lovely song
lovely song

lovely song

سونگ نازنینم پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین

خوب دوستان عزیزم بیاین ادامه مطلب امیدوارم با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید 


عزیزانم چون امسال تولد سونگ افتاده به ماه محرم‌ چند وقت زودتر از موعد پست تولدشو میزارم تا شرمنده اش نشم  

سلام سونگ عزیزم امیدوارم حالت خوب باشه چه خوب شد که تو به این دنیا اومدی عزیزم چه خوبه طرفدارتم چه خوبه عشق اولم تویی عزیزم پیشاپیش تولد ۴۷ سالگیت مبارک امیدوارم که همیشه کنار خانواده ات شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشی عزیزدلم اینو بدون همیشه تو قلبمی عزیزم همیشه دوست دارم و خداروشکر که خدا تورو بهم داد عزیزم  بعد مرتضی رو بهم داد سونگ عزیزم اینو بدون همیشه طرفدارت میمونم عزیزم خیلی دوست دارم عزیزم از خدای خوب و مهربونم میخوام تا همیشه لبت خندون باشه،تنت سلامت باشه و دلت همیشه شاد باشه عزیزکم بازم تولدت مبارک عزیزم دوست دارم تا ابد عزیزم ببخش خیلی زود پست تولدت رو تو وبم برات گذاشتم عزیزم  

عزیزانم اینم از پست امروزمون امیدوارم از پستم خوشتون اومده باشه و دوستش داشته باشید ممنونم از نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبلاگم  

دوستون دارم تا ابد این پست رو هم تقدیم میکنم به همه ی شما عزیزانم  

نظرات 2 + ارسال نظر
سیمرغ دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت 15:14

سلام آبجی عزیزم
تولد سونگ مبارک باشه

سلام اجی خوبی ممنونم سلامت باشی ممنونم از نظرت اجی

زینب سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 14:05

خوبی الهه جان چه خبرا. با درس مرس چه میکنی . دانشگاه رفتی؟؟؟

سلام اجی خوبی شکر اجی ممنونم من سال ۹۳ ترک تحصیل کردم اجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد