lovely song
lovely song

lovely song

تولد ۲۳ سالگیم

سلام به همه عزیزانم خوبین عزیزان من امروز ۲۶ خرداد تولد ۲۳ سالگیم هست خیلی زود گذشت روزی که به دنیا اومدم و بزرگ شدم و کسی جزء خدای مهربونم نمیدونست که چه جوری قراره بزرگ بشم و چه جور دختری بشم الان میفهمم که خدا دوسم داره که گذاشته اینجوری بشم پاک،مهربون،خوش اخلاق،و الی اخر البته همه هم مثل خودم هستن 

خدا سال ۸۷ بهم اولین عشقمو هدیه داد و مهرشو گذاشت تو دلم اونم سونگه من سونگو تو سریال افسانه جومونگ شناختم و تا الان طرفدارش هستم و عاشق اولم هست تا اینکه سال ۹۳ خدا یه عشق دیگه رو بهم هدیه داد اونم مرتضاس درسته بعد از رفتنش طرفدارش شدم و دیر هم طرفدارش شدم اما به خواست و حکمت خدا احترام میزارم و برام خیلی ارزش داره خواست و حکمت خدا 

خوشحالم که الان ۲۳ ساله شدم و اینو مدیون لطف و مهربونی های خدا میدونم واقعا خدا خیلی بخشنده و مهربونه

خدا میتونه هر کاری بکنه چون خیلی بزرگه درسته ما خدارو نمی بینیم اما اون مارو میبینه و هوامونو داره همیشه کنارمونه و دوسمون داره همیشه سعی کردم کاری نکنم که باعث گناه بشه مثل پشت سر کسی حرف زدن،غیبت کردن،مسخره کردن یا هر کار دیگه ای که باعث بشه گناه کنم و خدارو ناراحت کنم 

خوب عزیزانم اینم از پست امروزم امیدوارم مثل همیشه از این پستم خوشتون بیاد و دوستش داشته باشید ان شاءالله اگه پستم ناراحت تون کرد ببخشید

عزیزانم امیدوارم که همیشه کنار خانواده تون شاد و سلامت و موفق و خندون و سربلند و خوشبخت باشید ان شاءالله

عزیزانم ممنونم که همیشه بهم سر میزنین و برام نظر میزارین این پستمو هم تقدیم میکنم به همه تون عزیزانم مواظب خودتون باشید دوستون دارم تا ابد  

دوستان عزیزم این متن پست پارسالمه که تو این پستم هم دارم ازش استفاده میکنم میدونم تکراریه منو به خوبی خودتون ببخشین

نظرات 3 + ارسال نظر
مامان یک فرشته چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 13:37

تولدت مبارک الهه عزیز،خوب و خوش و سلامت باشی.یادمه اولین بار که توی وبلاگم پیام گذاشتی18ساله بودی،وای که چقدر زود میگذره

سلام اجی خوبی ممنونم سلامت باشی اجی اره واقعا چقدر زود میگذره چشم رو هم میزاریم عمر میگذره ممنونم از نظرت

هه جین سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 00:28

سلام الهه جونم
تولدت با تاخیر مبارک باشه دوست خوبم

سلام اجی خوبی ممنونم سلامت باشی اجی ممنونم از نظرت

ونوس چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 09:35 http://calmdreams.blogfa.com

تولدت با تاخیر مبارک عزیزم.
همیشه شاد و سلامت باشی

سلام اجی خوبی ممنونم سلامت باشی ممنونم از نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد