lovely song
lovely song

lovely song

هانیه ی عزیزم تولدت مبارک

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین  

خوب دوستان عزیزم بیاین ادامه مطلب امیدوارم با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید :20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:   


عزیزانم امروز تولد یکی از دوستای عزیزم هانیه هست:20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

هانیه عزیزم 14 سالگیت رو تبریک میگم عزیزم امیدوارم که همیشه سلامت و موفق و شاد و خندون و خوشبخت باشی عزیزدلم امیدوارم پست تولدی که برات گذاشتم رو دوست داشته باشی عزیزترینم تنها کاری بود که از دستم بر میومد ببخش عزیزم:20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

عزیزانم اینم از پست امروزمون امیدوارم از پستم خوشتون اومده باشه و دوستش داشته باشید ممنونم از نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبلاگم

:20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

دوستون دارم تا ابد این پست رو هم تقدیم میکنم به همه ی شما عزیزانم  :25:  

نظرات 31 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 14:00

سلام اجی خوبی اجی تولدهانیه خانوم روبهش تبریک میگم انشاا...تولد۱۲۰سالگیشون

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر ممنونم اجی سلامت باشی

fati دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 14:14 http://fatiandmoein.blogfa.com

وای چقد تبریک تولد....
تولد دوستت مبارک باشه...120 ساله شن...

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم که بهم سر زدی و نظر گذاشتی اجی

محجوب بانو دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 16:18 http://booyehbehesht.niniweblog.com

سلام عزیزم
تولد دوستت رو تبریک میگم
انشالله همیشه سلامت باشه

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم که بهم سر زدی اجی

مادربالفعل دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 19:24

سلام خوبی الهه جان؟
تولدش مبارک

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر تو خوبی اجی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم که بهم سر زدی و نظر گذاشتی اجی^_^

سلااام عزیزدلم حالت چطوره؟دلم برات تنگیده اساسی
تولد دوست خوبتم مبارکا باشه عزیزمممممم

سلام اجی جونم خوبی منم دلتنگت بودم اجی منم خوبم شکر ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم که بهم سر زدی و نظرگذاشتی اجی

پریسا سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 08:20 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

یادم عزیزم خوبی
تولد دوستت مبارک

سلام اجی خوبی عیبی نداره اجی ممنونم سلامت باشی ممنونم که بهم سر زدی اجی

دخترخاله سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 13:28 http://shahzade-ah93.niniblog.com

سلام تولد هانیه خانوم رو تبریک میگم/
انشاالله همیشه سلامت باشن:)

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم اجی که بهم سر زدی و نظر گذاشتی

مریم یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 04:11 http://maryamabi1.blogfa.com

سلام.....منتظر حضورت در وبم هستم....پست دوم.....ی نظر سنجی جدید این ماهه.....شرکت کن....ممنون

سلام ممنونم

هانی پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 07:55

سلام اجی خوبی
فداتشممم مرسی این چه زحمتیه
راستی اجی تولد15 سالگیم بود خخخ
اشکال نداره فدای سرت مرسی
از همه دوستانی که بهم تبریک گفتن مننونم
من که نمیشناسمشون ولی سلامت باشین عشقا
مرسی اجی جوونم خیلی عالیههه

سلام اجی خوبی نه اجی تو از نظر من رفتی تو ۱۴ نه ۱۵ چون متولد ۸۱ هستی

هانی پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 07:59

خخخ نمیدونم اجی
مرسی اجی گلممم
فدااتشمم

اجی هنوز اون مریضی رو داری ؟؟؟؟

هانی پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 08:02

اره اجی
اون مریضی رفتنی نیس

خوب میشی بلاخره اجی اون مریضی رفتنیه اما به وقتش تو باید باهاش بجنگی تا رفتنی بشه اجی نباید یه بارم ازش دست بکشی

هانی پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 08:04

انشالله اجی
چشم ممنونن اجی

افرین اجی مدرسه هم نرو

هانی پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 08:07

اجی مدرسه نمیشه باید برم
اگه نرم میفتم
باید برم اجی

اجی دلم نمیخواد دوستات با دیدنت مسخره ات کنن و بهت بخندن و دلتو بشکنن نمیخوام اجی یه مدت نرو بعد برو اجی من هر چی میگم صلاحتو میخوام اجی

هانی پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 08:11

اجی یه وب بود درست کردم
اونیکه قبل از عشقم یکتا درستش کردم
اسمش ورمزشو میتونیبهم بدی
tanhatarinamبودنمیدونم یادم نمیاد اجی

اجی نام کاربری وبت اینه:tanhatarinam4522
اما رمزو نداده بلاگفا اجی

هانی پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 08:13

اجی بیخیالشون اونا دوست نیستن
کاری به کارشون ندارم
اجی نمیشه باید برم هوووف
میدونم اجی صلاحمو میخوای عزیزممم

تو هم کاری به کارشون نداشته باشی میان مسخره ات میکنن اجی به خدا من اینو نمیخوام اجی سلامتیت از درسم مهمتره اجی تحمل چندساعت مدرسه رفتنو با این مریضی نداری اجی

هانی پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 08:18

اجی مجبورم که برم
فردا خونواده میگن چرا نمیری
اگه نرم بد میشه

بگو مریضم اجی مهم خودتی که باید با این مریضی منار بیای اجی هر کس نمیتونه تو مدرسه با این مریضی طاقت بیاره اجی

هانی پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 08:22

اجی انشالله میتونم
ولی چاره جز رفتن تیس

شیمی درمانی هات چی میشه اجی؟؟؟

هانی پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 08:27

اجی خوب پیش میره
30ام میرم شیمی درمانی
مرخصی میگیرم

پس اثر داره شیمی درمانیت؟؟؟؟

هانی پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 08:32

هووف اجی تغییر چندانی نکردم

اجی اگه اثر نداره ولش کن

هانی پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 08:36

اجی اگه نکنم خوب میمیرم

دور از جونت اجی تو نت خوندم داروی سرطان معده تحت تحریم امریکاست اگه تحریم نبود شاید اونو میخریدی خوبت میکرد

هانی پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 08:42

چی بگم اجی

داروهات چه جوری اثر میزارن اجی؟؟؟!

هانی پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 08:46

اجی از پیشرفت بیماری جلوگیری میکنه اگه خدا بخواد
مثن سرطان از معده به قسمتای دیگه اسیب نمیزنع

ان شاءالله اجی چرا یه مدت افلاین بودی اجی؟؟؟

هانی پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 08:53

اجی داستان داره
مسافرت بودم حالم خوب نبود
بد گذشت

اجی اخه مسافرتم میری با این مریضی خوب بگو ببینم چیشد؟؟؟

هانی پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 08:59

اجی رفتم شیراز
حالم بد بود
واتفاقاتی پیش افتاد که بدتر شدم

اجی تعریف کن خلاصه تعریف کن

هانی پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 09:07

اجی مامانم هر چی از مرتضی داشتمو پاک کرده بود
هوووف
اجی میتونم برم

هان چی اجی پاک کرده واسه چی اخه تو که کاری به کار کسی نداری چرا خانواده ات باهات مشکل دارن اجی نمیدونم چی بگم اجی عیبی نداره اگه اهنگم ازش نداری تونستی دنلود کن اجی اره برو استراحت کن مواظب خودت باش عزیزدل اجی

هانی پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 09:16

فداتشمم دانلود کردم
بووس بودوس بای اجی مهربوونممم12299

فدات بشم اجی بای اجی خدا پشت و پناهت باشه ان شاءالله توروخدا مواظب خودت باش عزیزکم

هانی شنبه 1 آبان 1395 ساعت 15:09

سلام اجی
خوبی

سلام اجی خوبی خوبم اجی ممنونم خوب شدی اجی؟؟؟؟

هانی شنبه 1 آبان 1395 ساعت 15:38

عه اجی چرا اینقده دیر تاییدش کردی
اجی خوبم
نه هنوز
اجی چرا هیچکی دیگه سایت خاص نمیاد
اجی باران ومهسا نیستن...
خیلی خلوته توهم کم میای

ببخش اجی دیر تایید کردم خوب میشی ان شاءاللهاجی نه والله من همه اش تو سایت داداشی انلاینم اجی فقط کمتر میام سایت عشقولیا اجی چی بگم اجی بیشتر بچه ها عشقولیا هستن اجی ابجی باران واجی مهسا نمیتوننسایت بیان اجی میان اما کم اجی باران دانشگاه میره اجی مهسا نتش مشکل داره اجی نمیتونه بیاد

هانی شنبه 1 آبان 1395 ساعت 15:49

اخه من میام کسی نیس میرم...
اونا پست نذارن پس کی بذاره...
باشه اجی فداتممم
اجی من برم درس بخونم
بازم میام اجی...
راستی اجی آدرس ایمیل که برام درست کردی
چی بود یادم نیس...
هوووف اجی چی کار کنیم سایت خاص شلوغ شه
دلم میگیره وقتی میام هیچکی نیس

من که هستم اجی اره میدونم اجی ان شاءالله درست میشه اجی نگران نباش اجی باشه عزیزم برو به درسات برس اجی داروهاتم مرتب بخور اجی

haniyemorteza@yahoo.com این ایمیلته اجی ان شاءالله سایت هم شلوغ میشه اجی توکلت به خدا باشه

هانی شنبه 1 آبان 1395 ساعت 15:59

اجی چی شدی؟

نظرتو تایید کردم اجی

هانی شنبه 1 آبان 1395 ساعت 16:14

آهان ممنون اجی فداتشم مرسی
برم هر وقت وقت کردم میام میحرفیم اجی
فداتشمم خدافظ
ب

وظیفه اس به سلامت اجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد