lovely song
lovely song

lovely song

تولد 4 سالگی سه قلوها (این پست برای چهارمین بار بروز شد)

سلام دوستان

خوبید ایشالله که حالتون خوب باشه

دوستان ایشالله که این روزا پر از سلامتی و شادی

برای خودتون و خانواده تون بوده باشه ایشالله که سال جدیدو با شادی و سلامتی شروع کنید و ایشالله سال خوب و پر برکتی برای همه تون باشه

 

دوستان امروز تولد 4 سالگی سه قلوهای سونگه

که اسماشون دائه هان مین گوک مان سه هست

که سونگ خیلی خوب تربیت شون کرده

و ایشالله در آینده سه قلوهارو مثل خودش تحویل جامعه میده

من تولد 4 سالگی سه قلوهارو

از ته قلبم به خانواده اش تبریک میگم

ایشالله که هیچ وقت پدر مادرشونو اذیت نکنن

و پسرهای خوب و مهربونی باشن درست مثل پدرشون

دوستان من یه زیپ درست کردم

که 80 تا عکس هست توش عکس سه قلوهاست

امیدوارم خوشتون بیاد

 

دوستان حتما به این پستم نظر بدید ممنونم اگه ندید ازتون دلخور میشم شوخی کردم هر وقت تونستید نظر بدید 

http://s4.picofile.com/file/8176308368/04814886697778787321.zip.html

اینم زیپ عکس های سه قلوها

  ادامه مطلب ...

هفتمین سالگرد ازدواج سونگ

سلام دوستان

حالتون چطوره

ایشالله که این روزا که آخر ساله همیشه سلامت باشید

و مواظب خودتون و خانواده تون باشید

اتفاقی نیفته

و ایشالله که عیدو با شادی جشن بگیرید


از همه تون معذرت میخوام

به خاطر اینکه وبو زودتر آپ نکردم

به خدا نه حوصله شو داشتم

و نه اینکه وقتشو داشتم 


همینطور هم سختم بود به همه تون خبر بدم که وبو آپ کردم

از این به بعد خبر نمیدم بهتون تا عادت کنید

که خودتون باید به وبم سر بزنید


دوستان امروز هفتمین سالگرد ازدواج سونگه

و من این روزو با تمام وجود بهش تبریک میگم

و امیدوارم که همیشه کنار خانواده اش سلامت باشه

و ایشالله که همیشه خوشبخت باشه

و همیشه تو کاراش موفق باشه

و در آینده هم سه قلوهاشو مثل خودش بار بیاره

و مثل خودش تربیت کنه

 


و سونگ به تازگی عکس همسرشو منتشر کرده

اونم بعد مدت ها این کارو کرده الهی فداش بشم من


 

  ادامه مطلب ...