lovely song
lovely song

lovely song

مرضیه ی عزیزم تولدت مبارک

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین

خوب دوستان عزیزم بیاین ادامه مطلب امیدوارم با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید :20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:   

ان شاءالله که همیشه شاد و سلامت و خندون و خوشبخت و موفق سربلند باشید عزیزانم :20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

عزیزانم این دوستم رو با اون یکی دوستم اشتباه نگیرید دوستم مرضیه که امروز تولدشه وبلاگ نداره  :20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:   


عزیزانم امروز تولد یکی از دوستای عزیزم مرضیه هست:20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

مرضیه ی عزیزم تولد ۱۸ سالگیت رو  بهت تبریک میگم عزیزم امیدوارم که همیشه سلامت و موفق و شاد و خندون و خوشبخت باشی امیدوارم که تو کنکورت هم موفق و سربلند باشی عزیزدلم امیدوارم پست تولدی که برات گذاشتم رو دوست داشته باشی عزیزترینم تنها کاری بود که از دستم بر میومد ببخش عزیزم :20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

عزیزانم اینم از پست امروزمون امیدوارم از پستم خوشتون اومده باشه و دوستش داشته باشید ممنونم از نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبلاگم

:20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

دوستون دارم تا ابد این پست رو هم تقدیم میکنم به همه ی شما عزیزانم  :25:  

نظرات 12 + ارسال نظر
سیمرغ سه‌شنبه 29 تیر 1395 ساعت 10:15 http://manobaba95.blogfa.com

سلام ابجی کوچیکه
تولد دوستت مرضیه خانم هم مبارک باشه انشالا 120 ساله بشه

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم اجی لطف داری از اینکه بهم سر زدی و نظر گذاشتی ممنونم اجی

دختر بابا سه‌شنبه 29 تیر 1395 ساعت 17:24 http://dokhtar-baba.niniweblog.com/

تولـــــــــــــــــــــــدش مبارک

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم اجی که بهم سر زدی و نظر گذاشتی

سلاممم آجی الهه گلممم خیلی ممنونممم آجی خیلی خوشحالم کردی با محبتت

سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی خواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم خداروشکر که خوشحال شدی از پستم اجی

سارا سه‌شنبه 29 تیر 1395 ساعت 22:07

سلام اجی
تولددوستت مرضیه خانم هم مبارک

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی اجی ممنونم

qurankarim.gigfa.com/quran/sooreh-2.htm?ckattempt=1

اجی لینکی که برات گذاشتم سایتی هست که از جزء ۱ تا ۳۰ رو داره اجی تو هر جزء هم نوشته کدوم سوره مربوط به کدوم جزء هست اجی این لینکو باز کن و همه جزء هارو نگاه کن و انتخاب کن که کدوم جزء رو میخوای بخونی

دخترزمستونی سه‌شنبه 29 تیر 1395 ساعت 23:27 http://www.zendegi-ma.niniblog.com

سلام الهه جون:)
مرسی که همیشه بهم سر می زنی انشاالله بتونم محبت هات و جبران کنم الهه جون/
خیلی ماهیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ:)ــــــــــــــــــــــــ

سلام اجی خوبی خواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم نه اجی جبران نمیخواد من به کسی محبت میکنم و همینطور مهربونم باهاش ازش انتظار جبران ندارم اجی ممنونم اجی لطف داری خودتم همینطور اجی

دخترزمستونی سه‌شنبه 29 تیر 1395 ساعت 23:29 http://www.zendegi-ma.niniblog.com

تولــــــــــد مبارکــــــــــــباشهـــــــــــــــــــــ
سلام
تولد مرضیه خانوووووووووم مبارک باشه
انشاالله 120 ساله شن

سلام اجی خوبی ممنونم اجی لطف داری ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم بابت نظرت اجی

پریسا چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 11:38 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلااااااام عزیزم
دولت دوستت مبارک باشه الهه جون انءشالله صدساله شه

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم اجی لطف داری ممنونم که بهم سر زدی و نظر گذاشتی اجی

فافا چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 15:25

سلام آبجی
خبرای خوش باشه همیشه
مرسی برام نظرگذاشتی
نمیتونم تاییدکنم
دستت طلا

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی خواهش میکنم اجی وظیفه اس اجی اشکالی نداره اجی هر وقت تونستی تایید کن ممنونم اجی اومدی و برام نظر گذاشتی مواظب پسرت باش اجی

آجی ثمینـــــــ❤ چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 16:34 http://saminfartash.niniweblog.com

سلام آجی الهه،تولدش مبارک انشاا...120ساله بشهوبت حرف نداره!با افتخار لینک شدید

سلام ثمین جان خوبی عزیزم ممنونم لطف داری ممنونم عزیزم سلامت باشی همیشه ممنونم عزیزم که بهم سر زدی و نظر گذاشتی ممنونم بابت لینک عزیزم منم لینکت کردم

fati پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 13:56 http://fatiandmoein.blogfa.com

تولدشون مبارک باشه...
عزیزم تو استان خودمونم دکتر هس ک سزارین کنه اما باید یکیو پیدا کنم ک خوب باشه...
من کرمانی هستم الهه جون...

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم که بهم سر زدی اجی و نظر دادی اجی ممنونم که گفتی تو نت میگردم برات اجی

marzi شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 02:45 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام.
تولد دوستت مبااارک الهه جون.

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی همیشه اجی ممنونم که بهم سر زدی و نظر گذاشتی اجی

تارا شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 21:31

سلام آجی الهه...
آجی ببخش نظر ندادم این پست ترسیدم مرضیه جونم بیاد نظرمو ببینه ناراحت بشه که نتونستم برم نماشا تولدشو تبریک بگم
آجی گذاشتم یکم بگذره بعد نظر بذارم...
تولد آجی عزیزم مبارک باشه
براش بهترین آرزوها رو دارم
ایشالله هرچی تو زندگیش می خواد خدا بهش بده
خیلی دوست دارم آجی عزیزمو
ایشالله120ساله بشه

سلام اجی خوبی اوخی عیبی نداره اجی گریه نکن ممنونم اجی سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد