lovely song
lovely song

lovely song

۷ سالگرد ورود سونگ به ایران

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین  

خوب دوستان عزیزم بیاین ادامه مطلب امیدوارم با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید :20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:   

   

 

  امروز ۲۷ مرداده روزی که سونگ به خاطر بازی خوب و عالیش اومد ایران ۲۷ مرداد ۱۳۸۸ اومد ۳ روز بعدش برگشت کره تو این مدت کوتاهی که تو ایران بود کارهای بزرگی کرد مثل دیدن بچه های مریضی که تو محک بودن و دیدن سونگ لبخند رو لباشون میاورد و خوشحالشون میکرد و میخندیدن و سونگم اخر براشون ارزوی سلامتی میکردن بعدش اومده بود برنامه ماه عسل و با مهربونی حرف میزد ۷ سال از اون موقع گذشت حالا امروز ۷ سالگرد اومدن سونگ به ایرانه سونگ وقتی اومد ایران تازه ازدواج کرده بود اما الان پدر سه تا پسر هست پسرایی که وقتی بزرگ بشن باید مثل پدرشون خوب باشن تو کارهای خیر همیشه شرکت کنن درست مثل پدرشون امیدوارم وقتی بچه ها بزرگ شدن لطف و محبت و مهربونی و کارهایی که پدر و مادرشون واسه شون کرده رو جبران کنن و هیچوقت پدر و مادرشونو تنها نزارن ان شاءالله و امیدوارم که همیشه بچه های خوبی واسه خانواده شون باشن و ان شاءالله که همیشه کنار خانواده شون شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشن ان شاءالله :20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:   

سونگ عزیزم خداروشکر میکنم که طرفدارتم خداروشکر میکنم که تورو دارم ۷ سال پیش اومدی ایران اما نشد ببینمت اما همیشه عشق اولمی و خیلی دوست دارم عزیزکم ممنونم که به دنیا اومدی امیدوارم همیشه شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشی عزیزدلم ۷ سالگرد ورودت به ایران مبارک خیلی دوست دارم عزیزکم خیلی  :20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

اولین عشق تا ابد خواهد ماند  :22:  

………………………………………………………………

عزیزانم اینم از پست امروزی که براتون گذاشتم امیدوارم خوشتون و بیاد و دوستش داشته باشید ان شاءالله این پست رو هم تقدیم میکنم به همه ی شما عزیزانم دوستون دارم تا ابد  :20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

نظرات 13 + ارسال نظر
سپیده مامان درسا چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 11:16

سلام الهه جون
ممنون خبر دادی پست جدید گذاشتی

سلام اجی خوبی خواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم ممنونم

سپیده مامان درسا چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 11:16

الهی همیشه موفق و سربلند باشی تو زندگیت عزیزم

سلام اجی خوبی ممنونم اجی به همچنین خودت

مادر بالفعل چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 11:49

سلام موفق باشی الهه جان
امیدوارم دومین عشقت آخرین عشق باشه و به ازدواج پایداری ختم بشه

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی اجی من همیشه مجرد میمونم اجی از متاهل شدن هم خوشم نمیاد ممنونم که سر زدی و نظر گذاشتی اجی

سارا چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 16:29

سلام اجی سالگردورودسونگ به ایران روبهت تبریک میگم

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی

پریسا چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 18:26 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام خوبی
منم تبریک میگم این روز رو بهت
ولی من خیلی بدم اومد که جومونگ اومد ایراناومد ایران که چی بشه یه هزینه اضافی بود برای ایران

الهه ناراحت نشی نظر من اینه

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر اجی چی بگم هر کسی یه نظری داره اجی تو هم نظرت اینه من به نظرت احترام میزارم اجی ممنونم که سر زدی

محجوب بانو چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 18:40 http://booyehbehesht.niniweblog.com

سلام عزیزم
انشالله همیشه سلامت باشی مهربونم
چه جالب دیدار با بچه های محک
دعا کنیم خواهر جووونم
دعا کنیم آقامون مولامون سرورمون امام زمان (عج )ظهور کنن
چون وقتی ایشون بیان با عدالتشون لبخند رو به لب همه ی دنیا هدیه میدن
به امید اون روز
الهم عجل لولیک الفرج
الهی آمین

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی همیشه اره قلب سونگ خیلی مهربونه
ان شاءالله خیلی زود امام زمان(عج) هم ظهور میکنه ممنونم بابت نظرت اجی

خانومیه آقاشون چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 23:55 http://ms194.blogfa.com

عزیزممممم :*
چقد مهربون
دیدار با بچه های سرطانی و خوشحال کردنشون خودش یه دنیاس
قربونت بشم آبجیم :*
الهه جانم نظراتت رسیده دستم ولی چون نت نداشدم نمیشد بهتون سر بزنم
معذرت :*

سلام اجی خوبی اره اجی قلب سونگ خیلی مهربونه رفته به محکم سر زده کلا تو کار خیر خیلی فعاله
خدا نکنه اجی نه اجی عیبی نداره
ممنونم که سر زدی اجی

سَلآمـ الی جونـَم خوبی آجی ؟؟؟

ببخش نبودمـ عزیزمـ ..مَمنون بآبتِ اینکهـ خبرمـ کردی گلمـ

بَه بَه سآلگر سونگ ..مثلِ همیشه عآلی مهربونـَم

سلام اجی خوبی ممنونم خوبم شکر عیبی نداره اجی وظیفه اس اجی ممنونم اجی لطف داری ممنونم که سر زدی و نظر گذاشتی

الهه شرقی یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 17:50 http://ourlifewithagod.mihanblog.com

نه باباازدواجو نگفتم نمیخوای بخاطراون نکنی...فقط خواستم بدونی که ارزش توبالاتر ازاونه وبایدخداروشکر کنی که خدا مسلمون آفریده تورو وبه آدمایی مثل خودت اصلا زیاد علاقه نداشته باش...
همین گلم فدات خوشحال شدم از آشناییت راستی نمیخوای باهم دوس شیم؟؟؟
اینم تاییدنکن فدات
اهوم یه چیزدیگه اینکه اسمم عاطفه هست گلم الهه شرقی نام مستعاره چون از شرق هستم

عزیزم اینو بدون من کنار دوست داشتن سونگ خدا و امام هارو هم خیلی دوست دارم

الهه شرقی یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 17:52 http://ourlifewithagod.mihanblog.com

راستی فکرکنم هفده سالته منم نوزده سالمه البته چندروزه دیگه رسمی میشه خخخخ خوشحال میشم صمیمی باشیم

نظرخصوصی

نه عزیزم من ۱۸ سالمه

الهه شرقی یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 18:28 http://ourlifewithagod.mihanblog.com

من نگفتم که ففط سونگ رو داری...فقط گفتم ارزشت بیشترازاینااااست دوباره بخون مطلبو...

خوشبختم منم بیستم میرم 19

عزیزم باید شناخت کافی از سونگ داشته باشی تو گفتی بازیگرا وقتی محبوب میشن از خودشون در میان اما سونگ تو زندگی واقعیش هم ادم خیلی خوبیه من به این اعتقاد دارم که خدا خواسته من سونگو دوست داشته باشم و همینطور مرتضی رو

zahrasong دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 15:33 http://song19.blogfa.com

سلام گلم وبت عالیه با تبادل موافقی؟

سلام ممنونم

[ بدون نام ] دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 18:37

سلام.. عزیزم .... منم خیلی خوشم میاد از سونگ...... خدانگهش داره برا خونوادش...

سلام شما؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد