lovely song
lovely song

lovely song

زینب عزیزم تولدت مبارک

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین

خوب دوستان عزیزم بیاین ادامه مطلب امیدوارم با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید


عزیزانم چون‌ تولد دوست عزیزم زینب افتاده به ماه محرم و ۶ مهر تولدشه چند وقت زودتر‌ از موعد پست تولدشو میزارم‌ تا شرمنده اش نشم 

زینب عزیزم تولدتو بهت تبریک میگم عزیزم امیدوارم که همیشه سلامت و موفق و شاد و خندون و خوشبخت باشی عزیزدلم و به ارزوی قشنگت برسی امیدوارم پست تولدی که برات گذاشتم رو دوست داشته باشی عزیزترینم تنها کاری بود که از دستم بر میومد ببخش عزیزم ببخش زودتر پست تولدتو گذاشتم تا شرمنده اش نشم 

عزیزانم اینم از پست امروزمون امیدوارم از پستم خوشتون اومده باشه و دوستش داشته باشید ممنونم از نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبلاگم
دوستون دارم تا ابد این پست رو هم تقدیم میکنم به همه ی شما عزیزانم
نظرات 2 + ارسال نظر
سپیده مامان درسا شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 14:14

تولدشون مبارک

سلام اجی خوبی ممنونم سلامت باشی اجی ممنونم از نظرت

زینب دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت 13:16

ممنون الهه جان. اجی کوچکم. واقعا خوشحال شدم. جالبه بدونی سالی که من به دنیا اومدم هم 6 مهر دقیقا افتاده بود توی ماه محرم . و من یک شب بعد از شام غریبان به دنیا اومدم. واسه همین هم اسمم شد زینب ( با افتخار )

سلام اجی خوبی وظیفه اس اجی کاری نکردم بازم‌ پیشاپیش تولدت مبارک منم تو ماه صفر به دنیا اومده بودم اسمت خیلی قشنگه اسم‌ مامان‌ منم زینبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد