lovely song
lovely song

lovely song

سومین سالگرد پرواز اسمانی مرتضی

سلام به همه عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین شرمنده به خاطر ماه محرم پست جدیدی نذاشتم امیدوارم که عزاداری هاتون قبول حق باشه ان شاءالله که همه تون حاجت روا بشین و همیشه کنار خانواده تون شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشین ان شاءالله اگه یادتون باشه من پارسال تو این روز پست گذاشتم و امروزم قراره مثل پارسال پست دومین سالگرد آسمانی مرتضی رو بزارم میدونم ممکنه این پستم ناراحتتون کنه اما شرمنده تونم به خدا امیدوارم ببخشین منو بعد از خوندن این پستم واسه آرامش همیشگی روح مرتضی (خوندن فاتحه) و 

(فرستادن صلوات) یادتون نره عزیزانم ممنونم ازتون که بهم سر میزنید و نظر میزارید امیدوارم از این پستم هم خوشتون بیاد و دوستش داشته باشید ان شاءالله دوستون دارم تا ابد 

ممنون میشم اگه تونستین ادامه مطلب رو بخونین عزیزانم ممنونم 

عزیزان یکی از دوستام یک چنلی تو تلگرام داره در مورد امام زمان  (عج) پست میزاره و شعر هم میزاره اگه علاقه ای به شعرهای امام زمان (عج) تو چلنش عضو بشید عزیزان خیلی شعرهای خوبی میزاره اینم ادرس لینکش:چنل شعر حضرت مهدی (عج)https://t.me/sheidayenoor


سلام مرتضای عزیزم امیدوارم که کنار خداجان حالت خوب باشه و همیشه لبت خندون باشه ان شاءالله امروز سومین سالگرد پرواز آسمونیت هست عزیزدلم من رفتنتو باور ندارم چون همیشه وجودت رو کنارم احساس کردم و میکنم سه سال پیش این روز بدترین روز زندگی من بود عزیزم هنوزم هست مرتضای عزیزم من ۷ بار اومدم پیشت و کنار تو یه دنیا آرامش دارم اولین بار ۳۰ مرداد ۹۴،دومین بار ۷ فروردین ۹۵،سومین بار ۲۷ خرداد ۹۵(یه روز بعد از تولدم) و چهارمین بار ۲۳ مهر ۹۵ پنجمین بار ۲۳  ابان ۹۵ ششمین بار ۹ فروردین ۹۶ هفتمین بار ۸ تیر ۹۶ این روزها بهترین روزهای زندگی من هستن و همیشه هستن مرتضای عزیزم ۳ سالگرد پروازتو تسلیت میگم عزیزم هر چند اینو باور ندارم رفتنتو باور ندارم امیدوارم خدا به خانواده ات صبر و تحمل بیشتری بهشون بده تا بتونن کم و بیش با رفتنت کنار بیان هر چند واقعا سخته اما میدونم که جات عالیه حالت هم امیدوارم خوب باشه من ازت خیلی چیزهای خوبی یاد گرفتم عزیزم تنها خواننده مورد علاقه من تویی عشق دوم من تویی عشق اولم سونگه اینو بدون من همیشه طرفدارت میمونم عزیزم همیشه یادت باهامه خودت باهامی آهنگ هاتو که گوش میدم آرومم میکنن وقتی هنذفری تو گوشمه مرتضای عزیزم تو از هر نظر به سونگ خیلی شبیه هستی جوری اومدی تو قلبم که ذره ای جای سونگ تو قلبم تنگ نشد و نیست و نخواهد بود مرتضای عزیزم تو واسه من مثل یک برادر عزیز هستی عزیزم هم سونگ هم تو همیشه کنارم هستین مرتضای عزیزم من فکر کنم اسفند ۹۳بود که به نبودت عادت کردم و متوجه شدم که وقتی اشک میریزم یا بی قراری میکنم برات تو اذیت میشی درسته به نبودت عادت کردم و کمتر گریه میکنم اما رفتنتو باور ندارم عزیزم هیچوقت خداروشکر میکنم که طرفدار کسی هستم که عشقش خدا بود و هست و نزدیک ۱ سال با مریضیش جنگید به عشق هواداراش از همه خواننده ها کنسرت های بیشتری گذاشت شاد و سرحال میومد رو استیج و نمیذاشت خاصیا متوجه دردش یه عده دلشو شکستن اما بخشید و گذشت کرد و به روی خودش نیاورد بعد از جلسه شیمی درمانیش اومد نگران منی رو خوند و خیلی عالی نگران منی رو اجرا کرد با اینکه یه کم کسل و خسته بود مرتضی تو این آهنگ با خدای خودش حرف زد مرتضی عاشق امام حسین (ع) بود و هست آرزوش کربلا بود اما خدا انقدر دوستش داشت که برد پیش خودش و نذاشت بیشتر از این دلشو بشکنن و دردهاش بیشتر بشه مرتضی یه فرشته آسمونی بود و هست که جاش رو زمین نبود خداروشکر که عشق دومم مرتضامه خداروشکر که منم طرفدارشم خداروشکر که خدا چنین عشق های پاکی بهم داده مرتضای عزیزم اینو بدون همیشه تو قلبمی همیشه به یادتم و دوست دارم عزیزترینم اینم از پستی که برات گذاشتم امیدوارم خوشت بیاد و دوستش داشته باشی و امیدوارم ناراحت نشی از این پستم دوست دارم تا ابد عزیزم 

نظرات 10 + ارسال نظر
هنرمند سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 15:25 http://www.honar5556.blogfa.com

دیشب صدای تیشه ازبیستون نیامد
شاید زیر آوارمانده باشد کرمانشاه[گریه]
.................................................
سلام ودرود
منتظر دستان سخاوتمند شما بزرگواران و دوستان عزیز هستیم[گل]

سلام ممنونم

اسما چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 09:54 http://www.chatdana.blogfa.com

الهه جان چه خوب نوشتی براش مطمین باش اونم میخونه میدونه حست رو عزیزم واقعا رفتی سر مزارش؟
خدا به هوادارهاش و خانواده اش صبر بده
خدا رحمتش کنه

سلام اجی خوبی ممنونم لطف داری اجی اره همه چی رو میدونه ممنونم از نظرت ان شاءالله سلامت باشی همیشه اجی

مهدیه چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 21:18 http://t.me/sheidayenoor

سلام جان دل خیلییییی مممنووووون که لینک کانالم رو در وبت قرار دادی اجرت با خود آقا امام زمان الهه جان پستت هم خیلی زیبا بود منم سالروز وفات مرتضی پاشایی رو به تمام هوادارانش بخصوص شما خانمی ماهم تسلیت میگم خدا بیامرزدش

سلام اجی خوبی وظیفه اس اجی کاری نکردم ممنونم لطف داری ممنونم از نظرت اجی

سیمرغ پنج‌شنبه 25 آبان 1396 ساعت 00:19

سلام آبجی
خدابیامرزه مرتضی پاشایی رو و کار خیلی خوبی کردی رفتی

سلام اجی خوبی ممنونم لطف داری اجی ممنونم از نظرت

نادیا جمعه 26 آبان 1396 ساعت 21:36

خدا بیامرزتش

سلام اجی ممنونم

گیتا جمعه 26 آبان 1396 ساعت 23:39

سلام عزیزدلممممم
خوبی؟
خدا رحمتش کنه...از یادها نمیره هیچوقت

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی اره هیچوقت از یادها نمیره اجی ممنونم از نظرت

سلام الهه جان
خدا رحمتش کنه ، خواننده ی خوب و مهربونی بود

سلام اجی خوبی ممنونم لطف داری اجی ممنونم از نظرت اجی اره خیلی

اسما دوشنبه 6 آذر 1396 ساعت 01:11 http://www.chatdana.blogfa.com

الهه جان خوبی؟کامنت های من بذا تو ثبت نشده یعنی؟

سلام اجی خوبی چرا اجی ثبت شده ولی من جوابشو تو وبت دادم اجی احتمالا برات اومده اجی نیومد بگو دوباره بزارم

اسما دوشنبه 6 آذر 1396 ساعت 13:58 http://www.chatdana.blogfa.com

ممنون الهه جان پیامت اومده اما هرچی میگردم نمیتونم پیدا کنم که کجا لینک کنم دوستام رو .
رتستی ابجی این وبلاگ این امکانات رو داره که ابتدای وبلاگ رمز بذاری و کسی که اون رمز رو نداره نتونه صفحه وبلاگ رو بخونه؟

اره اجی وجود داره ان شاءالله انجام میدم اجی برات

اسما چهارشنبه 8 آذر 1396 ساعت 14:37 http://www.chatdana.blogfa.com

الهه جان به دنیا ممنون
ابجی اونجا خیلی راحتم

سلام اجی خواهش میکنم وظیفه اس کاری نکردم خداروشکر اجی که اونجا راحتی ان شاءالله از شادی ها بنویسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد