lovely song
lovely song

lovely song

تولدت مبارک سارای عزیزم

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین  خوب دوستان عزیزم بیاین ادامه مطلب امیدوارم با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید


عزیزانم امروز تولد یکی از دوستای عزیزم سارا هست

سارای عزیزم تولد ۱۶ سالگیت رو تبریک میگم عزیزم امیدوارم که همیشه سلامت و موفق و شاد و خندون و خوشبخت باشی عزیزدلم امیدوارم پست تولدی که برات گذاشتم رو دوست داشته باشی عزیزترینم تنها کاری بود که از دستم بر میومد ببخش عزیزم 

عزیزانم اینم از پست امروزمون امیدوارم از پستم خوشتون اومده باشه و دوستش داشته باشید ممنونم از نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبلاگم

دوستون دارم تا ابد این پست رو هم تقدیم میکنم به همه ی شما عزیزانم 

ممنونم ازتون عزیزانم که به وبلاگم سر میزنید و برام نظر میزارید ان شاءالله که همیشه شاد و سلامت باشید 

نظرات 54 + ارسال نظر
پریسا چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 10:53 http://Pari-v-zendegi.blogsaky.com

سلام عزیزم خوبی؟؟
تولد سارا جون مبارک باشه انءشالله

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر ممنونم اجی لطف داری ممنونم از نظرت اجی

مریم چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 11:40 http://taranom9696.blogfa.com/

سلام عزیزم خوبی؟
چه خبرا
سارا خانم تولدت مبارک

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر اجی سلامتی اجی ممنونم از نظرت اجی

سارا چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 13:37

سلام اجی خوبی ممنونم ازت عزیزم خیلی لطف کردی فدات شم ازهمه اونایی هم که تبریک گفتن ممنونم

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر خواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم تولدت مبارک عزیزدل اجی امیدوارم که همیشه کنار خانواده ات شاد و سلامت باشی و به تمام ارزوهای قسنگت برسی عزیزم
این تبریک داداشیه اجی:سلام عزیزم خوبی تولدت مبارک عزیزم ان شاءالله که همیشه شاد و سلامت باشی کنار خانواده ات سارا جان اینو بدون همیشه کنارتم و دوست دارم و ان شاءالله که زود میام به خوابت
اینم تبریک سونگه اجی:سلام سارا جان خوبی عزیزم تولدت مبارک عزیزم

سارا چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 14:01

اجی دوتاپیغامموخوندی

اره اجی ببخش دیر تایید کردم

سارا چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 16:56

نه اجی اشکالی نداره اجی فقط یه سوال دلنوشتموتوسایت بزارم یانه؟؟

اجی ان شاءالله میزارم
……………………………
اجی جواب پیغامتو اینجا میزارم خواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم اجی راستی امروز داداشی رو کنار خودت احساس کردی؟؟؟؟؟؟

محجوب بانو پنج‌شنبه 2 دی 1395 ساعت 02:47 http://booyehbehesht.niniweblog.com

سلام عزیزم
خوبی
تولدت دوستتو تبریک میگم

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر تو خوبی اجی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم از نظرت اجی

هانی پنج‌شنبه 2 دی 1395 ساعت 17:51

سلام آجی خوبی
مبارک باشه 120009سالگیش

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم اجی لطف داری^_^

مامان سما پنج‌شنبه 2 دی 1395 ساعت 22:34 http://god.niniweblog.com

سلاااااااااااااااااام عزیزم....... تولد دوستت ســــــــــــــــــــــارا مبــــــــــــــــــــــــــــارک....

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم از نظرت اجی از خدا میخوام تا یه روزی خبر دیدن پسرتو بهم بدی اجی

سارا جمعه 3 دی 1395 ساعت 14:20

سلام اجی خوبی ازهمه بخاطرتبریکاشون ممنونم
اجی دوتاپیغامموخوندی؟
اجی ببخش دیرجواب پیغامتودیدم

سلام اجی خوبی خوبم اجی ممنونم اره اجی خوندم داداشی بهم میگه کنارت بوده اجی اما شاید احساس نکردی کنارته اما کنارت بود و هست اجی عیبی نداره اجی راستی اجی مامانت بهتره؟؟؟

سارا جمعه 3 دی 1395 ساعت 15:54

اره اجی خوبه بهتره خداروشکر
نمیدونم اجی شایدکنارم بوده ونفهمیدم

خداروشکر اجی اره احتمالا همینطور بوده

زینب جمعه 3 دی 1395 ساعت 23:54

سلام . نی نیم رفت پیش خدا

سلام اجی خوبی نمیدونم چی بگم اجی برات خیلی ناراحت شدم اجی و گریه کردم و دعا کردم اجی حتما حکمتی داشته اجی ان شاءالله دفعه بعد طبیعی باردار میشی اجی از خدا ناامید نباش اون خیلی مهربونه

زینب شنبه 4 دی 1395 ساعت 10:30

قربون دلت عزیزم . برای طبیعی بادار شدنم فقط باید معجزه بشه که من لیاقت معجزه خدا رو ندارم باید تا پای جون پیش برم تا خدا بهم بچه بده. یه جنین فریز دارم چند ماه دیگه میرم برای انتقال دعا اون یکی بگیره و بمونه

خدا نکنه اجی از نظر من خدا هر کاری رو بخواد میتونه انجام بده اجی ان شاءالله که صلاح بدونه و معجزه شو بهت نشون بده اجی و چندماه دیگه دلتو شاد میکنه اجی امیدتو از دست نده اجی خیره ان شاءالله توکلت به خدا باشه عزیزم همه چی رو به خدا بسپار اجی شاد و خندون باش زیاد به گذشته فکر نکن اجی این مشکلات حل میشه صبور باش و به خدا توکل کن همه چی حل میشه ان شاءالله عزیزم

هه جین شنبه 4 دی 1395 ساعت 13:54 http://talktolove.blogsky.com

سلام الهه خوشگلم
خوبی؟
اوضاع خوبه؟

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر تو چژوری اجی بد نیست اجی میگذره

هه جین شنبه 4 دی 1395 ساعت 13:57 http://talktolove.blogsky.com

هیییییی باد اون روزا افتادم
تقریبا دو سال پیش
همه دور هم جمع بودیم ولی حالا اون وب پاک شده
خیلی ناراحت کننده اس
دیگه پیش هم نیستیم

سلام اجی خوبی چی بگم شاید خواست خدا بوده و یه حکمتی داشته که ما ازش بی خبریم بهش زیاد فکر نکن اجی

هه جین شنبه 4 دی 1395 ساعت 14:16 http://talktolove.blogsky.com


اون وب با هیج جیز قابل مقایسه نبود
ای کاش آقا حامد یکی دیگه درست میکرد
آجی یکی میاد هی مزاحمم میشه
اسمش مهرانه است
نمیدونم چه پدر کشتگی ای با من داره همش میاد بهم فحش میده و ...

چی بگم اجی بهش زیاد فکر نکن در مورد مزاحم هم بگم که نظردهی وبتو غیرفعال کنه اجی خودش میبینه نظر نمیتونه بده میره یه مدت اینکارو کن اجی

زینب یکشنبه 5 دی 1395 ساعت 08:24

ممنون بابت همدردیت عزیزم.

سلام اجی خوبی خواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم امیدوارم که چندماه دیگه خدا دلتو س
شاد کنه اجی پس صبوری کن تا اون موقع و به خودش همه چی رو بسپار هر چی خودش بخواد همون میشه

ماجراهای خونه یک بانو پاییزی دوشنبه 6 دی 1395 ساعت 10:35

سلام عزیردلم حالت چطوره؟
تولد دوستت مبارک ۱۲۰ساله بشه الهی
چقده تو گل و مهربونی الهه جونم
میگم الههپس چرا واسه ن پست تبریک تولد نذاشتی

سلام اجی خوبی خوبم اجی ممنونم تو خوبی اجی ممنونم اجی سلامت باشی لطف داری اجی ممنونم جواب سوالتو میام تو وبت میدم اجی

فاطمه چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 07:26

سلاااااام الهه جووووووونم
وایییییییییییی
فاطمه فدات شه.
ببخش که دیر اومدم اینجا.پستی رو که واسه تولدم گذاشتی دیدم عشقم
مرررررررررررسی فدات شم

سلام اجی خوبی خدا نکنه اجی عیبی نداره خواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم

مامان یک فرشته چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 12:11

سلام الهه جون.خوبی؟ چجوری اینهمه تولد یادت میمونه.آفرین معلومه یک دوست وفاداری

سلام اجی خوبی ممنونم خوبم شکر چی بگم اجی خوب تاریخ تولدشونو ازشون میپرسم توروخدا خجالتم نده اجی ممنونم لطف داری

لیلا شنبه 11 دی 1395 ساعت 00:03

سلام الهه جان
ممنونم از اینکه به وبلاگم سرمیزنی
وببخشید که من سرم خیلی شلوغه و نمیتونم به شما سربزنم.
ممنونم از محبتت الهه مهربونی ها

سلام اجی خوبی خواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم ممنونم اجی نه عیبی نداره من درکت میکنم اجی و میدونم که سرت شلوغه
خواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم ممنونم از نظرت اجی

تولد سارا جون مبارک

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم از نظرت اجی

marzi دوشنبه 13 دی 1395 ساعت 14:02 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام الهه گلی. خوبی؟
تولد دوستت سارا خانم مبارک باشه. ان شاالله هر دوتون 120 ساله و شاد و خندون باشید

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر ممنونم اجی سلامت باشی لطف داری اجی ممنونم منم برات بهترین هارو از خدا میخوام اجی ممنونم از نظرت

هانیه جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 14:42

سلام اجی خوبی اومدم دلم برات تنگ شده

اون موقعا هر روز با هم حرف میزدم یادش بخیر

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر تو چطوری اجی منم دلتنگت بودم و هستم اجی اره یادش بخیر اجی ان شاءالله تابستون میاد و بازم مثل اون روزا با هم حرف میزنیم اجی
اجی داداشی پیشته؟؟؟؟

هانیه جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 14:47

اجی شکر منم خوبم

اره اجی یکتا هم یادش بخیر دیگه اونم رفت هعییییی
نه اجی نیستش

اجی یکتا قضیه اش فرق میکنه اجی چرا اجی شاید تو باهاش کم حرف میزنی داداشی هم کم حرف میزنه باهات اجی باهاش حرف بزن اونم حرف میزنه اجی

هانیه جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 14:51

باشه اجی حرف میزنم اونم بزنه

الان بزن اجی اخه الان وقتشو داری روزهای عادی نمیتونی

هانیه جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 14:55

باشه اجی

افرین اجی منتظرم

هانیه جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 15:03

اجی حرف زدم

داداشی هم حرف زد اجی؟؟؟؟؟

هانیه جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 15:07

اره اجی
دوسش دارم

دیدی اجی داداشی ساکته چون تو ساکتی اجی یه حرفی بهت بگم به داداشی میگی؟؟؟؟؟

هانیه جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 15:10

باشه اجی بگو تا بهش بگم

اجی مامانم امروز میخواد بره بیمارستان و از اونجا هم بره سر مزار پدرش منم به مامانم گفتم که منم میام داداشی خوشحال شد اما بعدا فکراشو کرد و بهم گفت که راضی نیستم تو این هوا بیای پیشم سونگم همینطور اجی البته حقم دارن اجی ۷ فروردین ۹۵ هم بارون میومد البته هردوشون راضی بودن اجی اما این بار ۵۰% راضی ان ۵۰% راضی نیستن
……………………
اجی بپرس ازش ببین درست میگم

هانیه جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 15:14

باشه میپرسم اجی وایسا

باشه اجی البته مامانک بیمارستان رو رفته فکر کنم الان بهشت زهراس باز نمیدونم

هانیه جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 15:22

اره اجی داداشی راضی نیست

خودش گفت اجی

هانیه جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 15:26

اره اجی گفت تو این هوا راضی نیست
وقت دیگه ای میتونی بری هوا خوبه داداشی
هم ناراحت نمیشه

اره اجی میدونم
فردا هم میخوام برم دکتر اجی

هانیه جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 15:30

اجی چرا دکتر میری؟

از داداشی بپرس اجی

هانیه جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 15:36

اجی داداشی رفت نمیدونم کجا

صداش میزنم جواب نمیده

فکر کنم رفت بخوابه یا ساکته اجی نمیدونم بهت گفتم یا نه من به خاطر مشکل وضوم میخوام برم دکتر اجی

هانیه جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 15:44

نگفتی اجی
اجی دلت واسه فاطمه زهرا تنگ نشده؟

چرا اجی

هانیه جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 15:47

هوووف دیگه نمیاد

اجی با اینکه باهام سرد شده بود و کمتر حرف میزدیم با هم دیگه اما هنوزم دوستش دارم و دوستم هست اجی

هانیه جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 16:00

اجی چی کار کنم از یادم بره

اروم باش و گریه نکن عزیزم داداشی ناراحت میشه اجی راستی اجی از بیماریت حرف نزدی در چه حاله اجی؟؟؟؟

هانیه جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 16:06

اجی همون جوریم

یه خورده بهتر دیگه سه ماه یه بار
مراحل طی میشه

إ اجی دیگه ۱ ماه یه بار نمیشی اجی؟؟؟

هانی جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 16:15

نه اجی سه ماه

خیلی خوبه اجی
الان دیگه حسابی تپلی شدی نه اجی

هانیه جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 16:24

اره اجی خوبم دیگه لاغرنیستم فداتشم

خداروشکر اجی
اجی داداشی پیشته؟؟؟؟

هانیه جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 16:32

نه اجی نیستش الان

حرف بزن اجی پیداش میشه

هانیه جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 16:34

باشه اجی

اجی درساتو خوندی واسه فردا؟؟؟؟

هانیه جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 16:38

اره اجی دیروز خوندم

من برم اجی تولد رضوانه

هیشکی یادش نیس

گناه داره واسش بگیرم

إ اجی نمیدونستم اجی باشه اجی برو ممنونم که گفتی مواظب خودت باش و داروهاشو بخور اجی

هانی جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 16:43

چشم اجی خواهش میکنم فداتشم من
اجی یه زحمت دارم برو ایمیلم ببخشید
وبلاگی رو درست کردم تایید کن
فداتشممم
ممنون باشه میخورم مراقب خودت باش
دوست دارم

چشمت بی بلا اجی خدا نکنه اجی باشه اجی میرم وظیفه اس اجی افرین منم دوست دارم اجی

سارا دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 20:06

اجی توی این چندمدت نتونستم باداداشی حرف بزنم فکنم بخاطر همین ساکته

سلام اجی خوبی اره اجی همینطوره

سارا چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 17:25

اجی ببخشیدکه باحرفام ناراحتت کردم

سلام اجی خوبی عیبی نداره اجی خدا پدربزرگتو رحمت کنه و جاش تو بهشت باشه ان شاءالله

سارا پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 15:43

ممنونم اجی خدارفتگان شماروهم بیامرزه

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی

سارا پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 16:28

سلام اجی خوبم ممنون توخوبی اجی

ببخش اجی الان دیدم نظرتو منم خوبم شکر اجی ممنونم

سارا پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 17:04

نه اجی جونم اشکالی نداره عزیزم
خداروشکرکه خوبی عزیزم

^_^

سارا پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 17:12

سارا یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 20:50 http://delneveshtehma.blogfa.com/

سلام اجی خوبی اجی من توسایت داداشی عضوشدم البته ایمیل ندارم ولی اجی منودوستم به تازگی یه وب درس کردیم یه ایمیل مشترکم داریم من باهمون توسایت عضوشدم البته دوستم باید بره ایمیل تاییدش کنه تامن بتونم ورودکنم اجی جون هروقت تونستم ورودکنم بهت میگم راستی اجی ادرس وبمونم برات مینویسم اگه خواستی سربزن این وبویکی ازخاصی هابرامون درس کرده

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر به سلامتی خوش اومدی به سایت داداشی اجی

سارا دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 14:41

فدات بشم اجی فقط دوستم هروقت ایمیلوتاییدکردادرس ایمیلمم برات میزارم اجی به وبمونم سربزن خوشحال میشیم

سلام اجی خوبی خدا نکنه اجی سر زدم و نظر گذاشتم

سارا دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 20:00

سلام اجی خوبم توخوبی عزیزم ممنونم که نظرگذاشتی عزیز

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر وظیفه اس اجی ببخش دیر تایید کردم اجی

سارا دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 21:48

نه اجی جون اشکالی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد