lovely song
lovely song

lovely song

مهدیه ی عزیزم تولدت مبارک

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین  خوب دوستان عزیزم بیاین ادامه مطلب امیدوارم با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید


عزیزانم امروز تولد یکی از دوستای عزیزم مهدیه هست

مهدیه ی عزیزم تولدت رو تبریک میگم عزیزم امیدوارم که همیشه سلامت و موفق و شاد و خندون و خوشبخت باشی عزیزدلم امیدوارم پست تولدی که برات گذاشتم رو دوست داشته باشی عزیزترینم تنها کاری بود که از دستم بر میومد ببخش عزیزم 

عزیزانم اینم از پست امروزمون امیدوارم از پستم خوشتون اومده باشه و دوستش داشته باشید ممنونم از نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبلاگم 

دوستون دارم تا ابد این پست رو هم تقدیم میکنم به همه ی شما عزیزانم 

ممنونم ازتون عزیزانم که به وبلاگم سر میزنید و برام نظر میزارید ان شاءالله که همیشه شاد و سلامت باشید 

نظرات 63 + ارسال نظر
ماه بانو چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 12:43

سلام اجی خوبی ممنونم اجی

پریسا چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 14:07

سلام الهه مهربون خوبی
تولد مهدیه مبارک

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم از نظرت اجی

سارا چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 18:08

سلام اجی خوبی
تولدمهدیه خانم مبارک انشاا..تولد۱۲۰سالگیشون

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم از نظرت عزیزم

سپیده مامان درسا چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 19:40 http://www.nafasezendegi.blogsky.com

تولد مهدیه خانوم مبارک الهی همیشه خوشبخت باشه تو زندگیش

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم از نظرت اجی

مهدیه چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 22:52

سلامی چو بوی خوش آشنایی بر آن مردم کوچه روشنایی
الهه جانم عزیزم چرا شرمنده کردی خانم خوشگل من
فدای محبتت نازنینم و اون دل پاک و مهربونت که واقعا از صمیم قلب میگم خیلی خیلی دوستت دارم و برام عزیزی
ممنونم و هزاران بار سپاس از تو نازنینم بابت این پست زیباخ که برام کلی ارزش داشت و فراموش نمیکنم و همینطور سپاسگذارم از تمام دوستان نازنینت که تولدم رو تبریک گفتند
الهی که همیشه در پناه خدای منان باشی و شادی در لحظه لحظه زندگیت موج بزنه و به تمام خواسته هات برسی گل نازم
بازم ممنون و به امید دیدار

سلام مامانی خوبی دشمنت شرمنده مامانی کاری نکردم وظیفه اس خدا نکنه مامانی ممنونم لطف داری به من منم دوست دارم و برام عزیزی مامانی
خواهش میکنم مامانی وظیفه اس کاری نکردم ممنونم مامانی لطف داری ان شاءالله که تو هم همیشه شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشی مامانی ممنونم از نظرت مامانی راضی به زحمتت نبودم
مواظب خودت باش مامانی

مریم پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 20:39 http://taranom9696.blogfa.com/

مهدیه خانم تولدت مبارک باشه
خوبی الهه جان

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی خوبم اجی ممنونم از نظرت اجی

زینب شنبه 18 دی 1395 ساعت 08:11

عزیزم ممنون که بهم سر میزنی. ببخشید اگه پیاماتو دیر جواب میدم . من دیر به دیر به وبلاگم سر میزنم.
سعی میکنم بیشتر بهت سر بزنم

سلام اجی خوبی وظیفه اس اجی عیبی نداره اجی درک میکنم
راضی به زحمتت نیستم اجی میدونم سرت شلوغه عیبی نداره

سیما شنبه 18 دی 1395 ساعت 12:31 http://shahzade-ah93.niniblog.com

تولد مهردیه خانوم مبارک باشه//
انشاالله ۱۰۰ ساله بشن
براشون از صمیم قلبم آرزوی خوشبختی و موفقیت رو دارم

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم از نظرت اجی

ماجراهای خونه یک بانو پاییزی شنبه 18 دی 1395 ساعت 23:48

سلام عزیزم حالت چطوره؟
چه خبرا؟
تولد دوستت مبارک عزیزدلم ۱۲۰ساله بشه
دوستت دارم خواهری

سلام اجی خوبی خوبم اجی ممنونم سلامتی اجی ممنونم اجی سلامت باشی منم دوشت دارم اجی ممنونم ازنظرت اجی

سپیده مامان درسا یکشنبه 19 دی 1395 ساعت 08:35

سلام اجی خوبی ممنونم اجی از نظرت

فاطمه یکشنبه 19 دی 1395 ساعت 11:32

سلام خواهری.خوبی؟
الهه سایت برای تو باز میشه؟
من هر کاری میکنم سایت باز نمیشه

سلام اجی خوبی خوبم اجی ممنونم واسه منم باز شده اجی نمیتونستم باز کنم یعنی سایت باز میشد اما نمیتونستم وارد پنلم بشم اجی

فاطمه یکشنبه 19 دی 1395 ساعت 11:34

باز شد خواهری

سپیده مامان درسا چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت 14:55

راستی کامنتم خصوصی بود حواست باشه عزیزم

سلام اجی خوبی اون کارو انجام دادم

محجوب بانو پنج‌شنبه 23 دی 1395 ساعت 01:14 http://booyehbehesht.niniweblog.com

سلام عزیزم
تولد دوستتو تبریک میگم
انشالله همیشه زنده باشه
التماس دعا عزیزم

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم از نظرت اجی محتاجیم به دعا

هه جین یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 18:35 http://talktolove.blogsky.com

سلام آجی هستی؟؟

سلام اجی خوبی اره هستم اجی

هه جین یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 18:47 http://talktolove.blogsky.com

آجی یجوری شدم
خیلی احساس بدی دارم
کسی نیست باهاش حرف بزنم

گریه نکن و اشکاتو پاک کن اجی من هستم با من حرف بزن

هه جین یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 18:54

نمیدونم چمه
هیچکدوم از امتحانامو خوب ندادم
با ناظممون دعوام شدا
دلم میخواد سرمو بکوبم به دیوار از دست این موجود

اوخی عیبی نداره اجی اروم باش صلوات بفرست تا اروم بشی اجی عصبانی نباش

هه جین یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 18:59

اینقدرررررررررررررررررررررررررررررررررررر که این آدم عقا نداره!
فردا هیچکی مدرسه نیست به من میگه تو بیا مدرسه من به معلمت زنگ زدم
عوضی یه ذره شعور نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اجی پشت سرش غیبت نکن عزیزم تو ببخش و بگذر اجی اروم باش و بهش زیاد اهمیت نده

هه جین یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 19:06

تو که جای من نیستی اجی!
ای دستدارم جلو همه نفله اش کنم!!!!!!!!!!

شاید همینطوره اجی اما تو صبور باش وقتی صبور باشی کسی باهات کاری نداره

رضوان سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 16:20

سلام مهدیه کیه ? الهه

سلام اجی خوبی مهدیه دوستمه اجی تو نمیشناسیش

رضوان سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 17:00

اوکی الهه

خوبم تو خوبی ? داداشت خوبه ?

امیرحسین چی کوشولوعه خوبه

خوبم اجی ممنونم اونم خوبه اجی امیرحسینم خوبه بزرگ شده

رضوان سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 18:32

عزیزم کاش عکسشو واسم میفرستادی ببینمش

الان یکسالش شده ?

نه اجی اردیبهشت یه سالش میشه

رضوان سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 18:56

زنده باشه ان شاالله

توی خصوصی عکسشو برام بفرس باش ?

من عاشق بچم

ممنونم اجی سلامت باشی

رضوان سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 19:22

الهه عکسشو برام نمیفرستی ?

میفرستم اجی اما نباید به کسی نشون بدی

رضوان سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 22:51

باشه الهه

من کامپیوترم خراب شده

همیشه با گوشی میام

بلد نیستم کپی پیست کنم

یعنی با گوشی سخته نمیشه

حالا کی میفرستی? تو خاص میفرستی ?

فردا میفرستم اجی

رضوان سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 23:51

باشه منتظرم

الهه نه
زمان دوستیمون چرا اینطوری نبودم

سلام اجی خوبی اون موقع شاید بیشتر همدیگرو میدیدید اجی ان شاءالله اون حس ها از بین میره عزیزم صبور باش و به خدا توکل کن و فکر نکن به اون حس ها ان شاءالله درست میشه

مامان نجمه سادات پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 13:29 http://najmesadat.niniweblog.com

ان شاالله صد ساله بشن

تمام این سالا رو با دلخوش جشن بگیرن

امیدوارم هر غمی که یاد با یه نسیم لبخند پر بکشه و بره

happy birthday

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم اجی از نظرت

مامانی دخمل بلا پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 19:43 http://dokhmalebala.niniweblog.com

سلام عزیزم
موفق باشی , وبلاگ بسیار زیبایی داری

سلام عزیزم خوبی ممنونم لطف داری ممنونم از نظرت

زینب یکشنبه 10 بهمن 1395 ساعت 09:41 http://rozhayentezar.niniweblog.com/

سلام عزیز . نه گلم عوض نکردم اون پست ربطی به وبلاگم نداشت الان پاکش میکنم

سلام اجی خوبی اهان اجی ممنونم که گفتی

هانی دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 17:32

سلام اجی هستی؟

سلام اجی خوبی اره اجی هستم

هانی دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 17:34

نه والا هنوز خوب نشدم سرماخوردگیم
فدا اجی خوبی؟

مگه اون چیزایی که گفتم رو نخوردی اجی؟!!؟؟!؟؟
خوبم اجی ممنونم
ان شاءالله خوب میشی اجی

هانی دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 17:44

چرا اجی ولی هنوز خوب نشدم بدتر شدم

شکر خوبی

فداتشم من

معده ات چطوره اجی؟؟؟؟؟

هانی دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 17:55

اجی درد میکنه
خوب بود این مدت مریض شدم
نمیدونم درد میکنه دوباره

اجی احتمالا اون قرصی که بهت گفتم اذیت میکنه معده تو ان شاءالله زود خوب میشی اجی
راستی اجی داداشی پیشته؟؟؟؟

هانی دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 17:58

ممنون اجی

اره هستش اجی

یه سوال ازش بپرسم بهش میگی اجی؟!؟؟

هانی دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 18:05

بگو اجی

اون شبی که تصمیم گرفته بودم که دو بار برم تو خرداد پیش داداشی یه بارم تو تیر برم هنوز ساعت ۱۱ نشده بود که داداشی گفت تو ۲۴ خرداد بیا پیشم اگه مامانم بود نامه رو بهش بده اگه نبود واسه همیشه اون نامه رو پیش خودت نگهدار منم همینکارو میکنم اجی
……………………………………
اجی به داداشی اینارو بگو ببین درست میگم اجی؟؟؟؟

هانی دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 18:16

والا اجی بع من چیزی نمیگه

بگو الهه اینارو گفت اجی شاید حرف بزنه

هانی دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 18:18

اجی من برم داروهامو بخورم استراحت کنم

میام

باشه اجی

هانی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 20:09

سلام اجی خوبی

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر تو خوبی اجی

هانی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 20:16

ممنون اجی خوبم سلامت باشی شکر

خداروشکر اجی

هانی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 20:18

فداتشم اجی
چی کارا میکنی؟

خدا نکنه اجی اهنگ گوش میدم

هانی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 20:24

کدوم اهنگ مرتضی رو اجی؟

قلبم رو تکراره اجی

هانی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 20:29

اخی هوووف اهنگ وبمه این

رفت یه اهنگ دیگه اجی
اجی داداشی پیشته؟؟؟؟
دوباره حرفای دیروزو بهش بگو شاید ساکت بود نشنیده اجی

هانی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 20:34

کلا عادت نداره به من چیزی بگه اجی

صداش کنم دوباره میپرسم

نه اجی بزار راحت باشه

هانی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 20:39

نپرسم؟
چشم اجی

اره اجی نپرس دوباره بپرسی چیزی نمیگه اجی
معده ات چطوره اجی؟؟؟؟

هانی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 20:44

باشه اجی خودت بپرس ازش

خوبه اجی

خداروشکر اجی

هانی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 20:52

اجی این هفته رفتی مدرسه؟؟؟؟

هانی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 20:55

اره اجی یک شنبه نرفتم فقط

کار خوبی کردی اجی
راستی عموت چطوره اجی؟؟؟؟؟

هانی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 21:00

اجی شکر حالش خوبه
تحت درمانه هر ماه

خداروشکر اجی ان شاءالله خوب میشه اجی

هانی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 21:05

انشالله اجی فدای دلت

راستی اجی میگم جرا نمیتونی نماز بخونی؟

از مرتضی هم پرسیدم نگفت چیزی

خدا نکنه اجی من مشکل وضو دارم یعنی نمیتونم جلوی خودمو نگهدارم اجی امروز داروهام تموم شد هنوز نماز نخوندم اجی البته یکشنبه وضو گرفتم و نشستم با خدا حرف زدم اجی

هانی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 21:14

ینی چی اجی؟
ببخش تقریبا فهمیدم

اجی ببین بعضیا رو دیدی وقتی وضو میگیرن یه دقیقه نمیشه وضوشون باطل میشه منم مثل همونام

هانی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 21:20

ب.ی.ا.خ.ت.ی.ا.ر.ی.ا.د.ر.ا.ر اجی منظورته؟

اجی تو نت بزن باد روده وقتی اومد گزینه هاشو بخون اولین گزینه اش نوشته باد شکم که همون باد روده اس اونو بخون متوجه میشی اجی

هانی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 21:24

اجی راستی از خواهرزادم امیرحسین چه خبر؟

خوبه اجی عکسشو برام بفرس

خاله فداش بشه

خوبه اجی چشم اجی خدا نکنه اجی

هانی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 21:26

الهی فداتشم من اخی اجی حالا کی خوب میشی؟

چی بگم اجی

هانی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 21:33

خوب میشی اجی؟

شاید فردا بتونم نماز بخونم اون موقع مشخص میشه به خاطر همین هست که از اون دنیام میترسم اجی

هانی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 21:37

اجی نترس هیچوقت اجی
تو که دست خودت نیست نمیتونی کنترل کنی
خدا هم میدونه
مطمعن باش اجی

چی بگم اجی اما همیشه از نمازهایی که نخوندم همیشه از زیاد بودن قضا بودن نمازهام میترسیدم و میترسم هر چند سونگ و مرتضی منو بهشتی میدونن اجی اما چیکار کنم میترسم اجی

هانی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 21:43

اجی ماشالله بزرگ شده

من فکر میکردم همون فسقل قبلیه

خیلی خوشگله اجی خدا حفظش کنه عزیزم

اجی از خودتم بهم بده عکس

خیلی وقته ندیدمت اجی
ممنونم خیالت راحت هر چی بفرستی خودم
نگاه میکنم فقط

لطف داری اجی ممنونم نه دیگه بزرگ شده ممنونم اجی والله من همونم

هانی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 21:50

اجی خیالت راحت خدا بزرگه خودش میبینه میدونه تو دلت میخواد ولی نمیتونی بد به دلت راه نده عزیزدلم

هر چی خدا بخواد اجی

هانی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 21:53

خخخخ فک نمیکردم اینقد تغییر کرده باشه

فدای تو بشم من اجی

اجی همه بچه ها همینن

هانی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 21:57

ای جووووووووونم قربون اجی

خدا نکنه اجی تو که نمازهاتو میخونی اجی؟؟؟؟

هانی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 22:03

اره اجی

افرین اجی

هانی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 22:06

فدای اجیم

خدا نکنه اجی حالا برو بخواب شبت بخیر اجی

هانی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 22:10

شب بخیر اجی

شب تو هم بخیر اجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد