lovely song
lovely song

lovely song

سپیده عزیزم تولدت مبارک

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین

خوب دوستان عزیزم بیاین ادامه مطلب امیدوارم با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید


عزیزانم امروز تولد یکی از دوستام سپیده عزیزم هست 

سپیده عزیزم تولدت رو  بهت تبریک میگم عزیزم امیدوارم که همیشه سلامت و موفق و شاد و خندون و خوشبخت باشی عزیزدلم امیدوارم پست تولدی که برات گذاشتم رو دوست داشته باشی عزیزترینم تنها کاری بود که از دستم بر میومد ببخش عزیزم 

عزیزانم اینم از پست امروزمون امیدوارم از پستم خوشتون اومده باشه و دوستش داشته باشید ممنونم از نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبلاگم

 

دوستون دارم تا ابد این پست رو هم تقدیم میکنم به همه ی شما عزیزانم

نظرات 3 + ارسال نظر
مرگ تدریجی یک رویا شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 12:57 http://www.eleman1360.blogfa.com

از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)
-------------------------------
سلام.روزت بخیر.حالت خوبه؟لبت خندون وجودت سبز.مانایی باشی
----------------------------
امروز روز شنبه 3 شهریورماه هستش.یه مقداری هوا خنک شده واین خیلی خوب هستش.بچه ها ذوق وشوق رفتن به مدرسه رو دارن ومیخوان زودتر مدرسه ها باز بشه وبرن مدرسه.امروز میخوام در مورد انسانیت حرف بزنم میخواستم بگم انسانیت به چهره وتیپ نیست فکر نکنیم اونایی که ظاهر وتیپشون زیباست انسانیت دارن من میگم نه دیروز صحنه ای رو دیدم که خیلی تعجب کردم وخوشم اومد تو صف نانوایی سنگگی بودم ومیخواستم نون بخرم جلوی من یه مردی بود که ظاهرا چهره اش برای یکی از شهرستان ها کشورمون بود.دیدم برگشت ویه جایی رو دید وخیره بود من هم برام جاس سئوال بود بقول خودمون فضولیم گل کرد که ببینم چی رو داره میبینه دیدم داره به کبوتر وگنجشک ها رو نگاه میکنه که میان جلوی مغازه ودنبال غذا هستن.بعد دیدم رفت زیر جایی که مردم نون میخرن میذارن به اصطلاح روی اون میز که خنک بشه زیر اون میز خورده نون های ریزشده بود که تودستش یه مقدار ریخت وبرد جلوی اون ها ریخت واونقدر خوشحال شده بود که ذوق اون خوشحالیش تو چشماش بود ومن لذت بردم.اینو میخواستم بگم البته خودم رو میگم این یه کار رو ما نمیکنیم همین کار کوچیکی به قول خودمون پیش افتاده هستش میگیم به من چیه اما چنین ادم هایی هستن بی منت وبزرگوارانه چنین کارهایی که نزد خدا ارزشمند هست انجام میدن.امیدوارم که همه چی که ارزش اون کار زیاد هست بین مردمانمون رواج پیدا کنه.آمین
----------------------------------
#زنده باد کشورم ومردمانم

سلام ممنونم از نظر خوب و قشنگتون

زینب یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 10:13

سلام خوبی الهه جون. ایام به کام

سلام اجی خوبی شکر میگذره ممنونم به همچنین اجی ممنونم از نظرت

سپیده مامان درسا یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 22:21

وااااای الهه ی عزیزم ممنونم
سورپزایز شدم مهربونم
فدای محبتت الهی همیشه خوب و خوش باشی .

سلام اجی خوبی خواهش میکنم وظیفه اس کاری نکردم خدانکنه بازم تولدت مبارک ممنونم همینطور خودت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد