومیگیرم که گریه نکنم امابعضی ازاوقات یه جایی اشکم درمیادواونموقع دیگه نمیتونم جلوی خودموبگیرم اجی واقعادیگه نمیدونم چیکارکنم گریه کنم داداشی ناراحت میشه گریه نکنم توخودم میریزم باشه اجی ممنونم ازت

اجی میدونم درکت میکنم اما واسه داداشی دلنوشته بنویس اینجوری اروم میشی اجی
ان شاءالله حالت زود خوب میشه اجی
اجی راستی موقع مدرسه ها کمتر میای نت اجی؟؟؟

سارا چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 22:58

اجی واقعاازت ممنونم هنوزنمیدونم اجی امابهت خبرمیدم اجی که کیامیام امامیام اجی سعی میکنم زودبه زودبیام اجی درمورد دلنوشته ام بایدبگم مینویسم هروقت که وقت کنم مینویسم اجی بازم ازت ممنونم که منودرکم میکنی اجی برام دعاکن که داداشی بیادبه خوابم هرشب منتظرشم که بیاد

وظیفه اس اجی هر موقع تونستی بیا اجی و هر موقع وقتت ازاد بود دلنوشته بنویس اجی ان شاءالله داداشی هم میاد به خوابت اجی صبور باش میاد

سارا چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 23:20

باشه اجی ازت ممنونم شایدفردایه دلنوشته بنویسم اگه نوشتم برات حتمامیفرستمش اجی انشاا..داداشی هم میاداجی هرشب به فکرشم هرشب منتظرم بیادوتوی خوابم بغلش کنم وهرچی که تودلم هست روبهش بگم اجی بازم صبرمیکنم اجی همشوسپردم دست خداوداداشی

ان شاءالله اجی

سارا چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 23:30

ممنونم اجی

^_^

سارا پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 13:56

سلام اجی خوبی بابت دیشب ازت خیلی ممنونم

سلام اجی خوبی خواخهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم ببخش بابت دیر تایید کردن نظرت اجی

سارا پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 15:36

نه اجی عزیزم اشکالی نداره اجی دیشب اصلا حالم خوب نبودهمش دنبال یه فرصت بودم که بشینم وگریه کنم اماامروزحالم بهتره بااینکه داداشی به خوابم نیومداماحس میکنم دیشب کنارم بودوباهام حرف زده بازم ممنونم اجی که به حرفام گوش دادی

اجی داداشی همیشه کنارته اجی

سارا پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 15:54

اجی کنارمه میدونم امادیشب حس کردم واقعاکنارم بوده وحواسش بهم بوده وهرچی روکه میخواستم بهش بگم وبدونه روفهمیده اجی

اوخی اجی داداشی همیشه حواسش بهت هست اجی درسته حرف نمیزنه یا کم حرف میزنه اما حواسش بهت هست و کنارته

سارا پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 16:55

نمیدونم اجی اماباهام حرف نمیزنه وساکته فقط به حرفام گوش میده کم پیش میادیه چیزی بهم بگه بیشترمن باهاش حرف میزنم

ان شاءالله به وقتش باهات حرفم میزنه ان شاءالله ^_^

سارا پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 18:01

ممنونم اجی انشاا..

سارا جمعه 2 مهر 1395 ساعت 19:23

سلام اجی خوبی

سلام اجی خوبیممنونم اجی خوبم شکر تو خوبی اجی ببخش دیر تایید کردم اجی

سارا جمعه 2 مهر 1395 ساعت 20:54

خداروشکر منم خوبم اجی نه اشکالی نداره اجی

ان شاءالله که همیشه خوب باشی اجی ^_^
راستی اجی من ۲۲ میرم پیش داداشی ۲۲ مهرو میگم اجی

سارا جمعه 2 مهر 1395 ساعت 21:11

ممنونم اجی توهم همین طور
باشه اجی من برات بعداچیزایی روکه میخوام به داداشی بگمومینویسم بعداگه برات زحمتی نیست به داداشی بگیشون

اجی همون حرفایی رو که گفتی رو به داداشی زدم اجی

سارا جمعه 2 مهر 1395 ساعت 21:55

باشه اجی ممنونم

وظیفه اس اجی جواب داداشی اینه:سلام سارا جان خوبی عزیزم اینو بدون منم خیلی دوست دارم عزیزم و هیچوقت طرفدارامو فراموش نمیکنم ان شاءالله زود به خوابت میام عزیزم

سارا شنبه 3 مهر 1395 ساعت 00:14

ای جانم ممنونم اجی عزیزم به داداشی بگوخیلی ازت ممنونم

سلام اجی خوبی ببخش دیر تایید کردم اجی جواب داداشی اینه:سلام عزیزم خواهش میکنم

سارا شنبه 3 مهر 1395 ساعت 14:24

سلام اجی خوبی منم خوبم شکرممنونم ازت عزیزمنه اجی اشکالی نداره

سلام اجی ممنونم خوبم شکر خواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم

سارا شنبه 3 مهر 1395 ساعت 20:04

سلام اجی خوبی چه خبراجی

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر سلامتی اجی دعام کن اجی منظورم بهشت زهراست اجی

سارا شنبه 3 مهر 1395 ساعت 21:00

اجی اون نظرم بهت نرسید

اجی تو فقط یه نظر دادی که مال ۱ ساعت پیشه تایید کردم نظرتو اجی وگرنه به غیر از این دو تا نظر نظر دیگه ای نیومد

سارا شنبه 3 مهر 1395 ساعت 21:06

اشکالی نداره اجی برات فرستادمش عزیزم

اجی من منظورم از بهشت زهرا مامان داداشی هست اجی

سارا شنبه 3 مهر 1395 ساعت 21:19

اهان اجی هرچی قسمتت باشه انشاا..میبینی اجی نگران نباش

ان شاءالله اجی توکل به خدا ممنونم بابت حرفات اجی

سارا شنبه 3 مهر 1395 ساعت 21:29

اجی کاری نکردم اجی انشاا..میبینی مامان داداشیو

ان شاءالله اجی هر چی خدا بخواد اجی

سارا شنبه 3 مهر 1395 ساعت 21:40

اره اجی هرچی خودش بخوادهمون میشه

^_^

سارا یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 14:51

سلام اجی خوبی اجی تولدالبوم یکی هست داداشی روبهت تبریک میگم ای کاش داداشی هم بودتاباخودش تولدالبومشوجشن میگرفتیمبازم بهت تبریک میگم اجی

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر ممنونم اجی منم تبریک میگم اجی

سارا یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 15:05

منم خوبم اجی ممنونم ازت

سارا جمعه 9 مهر 1395 ساعت 15:15

سلام اجی خوبی

سلام اجی خوبی ممنونم عزیزم خوبم شکر تو خوبی اجی

سارا جمعه 9 مهر 1395 ساعت 15:32

منم خوبم اجی خداروشکرهستیم اجی شرمنده این چندروزه نیومدم

نه اجی عیبی نداره

سارا جمعه 9 مهر 1395 ساعت 15:41

اجی اماالان هستم هرچی روکه بخوای میتونی بهم بگی

والله چی بگم اجی
اهان برام خیلی دعا کن اجی

سارا جمعه 9 مهر 1395 ساعت 15:55

باشه اجی من هرروزبرات دعامیکنم اجی انشاا...به هرچی که میخوای برسی عزیزم

ممنونم اجی خیلی لطف میکنی در حقم اجی

سارا جمعه 9 مهر 1395 ساعت 16:09

اجی تشکرلازم نیست این تنهاکاریه که میتونم برات انجام بدم تاهمیشه خوشحال باشی

فدات بشم اجی ممنونم لطف داری اجی

سارا جمعه 9 مهر 1395 ساعت 16:21

خدانکنه عزیزم وظیفه اس اجی جونم

نه از مهربونیته اجی

سارا جمعه 9 مهر 1395 ساعت 16:41

قربونت اجی نظرلطفته ممنونم ازت امااجی توازمن خیلی مهربون تری
عزیزم

خدا نکنه اجی نه دیگه اجی تو هم خیلی مهربونی

سارا جمعه 9 مهر 1395 ساعت 16:58

ممنونم اجی عزیزم

اجی تو از نظر من دختر خیلی خوبی هستی و همه دوست دارن اجی دیگه اینجوری در مورد خودت فکر نکن اجی

سارا جمعه 9 مهر 1395 ساعت 17:23

اجی دست خودم نیست همش اینجوری فکرمیکنم هرکاریم میکنم نمیتونم عوضش کنم

اجی ماه محرم بیاد حال و هوات عوض میشه ان شاءالله اجی

سارا جمعه 9 مهر 1395 ساعت 18:00

نمیدونم اجی ولی الان تقریبایه چندسالیه که اینطوریم وهیچوقتم فراموشش نکردم وهیچوقتم عوض نشدم

اجی توکل کن به خدا ان شاءالله عوض میشی اجی داداشی هم خیلی دوست داره اجی منم همینطور

سارا جمعه 9 مهر 1395 ساعت 18:38

ممنونم اجی منم هردوتونوخیلی دوست دارم نمیدونم اجی

سارا جمعه 9 مهر 1395 ساعت 18:44

ممنونم اجی ازت ممنونم که به حرفام گوش کردی

وظیفه اس اجی تشکر نمیخواد فقط دیگه اونجوری در مورد خودت فکر نکن اجی

سارا جمعه 9 مهر 1395 ساعت 19:05

لطف کردی اجی سعیمومیکنم اجی

افرین اجی

سارا جمعه 9 مهر 1395 ساعت 19:19

سارا جمعه 16 مهر 1395 ساعت 16:07

سلام اجی خوبی اجی توی این ایام برای منم دعاکن التماس دعا

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر تو خوبی اجی فدات بشم اجی دعات کردم اجی یعنی نظرتو دیدم دعات کردم اجی
التماس دعا عزیزدل اجی

سارا جمعه 16 مهر 1395 ساعت 16:39

ممنونم خوبم اجی خدانکنه ممنونم که دعام کردی منم دعات میکنم اجی ازتوهم به هم چنین عزیزم

ممنونم عزیزدل اجی چشم

سارا جمعه 16 مهر 1395 ساعت 18:23

خواهش میکنم فدات شم

خدا نکنه اجی

سارا جمعه 16 مهر 1395 ساعت 18:38

عزیزمی اجی جونم

تو هم همینطور اجی

سارا جمعه 16 مهر 1395 ساعت 19:34

ممنونم اجی

سارا دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 19:47

سلام اجی خوبی اجی فردامیری پیش داداشی؟؟؟

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر فردا نه ۲۲ میرم اجی دعام کن

سارا دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 22:06

ممنونم منم خوبم اجی اهان باشه اجی هرچی خودت میخوای وهرچی خیرته پیش بیادکاش منم میتونستم باهات بیام ولی حیف که نمیشه

سلام اجی خوبی ان شاءالله خیلی زود بیای پیش داداشی اجی توکلت به خدا باشه عزیزم

سارا سه‌شنبه 20 مهر 1395 ساعت 21:19

سلام اجی خوبی شرمنده اجی ولی حس کردم که بایدبهت بگم وبت اینجوریه

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر ممنونم که گفتی اجی قبل از اینکه پیامتو بخونم رفتم وبمو دیدم اجی

سارا سه‌شنبه 20 مهر 1395 ساعت 22:08

ممنونم خوبم اجی اهان باشه عزیزم

^_^

سارا پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 19:16

سلام اجی جونم خوبی گلم

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر اجی تو خوبی اجی

سارا پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 19:43

خوبم ممنونم اجی شکراجی خبرازترمه نداری که برای چی میخواست شنبه بره

اجی والله چیزی نمیگه اما توکلت به خدا باشه اجی برمیگرده ان شاءالله

سارا پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 20:09

اره اجی من مطمئنم برمیگرده سپردمش به خداوداداشی انشاا...مشکلش هرچی که هست حل میشه

ان شاءالله اجی هر چی خدا بخواد

سارا پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 20:11

اجی امروزرفتی پیش داداشی

نه اجی نشد برم ان شاءالله فردا میرم دعام کنیا اجی ان شاءالله تو هم میای پیش داداشی اجی

سارا پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 20:22

انشاا..اجی فردامیری به خواسته ایم که داری میرسی اجی همیشه دعات میکنم دیشبم که رفتم شمع روشن کنم دعات کردم هم توروهم ترمه رواجی دیشب برای داداشیم شمع روشن کردم خیلی دلم براش تنگ شده چندوقتم هست که نیومده به خوابم منتظرشم امانمیدونم چرانمیادشایدخیلی درگیره نمیدونم انشاا...اجی اگه خودش بخوادحتمامیام پیشش

ان شاءالله اجی ان شاءالله ممنونم اجی آمین میگم واسه همه حرفات

سارا پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 21:01

واقعاممنونم ازت اجی به هم چنین اجی انشاا...توهم هرچی خواستی ازخدامورداجابت قراربگیره فدات شم

وظیفه اس اجی ممنونم اجی لطف داری

سارا پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 21:14

سپاس گزارم عزیزم فدات بشم که اینقدرخوبی

خدا نکنه اجی ممنونم تو هم خیلی خوبی

سارا پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 21:26

ممنونم قرارشدکه دیگه اونطوری نگم ولی...حالاسعیمومیکنم بازم ممنونم بخاطراینکه اینجوری گفتی

اجی تو خیلی خوبی واقعا میگم اجی
در مورد خودت اونجوری فکر نکن عزیزدل اجی

سارا پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 21:33

چشم اجی سعیمومیکنم ممنونم خیلی ممنونم ازت توهم خیلی خوبی اجی ازاینکه باهات اشناشدم وحرف میزنم خیلی خیلی خوشحالم ممنونم ازت اجی خوب ونازنینم اجی ایناروازته دلم بهت میگم فدات شم

اجی سعیمو میکنم نه حتما باید بتونی اجی که میدونم میتونی ان شاءالله فدات بشم اجی ممنونم اجی لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد