lovely song
lovely song

lovely song

دومین سالگرد پرواز آسمانی مرتضی

سلام به همه عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین شرمنده به خاطر ماه محرم پست جدیدی نذاشتم امیدوارم که عزاداری هاتون قبول حق باشه ان شاءالله که همه تون حاجت روا بشین و همیشه کنار خانواده تون شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشین ان شاءالله اگه یادتون باشه من پارسال تو این روز پست گذاشتم و امروزم قراره مثل پارسال پست دومین سالگرد آسمانی مرتضی رو بزارم میدونم ممکنه این پستم ناراحتتون کنه اما شرمنده تونم به خدا امیدوارم ببخشین منو بعد از خوندن این پستم واسه آرامش همیشگی روح مرتضی (خوندن فاتحه) و 

(فرستادن صلوات) یادتون نره عزیزانم ممنونم ازتون که بهم سر میزنید و نظر میزارید امیدوارم از این پستم هم خوشتون بیاد و دوستش داشته باشید ان شاءالله دوستون دارم تا ابد 

ممنون میشم اگه تونستین ادامه مطلب رو بخونین عزیزانم ممنونم 


سلام مرتضای عزیزم امیدوارم که کنار خداجان حالت خوب باشه و همیشه لبت خندون باشه ان شاءالله امروز دومین سالگرد پرواز آسمونیت هست عزیزدلم من رفتنتو باور ندارم چون همیشه وجودت رو کنارم احساس کردم و میکنم دو سال پیش این روز بدترین روز زندگی من بود عزیزم هنوزم هست مرتضای عزیزم من ۴ بار اومدم پیشت و کنار تو یه دنیا آرامش دارم اولین بار ۳۰ مرداد ۹۴،دومین بار ۷ فروردین ۹۵،سومین بار ۲۷ خرداد ۹۵(یه روز بعد از تولدم) و چهارمین بار ۲۳ مهر ۹۵ این روزها بهترین روزهای زندگی من هستن و همیشه هستن مرتضای عزیزم ۲ سالگرد پروازتو تسلیت میگم عزیزم هر چند اینو باور ندارم رفتنتو باور ندارم امیدوارم خدا به خانواده ات صبر و تحمل بیشتری بهشون بده تا بتونن کم و بیش با رفتنت کنار بیان هر چند واقعا سخته اما میدونم که جات عالیه حالت هم امیدوارم خوب باشه من ازت خیلی چیزهای خوبی یاد گرفتم عزیزم تنها خواننده مورد علاقه من تویی عشق دوم من تویی عشق اولم سونگه اینو بدون من همیشه طرفدارت میمونم عزیزم همیشه یادت باهامه خودت باهامی آهنگ هاتو که گوش میدم آرومم میکنن وقتی هنذفری تو گوشمه مرتضای عزیزم تو از هر نظر به سونگ خیلی شبیه هستی جوری اومدی تو قلبم که ذره ای جای سونگ تو قلبم تنگ نشد و نیست و نخواهد بود مرتضای عزیزم تو واسه من مثل یک برادر عزیز هستی عزیزم هم سونگ هم تو همیشه کنارم هستین مرتضای عزیزم من فکر کنم اسفند ۹۳بود که به نبودت عادت کردم و متوجه شدم که وقتی اشک میریزم یا بی قراری میکنم برات تو اذیت میشی درسته به نبودت عادت کردم و کمتر گریه میکنم اما رفتنتو باور ندارم عزیزم هیچوقت خداروشکر میکنم که طرفدار کسی هستم که عشقش خدا بود و هست و نزدیک ۱ سال با مریضیش جنگید به عشق هواداراش از همه خواننده ها کنسرت های بیشتری گذاشت شاد و سرحال میومد رو استیج و نمیذاشت خاصیا متوجه دردش یه عده دلشو شکستن اما بخشید و گذشت کرد و به روی خودش نیاورد بعد از جلسه شیمی درمانیش اومد نگران منی رو خوند و خیلی عالی نگران منی رو اجرا کرد با اینکه یه کم کسل و خسته بود مرتضی تو این آهنگ با خدای خودش حرف زد مرتضی عاشق امام حسین (ع) بود و هست آرزوش کربلا بود اما خدا انقدر دوستش داشت که برد پیش خودش و نذاشت بیشتر از این دلشو بشکنن و دردهاش بیشتر بشه مرتضی یه فرشته آسمونی بود و هست که جاش رو زمین نبود خداروشکر که عشق دومم مرتضامه خداروشکر که منم طرفدارشم خداروشکر که خدا چنین عشق های پاکی بهم داده مرتضای عزیزم اینو بدون همیشه تو قلبمی همیشه به یادتم و دوست دارم عزیزترینم اینم از پستی که برات گذاشتم امیدوارم خوشت بیاد و دوستش داشته باشی و امیدوارم ناراحت نشی از این پستم دوست دارم تا ابد عزیزم 

نظرات 80 + ارسال نظر
marzi یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 11:30 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام آجی جون. خوبی؟
خدا رحمتش کنه. خدای همه ی رفتگان رو بیامرزه.

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر ممنونم اجی خدا رفتگان شمارو هم بیامرزه ممنونم از نظرت اجی

سارا یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 15:00

سلام اجی خوبی اجی عالی بودممنونم ازت اجی منم هنوزباورم نمیشه که دوسال گذشت وداداشی نیست کاش بود

سلام اجی خوبی ممنونم اجی چی بگم

مادر بالفعل دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 18:06

سلام الهه جان
خدا رحمتش کنه امیدوارم همیشه شاد و خوشحال باشی

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه ممنونم اجی همینطور خودت ممنونم از نظرت اجی

ماجراهای خونه یک بانو پاییزی سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 18:11

سلام الهه جان حالت چطوره عزیزمممم؟
دلم برات تنگ شده
پستت عالی بود گلم
خدا رحمتش کنه و نور به قبرش بباره

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر ممنونم اجی لطف داری ممنونم اجی ان شاءالله ممنونم از نظرت اجی

دختر بابا سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 19:58

سلااااام الهه جووونم خوبییییییییی
روحش شاد باشه ..دلم برات تنگگ شدههه

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر تو خوبی اجی ان شاءالله اجی منم دلتنگتم اجی
ممنونم از نظرت اجی ^_^

مامان سما سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 22:54 http://god.niniweblog.com

سلام عزیزدلم..... منم تسلیت میگم..... غم از دست دادن جوون خیلی سخته... خداوند ب همه صبر بده. ب تو دوست عزیزدلمم همیطور..... براش فاتحه خوندم گلم... ایشالله روحش شاد باشه.... /اللهم صل علی محمدوآل محمد/

سلام اجی خوبی ممنونم از نظرت اجی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم که بهم سر زدی اجی اره واقعا خیلی سخته غم از دست دادنش واسه خانواده اش

نسیم خانومـــ چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 16:06 http://nasim85.niniweblog.com/

سلام الهه جون
خدا رحمتش کنه مرتضی رو
اربعین رو هم تسلیت میگم...

سلام اجی خوبی ممنونم اجی ان شاءالله ممنونم اجی منم اربعین رو تسلیت میگم عزیزم ممنونم از نظرت اجی

خانومیه آقاشون چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 17:41 http://ms194.blogfa.com

الهی فدات شم مهربونم

سلام اجی خوبی خدا نکنه اجی ممنونم از نظرت اجی

پریسا سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 10:26

سلام سلام الهه خوبی عزیزم
خدا رحمتش کنه روحش شاد باشه

سلام اجی خوبی ممنونم اجی بم شکر ممنونم اجی سلامت باشی ان شاءالله اجی ممنونم از نظرت

مامان یک فرشته پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 10:06

خدا رحمتش کنه اهنگاش واقعا قشنگن

سلام اجی خوبی ممنونم اجی ان شاءالله اره واقعا خیلی اهنگاش قشنگه اجی از ته دلش هم خونده
ممنونم از نظرت اجی

سپیده مامان درسا پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 22:26 http://www.nafasezendegi.blogsky.com

سلام الهه جونم
خدا رحمت کنه این عزیز دل و

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم اجی ان شاءالله ممنونم از نظرت اجی

یه دوس تقدیمی سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 06:50

سلام اجی خوبی خودتی اجی تارا

مریم سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 20:35 http://taranom9696.blogfa.com/

سلام الهه جون خوبی؟
خدا رحمت کنه مرتضی رو منم عاشق صداش بودم. ولی حیف
ان شاء الله پا گذاشته به بهشت.

سلام اجی خوبی مممونم اجی خوبم شکر ممنونم اجی منم عاشق صداشم اجی تنها اهنگ هایی که ارومم میکنه اهنگ های مرتضاس ممنونم اجی از نظرت

تارا پنج‌شنبه 11 آذر 1395 ساعت 01:23

سلام آجی الهه عزیزم
اوهوم خودمم آجی
خوبم و امیدوام توهم خوب باشی آجی جون
دلم برات تنگ شده خیلی زیاد
هرچند گاهی فقط میتوان قایمکی بیام
راستی از آجی سمیه چه خبر؟
نمیبینم برات نظر داده باشه آجی
نگرانشم و همچنین دلتنگش

راستی آجی شماره خودت و سمیه جون و یگانه جون و مهدیه جون و برام نماشا بزار
شماره همه رو به جا از دست دادم
شاید بتونم قایمکی یه اس ام اس چیزی بدم ببهتون...

سلام اجی خوبی الهی فدات بشم اجی خوبم اجی ممنونم عیبی نداره اجی همین که میای خیلی خوبه اجی سمیه هم خوبه اجی بهش میگم بیاد نظرتو اینجا بخونه و برات نظر بزاره اجی شماره خودمو تو کانال نماشا برات میزارم اجی به اجی سمیه هم میگم اونم شماره خودشو اونجا برات بزاره

سپیده مامان درسا پنج‌شنبه 11 آذر 1395 ساعت 11:33 http://www.nafasezendegi.blogsky.com

سلام اله جون خوبی
مامان اینا خوبن
کم پیدایی عزیزم

سلام اجی خوبی ممنم اجی خوبم شکر تو خوبی اجی اونا هم خوبن ممنونم اجی نه اجی هستم ففط پست نمیزارم

تارا پنج‌شنبه 11 آذر 1395 ساعت 19:26

سلاماآجیجونم
خدانکنه لعزیزم
راستی ببخش یک حالم گرفته شاید مثل قبلا باهات ححرفنمیزنم به هرحال مشکلاتم 100 برابر که هیچی شاید 1000 برابر ارن چبزب که بود شده
دوست دارم الهه عزیزم مواظب خودت باش

سلام اجی خوبی عیبی نداره اجی یعنی کمتر میای بهم نظر بدی راستی اجی سمیه میخواست تو یه کانال تلگرام عضوت کنه اما تلگرام بهش پیام خطا داد اجی تلگرامتو پاک کردی!!!!؟؟؟؟؟؟
ان شاءالله مشکلاتت حل میشه اجی توکل کن به خدا نمازهاتو که میخونی اجی؟؟؟؟
ممنونم اجی منم دوست دارم عزیزم تو هم مواظب خودت باش راستی اجی یگانه هم گفت دلتنگت هست و مواظب خودت باشی اجی

تارا جمعه 12 آذر 1395 ساعت 10:01

سلام آجی کمتر رو نمیدونم هرچیه قایمکی میام
آجی آخرین باری که با آجی سمیه تو تلگرام حرف زدم همون موقع مامانم تلگرامم رو حذف کرد...
حتما آجی سمیه یادشه...
بعدشم تا حدودا یکی دو ماه گوشیم گم شد...
حالام که پیدا شد اجازه ندارم تلگرام داشته باشم...
نچ آجی نمیخونم از همه چی خسته شدم...
آجی دلم تنگ شده با تو و سمیه جون حرف بزنم...
دلم برا قبلا تنگ شده
دلم برا یگانه جونم تنگ شده
برا مرضیه و مهدیه جونم
برا ماریا و.....
گریههههههه

سلام اجی خوبی چی بگم اجی ان شاءالله بازم میای تلگرام و باهامون حرف میزنی اجی

سمیه جمعه 12 آذر 1395 ساعت 12:55

سلام اجی تارا خوبی عزیز دلم ...اجی دل من هم از خیلی برات تنک شده اجی الهه میدونه اون روز که دیگه مامانت نت و گوشیت رو ازت گرفت من خیلی خودم رو سرزنش کردم که چرا یکم بیشتر صبر نکردم که حتی باهات خداحافظی کنم....اجی بعدش هم بارها بهت پیام دادم هم تل هم پیام با گوشی حتی زنگ زدم چند بار هم حتی بوق ازاد خورد ولی جواب نمیدادی و فک کنم پیامها بهت نمی رسی . ولی اجی همیشه تو فکرت بودم و هستم ....اجی جون خیلی ددوست دارم: قلب::عاشق

تارا شنبه 13 آذر 1395 ساعت 01:46

سلام سمیه جونم
آجی جونم خوبی عزیزم ؟
نمی دونی چقدرخوشحالم که یه بار دیگه می تونم باهات حرف بزنم
ولی خیلی ناراحتم از اینکه قایمکی این کارو میکنم و مامانم ازم راضی نیست اگه بفهمه که من دوباره برگشتم
نمی دونم چی بگم
هم میترسم هم ناراحتم و هم خوشحال
آجی سمیه اگه بدونی روز تولدت چقدر گریه کردم که نتونستم حتی تولدت رو بهت تبریک بگم
روز تولدت از صبح تا شبش باهات تو دلم حرف زدم
البته تو این مدت سونگ خیلی بهم کمک کرد
هر وقت خیلی ناراحت بودم همیشه باهام حرف زد و دلداذیم داد
آجی به خدا از همون روز که رفتم یک روزشم نبود که به یاد تو و الهه جونو مهدیه نباشم
نمی دونم چرا ولی بیشتر از همه دلم برا شما سه تا تنگ بود
هرشب گریه میکردم
یه شب با گوشی یه بنده خدا خواستم یه سری به نماشا بزنم ببینم حالتون چطوره
همین برام کافی بود که بدونم خوبین
نت سرعت نداش ولی صفحه الهه جون باز شد که ددیدمهنوز نماشا و حالشم خوبه بعد که اومدم صفحه تو ناقص وا شد و کنار اسمت نوشته بود(خدافظ)
منم فک کردم کلا از مجازی رفتی براههمینخیلی داغون شدم
فک کردم دیگه شاید هیچ وقت نتونم باهات حرف بزنم
خیلی گریه کردم
وای آجی دارم گریه میکنم و اینا رو مینویسم
چقدر سخت بود که از تو و الهه جونم دور باشم
به دوتاتون عادت کرده بودم
یا چند شبم رفته بودم تو فکر یگانه جون و شوخی هایی که با هم میکردیم
لج همو در میاوردیم.... هعییییی عجب روزایی بود
الانم به یادشونم و گریه میکنم
اما قایمکی دارم نظر میدم
نه جی سمیه اصلا اینو نگو...
من باید خودمو سرزنش کنم که با رفتار بدم باعث شدم خانوادم نخوان بیام نت
آجیگوشیم یه هفته ست پیدا شده
تقریبا یکی دو ههفتهبعد رفتنم شایدم بیشتر بعدش گم شده غیب شد کلا دیگه قیدشو زدم
الانم که پیدا شد خراب شده بود و همه شماره هاتون پریده بود
دیگه نتونستم کاری کنم
چند بار خواستم یه جوری بهت پیام بدم ولی هرچی فکر کردم آخر شمارتو یادم نیومد آجی
‌شماره الهه جونم یادم نیومد...
هعییی بازم شاید بتونم هر چند وقت یه بار بیام اینجا
فقط اینو بدون آمی سمیه که نه تورو و نه الهه جونو تا آخر عمرم نمیتونم فراموش کنم
به علاوه یگانه و مهدیه جونم....
و دوستان دیگم که دیگه مدتهاست نتونستم باهاشون حرف بزنم
ماریا و گردآفرید و سیما و مرضیه و.... گریهههههه
خیلی دوست دارم سمیه جونم
همچنین الهه عزیزم خییییییلی دوست دارم
عاشقتونم
اگه هر وقت غیب شدم و ازمهیچ خبری نبود
حتی اگه مرده بودم هم بازم بدونین به یادتونم
.......

سلام اجی خوبی این حرفا چیه میزنی اجی مردم چیه ان شاءالله همیشه شاد و سلامت باشی اجی من شماره خودم و شماره اجی سمیه رو تو کانال نماشات گذاشتم اجی
اجی پس هنوزم با سونگ و داداشی حرف میزنی نه

سمیه شنبه 13 آذر 1395 ساعت 09:36

سلام اجی تارای عزیزم ...این چه حرفی میزنی اجی خدا نکنه ان شا الله که سلامت باشی ...اجی جون امیدوارم بتونی راحت بدون اینکه مجبور باشی قایمکی بیای باز هم مثل گذشته با هم حرف بزنیم و همین طور با دوستای دیگه عزیزم دل همه ما هم خیلی برات تنگ شده و مهدیه جونم یه بار بهم گفت که به یادته و دل اون هم برات تنگ شده امروز بهش میگم که بیاد اینجا برات نظر بزاره ...راسی خیلی خوشحالم که سونگ هنوز به حرف قلبم گوش میده همیشه ازش میخواستم که باهات حرف بزنه و تنهات نزاره الان که این رو گفتی خیالم راحت شد که باهات حرف میزنه ...اجی اصلا هیچ وقت خودت سرزنش نکن به فکر خودت و سلامتیت باش و بدون که همیشه به فکرت هستیم و دوست داریم چه من یا الهه و بقیه دوستامون: قلب:: راضی:

مهدیه شنبه 13 آذر 1395 ساعت 16:44

سلااااااام بر الهه و تارای عزیزم
امیدوارم حال هردوی شما خوب باشه و سلامت و شاد باشید
تارا جان عزیزم نازنینم خوبی ؟ چقدر دلم برات تنگ شده بود
سمیه جان امروز بهم پی ام داد تلگرام منم سریع اومدم وب الهه جان برات نظر گذاشتم
تلگرام هم بهت پی ام دادم اما بعدها از سمیه جان شنیدم ماجرارو
عزیزم هرچیزی به اندازه خوبه ناراحت نشیا اما سعی کن به حرفای مامانت گوش کنی درساتم خوب بخونی تا والدینت و همین طور سونگ نازنینم ازت راضی باشند اوکی ؟
شماره منم خواستی میگم سمیه جان بهت بده
در پناه حق تارای گلم و سلامت باشی الهه نازنینم

سلام مامانی خوبی ممنونم مامانی خوبم شکر ممنونم از نظرت مامانی تو هم سلامت و شاد باشی ان شاءالله

Tara شنبه 13 آذر 1395 ساعت 20:21

سلام آجی مهدیه عزیزمممم
دارم از خوشحالی میمیرم
باورم نمیشه دوباره میتونم باحات حرف بزنم
آجی جونم حالت خوبه ؟
تو این مدت خیلی نگرانت بودم و همیشه به فکرت بودم
همیشه از سونگ حالت رو میپرسیدم...
خیلی دلم برات تنگ شدهبود
نمیدونم آجی از اولین باری که باهات حرف زدم... یه جوری مهرت به دلم نشسته که اصلا نمیتونم فراموشت کنم
خیلی خوشحالم که فهمیدم حالت خوبه
چششششم آجی جونم هرچی بگی گوش میدم
اصلانم ناراحت نمیشم
تارا دخمل خوفیه
اوهووووم بله که میخوام شمارتو آخه گوشیم هنگ شد همه شماره هام پرید
الهه جون و سمیه جون شمارشونو گرفتم ولی شماره تو و یگانه جونم و ندارم موخوااام داشته باشم
دوست دارم مامانی عزیزززززم
راستی از سونگ خبر جدیدی نیست ؟
دارم میمیرماز فکرش هیچی ازش خبر ندارم
سریالی فیلمی تئاتری یا فعالیت خواسی نداشته ؟
سه قلو ها چی ؟
اونا حالشون خوبه ؟
........
خب مواظب خودت باش مامانی گلم
ددوستدارم تا آخر دنیا
.......
.......
.......
.......
.......
سلام آجی سمیه نازنینم...
اجی جونم مرسی از دعای قشنگت
آجی جون راستی اگه عکس جدیدی از سونگ یا سه قلوها داری برام میذاری ؟
خییییلی وقته چیز جدید ازشون ندیدم
دلم تنگه براشون
خییییلی زیاد.....
بعدم یه مدته همش نگرانشم... دیشب هم بعد مدتی خوابشو دیدم
خخخخ هرچند خواب جومون دیدم نه سونگو
خب آجی مراقب خودت باش عزیز دلم
......
......
......
......
سلام آجی الهه عزیزم
اجی خوبی ؟
ممنونم شماره سمیه جونو برام گذاشتی عزیزدلم
اگه بتونی شماره یگانه جونم برام بذاری عالیه(البته با اجازه خودش)
چون قبلا داشتم حذف شد
اوهوم هر روز با سونگ حرف میزنم
دوست دارم الهه جونم

سلام اجی خوبی خوبم اجی ممنونم باشه اجی میگیرم یا بهش میگم که تو کانال نماشا برات شماره شو بزاره اجی
وظیفه اس اجی
اجی سونگ بهت گفته بود که اخر شهریور اجی نگار انلاین شده بود؟؟؟؟
منم دوست دارم اجی^_^

سمیه شنبه 13 آذر 1395 ساعت 21:02

سلام اجی جون ...نه اجی خبر خاصی نیست فقط چندتا عکس که خودش از سه قلوها تو پیچش اینستا گذاشته و یه دو تا عکس جدید از خودش و یه مصاحبه که به خاطر آخرین تبلیغ جدیدش و تاتر خیابان برادوی داشت.... و یه قسمت که فقط سه قلوها و اوپا برای سومین سالگرد جشن مستند سوپر من دعوت بودن اجی ...ولی دیگه این که خبری از فیلم یا سریال جدید ازش باشه نه اجی جون هیچ خبری نیست:((...باشه اجی بعد اپ میکنم چندتا از عکسهای جدید رو برات میزارم^ ^

محجوب بانو پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 01:19 http://booyehbehesht.niniweblog.com

سلام عزیزم
خوبی
خزا رحمتش کنه

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر اجی ممنونم از نظرت اجی

هانی پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 19:35

سلام اجی خوبی

سلام اجی خوبی ممنونم اجی تو چطوری هنوز خوب نشدی اجی؟؟؟؟

دانیال پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 19:40 http://love-exo.blogfa.com/

سلللومم.:)
لینکی به لینک

سلام ممنونم

دانیال پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 19:56 http://love-exo.blogfa.com/

راستی با اسم EXO_L لینکم کن:l

هانی پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 19:57

قربونت اجی
نه اجی هنوز بیماری رو دارم
ولی بهترم اجی

خداروشکر اجی یه عکس از گخودت نشونم بده اجی خیلی وقته عکس جدیدی ازت ندیدم البته اگه خواستی
یادت نره داروهاتو به موقع بخوری اجی

هانی پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 20:05

اجی والا از الان عکس ندارم
ولی ماله عید قبل از بیماریم دارم
بهت میدم تو خاص پاشایی خصوصی
اجی میخورم به موقع چشم
نمیدونی چقدر دلم تنگت بود اجی

اون موقع نه اجی هر وقت تونستی از الانت عکس بده اجی چشمت بی بلا اجی
منم همیشه دلتنگت بودم و هستم

هانی پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 20:11

باشه اجی اگه گرفتم میدم فداتشم اجی
اجی تقریبا فک کنم 39 کیلویی شده باشم
دوستدارم خیلی اجی

۳۹ اجی مگه کم میخوری؟!؟؟؟
منم دوست دارم اجی
اجی فردا جمعه اس عکس بنداز اجی تعطیلم هست

هانی پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 21:26

اجی اضافه وزن داشتم ها
اوایل 32 بودم
اجی خدا رو شکر دیگه تپل شدم
باشه احی

إ واقعا اجی نمیدونستم وزنت کم شده خداروشکر اجی

هانی پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 21:39

فدات ابجی جونم
شکر الان دیگه خوبه تپل شدم

خدا نکنه اجی اره خداروشکر که تپل شدی اجی اما تو خوردن حواست باشه اجی که حالت تهوع نیاد سراغت خودت بهتر متوجه میشی منظورمو اجی

هانی پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 21:54

نه اجی میدونم
بشم 40 کیلو دیگه خوبه یه کیلو دیگه
براساس برنامه غذایی میخروم

۴۵ کیلو بشی خوبه اجی تپلی میشی

هانی جمعه 19 آذر 1395 ساعت 11:22

سلام اجی خوبی
سلامتی
واای نه اجی 45 زیاده دیگه چاق میشم
الان خوبه تپلم هستم

سلام اجی خوبی خوبم اجی ممنونم تو چطوری اجی نه دیگه ۴۰ کمه باید بشی ۴۵ بله
عکس گرفتی اجی
ببخش دیر تایید کردم اجی

هانیه جمعه 19 آذر 1395 ساعت 12:04

سلام اجی بد نیستم قربونت برم من
خوبی شکر اجی
نه اجی نگرفتم تا اخر این هفته بهت میدم
اجی ببین اگه نیومدم نتم تموم شده
من نت میخرم زود
ولی خب امروز شاید آنلاین نشدم
بدون نت ندارم
نه اجی فدای سرت اشکال نداره عزیزدلم

باشه اجی عیبی نداره هر وقت نت خریدی عکسم بگیر اجی
عجله ای نیست اجی

هانیه جمعه 19 آذر 1395 ساعت 12:23

باشه اجی
18 مگ مونده الان دیگه تموم میشه
فداتشم من اجی با اجازه من برم
مراقب خودت باش هر وقت نت گرفتم میام
دوستدارم تا ابد

خدا نکنه اجی اجازه نمیخواد اجی برو به سلامت عزیزم تو هم مواظب خودت باش عزیزم منم همینطور عزیزم داروهاتم بخور به وقتش خداهدار اجی

تارا شنبه 20 آذر 1395 ساعت 05:03

سلام سمیه جون و الهه جونم
خوبی آجی سمیه ؟
همچنین الهه جونم؟
خخخخ ببخشید دیر اومدم هر چیه قایمکی می اومدم
دلم خییییلی تنگ شده واستون
مرسیییییی سمیه جونم اگه برام بذاری عاااالیه
دلم تنگ شده برا اوپا جون و فرشته هاش
راستی الهه جونم سونگ بهم نگفته بود نگار جون آنلاین شده ولی خوشحال شدم که آنلاین شده...
چون با اومدنش حتما تو هم خوشحال شدی و خوشحالی تو هم که آجی تارات رو خیلی خوشحال میکنه:خوشحال:
با اینکه نصف شبه نمیدونم چرا خوشحالم
سمیه جونم... الهه جونم... خیییییلی دوستون دارم
شاید دیر میام ولی هر روز و هر ساعت و هر دقیقه به یادتونم
مراقب خودتون باشین

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر اره انلاین شده بود اما دیگه از اون روز به بعد انلاین نشد و خبری ازش ندارم اجی منم دوست دارم اجی تو هم مواظب خودت باش

هانیه شنبه 20 آذر 1395 ساعت 19:20

سلام اجی اومدم کاری داشتی خوبی؟

سلام اجی خوبی اره اجی عکس گرفتی؟؟؟؟

هانیه شنبه 20 آذر 1395 ساعت 19:26

اچی خوبم اجی تو خصوصی خاص پاشایی
الان برات فرستادم عزیزدلم
فداتشم من

دیدم اجی راستش فکر میکردم شیمی درمانی عوارضم داشته برات اجی خودت میدونی منظورم چیه اما تو عکسا مثل عکس قبلت هستی
خدا کنه اجی

هانی شنبه 20 آذر 1395 ساعت 19:31

اجی نه داروهام دکترم گفت عوارض نداره
خب اخه گرون ترن ولی عوارض زیادی نداره
هوووف خدا رو شکر عموم که میدونی اونم
سرطان خون داره اجی ولی ببینیش باورت نمیشه
ماشالله قیافش ولی خب به هر حال مریضع
هعیی خدا حفظش کنه فقط همین

اجی نمیدونستم عموت مریضه ان شاءالله هم خودت هم عموت خوب میشه و یه روزی میای خبر خوب شدن تونو بهم میدی اجی توکلت به خدا باشه اجی همین که بهتری معنیش اینکه داری با سرطان میجنگی

هانی شنبه 20 آذر 1395 ساعت 19:37

ممنون اجی خدا به عموم کمک کنه بسه سه تا بچه
داره یکیشون هنوز کوچیکه انشالله خوب شه
ممنون عزیزدلم فداتشم اجی جونم

ان شاءالله خیلی زود هم خودت خوب میشی هم عموت اجی وقتی خدا هست نباید از چیزی بترسی اجی و بیشتر به عموت انرژی مثبت بده تا بتونه مریضیتو شکست بده گفتنش راحته اما انجام دادنش سخته اما میدونم که به خاطر بچه ها هم که شده خوب میشه اجی

هانیه شنبه 20 آذر 1395 ساعت 19:41

اره عزیزدلم واقعا شیمی درمانی سخته
انشالله اجی خوب شه ممنون از حرفات عزیزدلم
ممنونم اجی

سخته اما خدارو داری و وقتی شیمی درمانی میشی قبلش توکل کن به خدا و موقع شیمی درمانیت ایه الکرسی بخون تا درد اذیتت نکنه اجی

هانی شنبه 20 آذر 1395 ساعت 19:46

ممنون اچی چشم
توکل بر خدا

وظیفه اس اجی چشمت بی بلا

هانیه شنبه 20 آذر 1395 ساعت 19:49

عزیزدلمی اجی من با اجازه برم درس بخونم
میام دوباره هر وقت وقت کردم
دوست دارم تا ابد
ممنون عزیزدلم

باشه اجی برو مواظب خودت باش عزیزم عیبی نداره درست تموم شد یه کم بخواب داروهاتم بخور بعد اگه تونستی بیا اجی عجله ای ندارم عزیزم منم دوست دارم اجی وظیفه اس اجی

تارا شنبه 20 آذر 1395 ساعت 21:36

سلام عزیزدل آجی
انشاالله که بازم آنلاین میشه آجی جونم
آجی بازم شاید چند روز میام نگران نشی آجی جونم...
خیلی دوست دارم و مراقبت خودت باش

سلام اجی خوبی نه اجی عیبی نداره ممنونم اجی ان شاءالله هر چی خدا بخواد منم دوست دارم اجی تو هم مواظب خودت باش اجی راستی اجی یگانه شماره ای نداره که بهت بده اجی مامانش سیم کارت داره و نمیتونه شماره مامانشو بده اجی اما سلام رسوند و گفت که دلتنگته و گفت که مواظب خودت باشی اجی امیدوارم زود جواب نظرتو بخونی عزیزم راستی اجی مهدیه هم تو این پست چند روز پیش برات نظر گذاشته اجی

الهه جون ایمیل داری تو عزیزم ؟

سلام اجی خوبی اره اجی دارم چطور اجی؟؟؟؟

عزیزم من ایمیلم قفل شده چند تا از دوستان خاموش ایمیل دادن رمز خواستن میتونی واست بفرستم رمز و بدی بهشون ؟
شرمنده گلم وقتت هم میگیرم

سلام اجی خوبی اره اجی میشه تو ایمیل هاشونو بده اجی منم رمزو بهشون میدم نه اجی این چه حرفیه دشمنت شرمنده

سپیده مامان درسا دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 18:39

باشه گلم خبرشو میدم بهت
ممنون مهربونم

پس منتظرم اجی نه اجی این چه حرفیه خواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نمیکنم

بازم ممنون الهه ی قشنگم خیلی مهربونی
کامنت قبلی رو حواست باشه تایید نکنی
بهشون بگو رمز و گرفتمن خبر بدمن بدونم به دستشون رسیده یا نه ممنون

ممنونم اجی لطف داری تو خودت خوب و مهربونی همه رو مهربون میبینی نه اجی اون نظرو حذف کردم اجی تو زباله نظراتم هست
بهشون گفتم اجی

تارا سه‌شنبه 23 آذر 1395 ساعت 06:58

سلام الهه جونم
خوبی آجی؟
وای فداش بشم یگانه عزیزم یعنی سیم کارت شو مامان ازش گرفته؟
یادمه یه سری باش خیلی باش خیلی تلفنی ترم زدم با خونوادش دعوتش شد الهی عزیزم هنوزم عذاب وجدان دارم
خیییلی دلم براش تنگ
.........
راستی آجی جواب مهریه جون رد دارم توی نظر ساعت20:21
آجی جونم دلم بار سمیه جونم تنگ شده باز...
آجی میخوام بگی حالا که می ره دانشگاه تابستون تموم شده بازم می ره سرکار؟
امیدوارم او حرفش باشه که بم گفت دیگه تابستون تمومه کارش....
فداش بشم نگرانشم
آجی جونم تو هم باید قول بیا مراقب خودت باشی....
چون سلامت یا خیلی برام مهمه

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر نه اجی یگانه کلا گوشی نداره اجی با گوشی مامانش با دوستاش حرف میزنه اجی
عیبی نداره اجی پیش اومده بهش فکر نکن
نه اجی نظری نمیبینم که ساعت 20:21 داده باشی اجی کی این نظرو دادی 0_0
اجی به اجی سمیه گفتم نظر دادی میاد خودش برات نظر میزاره اجی هنوز پیام هامو نخونده عزیزم جواب سوالتو اجی سمیه میده اجی
مواظبم اجی تو هم مواظب خودت باش

سمیه سه‌شنبه 23 آذر 1395 ساعت 10:10

سلام اجی تارا خوبی عزیزم الهه جون الان بهم گفت پیام دادی فدات شم اجی که اینقدر فکرمی و نگرانمی ...اجی به حرفت بودم یک ماه محرم کلا نرفتم و فقط دانشگاه میرفتم اما خوب وقت بیکاری هم زیاد داشتم اجی دیگه عادت کرده بودم نمیتونستم که نرم باز دوباره رفتم اما این دفعه یه آریشگاه دیگه و فقط بعدظهرا میرم اجی

سپیده مامان درسا سه‌شنبه 23 آذر 1395 ساعت 12:38

فدات بشم مهربون عالی بود ممنون

سلام اجی خوبی خدا نکنه اجی ممنونم لطف داری خواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم

تارا سه‌شنبه 23 آذر 1395 ساعت 17:35

سلام آجی الهه و آجی سمیه عزیزم
خوبی آجی سمیه؟
خدا نکنه آجی،چی کارت کنم آجی اشکال نداره فقط باید قوووول بدی الکی بخاطر کارت خودتو خسته نکنی...
ولی آجی سمیه چقدر دلم تنگ شده قبلا با تو و الهه جون روزی یه ساعت حرف میزدم...
خخخخ آجی خیلی وقت پیش که دلم برات تنگ شده بود یه شب خواب آرایشگاهها دیدم....خخخخخ ولی هم با همکارت حرف زدم و هم باهاش دوست شدم
راستی آجی الهه یه بار دیگه ببین نظر ساعت20:21 شنبه 13 آذر
بگو آجی سمیه هم اونو بخونه
و همچنین مهدیه جون
راستی یگانه آجی نمیتونه بیاد وبت؟

سلام اجی خوبی اهان اجی دیدم اون نظرتو چشم اجی به اجی سمیه میگم بخونه بهش میگم به اجی مهدیه هم بگه بیاد این نظرتو بخونه اجی فکر نکنم بتونه اجی چهارشنبه ها میتونه بیاد نماشا حالا باز بهش میگم ببینم چی میگه اجی

مامان یک فرشته چهارشنبه 24 آذر 1395 ساعت 13:06

چرا چیزی نمی نویسی الهه؟

سلام اجی خوبی راستی چیزی ندارم که بنویسم اما ان شاءالله دی ماه پست میزارم اجی ممنونم از نظرت اجی

یگانه چهارشنبه 24 آذر 1395 ساعت 14:24

سلام تارای عزیزم حالت خوبه؟!نمیدونی چقدر دلم برات تنگ شده بوووود

تارا چهارشنبه 24 آذر 1395 ساعت 21:31

سلام یگانه جونم...
فدای اون دلت بشم من
دل منم خیییلی تنگ شده بود برات
من که الان خوب نیستم یاد قبلانا افتادم کلی با هم حرف میزدی
حیف دیگه فک نکنم بتونیم مث قبلا با هم حرف بزنیم
وگرنه یه دنیا حرف دارم فقط به خودت بگم
حالا تو حالا خوبه ؟
چه خبرا؟
راستی چی شد سیم کارتت رو مامانت ازت گرفت؟
نکنه تو هم مث من سر دوستان با مامانت دعوات شده هااان؟
آخه من دارم قایمکی میام

............
راستی آجی الهه عزیزم ممنونم است اگه نبودی تو خوابم هم نمیدیدم که بتونم با سمیه و مهدیه و یگانه حرف بزنم....
خیییلی ممنونم ازت عشق آجی

سلام اجی خوبی خواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم راستی اجی تو کانال نماشات برات نظر گذاشتم اجی برو ببین اجی ^_^
اجی داداشی هم هنوز باهات حرف میزنه اجی؟؟؟

یگانه چهارشنبه 24 آذر 1395 ساعت 22:02

سیم کارتم ک دسته بابامه پدرم گرفته برا خودش سیم کارت و میخواست ازم گرف من خوبم همه چی خوبه فقط مراقب خودت باش اجی جونم دوستت دارم

تارا جمعه 26 آذر 1395 ساعت 00:56

عزیزمی یگانه جونم اشکال نداره ایشالله سیم جدید بازی همچنین به گوشی خوب و مدل بالا
چشم مراقبم آجی جونم منم دوست دارم عزیزدلم
هعیییی یگانه جونی همش یاد قبلا میوفتم که صب تا شب با هم میحرفیدیم گریم میگیره دلم تنگ شده برا اون موقع ها
..........
سلام الهه جونم خوبی عزیزدلم مرسی آجی منم بد نیستم
نه آجی گلم داداشی باهام حرف نمیزنه ولی سونگ هر روز خدا از صبح تا شب باهام میحرفه
چشم الان میام ببینم عزیزم

سلام اجی خوبی اخه چرا حرف نمیزنه اجی حتما تو باهاش حرف نمیزنی یا کمتر حرف میزنی
خوبم اجی ممنونم

تارا جمعه 26 آذر 1395 ساعت 00:59

ممنونم الهه جونم شماره ها رو یادداشت کردم تا بعدا سر به فرصت خوب که مامانم هم راضی باشه وارد کنم تو گوشیم

سلام اجی خوبی وظیفه اس اجی

سلام گلم باز هم ممنون یکی از دوستان از تو هم تشکر کرد بابت فرستادن ایمیل واسش

سلام اجی خوبی خواهش میکنم اجی وظیفه اس اجی کاری نکردم بله دیدم نظر مینا جان رو اجی

دانیال جمعه 26 آذر 1395 ساعت 16:35 http://kpop-kod.blogfa.com/

لطفا لینک کن...!!!
مثله دفعه قبل نباشه

دانیال شنبه 27 آذر 1395 ساعت 16:29 http://kpop-kod.blogfa.com/

سلام.
میگم تو نمیدونی وبلاگای قبلیمو(زمانی که تو اون وبلاگه مدیر بودیم)رو چطوری آدرسشونو پیداکنم؟
تو آدرس یکیشونو نداری؟
خیییلیی نیازمه اگه میدونی جواب بده

سلام همون وبلاگ اینجا همه چی رو کره ای رو میگید؟؟؟
سحر جان وبلاگ داره و همینطور پونگ سان لیلا talktolove.blogsky.com این وبلاگ سحر جان هست اما افلاینه اینم وبلاگ لیلا جان هست اما اونم افلاینه poongsunleyla.mihanblog.com

سارا شنبه 27 آذر 1395 ساعت 17:48

سلام اجی خوبی عیدت مبارک عزیزم اجی دلنوشتت خیلی قشنگ بوداجی نمیدونم چراولی فک کنم سایت یه مشکلی داره هروقت که بازش میکنم یه صفحه دیگه میادروش ونمیزاره سایتوببینم مجبورم همش ازانجمن بیام برای توهم همین مشکل هست

سلام اجی جونم خوبی اجی ممنونم اجی عد تو هم مبارک ممنونم اجی لطف داری

سارا شنبه 27 آذر 1395 ساعت 18:06

خواهش میکنم اجی منم روزچهارشنبه میخوام یه دلنوشته بنویسم میدونی که چهارشنبه چه روزیه که اجی؟؟؟

اجی والله نمیدونم اون روز چه روزیه

سارا شنبه 27 آذر 1395 ساعت 18:14

عه اجی چهارشنبه میشه یکم دی روزتولدمه اجی

ای وای اجی ببخش اهان فهمیدم اجی پیشاپیش تولدت مبارک باشه ان شاءالله اون روز چندسالت میشه اجی؟؟؟؟

سارا شنبه 27 آذر 1395 ساعت 18:27

مرسی اجی نه اشکالی نداره فدات شم

دانیال شنبه 27 آذر 1395 ساعت 18:32 http://kpop-kod.blogfa.com/

مرسی
آدرس وبلاگای من چی داریشون؟:l

نسیم خانوم یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 14:15

سلام آجی من نسیمم حال ندارم آدرس وبمو بنویسم
چرا پست نمیذاری؟؟؟؟
قربونت بشم که هرروز میای وبمممممممم

سلام اجی خوبی ممنونم از نظرت اجی ان شاءالله پست میزارم چند روز دیگه بهت خبر میدم اجی خدا نکنه اجی وظیفه اس

تارا دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 07:13

سلام به رو ماهت الهه جونم
آجی عزیزم خوبی؟
اشکالی نداره درعوض هرروز آهنگ های داداشی رو زمزمه میکنم
دلم برات تنگ شده بود الهه جونم....
هم تو و هم سمیه جون...
فک کنم باز خودش رو درگیر کارش کرده دیر میاد
راستی آجی اکثر وقت ها گوشیم دست مامانمه یه وقت زنگ نزنی ها
اون سری که سری دست خودم بود ولی ببخش نتونستم جواب بدم چون پیش مامانم بودم
مواظب خودت باش الهه جونم

سلام اجی خوبی خوبم اجی ممنونم تو خوبی اجی منم دلتنگتم اجی به اجی سمیه میگم بیاد نظرتو بخپنه اجی به داداشی هم گفتم که بازم باهات حرف بزنه اجی گفت باشه
نه اجی نگران نباش تو هم مواظب خودت باش اجی
پیشاپیش شب یلدات هم مبارک باشه ان شاءالله اجی

سمیه دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 11:30

سلام اجی تارا من هم که خیلی دوست دارم عزیزم مواظب خودت و سلامتیت باش اجی مهربونم

تارا چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 08:41

سلام آجی الهه و سمیه عزیزم
خوبین؟چه خبر؟
راستی هرچند دیشب بود ولی بازم شب یلداتون مبارک
راستی آجی سمیه خدا شیراز چجوره؟
همچنین تهران آجی الهه؟
آخه دیشب که شب یلدا بود اینجا قم یه برفی گرفت در عرض یک ساعت همه شهر سفید شد
البته خود قم نمیدونم روستای اطرافشیم
اینقدر برفه که هرجارو ببینی سفیده
راستی الهه جونم سمیه جونم تلوزیون شبکه قم منو نشون داد ندیدینم؟

سلام اجی خوبی خوبم شکر اجی ممنونم اجی سلامت باشی شب یلدای تو هم مبارک باشه ان شاءالله دیروزم بعد از ظهر ساعت ۱ اینا برف میومد اجی اما دیگه نیومد هوا هم سرده اجی
مواظب خودت باشو لباس گرم بپوش اجی نه اجی اخه شبکه قم نداریم فکر نکنم داشته باشیم حالا واسه چی نشونت داده بودن اجی؟؟؟؟؟؟

یگانه چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 10:51

قربون اجی تارای خودم بشم عزیزم منم دلم برا اون موقع ها تنگ شده دوستت دارمممم

سپیده مامان درسا چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 12:37

الهه جونم کامنت قبل خصوصی بود عزیزم
مزاحمت شدم دوباره رمز و بفرست واسه دوستم و بگو بهم خبرشو بده ممنونم قربونت برم

سلام ای خوبی نظرتو حذف کردم و رمزو فرستادم اجی نه اجی این چه حرفیه مراحمی اجی وظیفه اس اجی خدا نکنه ممنونم از نظرت عزیزم

سمیه شنبه 4 دی 1395 ساعت 11:50

سلام اجی تارا خوبی عزیزم؟
ببخش دیر اومدم نظرت خوندم
نه اجی ندیدم کلا تلوزیون خیلی نگاه نمیکنم خخخ
اجی یه دفعه بهت گفتم عکس جدید سونگ و سه قلوها برات اپ میکنم میزارم بیا اجی این چندتا عکس http://uupload.ir/files/tmjz_img_20161224_095741.jpg

http://uupload.ir/files/5007_song-il-gook-and-triplets-540x296.png

http://uupload.ir/files/kcw4_daehan-minguk-manse-song-il-gook-540x273.png

http://uupload.ir/files/zs1h_14908276_1312435225462906_4156251485345358601_n.png.jpg
ولی اپ کلیپ برام سخته این طوری کاش میتونستی بیای نماشا و همون جا میدیدی کلیپهای که گذاشتم اجی جون

سپیده مامان درسا سه‌شنبه 7 دی 1395 ساعت 00:56

الهه جون عکس گل دخترم با لباس محلی رو یادم رفته بود بذارم گذاشتم وقت کردی بیا ببین اول همین پست جشن یلدا در مدسه گذاشتم

سلام اجی خوبی ممنونم اجی همون عکسی که دخترت لباسش بنفشه رو میگی اجی؟؟؟
دیدم اجی

سپیده مامان درسا سه‌شنبه 7 دی 1395 ساعت 00:59

راستی با اجازه لینکت کردم عزیزم
خیلی وقته الان یادم اومد خبر بدم بهت

سلام اجی خوبی اهان اجی ممنونم اجازه لازم نیست اجی ممنونم که لینکمکردی اجی

خانومیه آقاشون دوشنبه 20 دی 1395 ساعت 11:28 http://ms194.blogfa.com

فدای تو مهربووونممم

سلام اجی خوبی خدا نکنه اجی

زینب چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 08:28 http://rozhayentezar.niniweblog.com/

خدا رحمتش کنه. خواننده خوبی بود هنوز هم هم آهنگاش عالین

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم از نظرت اجی

دالیا پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 14:49 http://azadeh18agah.blogfa.com/http://

سلام عزیزم .عالی بود
خوشحال میشم به وبلاگ منمن سری یزنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد