lovely song
lovely song

lovely song

عیدتون مبارک عزیزانم

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله عیدتون مبارک عزیزانم سال جدیدو به همه شما عزیزانم تبریک میگم امیدوارم که سال  ۱۳۹۹ سال خیلی خوبی براتون باشه و پر از شادی و خوبی و مهربونی و موفقیت های بیشتر و پاک بودن و سلامت بودن باشه ان شاءالله و امیدوارم همه کسایی که مشکلی دارن تمام مشکلات شون حل بشه آمین یا رب العالمین

عزیزانم بابت نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبم ازتون ممنونم براتون بهترین هارو از خدا میخوام امیدوارم که همیشه خنده مهمون لب هاتون بشه و دلتون شاد باشه و همیشه سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و شاد باشین در ایام عید هم زیاد پرخوری نکنید چاق میشید توسیه های بهداشتی رو هم انجام بدین سفر و مهمونی نرین ان شاءالله که خیلی زود ویروس  کرونا از بین بره امیدوارم بهتون خوش بگذره در این ایام 

دوستون دارم تا ابد عزیزانم مواظب خودتون باشید

خوبی بدی دیدین حلالم‌ کنین عزیزانم 

دوازهمین سالگرد ازدواج سونگ

سلام به تمام دوستان عزیزم خوبین ان شاءالله امیدوارم همیشه خوب و سلامت باشید عزیزانم

دوستان عزیزم پارسال یادتون میاد تو همین روز یه پست براتون گذاشتم که عنوانش {یازدهمین سالگرد ازدواج سونگ} بود حالا امروز ۱۲ سالگرد ازدواجشه و فردا تولد ۹ سالگی سه قلوهای دوست داشتنیش هست

دوستان عزیزم بی زحمت ممنون میشم بیاین ادامه مطلب خیلی ازتون ممنونم بابت مهربونی هاتون 

عزیزانم من اول میخواستم این دو تا پست هارو ۲۵ و ۲۶ اسفند بزارم ولی به دلایلی زودتر میزارم شرمنده


  سونگ عزیزم از ته قلبم سالگرد ازدواجتو تبریک میگم و از خدا میخوام تا همیشه کنار خانواده ات سلامت و شاد و موفق و خندون باشی خوشحالم که عشق اولم تویی عزیزم خوشحالم که خدا تورو به من داد خوشحالم که طرفدارت شدم و هستم من همیشه دوست دارم و خواهم داشت سونگ عزیزم امروز بهترین روز زندگیته میدونم چون ۱۲ سال با همسرت ازدواج کردی و ۴ سال بعدش صاحب سه تا پسر ناز و دوست داشتنی به نام

 (دایه هان مین گوک مان سه) شدی عزیزم تو ثمره های زندگیتو داری عین خودت بار میاری و میخوای عین خودت تحویل جامعه بدی میدونم که موفق میشی عزیزم امیدوارم خدا دو تا دختر ناز و دوست داشتنی که خودت هم راضی به داشتن شون هستی بهت بده اسماشونم که از قبل انتخاب کردی عزیزم این نشون میده که عاشق دختری عزیزم پس خدا اگه بخواد بهت میده چطور سه قلوهارو بهت داده پس دوقلوهارو هم میده عزیزم شرمنده اتم جز گذاشتن این پست از دستم بر نمیومد بازم دوازدهمین سالگرد ازدواجتو تبریک میگم سونگ 

سونگ عزیزم منو ببخش که پست سالگرد ازدواجت  رو خیلی زودتر گذاشتم

فاطمه زهرای عزیزم تولدت مبارک

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین  خوب دوستان عزیزم بیاین ادامه مطلب امیدوارم با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید


عزیزانم امروز تولد یکی از دوستای عزیزم فاطمه زهرا هست

فاطمه زهرای عزیزم تولد ۱۹ سالگیت رو تبریک میگم عزیزم امیدوارم که همیشه سلامت و موفق و شاد و خندون و خوشبخت باشی عزیزدلم امیدوارم پست تولدی که برات گذاشتم رو دوست داشته باشی عزیزترینم تنها کاری بود که از دستم بر میومد ببخش عزیزم 

عزیزانم اینم از پست امروزمون امیدوارم از پستم خوشتون اومده باشه و دوستش داشته باشید ممنونم از نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبلاگم 

دوستون دارم تا ابد این پست رو هم تقدیم میکنم به همه ی شما عزیزانم 

ممنونم ازتون عزیزانم که به وبلاگم سر میزنید و برام نظر میزارید ان شاءالله که همیشه شاد و سلامت باشید 

تولد نه سالگی دائه هان و مین گوک و مانسه

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاء الله خوش میگذره امیدوارم که همیشه سلامت و شاد و موفق باشید تو زندگیتون

عزیزانم خوشحال میشم اگه بیاین ادامه پستمو ببینین ممنونم از نگاه های قشنگ و مهربونتون 

عزیزانم من اول میخواستم این دو تا پست هارو ۲۵ و ۲۶ اسفند بزارم ولی به دلایلی زودتر میزارم شرمنده


همینطور که از عنوان پستم مشخصه امروز تولد ۹ سالگی سه قلوهای شیرین و دوست داشتنی سونگه اسم هاشون اینه دایه هان، مین گوک، مانسه سه قلوهایی که بعد از۴ سال زندگی مشترک پدر و مادر عزیزشون خودشونو نشون دادن و با اومدنشون رنگ و روی دیگه ای به زندگی دادن و خداروشکر که سونگ کنار همسرش و سه قلوها خوشبخت و سلامته سه قلوهای ناز و دوست داشتنی خودم تولد ۹ سالگی تون مبارک ان شاء الله که همیشه سلامت و خندون و شاد و موفق باشید کنار پدر و مادرتون میدونم که پدرتون داره هر سه تاتونو عین خودش بار میاره و میدونم عین خودش تحویل جامعه میده دایه هان،مین گوک،مانسه امیدوارم زود بزرگ بشین و راه پدرتونو ادامه بدید یعنی هر سه تاتون بازیگر بشین چون پدرتون بازیگره منم دلم میخواد سراغ هیچ شغلی نرید جزء بازیگری امیدوارم که زود بزرگ بشین و زحمت های پدر و مادرتونو جبران کنید شما سه قلوها خیلی خوب و عالی بار تربیت شدید بر عکس بچه های ایرانی خیلی حرف گوش کن هستید و به حرف های پدر و مادرتون گوش میدید آفرین به شما پسرهای خوب و مهربون که انقدر پدر و مادرتونو دوست دارید همیشه هواشونو داشته باشید شرمنده تونم به خدا کاری جزء گذاشتن این پست از دستم بر نمیاد بازم تولد ۹ سالگی تونو تبریک میگم

سه قلوها منو ببخشین که پست تولدتون رو خیلی زودتر گذاشتم

خوب عزیزانم اینم از پست امروزم امیدوارم از پستم خودشون اومده باشه و دوستش داشته باشید ممنونم از نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبلاگم