lovely song
lovely song

lovely song

سمیه عزیزم تولدت مبارک

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین  

خوب دوستان عزیزم بیاین ادامه مطلب امیدوارم با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید :20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:   


عزیزانم امروز تولد یکی از دوستای عزیزم سمیه هست:20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

سمیه عزیزم تولدت  رو تبریک میگم عزیزم امیدوارم که همیشه سلامت و موفق و شاد و خندون و خوشبخت باشی عزیزدلم امیدوارم پست تولدی که برات گذاشتم رو دوست داشته باشی عزیزترینم تنها کاری بود که از دستم بر میومد ببخش عزیزم:20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

عزیزانم اینم از پست امروزمون امیدوارم از پستم خوشتون اومده باشه و دوستش داشته باشید ممنونم از نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبلاگم

:20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

دوستون دارم تا ابد این پست رو هم تقدیم میکنم به همه ی شما عزیزانم  :25:  

نظرات 23 + ارسال نظر
fati شنبه 10 مهر 1395 ساعت 09:37 http://fatiandmoein.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی؟
مرسی بابت تبریکت
تولد دوستت مبارک باشه،انشالله 120 ساله شه...

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر تو خوبی اجی نی نی خوبه خواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم از نظرت اجی راضی به زحمت نبودم

[ بدون نام ] شنبه 10 مهر 1395 ساعت 09:51

مرسییییییییییییییییییییییییییی عزیزم خیلی لطف کردی آجی واقعا ازت ممنونم گلم

تشکر نمیخواد اجی وظیفه اس کاری نکردم اجی بازم تولدت مبارک عزیزم

مامان سما شنبه 10 مهر 1395 ساعت 11:20 http://god.niniweblog.com

سلام عزیزم... تبریک میگم تولد دوستتو.... و سونگ رو که خیلی برات عزیزه....... ان شالله هم دوستت هم سونگ عزیزت موفق باشن تو زندگیاشون....

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی اره اجی سونگ خیلی برام عزیزه ممنونم اجی از نظرت

سارا شنبه 10 مهر 1395 ساعت 14:46

سلام اجی خوبی تولدسمیه خانم هم مبارک انشاا...تولد۱۲۰سالگیشون

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم از نظرت اجی

خانومیه آقاشون شنبه 10 مهر 1395 ساعت 16:58 http://ms194.blogfa.com

سمیه جان تولدت مبارک
آبجی الهه م

سلام اجی خوبی ممنونح اجی سلامت باشی ممنونم از نظرت اجی

سیما یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 12:36 http://shahzade-ah93.niniblog.com

سلام الهه جون/
تولد دوستت سمیه خانوم رو از ته قلبم تبریک میگم
انشاالله همیشه سلامت باشن

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم اجی بابت نظرت

سپیده مامان درسا یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 18:16

سلام عزیزم
تولدت دوستت مبارک

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم از نظرت اجی

مادربالفعل دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت 13:03

تولد دوستت مبارک الهه جان

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم بابت نظرت اجی

ماه بانو سه‌شنبه 13 مهر 1395 ساعت 10:51 http://gandom1370.blogsky.com/

سلام عزیزم خوبی؟

تولدش مبارک

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم از نظرت اجی

پریسا چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت 07:19 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام
تولد دوستت مبارک

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم از نظرت اجی

خانومیه آقاشون شنبه 17 مهر 1395 ساعت 21:49 http://ms194.blogfa.com

فدای قشنگ مهربوونم

سلام اجی خوبی خدا نکنه اجی

mehrdad جمعه 30 مهر 1395 ساعت 19:51 http://www.jumongjadid.blogsky.com

سلام آپمسورپرایزمیشی بیای

سلام ممنونم

مامان گلی شنبه 1 آبان 1395 ساعت 09:05

سلام خوبی خانم .خوشی؟چطوری با مهرماه ؟

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر تو خوبی اجی سلامتی منظورت ابانه اجی والله میگذرونم شکر خدا اجی
ممنونم که بهم سر زدی و نظر گذاشتی

سَلآمـ گلمـ خوبے آجے ؟
مِرسے وآسهـ خبرت نآزمـ {}
ےِ مُدت نبودمـ عـزیزم

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر خواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم اره اجی میدونم ممنونم از نظرت اجی

ماجراهای خونه یک بانو پاییزی شنبه 8 آبان 1395 ساعت 18:11

سلاااام خواهری جونم حالت چطوره عشقم؟؟؟؟
خیــــلی دلم برات تنگ شده
مرسی که همیشه به یادم بودی عزیردلم

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر تو خوبی اجی منم دلتنگت بودم اجی خواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم ممنونم از نظرت اجی

نسیم خانومـــ سه‌شنبه 11 آبان 1395 ساعت 14:14 http://nasim85.niniweblog.com/

سلام آجی
کم پیدا شدی
وبلاگت شده تبریک تولد

سلام اجی خوبی نه اجی هستم ان شاءالله ۲۳ پست جدید میزارم اجی ممنونم از نظرت اجی

غریبانه چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 16:55

تولدشون مبارک باشه....

سلام ممنونم

نسیم خانومـــ چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 19:39 http://nasim85.niniweblog.com/

آجی جونم نسیم هستما...
دیگه نمیای وبم؟
چه جالب تو تاریخ میذاری برای گذاشتن پست...
من که حالشو ندارم

سلام اجی خوبی میشناسمت اجی نه اجی وبت که میام اجی اما پست نذاشتی اجی خوب اول اسم پستمو مینویسم بعد متن پستمو مینویسم بعد تنظیم میکنم به تاریخ روز مورد نظرم اجی به همین راحتی البته سرور وب من خیلی فرق داره با سرور نی نی وبلاگ ممنونم از نظرت عزیزم

نسیم خانومـــ جمعه 14 آبان 1395 ساعت 15:18 http://nasim85.niniweblog.com/

سلام اجی
نی نی وبلاگ هم این قابلیت رو داره یادم نبود

سللام اجی خوبی همه سرورها این قابلیت رو دارن اجی ممنونم از نظرت اجی

یه دوست قدیمی جمعه 14 آبان 1395 ساعت 21:51

سلام اجی الهه
میدونم منو میشناسی برای همین معرفی ندارم
اصلا نمیدونم چی بگم فقط دلم میخواد یه کلمه هم که شده برات بنویسم
دلم یه ذره شده برای تو و سمیه جون
فقط آرزومه یه بار دیگه بتونم باهاتون حرف بزنم
سلامم و به سمیه جون برسون و بهش بگو توی این دو ماه روزی نبوده که براتون اشک نریزم
حاضرم اینو قسم بخورم
فقط دوستتون دارم
دوست دارم تا ابد الهه نازنینم
دلم هم برای سونگ و هم برای داداشی هم تنگ شده
چه فایده که اجازه ندارم یه ثانیه هم داشته باشمشون
اجازه ندارم یه کلمه با شما حرف بزنم
الان با گوشی یه بنده خدا با هزار ترس و لرز دارم نظر میدم که کسی نرسه
سمیه عزیزم ببخش تولدت نبودم
ولی روز تولدت خیلی تو قلبم باهات حرف زدم امیدوارم شنیده باشی
i love my sister's somaye and elahe
امیدوارم منو یادتون باشه

سلام عزیزدل اجی خوبی اره که میشناسم مگه میشه اجیمو نشناسم عزیزم منم خیلی دلتنگت بودم و هستم عزیزدل اجی خیلی دلم برات تنگ شده خیلی دلم واسه اون روزهایی که با هم حرف میزدیم تنگ شده اجی منم میخوام بازم با هم حرف بزنیم اجی فدای گریه هات اجی گریه نکن حل میشه ان شاءالله اجی جونم همیشه به یادت بودم و هستم عزیزدل اجی امیدوارم روزی برسه که باهات حرف بزنم دوست دارم تا ابد

سیما چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 13:16 http://shahzade-ah93.niniblog.com

سلام الهه جان/
ببخشید اگه کمتر بهت سر میزنم
از وقتی مدرسه ها باز شده اصلا وقت ندارم که به وبلاگ ها سر بزنم
در هر صورت اگه پست جدیدی گذاشتی خوشحال میشم بهم خبر بدیهر چند که تا جایی که بتونم بهت سر میزنم
ممنونم

سلام اجی خوبی نه اجی عیبی نداره ناراحت نباش اجی درکت میکنم درسات زیاده نمیتونی نت بیای اجی ان شاءالله همیشه شاد و سلامت باشی اجی قراره ۲۳ اپ کنم اجی ان شاءالله خبر میدم بهت اجی ممنونم که بهم سر زدی و نظر گذاشتی عزیزم

سیمرغ پنج‌شنبه 20 آبان 1395 ساعت 09:56 http://manobaba95.blogfa.com/

سلام الهه جون خوبی؟
چرا تو وبت مطلبی نمیذاری و همش تبریک تولد دوستان هست؟

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر ان شاءالله ۲۳ پست میزارم اجی ممنونم که بهم سر زدی اجی اخه چیزی به ذهنم نمیرسه که بزارم اما ۲۳ پستم با پوست های دیگه فرق داره

سیمرغ پنج‌شنبه 20 آبان 1395 ساعت 17:28

گرفتم

^_^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد