lovely song
lovely song

lovely song

سمیرغ عزیزم تولدت مبارک

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین نماز و روزه هاتون قبول حق باشه ان شاءالله  

خوب دوستان عزیزم بیاین ادامه مطلب امیدوارم با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید



عزیزانم امروز تولد یکی از دوستای عزیزم سیمرغ عزیزم هست 

سیمرغ عزیزم ۳۰ سالگیتو بهت تبریک میگم عزیزم امیدوارم که همیشه سلامت و موفق و شاد و خندون و خوشبخت باشی عزیزدلم امیدوارم پست تولدی که برات گذاشتم رو دوست داشته باشی عزیزترینم تنها کاری بود که از دستم بر میومد ببخش عزیزم 

عزیزانم اینم از پست امروزمون امیدوارم از پستم خوشتون اومده باشه و دوستش داشته باشید ممنونم از نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبلاگم

 

دوستون دارم تا ابد این پست رو هم تقدیم میکنم به همه ی شما عزیزانم
نظرات 11 + ارسال نظر
سیمرغ سه‌شنبه 6 تیر 1396 ساعت 12:14 http://manobaba95.blogfa.com

واااای مرسی عزیزم، خیلی خیلی خوشحال شدم
دوستت دارم
راستی چطور یادت بود؟

سلام اجی خوبی خواهش میکنم وظیفه اس کاری نکردم اجی منم دوست دارم اجی اون سوال اخریو بیخیال اجی

سپیده مامان درسا پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 17:35 http://www.nafasezendegi.blogsky.com

تولدشون مبارک

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم از نظرت اجی

sep!deh شنبه 10 تیر 1396 ساعت 10:13 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

سلام

من اومدم بعد از یک غیبت طولانی ...

سلام اجی خوبی خوش اومدی اجی

سلام اجی الهه ی مهربونم ] مرسی از اینکه همیشه بهم سر میزنی قربونت برم من الهی . بابات تبریک تولدم خیلییییییییییییییی ازت ممنونم عزیزترینم تولد خودتم مبارک فرشته ی روی زمین ] انشالله به تمام آرزوها و خواسته های دلت برسی ...لیاقت بهترین هارو داری عزیزدلم خیلی خیلی دوستت دارم گله آجی بازم مرسی مرسی و مرسی

سلام اجی خوبی خواهش میکنم وظیفه اس کاری نکردم اجی خدا نکنه اجی ممنونم اجی بهم لطف داری ممنونم اجی سلامت باشی ان شاءالله تو هم به ارزوهات برسی اجی منم دوست دارم اجی ممنونم از نظرت

بانوی پاییزی پنج‌شنبه 15 تیر 1396 ساعت 15:32

سلام ـگلم خوبی؟خوشی؟چه خبرا مهربونم؟
تولد دوستت مبارک الهی ۱۲۰ساله بشه

سلام‌اجی خوبی ممنونم اجی شکر میگذره سلامتی اجی ممنونم از نظرت اجی سلامت باشی ممنونم از نظرت

mehrdad جمعه 23 تیر 1396 ساعت 11:34

سلام الهه خانوم خوبیدخوش میگذره توی این هواگرم تابستون یانه ؟امیدوارم همین جوری روزنظرهای وب توپاسخ بده؟

سلام ممنونم

marzi دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 10:28 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام الهه جان.
تولد سیمرغ مبارک باشه. با دل خوش و سلامتی کامل سالها زندگی کنه.

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم اجی همینطور خودت‌ممنونم از نظرت اجی

محجوب بانو چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 03:25 http://booyehbehesht.niniweblog.com

سلام عزیزم خوبی تو
به به تبریک میگم به سیمرغ عزیزم
انشالله 120 ساله بشه

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم از نظرت اجی

زینب چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 08:54 http://rozhayentezar.niniweblog.com

سلام الهه جان خوبی. ببخشید پیاماتو دیر میبینم. آخه زیاد به وبلاگ سر نمیزنم
دوست خوبم ماه آینده روزهای سرنوشت ساز و پر استرسی رو در پیش رو دارم برام خیلی دعا کن.

سلام اجی خوبی ممنونم اجی شکر میگذرهعیبی نداره اجی استرس نداشته باش اجی همه چی رو بسپار به خدا توکلت به خدا باشه هر چی خودش بخواد همون میشه اجی به روزهای خوب فکر کن و به خودت انرژی مثبت بده اجی ان شاءالله خدا دلتو شاد میکنه اجی
ممنونم از نظرت اجی

سپیده مامان درسا چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 10:53 http://www.nafasezendegi.blogsky.com

سلام اجی خوبی ممنونم اجی از نظرت

مامان یک فرشته یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 09:53

ان شاالله تولدش مبارک باشه البته ببخشید با تاخیر.....و خدا دوباره بهش یک فرشته دیگه بده به زودی

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ان شاءالله اجی ممنونم از نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد