lovely song
lovely song

lovely song

نهمین سالگرد ورود سونگ به ایران

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین  

خوب دوستان عزیزم بیاین ادامه مطلب امیدوارم با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید 


 امروز ۲۷ مرداده روزی که سونگ به خاطر بازی خوب و عالیش اومد ایران ۲۷ مرداد ۱۳۸۸ اومد ۳ روز بعدش برگشت کره تو این مدت کوتاهی که تو ایران بود کارهای بزرگی کرد مثل دیدن بچه های مریضی که تو محک بودن و دیدن سونگ لبخند رو لباشون میاورد و خوشحالشون میکرد و میخندیدن و سونگم اخر براشون ارزوی سلامتی میکردن بعدش اومده بود برنامه ماه عسل و با مهربونی حرف میزد نه  سال از اون موقع گذشت حالا امروز نهمین سالگرد اومدن سونگ به ایرانه سونگ وقتی اومد ایران تازه ازدواج کرده بود اما الان پدر سه تا پسر هست پسرایی که وقتی بزرگ بشن باید مثل پدرشون خوب باشن تو کارهای خیر همیشه شرکت کنن درست مثل پدرشون امیدوارم وقتی بچه ها بزرگ شدن لطف و محبت و مهربونی و کارهایی که پدر و مادرشون واسه شون کرده رو جبران کنن و هیچوقت پدر و مادرشونو تنها نزارن ان شاءالله و امیدوارم که همیشه بچه های خوبی واسه خانواده شون باشن و ان شاءالله که همیشه کنار خانواده شون شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشن ان شاءالله 

سونگ عزیزم خداروشکر میکنم که طرفدارتم خداروشکر میکنم که تورو دارم ۹سال پیش اومدی ایران اما نشد ببینمت اما همیشه عشق اولمی و خیلی دوست دارم عزیزکم ممنونم که به دنیا اومدی امیدوارم همیشه شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشی عزیزدلم نهمین سالگرد ورودت به ایران مبارک خیلی دوست دارم عزیزکم خیلی  

اولین عشق تا ابد خواهد ماند  

………………………………………………………………

عزیزانم اینم از پست امروزی که براتون گذاشتم امیدوارم خوشتون و بیاد و دوستش داشته باشید ان شاءالله این پست رو هم تقدیم میکنم به همه ی شما عزیزانم دوستون دارم تا ابد  

نظرات 1 + ارسال نظر
مامان یک فرشته پنج‌شنبه 1 شهریور 1397 ساعت 14:58 http://www.parvazeyekfereshte.niniweblog.com

چه جالب نمیدنستم

سلام اجی خوبی ممنونم از نظرت اجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد