lovely song
lovely song

lovely song

۱۰ سالگرد ازدواج سونگ

سلام به تمام دوستان عزیزم خوبین ان شاءالله امیدوارم همیشه خوب و سلامت باشید عزیزانم

دوستان عزیزم پارسال یادتون میاد تو همین روز یه پست براتون گذاشتم که عنوانش {نهمین سالگرد ازدواج سونگ} بود حالا امروز ۱۰ سالگرد ازدواجشه و فردا تولد ۷ سالگی سه قلوهای دوست داشتنیش هست

دوستان عزیزم بی زحمت ممنون میشم بیاین ادامه مطلب خیلی ازتون ممنونم بابت مهربونی هاتون 

 

  سونگ عزیزم از ته قلبم سالگرد ازدواجتو تبریک میگم و از خدا میخوام تا همیشه کنار خانواده ات سلامت و شاد و موفق و خندون باشی خوشحالم که عشق اولم تویی عزیزم خوشحالم که خدا تورو به من داد خوشحالم که طرفدارت شدم و هستم من همیشه دوست دارم و خواهم داشت سونگ عزیزم امروز بهترین روز زندگیته میدونم چون ۱۰ سال با همسرت ازدواج کردی و ۴ سال بعدش صاحب سه تا پسر ناز و دوست داشتنی به نام

 (دایه هان مین گوک مان سه) شدی عزیزم تو ثمره های زندگیتو داری عین خودت بار میاری و میخوای عین خودت تحویل جامعه بدی میدونم که موفق میشی عزیزم امیدوارم خدا دو تا دختر ناز و دوست داشتنی که خودت هم راضی به داشتن شون هستی بهت بده اسماشونم که از قبل انتخاب کردی عزیزم این نشون میده که عاشق دختری عزیزم پس خدا اگه بخواد بهت میده چطور سه قلوهارو بهت داده پس دوقلوهارو هم میده عزیزم شرمنده اتم جز گذاشتن این پست از دستم بر نمیومد بازم دهمین سالگرد ازدواجتو تبریک میگم سونگ 

نظرات 2 + ارسال نظر
نادیا جمعه 10 فروردین 1397 ساعت 18:29

مبارکه مبارکه

سلام اجی خوبی ممنونم سلامت باشی اجی

سپیده مامان درسا پنج‌شنبه 23 فروردین 1397 ساعت 20:20

سلام اجی خوبی ممنونم اجی از نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد