lovely song
lovely song

lovely song

سحر عزیزم تولدت مبارک

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین  خوب دوستان عزیزم بیاین ادامه مطلب امیدوارم با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید


عزیزانم امروز تولد یکی از دوستای عزیزم سحر هست

 سحر عزیزم تولد 18 سالگیت رو تبریک میگم عزیزم امیدوارم که همیشه سلامت و موفق و شاد و خندون و خوشبخت باشی عزیزدلم امیدوارم پست تولدی که برات گذاشتم رو دوست داشته باشی عزیزترینم تنها کاری بود که از دستم بر میومد ببخش عزیزم 

عزیزانم اینم از پست امروزمون امیدوارم از پستم خوشتون اومده باشه و دوستش داشته باشید ممنونم از نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبلاگم 

دوستون دارم تا ابد این پست رو هم تقدیم میکنم به همه ی شما عزیزانم 

عزیزانم دوستم سحر یکی دیگه از دوستام هست اینو گفتم چون یه پست گذاشته بودم بهمن ماه واسه یکی از دوستام که اسمش سحره اشتباهی پیش نیاد

ممنونم ازتون عزیزانم که به وبلاگم سر میزنید و برام نظر میزارید ان شاءالله که همیشه شاد و سلامت باشید 

نظرات 7 + ارسال نظر
محجوب بانو یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 ساعت 00:31 http://booyehbehesht.niniweblog.com/

سلام الهه عزیززززم
مبارکه انشالله بسلامتی

سلام اجی خوبی ممنونم سلامت باشی اجی ممنونم از نظرت

هه جین یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 ساعت 00:52 http://talktolove.blogsky.com

وأی خداااا ممنونم إلهه جونم
ممنونم که همیشه منو به یاد داری
از اینکه هرسال تولدم رو یادته ممنونم
واقعا دوستت دارم یه دنیا
حتی بیشتررررررر

سلام اجی خوبی خواهش میکنم وظیفه اس اجی بازم تولدت مبارک شرمنده ناقابله و کمه ممنونم از نظرت اجی

مادر بالفعل سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 00:04

سلام الهه جان خوبی عزیزم

سلام اجی خوبی ممنونم شکر اجی تو چطوری ممنونم از نظرت

سپیده مامان درسا سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 11:16

تولد سحر خانوم گل مبارک

سلام اجی خوبی ممنونم سللمت باشی اجی ممنونم از نظرت

نادیا پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1397 ساعت 21:44

سلام عزیزم
چطوری
تولدت دوستت مبارک

سلام اجی ممنونم شکر میگذره ممنونم سلامت باشی ممنونم از نظرت اجی

پریسا یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 18:18

سلااام الهه جان خوبی عزیزم؟بهتری چه خبرا
تولد سحر خانوم مبارک
تولد همه رو یادته جز تولد من

سلام اجی خوبی شکر اجی میگذره ممنونم سلامت باشی اجی میدونم اردیبهشت تولدت بود اجی اما نشد پست بزارم اجی ببخش سال بعد زنده باشم برات پست تولد میزارم تولدت با تاخیر زیاد مبارک اجی

پریسا دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 13:28

قربانت ممنون شوخی عزیزم
انشالله خدا سلامتی میده و ۱۲۰ سال زنده ای

سلام اجی خوبی خدا نکنه عیبی نداره ممنونم اجی به همچنین هر چی خدا بخواد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد