lovely song
lovely song

lovely song

سونگ عزیزم تولدت پیشاپیش مبارک عزیزترینم

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین

خوب دوستان عزیزم بیاین ادامه مطلب امیدوارم با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید 


عزیزانم چون امسال تولد سونگ افتاده به ماه محرم‌ چند روز زودتر پست تولدشو میزارم تا شرمنده اش نشم  

سلام سونگ عزیزم امیدوارم حالت خوب باشه چه خوب شد که تو به این دنیا اومدی عزیزم چه خوبه طرفدارتم چه خوبه عشق اولم تویی عزیزم پیشاپیش تولد ۴۶ سالگیت مبارک امیدوارم که همیشه کنار خانواده ات شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشی عزیزدلم اینو بدون همیشه تو قلبمی عزیزم همیشه دوست دارم و خداروشکر که خدا تورو بهم داد عزیزم  بعد مرتضی رو بهم داد سونگ عزیزم اینو بدون همیشه طرفدارت میمونم عزیزم خیلی دوست دارم عزیزم از خدای خوب و مهربونم میخوام تا همیشه لبت خندون باشه،تنت سلامت باشه و دلت همیشه شاد باشه عزیزکم بازم تولدت مبارک عزیزم دوست دارم تا ابد عزیزم  ببخش زودتر پست تولدت رو تو وبم برات گذاشتم عزیزم  

عزیزانم اینم از پست امروزمون امیدوارم از پستم خوشتون اومده باشه و دوستش داشته باشید ممنونم از نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبلاگم  

دوستون دارم تا ابد این پست رو هم تقدیم میکنم به همه ی شما عزیزانم  

نظرات 18 + ارسال نظر
سیمرغ سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 12:21

سلام خواهر جونم
تولد سونگ رو تبریک میگم عزیزم
ببخشید که دیر به دیر میام و بهت سر میزنم ، خودت دیگه در جریان هستی عزیزم
دوستت دارم

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی میدونم اجی ممنونم از نظرت اجی

اسما چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 01:03 http://www.chatdana.blogfa.com

الهه جان تولد سونگ رو بهت تبریک میگم خوب کاری کردی ب ا محرم نگه نداشتی

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم از نظرت اجی لطف داری به من چاره ای جز این نداشتم نمیشد براش پست نزارم اجی ممنونم از نظرت

lmehrdad جمعه 31 شهریور 1396 ساعت 09:51

سلام تولدش مبارک سونگ انشاءالله بالاسرهمه مون باشه ایشالا حرف های جدیدتربزن دعای حافظه بخوان درگوگل هست

سلام ممنونم

مهرداد جمعه 7 مهر 1396 ساعت 19:41

سلام چطوربوددعای حافظه خوندی؟

فاطمه چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 17:26

سلام فاطمه جونم
خوبی؟دلتنگ شدما

سلام فاطمه جان من اسمم الهه اس نمیدونم کدوم فاطمه ای

marzi جمعه 14 مهر 1396 ساعت 16:29 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام الهه جون. خوبی آجی؟؟ چه خبر؟؟

سلام اجی خوبی خوش اومدی به وبم اجی شکر اجی خوبم تو خوبی اجی سلامتی اجی ممنونم که به یادمی اجی ممنونم از نظرت

نادیا پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 23:26

سلام عزیزم
پارسال دوست امسال آشنا
چطوری؟؟؟چه کارا می کنی؟؟؟

سلام اجی خوبی والله تو بهم سر نمیزدی و برام نظر نمیذاشتی اجی به یلدا جان گفتم بهت بگه برام نظر بزاری خوبم شکر اجی تو خوبی

نادیا جمعه 21 مهر 1396 ساعت 14:43

خوبم مرسی چه خبرا ؟؟؟

سلامتی اجی ببخش دیر تایید کردم از خودت چه خبر اجی هنوز نماز نمیخونی اجی؟؟؟

نادیا جمعه 21 مهر 1396 ساعت 19:22

می دونی که اعتقاد ندارم
من هم کار می کنم هم یونی می رم
اوضاع بروقف مراده
چرا تو وبلاگت زیاد پست نمیزاری

تو ماه محرم و ماه صفر پست نمیزارم اجی

نادیا جمعه 21 مهر 1396 ساعت 23:01

کلن پستات خیلی کم شده قبلن خیلی میزاشتی

اجی از این پستم تا اولین پستم ببین خودت متوجه میشی ۲۳ ابان هم میخوام پست جدید بزارم

نادیا شنبه 22 مهر 1396 ساعت 12:15

ok

نادیا شنبه 22 مهر 1396 ساعت 12:16

نگفتی تو این مدت چه کارا کردی

زیر سایه خدا بودم و هستم اجی

نادیا شنبه 22 مهر 1396 ساعت 20:52

چرا اون یکی نظرموتایید نکردی

تایید کردم

مامان یک فرشته شنبه 29 مهر 1396 ساعت 10:22

سلام خوبی الهه جان؟ عزاداریهات قبول باشه ان شاالله

سلام اجی خوبی ممنونم اجی تو چطوری ممنونم اجی واسه تو هم قبول باشه ممنونم ازت

سیمرغ شنبه 6 آبان 1396 ساعت 12:24

سلام خواهر کوچیکه
خوبی عزیزم ، کجایی خبری ازت نیست عزیزم

سلام اجی خوبی ممنونم اجی تو چطوری هستم اجی ان شاءالله ۲۳ پست میزارم ممنونم از نظرت اجی

mehrdad سه‌شنبه 16 آبان 1396 ساعت 20:42 http://www.jumongjadid.blogsky.com

سلام چندماه شمابه مانظرنمی دهیدلطفی کنیدنظری بدهیدممنون

زینب سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 12:09

سلام . عزیزم ممنون که بهم سر میزنی.
تولد دوستات هم مبارک
ان شالله یه روز تولد عشق اول و آخرت رو بزاری.
تولد نی نی من یادت نره

سلام اجی خوبی وظیفه اس اجی ممنونم اجی سلامت باشی من عشق اولم سونگه و عشق دومم مرتضی اجی منظورت چیه از تولد نی نی اجی؟؟؟

محجوب بانو جمعه 24 آذر 1396 ساعت 01:00 http://booyehbehesht.niniweblog.com

عزیزمممممممممممممممم
تولدش مبارکککککککککککککککککککککککک

سلام اجی خوبی ممنونم سلامت باشی اجی ممنونم از نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد