lovely song
lovely song

lovely song

سیمرغ عزیزم تولدت مبارک

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین 

خوب دوستان عزیزم بیاین ادامه مطلب امیدوارم با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید


عزیزانم امروز تولد یکی از دوستای عزیزم سیمرغ عزیزم هست 

سیمرغ عزیزم تولدت رو بهت تبریک میگم عزیزم امیدوارم که همیشه سلامت و موفق و شاد و خندون و خوشبخت باشی  و به ارزوی بزرگت برسی عزیزدلم امیدوارم پست تولدی که برات گذاشتم رو دوست داشته باشی عزیزترینم تنها کاری بود که از دستم بر میومد ببخش عزیزم 

عزیزانم اینم از پست امروزمون امیدوارم از پستم خوشتون اومده باشه و دوستش داشته باشید ممنونم از نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبلاگم

 

عزیزانم ممنون‌ میشم ازتون واسه دوستم خیلی دعا کنین خدا حاجتشو بده و دلتو شاد کنه ان شاءالله حاجت روا بشین ممنونم ازتون عزیزان 

دوستون دارم تا ابد این پست رو هم تقدیم میکنم به همه ی شما عزیزانم
نظرات 3 + ارسال نظر
سیمرغ چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 13:37 http://manobaba95.blogfa.com

سلام آبجی جونم
واااای مرسی ، اولین دوست مجازیم هستی که هر سال به موقع بهم تبریک میگی ، عزیزم دوستت دارم ، فدای قلب مهربونت
ممنون که یادت بود ، انشالا تو هم خوشبخت بشی عزیزم
پیامت رو برا شوهرم هم خوندم و گفتم این دوست عزیزم هست و هر سال برام تبریک میفرسته و یادش هست اونم گفت خوشحالم که چنین دوستایی داری
بازم ممنون خواهر جونم بووووووووووووس

سلام اجی خوبی خواهش میکنم وظیفه اس کاری نکردم خدا نکنه اجی ممنونم اجی بازم تولدت مبارک اجی ان شاءالله زودی دل شاد بشی اجی
ممنونم از نظرت اجی

سپیذه مامان درسا شنبه 9 تیر 1397 ساعت 19:51

تولد دوست عزیزت مبارک الهه جان

سلام اجی خوبی ممنونم سلامت باشی اجی ممنونم از نظرت

نادیا سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 20:13

سلام عزیزم
تولد دوستت مبارک

سلام اجی خوبی ممنونم از نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد