lovely song
lovely song

lovely song

عیدتون مبارک

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله عیدتون مبارک عزیزانم  سال جدیدو به همه شما عزیزانم تبریک میگم امیدوارم که سال  ۱۴۰۲ سال خیلی خوبی براتون باشه و پر از شادی و خوبی و مهربونی و موفقیت های بیشتر و پاک بودن و سلامت بودن باشه ان شاءالله و امیدوارم همه کسایی که مشکلی دارن تمام مشکلات شون حل بشه آمین یا رب العالمین

البته سال تحویل امسال ۵ دقیقه به یک شب هست ولی از فرداش عیده ببخشین منو که امسال مثل همیشه فعال نبودم یعنی پست تولد نذاشتم ببخشین منو بازم عید و سال نوتون مبارک دم سال تحویل یاد اقام باشین و واسه ظهور و سلامتیش دعا کنین 

عزیزانم بابت نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبم ازتون ممنونم براتون بهترین هارو از خدا میخوام امیدوارم که همیشه خنده مهمون لب هاتون بشه و دلتون شاد باشه و همیشه سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و شاد باشین در ایام عید هم زیاد پرخوری نکنید چاق میشید توسیه های بهداشتی رو هم انجام بدین سفر و مهمونی نرین ان شاءالله که خیلی زود ویروس  کرونا از بین بره امیدوارم بهتون خوش بگذره در این ایام 

دوستون دارم تا ابد عزیزانم مواظب خودتون باشید

خوبی بدی دیدین حلالم‌ کنین عزیزانم 

نظرات 38 + ارسال نظر
تراویس بیکل سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 02:15 https://travisbickle1.blogsky.com/

ممنون

سلام خواهش میکنم

مهردادحاج گوهری سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 12:50

سلام آجی الهه خانوم گل وگلاب
خوبیم شماآجی الهه گلم چخبرشوخی به جا یه کوچولو:
من اتفاقادیشب فکرمیکردیم شماخوابلوباشین
بهتون کامنت بدهیم بگذریم
آپ وبتون مبارک حتماهمیشه به فکرشمامیافتم
دلم براتون ونادیاخانوم تنگ ازالان لحظه شماری میکنم
دوباره برگردیم که نادیاخانوم وبم بیشترنظربده
لحظه تلخ نمی گویم اگه عمری باشه شایدچندسال بعدبهتون کامنت فراوان میدهیم
اگه شماکامنت های منوسانسورمیکنید
ایشالله عیدتالحظه عرفانی ماه رمضان وشب قدربراتون ونادیاخانوم دعامیکنم که همیشه شماسرزنده باشین وباوربکنیدگریه ای من برای دوستان وبلاگی لحظه های فراوان داشتیم به شدت اشکم می ریزه ناخودگاه بیشترکه خودتون بهترصلاح گریه وب چقدرطاقت فرساهست دوست داشتم مطلبم سربرای خاروندن داشته باشم یه نفرمطلبم بدانند اگه مطلب های بالاشروع تاپایین بخوانید میدونیدچی میگم غیرازشوخی کردنهامن دلم تنگه برای مردمم اگه یه روزپست برای وبم نگذارم میدونم جیزی ازالان گفتیم حسابی ازالان عمردلتنگی قبلاتاالان داشتم یه حسی که برام توی وب هست قابل بیان نیست ایشالله درسلامت کامل باشیدمن همه ای بچهای وبلاگی حتی شماالهه خانوم دوستون داریم
فقط گفتم یه حرف دلم زده باشم
ممنونم نظراون یکی وبم دادیدعمرتان باعزت ایشالله

سلام ممنونم ازتون نه بیدار بودم خواهش میکنم دیدم منتظر پست جدید وبم هستین گفتم بهتون خبر بدم شما خیلی به ممن لطف دارین ممنونم ازتون فقط منظورتون از اینکه گفتین چند سال دیگه نظر میدین یعنی دیگه نظر نمیدین؟؟؟؟

مهرداد سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 13:10

سلام بوی عیدبهار یک گل عمرتون گل نباشه
عیدتون بهاری وعرفانی ونوروزتان پیروزباشه
من نظرقبلی نوشتم فقط دردل بچه هاوبلاگی نداشتم گفتم شماآجی الهه کمی صحبت دلی بود
فکرم جای هست که بتوانم بامردم دلشونوبازبکنیم
کمی شوخی کمی خندیدن براشون لبخندبوجودبیاورم که از مشغله های پردردسر کمی شوخ طبع باشیم
فقط اسممونوشتم دیگه خودتون بهترصلاح دیدم آنقدرفامیلی حاج گوهری ننویسم یه خورده خودم کلافه شدم
دیونه شدم به والله
آپ های شمامثل دلنشین همیشگی داره زیادبه وبتون سرنمیزنم
چون درسته گفتم خوبم ولی شرایط هرکی سلامتی اش دریابد

سلام ممنونم ازتون ان شاءالله همیشه سلامت و شاد باشین

مهرداد سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 13:38

من شرایط سلامتی خودم میدانم درچه وضعیتی هستم
فکرنکنم باشم قبلااعلام بهتون کردیم
من چندباروبلاگ درست کردم فکربکنم زیاد درحدخودمطمئن نیستم
چون چشمم عینکی شدیم تابستان1400 بود
چون فقط یکبار یادوبارمیتونم بهتون نظربدهیم
حالااگه شرایط حالم بشه
من اگه گفتم چندسال دیگه بخاطرچشمم نمیخوام اذیت بشه
همین باید ازاین بعدکمترکارباوبلاگ های حتی اپلیکیشن روبیکادارم
چون فن پیج بهاره افشاری شدیم کمترکاربکنیم اصلاناخودگاه حوصله آدم قبل ازاینکه سربرود بایدکاری بکنیم که اسمش حوصله بخرج هست بایداینجوری باشیم
که حوصله منواذیت نکنه

من نمیدونستم چشماتون ضعیفه ان شاءالله خوب میشین بله باید کمتر با گوشی کار کنین

مهرداد سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 14:17

داستان من یک شفاعت امام رضاست وخدای که شامل بود من دوران کلاس ابتدایی که بودم
خودم میدانستم چشم ضعیفه هم دردمیگیره
فقط ازهمان موقع بایدعینکی میشدم خوب قابل جبران نیست بخوام گریه بکنم ازخداگله ای داشته باشم
این چیزی که خدابهم داده بود
فقط لطف من شامل حالم بود وقتی مهدکودک قبل از کلاس ابتدایی بروم نمیتوانستم صحبت بکنیم این نتوانستم تحمل قدرت صحبت کلام نداشتم بتوانم بکنم فقط به لطف امام رضاشامل صحبت من شدند
ازش کلام صحبتم درهمون لحظه مهدکودکم امام رضاخواستار شدم صحبتم خواستم برام شفاعتش روی من بخشیدهنوز نوکرشم من مشهدمقدس درسال1394 رفته بودم برای شمادعاکرده بودیم
اگرچنین سفری پیش بیایدحتماشمادعاخواهیم کرد
این داستان خودم وقتی 7سالگی متوجه بودم مثل یک داستان واقعی هست
گفتم بدانیدمن مثل بقیه آدم اینجوری بودم

خداروشکر خوش به حالتون ان شاءالله چشماتونم خوب میشه ممنونم ازتون

مهرداد سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 14:43

آجی الهه ببخشیداگه اذیت نمیخواهم بکنم
من ممنون ازبابت همه چی حتی دعای برام کردین ازالان بهتون بگویم توی راه موفقیت کسب وکارتجربه ای ماهر ترین باشیدایشالله
نادیاخانوم ازشون خبری ازشون شده یانه؟

این چه حرفیه راحت باشین خواهش میکنم ان شاءالله شمام سلامت و موفق باشین نه خبری ازش نیست

ونوس سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 21:32

سلام الهه جان
سال نو و نوروز مبارک تو و عزیزانت باشه
ان شاالله همیشه سلام و برقرار و موفق باشی و به هر چی آرزوشو داری برسی

سلام اجی خوبی ممنونم به همچنین خودت ممنونم از نظرت

مهرداد چهارشنبه 2 فروردین 1402 ساعت 11:54 https://mehrdadgohari3.blogsky.com

سلام الهه خانوم چطوری
من امروز آپ کردیم
بیایه سری بزن ونظرتوبگو
اینم خبرخوش
راستی یه سوال شماچه نوع سریال کره ای به نوع درام می ببینید؟
دیروزبرام سوال بود

سلام ممنونم شکر میگذره من سریال کره ای نگاه نمیکنم ممنونم از نظرتون

مهرداد چهارشنبه 2 فروردین 1402 ساعت 19:37

سلام آجی الهه ۳۹تابهتون پیام دادیم
فکربکنم هدیه من به شماعیدی کامنت بود
شمابه من عیدی ندادید
این عیدی من :خدایااین خانوم باوقاری الهه بهش کامنت میدهیم ایشالله جانش ومالش وکسب وکارش باتجربه ای حرفه ای تربشودایشالله
یه جوانی جوان ترباشیدایشالله

سلام ممنونم از نظرهاتون عیدی من به شما خواستن سلامتی تون از خدا هست ان شاءالله همیشه سلامت و شاد باشین من کسب و کاری ندارم فقط بابام هر وقت جوراب کالج بیاره تو بسته بندی کمکش میکنم ممنونم ازتون

مهرداد چهارشنبه 2 فروردین 1402 ساعت 20:54

سلام دوباره وقتت بخیرآجی الهه خانوم ایشالله پدرومادرتون درسایه مستدام به حق امام رضاباشندبه پدرگل وگلاب وخودتون خداقوت میگم ایشالله درسایه به قول خودت فرج امام زمان میخواهی درسایه حقش کمکت بکنه شماهم خسته نباشید
میگم شمازیادنظرموثبت کردین خودم خنده گرفتچیکاربکنیم فقط یه چیزی بهتون بگم باچشم ودل برات امام رضایی اش نگاه بکنیدایشالله مشهدمقدس امسال برویدایشالله
یه سوال مشغولم کرده میخواستم بگم
شمابانادیاخانوم نسبت دخترخاله هستین؟
اگه نگفتین اشکالی نداره فراوان پوزش ازم پذیراباشید

سلام ممنونم سلامت باشین همه اینارو منم از خدا براتون میخوام نه من با نادیا جان تو نت دوست شدم

مهرداد پنج‌شنبه 3 فروردین 1402 ساعت 21:39

سلام الهه خانوم خداقوت
روزه تون مبارک
ایشالله
ماه بندگی روزه تون قبول باشه ایشالله

سلام ممنونم سلامت باشین من به دلیلی فعلا نمیتونم روزه بگیرم شاید از هفته بعد بگیرم اونم معلوم نیست

مهرداد شنبه 5 فروردین 1402 ساعت 08:26

سلام صبحت بهاری
پرازنغمه صبح بهاری براتون باشه
نغمه ای پراز سرودآوازبهاری برات بخوانند
ایشالله

سلام ممنونم ازتون به همچنین

یه ادم غرق شده که خدا نجاتش داد شنبه 5 فروردین 1402 ساعت 13:26

سلام عزیزم
سال نومبارکت باشه
ان شاالله هرچی ازخدا میخوای بهترینش رونصیبت کنه
شادوسلامت باشی

سلام اجی خوبی ممنونم سلامت باشی به همچنین خودت ممنونم از نظرت

مهرداد یکشنبه 6 فروردین 1402 ساعت 13:08

سلام خوبین الهه خانوم باباتو دیگه کی هستیخوب خانوماچیکارمیکنید
این شکلک لبخندقلب هستش بانمکهمثل خودت بانمکه

دلت شادفراوان دلتون شاد

سلام ممنونم ازتون لطف دارین به من به همچنین خودتون

مهرداد چهارشنبه 9 فروردین 1402 ساعت 16:17

سلام الهه خانوم خوبین امیدوارم سلامت باشید
دوستتون داریم خیلی زیادمراقب گونه ات منظورم مواظب لپ لپ خوشگلت باش خانوم خوشگله

سلام ممنونم شکر به همچنین خودتون شما هم مواظب خودتون باشین و زیاد با گوشی کار نکنین به خاطر چشماتون میگم

مهرداد پنج‌شنبه 10 فروردین 1402 ساعت 08:49

سلام الهه خانوم ممنون ازنگران احوالم خیلی مهربونی ایشالامراقب خودم هستیم
تندرست باشیدشکلک چشمک یعنی چشب انجام میدهیم

سلام خواهش میکنم ممنونم لطف دارین به من چشمتون بی بلا ممنونم ازتون

هه جین جمعه 11 فروردین 1402 ساعت 01:16

سلام الهه جونم خوبی؟
عید تو هم مبارک باشه❤️
سال خیلی خوبی واست ارزو میکنم

سلام اجی سحر خوبی چه عجب از این طرفا خیلی وقت بود نبودی ممنونم عید تو هم مبارک به همچنین خودت

مهرداد یکشنبه 20 فروردین 1402 ساعت 09:27

سلام الهه خانوم گل وگلاب میدونی چرابهت
سرمیزنیم؟
دلم میخواهدخبرخوش به شماهم بدهیم
بگذریم به طورخلاصه میگم آنقدرنظرات مردم برام مهم بود برای درخواست سریال جومونگی میخواستم کاری براشون بکنیم اینکه من درخواست به صداوسیمااعلام میکردیم
گفتیم آیاممکنه افسانه جومونگ۳ همان افسانه جامیونگ گوهستش
گفتنددرخواستتون ثبت شد
من فقط احترام مردمم غمگین نباشن
ازهرکاری دستم بربیاید
انجام بدهیم تاخوشحالشون بشوندحتی شما
دوست دارم اسمتونوبگم:قلب
:آجی خوشگله
میخواستم بگیم شماهم دوست داریدجامیونگ گوپخش بشه؟
راستی کلیپ نماشاداریم برویدنگاه بکنیدآدرس کلیپ نماشامن اینه:
namasha.com/v/RVblNtzs

سلام ممنونم ازتون من از فصل ۳ جومونگ زیاد خوشم نمیاد همون دو فصل اول خوب بود ببخشین انقدر رک گفتم

مهرداد یکشنبه 20 فروردین 1402 ساعت 14:06

(سلام خداقوت الهه خانوم ازمن ناراحت نشوید لحن نوشتنم شایدبنظرتون عصبی میشم نه اینطورنیست که جوری کلمات بد بگم منم مثل شماهستیم رک وساده بیان میگم
چون نظرات مردم آنقدر توجه میکنیم حتی مثلایه بارگفتندازشبکه تماشا اگه اشتباه نکنم ازصداوسیماخواسته بودند
چون کسانی که فصل جومونگ۳ مردم آنقدر
دوبله فارسی این ندیدند پخش بشود
حتی یه باردخترگفت میشه سریال کره ای افسانه دریای آبی لی مین هوباهاش بازی بکنه پخش بشود) بیشترپسرهاوپدر منتظراینکه کی فصل۳جامیونگ گو میاددرقاب تلویزیون ایران ازشبکه۳بیاید
همین وبس
میدونی یکی ازعلت های من به تلویزیون چیه؟علتش اینکه قاب شبکه۳ سیما باکیفیت ترین درضمنHDشده هست
من نمیدونم شایدخودم صلاح می ببینیم
بایدفصل کره ای ۳بایدصداوسیماروقانع به پخشش بکنن تاصداوسیماخودش خیال راحت شروع به کاربکنندتامردمم آنهابه صداوسیماسخت نگیرندگرچه دوبله کنندگان خداییش حق دارن که به قول رضارشیدپور
مردم حق انتخاب هرسریالی که پرطرفدار
باید پخش بشه
به طورکلی گفتیم منم ساده بیان هستیم

سلام نه من فقط نظرمو گفتم

مهرداد جمعه 25 فروردین 1402 ساعت 08:11

سلام خوبین الهه خوشمله
یه سوال شماآیاخوشبین هستین یانیک بین کدامش؟فقط بهونه نظردادن جدیدبه شمابودیم

سلام ممنونم جواب سوالتونو نمیدونم

مهرداد سه‌شنبه 29 فروردین 1402 ساعت 22:50

سلام خوبین چخبرخسته نباشی گلم
من شماروخیلی دوستون داریم خیلی خوش بیان رک می گوییدتولدت مبارک

سلام ممنونم ولی تولد من خرداده

مهرداد چهارشنبه 30 فروردین 1402 ساعت 12:17

سلام بهترین آرزوی ودعایم اینه همیشه الهه خانوم پشت سرموفقیت هایش ردبشی
تاسال بعداگه سیزده بدر رفتی توی دلت هرچی آرزوی خوبت سبزه درسال بعد۱۴۰۳گره بزن برات اتفاق خوب باخبرهای خوب بهت برسی انشاءالله ومن امسال همیشه یابعضی اوقاتم برای شما ونادیاوتمام کسانی برایم وبلاگ دوست بودیم درسته که نبایدبدبینی ازکسی نداشته باشم تادلخوری عزیزانم نشویم گفتم فقط برای وبلاگ برام لینک میکردندخلاصه بگذریم
من گفتم تولدت مبارک بگویم نزدیکی خردادماه هم میرسه چون قبلاکیک سبزتون داخل وبلاگتون دیدم فهمیدم شماخردادماهی هستی
آرزوی موفقیت فقط وفقط گره سبزه ات درسال بعدآب بسپارجاری بشود ایشالامراقب خودتون وخانواده اتون باشین بازم پیشاپیش تولدت مبارک دعای شیرین دلچسب باشه

سلام ممنونم ولی من سیزده بدر جایی نمیرم البته امسال خرید و پارک رفتم ولی بیرون اونجوری نمیرم از سبزه هم خوشم نمیاد

مهرداد یکشنبه 3 اردیبهشت 1402 ساعت 11:37

سلام الهه خانوم
کجای دخترخوب باوقارهمیشه
برات زندگی تون بچرخه به کامتون مثل شیرین عسل باشه
آجی الهه عیدسعیدفطربرتمام خانواده ات مبارک خجسته باشین انساءالله
پیشاپیش روزدخترولادت حضرت معصومه برشمادختران سرزمینم ایران مبارک
ولادت حضرت معصومه و روز دختر۳۱اردیبهشت۱۴۰۲یعنی یکشنبه هست
بهترین ازخدامیخوام اتفاق خوب برات بیافته انشاءالله

سلام ممنونم به همچنین خودتون

مهرداد پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1402 ساعت 21:38

سلام خداقوت الهه خانوم چخبر خوبی چیکارهامیکنی امیدوارم دلت به گونه ای شاد باشه که ازخدامیخوای برات بیاره بهرحال
مراقب خودتون باشین

سلام ممنونم

مهرداد دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 ساعت 18:02

سلام الهه جانم منوببخشید اگه وبلاگم دیدین اسم شمارونوشتم الهه جانم به بزرگی خودتون منوببخشین من تازه بلاگم دیدم اسمتونونوشته بودم مدیراسکای حذفش کرد

راستی سریال کره ای دکتریوهان ازشبکه تهران می ببینید؟من زیاداز دکتری خوشم نمیاددرسته یه فیلم هست زیادباحال نیست خلاصه اینکه مراقب سلامتی تون باشیدیه سوال کوچولو شمااگه یه سریال کره ای یه بازیگرسوپرایزبراتون باشه چیکارمیکنید؟

سلام ممنونم نه اون پست تونو ندیدم این سریالم من یه لحظه اخر اون قسمتی رو دیدم که دکتره داشت با احیا یکی رو برمیگردوند و اخرم فوت کرد طرف

مهرداد یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 ساعت 17:47

سلامچطوری الهه جووون
چخبردرسلامتی وتندرستی یاشادابی برای خودت بوجود در زندگی تون خلایق نشون بدهید یه سوال کوچولو اگه ریانباشه منوببخشید
شماخودتون خلایق درزندگی نشون شادی هستین؟
بهرحال دل شماریانباشه
یه سوال شما دراپلیکیشن روبیکاهستید؟

سلام ممنونم

مهرداد چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 ساعت 21:49

سلام الهه خانوم شبت بخیربه نیکی وعالی باشه وموفقیتت بسوی گام باشه
من میخواهم بلاگ اسکای کره ای حذف بکنیم ولی دوتا وب درخودبلاگ اسکای ساختم میخوام دوباره شروع بکنیم؟بنظرتون چطوره؟میخوام نظرتون بدونم؟

سلام ممنونم هر جور خودتون صلاح میدونین همون کارو بکنین

مهرداد چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 ساعت 08:03 https://mehrdadhajgohari1403.blogsky.com

سلام الهه خانوم صبحتون بخیر به قول بزرگان درباره جملات صبح بخیر می گویند:سر آغاز صبح قلبی که امواجش روی فرستنده های آسمانی تنظیم شده باشد همیشه موسیقی زیبای پرستش از آن شنیده می شود دوستان قلبتون آسمانی و صبح خوشگل تون پُر برکت

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

صبح که می‌شود یادم باشد در آینه آسمان بنگرم به دریاهایِ اطراف سری بزنم نگاهِ بیشه‌هایِ زیبا را به کلبه‌یِ خورشید راهی کنم قدری از گندمزارهایِ این حوالی عطرِ خوش نان را ببویم و دستِ آفتاب را بگیرم، برویم با هم کوچه کوچه، پنجره‌ها را بیدار کنیم مبادا زندگی خواب بماند.:
حتمابه جملات صبح بخیر درگوگل بخوانیدخیلی جالبه
خداقوت خسته نباشی پیشاپیش روز دختر ولادت حضرت معصومه
برشمابانوی بزرگوار خجسته ومبارکه

سلام ممنونم

مهرداد جمعه 29 اردیبهشت 1402 ساعت 11:22 https://mehrdadhajgohari1403.blogsky.com

سلام الهه خانوم
چخبر به این وبم سربزنید
دعامیکنم خدایا الهه خانوم به کلی خانواده ات کمکشون بکنید ودعایم همیشه برای شما این بود که الهه جوون سلامت پیش خانواده اش باهم عمرجاودان ستاره ای قطعابهت ستاره ای آسمان تون در وقت امشب حتماببینید من یکبار ساعت یک شب ستاره ای میلیونی درآسمانهادیدم خیلی چیزیه برام
عجیب بودند من تادعایی براتون کردیم
قطعاحالت از راه بی خبری نباشه
همین

من سلامتی برای شماخدا خواستارم

سلام ممنونم منم از خدا و اهل بیت میخوام که بهتون سلامتی بده و همیشه شاد و سلامت باشین

مهرداد شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 16:51

متن زیبا تولد الهه
تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس

تولدت مبارک الهه جان
.
.
سلام الهه جانم هزاران سال برایتان امیدواریم که باشی تمام ذهن ماخاطر وبلاگ
شدی
امیدوارم درکنارخانواده ات وخودتون عزیزی برای ماهستین بدون حادثه رانندگی داشته باشید
انشاءالله خیلی عذرمیخوام سرم چند روزی هست شلوغه زیاد به وب بلاگفادیگه حالابماندممنون از دعایی که از اهل بیت ازم دعاسلامتی برام کردید
من مدیون حال خوب شمابهتون مدیونم جبران میکنیم
تولدتون پیشاپیش مبارک همان لحظه به دلت داری بهش برسی انشاءالله

سلام ممنونم من رانندگی بلد نیستم و تولدم ۲۶ خرداده بازم ممنونم

مهرداد شنبه 13 خرداد 1402 ساعت 19:04

سلام الهه خانوم خوبین چخبرهوای تهران الان چطوره؟
انشاءالله بهترین لحظه هارو ازخدابخواهید
موفق باشید
یه متن به بهانه ای وبلاگ باهم خاطره ای بروبچ شدیم
:
یه کیک خیلی خوش طعم ، با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزار سال همین جشنو بگیریم

به خاطر وجودت به افتخار بودن

تولدت مبارک الهه جان

سلامم ممنونم تولد من ۲۶ هست هوای تهرانم گرمه

مهردادحاج گوهری جمعه 26 خرداد 1402 ساعت 11:28

سلام الهه بانو آجی گلمون چطوری خوبی انشاءالله پراز هدیه ای شماکه ما ازخدا خواسته بودیم که یه الهه وبلاگی داشته باشیم دور ازشوخی
:
کپشن آجی الهه عزیزمون روز امروز تولدشه
؛
الهه ی خوبی ها
قانعم به داشتنت
همین که کنارمی خوشبخت ترینم
تولدت مبارک عزیزم
منظورم بدنگیرید یعنی منظور دوستون داریم
انشاءالله هرعمری جاودان برای شماوخانواده اتون پاینده سرافراز باشید
سربلندی تون همیشه نگاه خانواده ات باشه
انشاءالله چقدرمن باشما نادیا والهه خانومی که مثل آجی گل وگلابی چقدرسخت بود من مثل فاصله ها چه دخترباشید چه پسرهای دیگه نگاه من همیشه مهربانی بود چقدراون نگاه وب های شما وخودم قشنگ بود
؛
الهه نازنین تولدت مبارک عزیزم
ان شاءالله به همه آرزوهای قشنگت برسی خانومیمن فقط کادو بهترینهافقط سلامتی من به شماازخدای متعال هستش
اول نفرکامنت تولدبهتون میخواستم تبریک بگم بگذریم

سلام ممنونم ازتون ببخشین پست تولد نذاشتم هم حوصله پست گذاشتنو ندارن هم توقعی از کسی ندارم

مهرداد دوشنبه 19 تیر 1402 ساعت 08:54

سلام خوبین الهه عجب توقعی ازکسی نداشتی هاچه عجبانظرگذاشتین فعلاوبم که اخباره کره ای هست مشکل فنی وبم نوشته درحال بررسی فنی هست ما نمیدونیم چه کشکی مدیران دارندخدابه دادشون برسه والا نمی دونیم چه سازی بزنیم برقصیم دیگه...بماند
فعلاوبم که اخبارکره ای داشتیم غیرفعال کردیم حالاببینیم چندروزدیگه خوب میشه یاخیر
راستی کیک جدید تولدت نمیگذاری خیلی دلمون خواست ببینیم مراقب گرماندرت داره باشیداپلیکیشن تقویم بادصبا خودمودیدیم هوای تهران شما۳۴درجه گرما هست خیلی مواظب باشیدحواسم بهتون هست
الهه خانوم خیلی گلی

سلام ممنونم ازتون بله هوای تهران خیلی گرم شده

کیک هم اسمش روشه فرقی نداره فقط رنگش فرق داره

مهردادحاج گوهری پنج‌شنبه 5 مرداد 1402 ساعت 19:21

سلام الهه خانوم گل وخبری ازسونگ ایل گوک داریم وعکسش جدیدشده
اینم فیلم سونگ گفته خودتوبروکانالم ببین
خوشگل خانوم اینه
سونگ ایل گوک در۲۰۲۳ https://www.namasha.com/v/EqiMMzjN

سلام ممنونم دیدم ولی خوب نمیدونم چی گفته چون متوجه زبونش نیستم

مهرداد جمعه 6 مرداد 1402 ساعت 11:22

سلام خداقوت الهه خانوم اینم کلیپ برای فرزندان سونگ ایل گوک در۲۰۲۳ مال ۶آوریل هستند صحبت کردند
کمی گفتیم پست نماشام نگاه بکنید
اینه نماشامن :
دِ هان مین گوک مان سِ در مراسم عروسی نویسنده برنامه (بازگشت سوپرمن) #new 2023 https://www.namasha.com/v/4bkgZCZg

مهرداد جمعه 6 مرداد 1402 ساعت 11:33 https://mehrdadhajgohari1403.blogsky.com

سلام بیاسونگ ایل گوک جونم ببین
ممنون

سلام خداقوت الهه خانومی چه خبردخترخوب چطوریباشکلک هایم شماروبخندونم
امروزتولدم بود
ویه چیزی که میخوام بهتون بگویم؛
مهردادحاج گوهری

سلام ممنونم شکر میگذره

تولدتون هم مبارک

زینب شنبه 13 آبان 1402 ساعت 12:56

خوبی

سلام ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد