lovely song
lovely song

lovely song

رویای عزیزم و زینب عزیزم تولدتون مبارک

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین  خوب دوستان عزیزم بیاین ادامه مطلب امیدوارم با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید


عزیزانم امروز تولد یکی از دوستای عزیزم زینب هست

زینب عزیزم تولد ۱۵ سالگیت رو تبریک میگم عزیزم امیدوارم که همیشه سلامت و موفق و شاد و خندون و خوشبخت باشی عزیزدلم امیدوارم پست تولدی که برات گذاشتم رو دوست داشته باشی عزیزترینم تنها کاری بود که از دستم بر میومد ببخش عزیزم 


عزیزانم امروز تولد یکی از دوستای عزیزم رویا هست

رویای عزیزم تولد ۱۷ سالگیت رو تبریک میگم عزیزم امیدوارم که همیشه سلامت و موفق و شاد و خندون و خوشبخت باشی عزیزدلم امیدوارم پست تولدی که برات گذاشتم رو دوست داشته باشی عزیزترینم تنها کاری بود که از دستم بر میومد ببخش عزیزم 


عزیزانم اینم از پست امروزمون امیدوارم از پستم خوشتون اومده باشه و دوستش داشته باشید ممنونم از نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبلاگم 

دوستون دارم تا ابد این پست رو هم تقدیم میکنم به همه ی شما عزیزانم 

ممنونم ازتون عزیزانم که به وبلاگم سر میزنید و برام نظر میزارید ان شاءالله که همیشه شاد و سلامت باشید 

نظرات 57 + ارسال نظر
سارا جمعه 1 بهمن 1395 ساعت 20:31

سلام اجی خوبی تولدرویاخانم وزینب خانم مبارک انشاا...تولد۱۲۰سالگیشون

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم از نظرت اجی

دوخیییی جمعه 1 بهمن 1395 ساعت 22:08 http://nilldream.2fh.co

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم باعث افتخاره شما هم به من سر بزنید خیلی ممنون
7561

پریسا شنبه 2 بهمن 1395 ساعت 12:24 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام خوبی عزیزم؟؟
تولد زینب جان رویا جان مبارک باشه

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم از نظرت

زینب دوشنبه 4 بهمن 1395 ساعت 08:53 http://rozhayentezar.niniweblog.com/

س لام الهه جان . من یکم دیر به دیر میام نت . ببخشید پیاماتو دیر میخونم .
قبلا هر روز و هرساعت توی وبلاگ ها میچزخیدم. از وقتی بلاگفا بهم ریخت دیر به دیر میام

سلام اجی خوبی نه اجی عیبی نداره میفهمم ممنونم از نظرت اجی

دانیال دوشنبه 4 بهمن 1395 ساعت 16:37 http://exoworld.rozblog.com/

سلام.
لطفا لینکم کن خییلی بازدیدم کمهه

سلام چشم

ماجراهای خونه یک بانو پاییزی دوشنبه 4 بهمن 1395 ساعت 18:37

سلام خواهری خوبی؟خوشی؟
تولد دوستات مبارک گلم ان شاءالله همیشه شاد باشن..۱۲۰یال عمر باعزت داشته باشن

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خولبم شکر تو چطوری اجی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم از نظرت اجی

سپیده مامان درسا سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 16:42 http://www.nafasezendegi.blogsky.com

سلام اجی خوبی ممنونم اجی

فاطمه سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 18:13

سلام الهه عزیزم
خوبی؟

سلام اجی خوبی خوبم اجی ممنونم ببخش اجی دیر تایید کردم

فاطمه سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 18:48

فدای سرت آبجی خوشگلم
چه خبرا عزیزم؟

سلامتی اجی
تو چه خبر اجی

فاطمه سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 19:25

در گیر کنکورم خواهری

ان شاءالله که خوب میدی اجی نگران نباش توکلت به خدا باشه اجی اما استرس و نگرانی رو از خودت دور کن اجی زمان عین اب خوردن میگذره اجی جوری که میبینی نشستی پشت صندلی امتحان داری امتحان میدی

فاطمه سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 20:02

خواهری عکس قرانی رو که امروز تو حادثه پلاسکو سالم پیدا کردن رو دیدی؟
مرسی خواهری.
چشم.سعی میکنم استرس نداشته باشم

تو اینستاگرام دیده بودم اجی دیدم که یه اتش نشان بوسش کرد اجی اون عکس رو میگی

فاطمه سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 20:44

آره خواهری.همونه
معجزه ست
خدا کنه حداقل پیکرشون پیدا کنن
خیلی سخته

اره اجی معجزه اس که کتاب قران سالم مونده اجی ان شاءالله که پیدا میکنن اجی در مورد مرتضی یگم که صبور باش اجی داداشی درسته حرف نمیزنه اما کم کم حس میکنی کنارته کم کم حس میکنی باهات حرف میزنه اجی صبور باش و به خدا توکل کن اجی

فاطمه سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 22:52

الهی فدای دل مهربونت بشم عزیزم❤❤❤
چشم.صبورم

خدا نکنه اجی چشمت بی بلا افرین اجی

فاطمه سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 23:25

الهه تو خیلی مهربون و پاکی
تو رو خدا واسه ترمه دعا کن.
دعا کن بهترین حال دنیا همیشه مال ترمه باشه
انقد دوسش دارم که نمیتونم بگم چقد ه
دعاش کن خواهری❤❤

مگه چیزی شده اجی؟؟؟؟

فاطمه سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 23:29

نه فدات شم.چیزی نیست
فقط دلم میخواد همیشه شاد باشه
انقد دلم واسه صداش تنگ شده که حد نداره

ان شاءالله که همیشه شاد و سلامت باشه اجی ترمه عزیزم

فاطمه سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 23:35

مرسی خواهری.انشاءالله تو هم همیشه حال دلت خوب باشه
انشاءالله خیلی زود مامان مرتضی رو هم میبینی

وظیفه اس اجی ممنونم اجی ان شاءالله تو هم حال دلت همیشه خوب باشه اجی در مورد مامان مرتضی چی بگم اجی اون نامه هنوز رو دستم مونده اجی نمیدونم حکمتش چیه هر دفعه رفتم پیش داداشی مامانش نبود یا بعد از من رفته بود پیش مرتضی ابان هم از طریق تلگرام عکس نامه رو به پدر مرتضی نشون دادم اجی اما متوجه شدم نمیخواد باهام قرار بزاره دیگه مزاحمش نشدم اجی شاید همیشه اون نامه باید پیش خودم باشه شاید اگه نامه رو مامان مرتضی بخونه داغش بدتر میشه شایدم عکس نامه رو دیده

فاطمه سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 23:43

الهی فدات بشم
شاید خونده باشه
حتما حکمتی داره خواهری.صبور باش

خدا نکنه اجی نمیدونم شاید اجی اره حکمتی داره اجی من که همیشه صبورم اجی اینبارم روش تو هم دیگه برو بخواب اجی

فاطمه سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 23:49

نه من که خوابم نمیاد خواهری.ولی اگه تو خوابت میاد برو عزیزم.

چی بگم اجی من اره اما با تو حرف میزنم یاد اون روزهایی میفتم که با بعضی از دوستام اینجا حرف میزدم اجی تو جای من بودی چیکار میکردی در مورد نامه؟؟؟؟!

فاطمه سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 23:56

الهی فدای مهربونیت
اگه خوابت داره برو بخواب که بعدا خواب از سرت میپره و نمیتونی بخوابی.
من فردا هم میتونم بیام که حرف بزنیم
نمیدونم خواهری
نمیدونم چیکار میکردم
شاید میدادمش دست کسی که زیاد میره سر مزار مرتضی .شاید میشد مادرش نامه رو ببینه

نه اجی بعدا هم مبتونم بخوابم فرقی نداره من نمیتونم اینکارو بکنم اجی داداشی دوست داره من نامه رو به مامانش بدم نمیدونم حکمت خدا چی بود از اینکه بابای مرتضی باهام قرار نذاشت البته حرف زدن من با پدرش از طریق تلگرام کار یکی از خاصیا بود اجی

فاطمه چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 00:02

آره عزیزم.خبر دارم
ترمه بهم گفته بود.
خواهری زیاد تو فکرش نرو و خودتو اذیت نکن
خوشبحالت که رفتی پیش مرتضی
من چی بگم که حسرت رفتن به مزارشم میمونه رو دلم

چی بگم اجی ان شاءالله تو هم زود میری پیش داداشی اجی

فاطمه چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 00:08

مرسی عزیزم.
راستی به ترمه گفتم تو اینجا برای پست تولد گذاشته بودی
ترمه هم مثل من دیر متوجه شد.
گفت شرمنده ش کردی و کاش زودتر میفهمید تا ازت تشکر میکرد

وظیفه اس اجی نه اجی اینطور نیست دشمنتون شرمنده عیبی نداره اجی

فاطمه چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 00:13

لطف داری عزیزم

فاطمه چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 00:16

راستی الهه صدای داداش کاوه رو شنیدی؟
من از هانیه گرفتم صداشو.
خیلی خوب میخونه.

سلام اجی خوبی نه اجی نشنیدم

فاطمه چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 09:34

سلام خواهری.خوبی؟
دیشب خوابت برد؟
اگه دوست داری میتونم به ترمه بگم برات بفرسته.آخه من نتم سرعت نداره.

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر دیشب نظرتو تایید کردم خوابیدم تا تو هم بخوابی اجی

فاطمه چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 09:44

دیشب از اون شبایی بود که خوابم نمیبرد
دیر خوابیدم. حدود 2 و نیم

اوخی اجی

فاطمه چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 09:47

خواهری من فعلا برم سر درسم
شب اگه نتم سرعت داشت میام
اهنگو هم به ترمه میگم بفرسته برات
مواظب خودت باش
بووووس

به سلامت اجی نه نیازی به اهنگ نیست اجی تو هم مواظب خودت باش اجی

فاطمه چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 09:52

فدااااااات
حتما به غیر مرتضی به صدای کسی گوش نمیدی
باشه .نمیگم.

خدا نکنه اجی چی بگم اجی اره اجی به صداش عادت کردم شرمنده اجی

فاطمه چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 09:59

شرمنده چیه خواهری؟
صدای هیچکس نمیتونه به صدای مرتضی برسه.
درکت میکنم

اره اجی درسته من کلا نمیتونم اهنگی رو که تو سایت با صدای هر کسی میبینم رو گوش بدم اجی برو درستو بخون

ماه بانو پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 09:50

مبارک

سلام ممنونم اجی

الهه جون شرمنده عزیزم پست آخرم نمیدونم چرا یهو دو تا ازش ثبت کردم دوبار زدم بعد یکی رو پاک کردم ولی همون لحظه کامنت تو واسه اون پست اومد
خواستم خبر بدم بهت ببخش که پاک شد شرمنده

سلام اجی خوبی عیبی نداره عزیزم پیش میاد دشمنت شرمنده اجی عیبی نداره

خانومیه آقاشون دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 11:52 http://farvardin93.blogfa.com

میسی الهه مهرربووونم
فدای مهربونیات شممم

سلام اجی خوبی خدا نکنه اجی

هانیه دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 22:07

سلام اجی جونم خوبی

سلام اجی خوبی خوبم اجی ممنونم تو خوبی اجی وقت داری یه چیزی بگم به داداشی بگی؟؟؟

هانی دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 22:10

قربون اجیم

دارم چی بگم؟

خدا نکنه اجی به داداشی بگو الهه میگه:سلام داداشی خوبی خودت میدونی چند ماهیه منتظر اجی نگار هستم اجی تو ازش خبری داری حالش خوبه؟!؟؟

هانیه دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 22:16

اجی گفتم چیزی نگفت

بهش بگو:داداشی اینبارو به خاطر من بگو.به خاطر اجیت بگو که نگران اجی نگارشه تو که نمیخوای من ناراحت باشم داداشی ازش خبری ندارم اینبارو بگو ازت چیزی نمیپرسم در مورد اجیم

هانیه دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 22:22

اجی گفتم ولی باز چیزی نگفت

اخه چرا اجی ازش بپرسی بهت میگه امروز گریه کردم بهش بگو الهه میگه:داداشی تو که دلت نمیخواد گریه مو ببینی حداقل بگو حالش خوبه توروخدا داداشی

هانیه دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 22:30

نمیگه اجی
ازش پرسیدم حال یکتا رو هم نگقت

گریه نکن اجی فکر کنم یه چیزی میدونه که نمیگه در مورد اجی یکتا چی بگم اجی
……………
اجی اینو به داداشی بگو:داداشی فکر میکنی عید بتونه بیاد نت؟؟؟؟؟

هانی دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 22:34

اجی گفت انشالله بتونه بیاد دیگه همینو گفت..

اجی من دارم دیوونه میشم
از یکتا چطور خبر بگیرم

تو همیشه کنارشی داداشی؟؟؟؟
…………………
توکلت به خدا باشه عزیزم ان شاءالله حالش خوبه اجی

هانیه دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 22:37

چی بگم اجی؟

داداشی چیزی نگفت اجی؟؟؟؟

هانیه دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 22:40

نه اجی نگفت=(

یه چیزی میدونه بهم نمیگه اجی

هانیه دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 22:42

به منم نمیگه

نمیدونم چی میدونه بهم نمیگه اجی خوب دیگه تو هم برو بخواب که فردا باید بری مدرسه شبت بخیر اجی ببخش مزاحمت شدم

[ بدون نام ] دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 22:47

هوووف من فعلا نمیخوابم

شبت بخیر عزیزدلم

دوست دارم اجی

واسه چی اجی
داداشی حرفمو تایید کرد که بهت گفتم گریه کردم امروز اجی؟؟؟

هانیه دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 22:52

ببخشید اجی چی واسه چی؟
نفهمیدم:(

اخه گفتی نمیخوابم منم گفتم چرا اجی تو یکی از نظرا گفتم گریه کردم یادته اونو میگم اجی داداشی گریه کردنمو تایید کرد؟؟؟

هانیه دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 23:04

اجی نگفتم گریه کردی ناراحت میشه
گفتم ناراحتی فقط

اجی داداشی همه چی رو میدونه
اجی تو هم دیگه برو بخواب فردا دیر بیدار میشی بری مدرسه برو اجی

هانی دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 23:10

باشه اجی قربونت برم

دوست دارم شبت خوش
بازم میام حرف بزنیم

خدا نکنه اجی منم دوست دارم اجی باشه اجی نبینم تو سایت انلاین باشی شبت بخیر عزیزم ممنونم

خانومیه آقاشون چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 17:42 http://farvardin93.blogfa.com

قربونت بشم الهه جووونممم

سلام اجی خوبی خدا نکنه اجی

هانیه جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 20:51

سلام اجی خوبی

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر تو خوبی اجی

هانیه جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 20:57

خوبم اجی فداتشم
چه خبرا

سلامتی اجی قراره خرداد دو بار برم پیش داداشی ۱ بارم تیر برم پیشش اجی چیکار کنم دوست دارم مامانشو ببینم

هانیه جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 21:03

خوشبحالت اجی
من اگه تهران بودم میرفتم
انشالله مامانشم میبینی

ان شاءالله تو هم میای اجی نمیدونم اگه نشه چه جوری به داداشی نگاه کنم و بهش بگم مامانتو ندیدم تو جای من بودی در مورد نامه چیکار میکردی اجی؟؟؟

هانیه جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 21:15

نمیدونم اجی
میرفتم در خونه مامانش میدادم بهش

داداشی اونجوری نمیخواد اجی دوست داره تو بهشت زهرا مامانشو ببینم

هانیه جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 21:24

چی بگم اجی هر وقت خدا بخواد میبینیش انشاالله

ان شاءالله اجی داداشی پیشته باهاش کار دارم اجی

هانیه جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 21:27

نه اجی امشب ساعتای 7 اینا حرف زدم

دیگه رفت اجی

کجا اجی
خوب صداش کن میاد پیشت اجی

هانیه جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 21:31

نمیدونم اجی
باشه بذار ببینم میاد

باشه اجی

هانیه جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 21:35

اجی صدا کردم نیومد فک کنم رفته بخوابه قربونش برم
اجی منم برم عزیزم دوست دارم
میام با هم بحرفیم فردا یا پس فردا
مراقب خودت باش

إ باشه اجی شبت بخیر عزیزم تو هم مواظب خودت باش اجی

خانومیه آقاشون جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 23:56 http://farvardin93.blogfa.com

دقیقااا منم شبیه مامان بزرگمم شدیدااا
سرنوشتمون مثه اونا نباشه ان شاءالله

سلام اجی خوبی چی بگم اجی ما همه مون رفتنی هستیم
ان شاءالله همه مون عاقبت بخیر بشیم

مامان یک فرشته شنبه 16 بهمن 1395 ساعت 11:59

تولد دوستات مبارک.ان شاالله همیشه شاد باشی

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم از نظرت اجی

خانوم آقاییش یکشنبه 17 بهمن 1395 ساعت 22:09 http://farvardin93.blogfa.com

فدات عزیزممممم

سلام اجی خوبی خدا نکنه اجی

خانوم آقاییش یکشنبه 24 بهمن 1395 ساعت 23:48 http://yaldayiii.blogfa.com

آره مهربونم رفتم
تهوع نه هنو بهتر نشده

سلام اجی خوبی ان شاءالله هر چی خیره در مورد نی نی پیش بیاد اجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد