lovely song
lovely song

lovely song

عیدتون مبارک

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله عیدتون مبارک عزیزانم  سال جدیدو به همه شما عزیزانم تبریک میگم امیدوارم که سال  ۱۴۰۱ سال خیلی خوبی براتون باشه و پر از شادی و خوبی و مهربونی و موفقیت های بیشتر و پاک بودن و سلامت بودن باشه ان شاءالله و امیدوارم همه کسایی که مشکلی دارن تمام مشکلات شون حل بشه آمین یا رب العالمین

البته سال تحویل امسال هفت شبه ولی از فرداش عیده ببخشین منو که امسال مثل همیشه فعال نبودم یعنی پست تولد نذاشتم ببخشین منو بازم عید و سال نوتون مبارک دمم یال تحویل یاد اقام باشین و واسه ظهور و سلامتیش دعا کنین 

عزیزانم بابت نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبم ازتون ممنونم براتون بهترین هارو از خدا میخوام امیدوارم که همیشه خنده مهمون لب هاتون بشه و دلتون شاد باشه و همیشه سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و شاد باشین در ایام عید هم زیاد پرخوری نکنید چاق میشید توسیه های بهداشتی رو هم انجام بدین سفر و مهمونی نرین ان شاءالله که خیلی زود ویروس  کرونا از بین بره امیدوارم بهتون خوش بگذره در این ایام 

دوستون دارم تا ابد عزیزانم مواظب خودتون باشید

خوبی بدی دیدین حلالم‌ کنین عزیزانم 

نظرات 40 + ارسال نظر
مهرداد حاج گوهری پنج‌شنبه 18 فروردین 1401 ساعت 20:07 http://www.mehrdadhajgohari.blogfa.com

سلام خوبین الهه خانوم عیدت وماه رمضان تون برشماخانواده گرامیتون مبارک انشاءالله عیدنادیاخانوم شماامیدوارم تندرستی وازهمه امروزسلامتی هست سلامت داشته باشید دیگه شرمنده اتونم دیگه وب کره ای دربلاگ اسکای نساختم فقط درحال نقاشی وطراحی هستیم
سلام من رابه نادیاخانوم برسون بهش بگومواظب باشه

سلام ممنونم ازتون به همچنین خودتون از نادیاجان خیلی وقته خبر ندارم و باهاش حرف نزدم

زهرا یکشنبه 28 فروردین 1401 ساعت 08:56 https://farzandenakhaste.blogsky.com/

سلام عزیزم
امیدوارم حال دلت همیشه خوب باشه
و بهترینهارو از ته دل براتون آرزومندم

سلاماجی خوبی ممنونم به همچنین خودت ممنونم از نظرت

مهرداد حاج گوهری سه‌شنبه 30 فروردین 1401 ساعت 12:28

سلام خدا قوت الهه خانوم خوبی چرادرخواست اینستاگرام منوقبول نمیکنی الهه خانوم ماهم طرفدارسونگ هستیم
خسیس نباشه دیگه درخواست اینستاگرام من الان بهت دادم ردنکن

سلام ممنونم سلامت باشین شرمنده من هر کسی رو فالوو نمیکنم بی احترامی نمیکنم بهتون من فقط نظر خودمو دارم

مهرداد حاج گوهری سه‌شنبه 30 فروردین 1401 ساعت 21:53

سلام مرسی باشه اشکالی نداره فدای سرت نه بابابی احترامی چیه من همیشه احترام شمانادیاخانوم بعدخودتون داشتم درضمن من به شماچون حرفهای شمانادیاخانوم قبلاتووبلاگ خوندم فهمیدم دخترخوبی هستین به قول نادیاخانوم هزارباردلشومیشکونید
درهرصورت این حرفهابماندامامیدونم اگرشوخی من توی وبلاگ نادیاخانوم قبلاگفته بودم به نادیاخانوم دارن سوءاستفاده می‌کنندمیخواستم دلت شادهست یاغمگین امیدوارم اینطوری نباشه همیشه شادی هاتون بانادیاخانوم شریک باشیدموفق باشید
بزرگی خودتون ببخشین الهه خانوم

سلام ممنونم ازتون ولی من خیلی وقته با نادیا جان حرف نزدم و هیچ خبری ازش ندارم

مهرداد حاج گوهری شنبه 24 اردیبهشت 1401 ساعت 13:39

سلام الهه خانوم چطورین امیدوارم همیشه موفقیت روزافزون داشته باشین انشاءالله
من همیشه کامنت میدهم که دلت شادبشی

سلام ممنونم

مهرداد حاج گوهری دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت 22:21

سلام الهه خانوم خوبی ببخشید یه سوال داشتم
هوای تهران الان چطوره؟

فقط میخواستم بدونم
که مراقب باشیدهمین وکافیه

سلام ممنونم شکر میگذره هوای تهران هم گرمه هم خنکه ممنونم

مهرداد حاج گوهری سه‌شنبه 10 خرداد 1401 ساعت 17:15

سلام عصرتون بخیر الهه خانوم گل ممنونم ازخبرخوبتون انشاءالله دیگه هوای تهران شاهدآلودگیش نباشم به خدا
خسته شدیم ازپس که اخبارگفت تهران آلودگی داره دیگه موندم چیکار کنم ازاین به بعدش آلاینده هایش وخیلی چیزی که باعث آزارمردمم میشه بایدفیلترهوانصب بکنن خداییش بهتره فیلتر هوای تهران یکی باشه نصبش بکنه مثل پنکه آلودگی هوا پاک بکنه انشاالله اتفاق خوب در تهران فیلترهواآلودگی درراه باشه ماکه ازخدامیخواهیم اتفاق بدتردرراه تهران نباشه انشاالله پاکسازی در تهران شاهدش باشیم ببخشید زیاد صحبت کردیم

سلام ممنونم

مهرداد حاج گوهری پنج‌شنبه 12 خرداد 1401 ساعت 17:58

سلام الهه خانوم خوبین ممنونم تواین سالهادرکنارشما
نادیاجان بودم باعث افتخارم بودمن از آشنایی شمادونفر
خوشحال شدم امیدوارم توزندگی شماهابدرخشه انشاالله
میخواستم بگویم من دیگه پیش شمانمیایم
ببخشید تواین مدت اذیتتون کردم مارفتیم واسه همه معرفتهاهربدی کردم ماروببخشین برای همیشه خداحافظ

سلام ممنونم و منم ببخشین

مهرداد حاج گوهری شنبه 14 خرداد 1401 ساعت 16:48

جمله آخرشمابدهیم
سلام خوبین الهه خانوم منم شماروبخشیدم
پایان جمله دیگر حرفی نیست

سلام شما میتونین نرین و واسه ام نظر بزارین من میبینم و تایید میکنم و مشکلی با نظرات تون ندارم

مهرداد حاج گوهری شنبه 14 خرداد 1401 ساعت 20:51

سلام وقت بخیر همه منو دوست دارندچه بچه خوبیمازشوخی بگذریم باشه برروی چشمم نظرمومیگذارم چرابقیه نظری ندارن فکرکنم همه سرشون شلوغه هم مشغله دارند من که فقط بلدم هرروزنظربگذارم
خداییش چرابعضی هابراتون نظرجدیدنمیگذارن
خیلی الهه خانوم مهربونیت حرف نداره
دوست دارم هرروزنظربدهیم ولی یه کوچولو بلاگ اسکای ممکنه نظرهارومسدودبکنه باید مراقب باشیم

سلام ببینین بحث دوست داشتن شما نیست من فقط احترام میزارم بهتون امیدوارم ببخشین منو اخلاق من جوریه که افرادی که بهم نامحرمن رو نمیتونم دوست داشته باشم حتی نمیدونم سونگ و مرتضی هم دوست دارم یا نه چون قبلا طرفدارشون بودم ولی الانو نمیدونم حتی الانم که دتره سریال جومونگ میده نگاه نمیکنم چون خیلی باهاش خاطره دارم با اینکه این سریالو دوست دارم ولی نبینم راحتترم یعنی منظورم اینکه من خیلی رعایت میکنم تو محرم و نامحرم من حتی با شوهر خواهرمم راحت نیستم چون بهم نامحرمه من فقط دارم به شما احترام میزارم و دلم نمیخواد جوری رفتار کنم که ناراحت بشین امیدوارم ببخشین منو در مورد نظر بگم که من توقعی از بقیه ندارم خودمم خیلی وقته پست جدید نذاشتم ولی توقعی هم ندارم

مهرداد حاج گوهری یکشنبه 15 خرداد 1401 ساعت 20:16

سلام الهه خانوم بله شما صحیح میفرماییدقصدجسارت نداشتم دیگه نمونده بودحرفموبزنیم حرف من دقیقا همین چیزها بود نگاه بکنید منم پسرم شخصیت دارم حجاب پسرها
بادخترهافرق می‌کنه من نمیتوانم من فامیل شمانیستم
بتوانم هرروزنظربگذارم دیگه دوست ندارم وبلاگتون سربزنم
عکس های کره ای دیگه اعصابم خوردکردمن نه فیلم کره ای نمی ببینم ترجیح میدهم فیلم ایرانی ببینم بحث احترام گذاشتن نیست من نمیخواهم وبلاگتونوسربزنم اگرسرزدم ببینم حال احوالتون خوبه فهمیدیم بسلامت هستین شماهم جزءمردم ماهستی حتی حال نادیاجان خواستیم بسلامت یانه بخاطرشماحالتون می پرسیم اگروب ایرانی داشتیدراحتتربودیم
وگرنه منظورم این چیزهانبود انشاءالله نادیاجان شمابسلامت ببینیدانشاءاللهاگرنادیاجان این صفحه اینجارودید دیگه من به وبلاگ الهه سونگ سرنمیزنم دیگه مهرداد به وب الهه نمیایدخداحافظ برای همیشه پایان سالیان سال بروبتون برنمی‌گردم حتی نگاهش نمیکنم

سلام شما چرا ناراحت میشین از حرفام من گفتم منظوری نداشتم میبینین که کل وبلاگم شده تولد و پستی هم در مورد سونگ بزارم فقط تولد و سالگرد ازدواج و اومدنش به ایران و تولد بچه هاش هست که اینم نمیزارم حتی تولدم بقیه هم دیگه نمیزار ولی وبم همیشه هست و نگه میدارم

مهرداد حاج گوهری دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت 16:53

سلام الهه خانوم خوبی ببخشیدازحرفهای تندزدم
من شمارامی بخشم منم ببخشید

راستی به تلگرام https://t.me/jumong2006سربزنید
این تلگرام هستش حتمابهش سربزنید
منم چندبار استفاده کردم کلی خبرباسونگ سه قلوهایش هست احتمال داره که من وبلاگ یعنی بلاگفایه وب کره ای داشته باشیم من فکربکنم شهریورماه۱۴۰۱بسازیم
میدانم منظوربدی نداشتید الان چند دفعه سوال تلگرامهاکره ای پرسیدم اشکالی ندارند اینستاگرام بگذارم یا وبلاگ و خوشحالم شدیم
من بصورت محدودوب کره ای خواهم بودامیدوارم شماهم بیایین البته ببخشید وبتون لینک دربلاگفاانجام نمیشه خودبلاگفابایدعوض بشود

سلام شمام منو ببخشین منم خوب حرف نزدم من خیلی وقته تلگرام ندارم فقط اینستاگرام و ایتا و واتساپ دارم سونگ تو پیج رسمی که تو اینستا داره خیلی کم پست میزاره فقط تبلیغات هایی که انجام میده رو فن پیج ها میزارن فکر کنم اونن خبرهایی که میبینین قدیمی باشه

مهرداد حاج گوهری سه‌شنبه 17 خرداد 1401 ساعت 18:51

سلام الهه خانوم یه سوال ازتون داشتم شماالهه فامیلی تون چیه؟
اسم کاملم خودموبه شماگفتم حالابگیدشمافامیلی تون چیه
البته ببخشید

سلام من جواب این نظرتونو دادم ولی بلاگ اسکای ثبت نمیکنه من فامیلیم سلیمی هست

مهرداد حاج گوهری چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت 18:30

سلام خوبی خانوم الهه سلیمی چون درتلگرام بهتون گفتم که https://t.me/jumong2006
آقای سیدرفیع عکس وبلاگتون براتون فرستادم آقای سیدرفیع درهمونجاکانال جومونگ۲۰۰۶هست
گفتش اسم الهه برایم آشناهست من دقیق گفتم فکرکردم الهه فامیلیش همونه پس درست بود حتماسربزنیددرهمین کانال تلگرام آقای سیدرفیع منتظرتون هستن

سلام من ایشونو نمیشناسم ولی تلگرام ندارم

مهرداد حاج گوهری جمعه 20 خرداد 1401 ساعت 12:35

سلام الهه خانومی چطوریممنون تمام حرفهاتون واقعابی نهایت تشکر میکنم وسپاسگزاریم

سلام شکر ممنونم خواهش میکنم

زینب سه‌شنبه 22 شهریور 1401 ساعت 14:19

سلام اجی خوبی ممنونم از نظرت

مهردادحاج گوهری پنج‌شنبه 7 مهر 1401 ساعت 10:46

سلام خوبی الهه خانومی یه جمله به همه بگویم
من همه ای بروبچ های که تموم وبلاگم کره ای بودن حتی الهه خانوم گل مثل شماداریم
بی نهایت کمال تشکرداریم ببخشید
تبلت من خراب شده نمیتونم وبلاگ جدیدم به شما
بدهیم امیدوارم هرچه زودترتبلت من درست بشه
من آدرس وبلاگ کره ای هست بهتون بدهیم:هدیه
امیدوارم حالت همیشه آروم باشیدهمین طوربرای آرزوی موفقیت هردوشمانادیاوالهه گل خانومیهمیشه درکامل آروم باشید

سلام ممنونم از نظرتون و ممنونم که هنوزم به وبلاگم سر میزنید

مهردادحاج گوهری جمعه 8 مهر 1401 ساعت 09:30

سلام صبحت مثل مربابخیر
خواهش میکنم وظیفه هست به وبتون سرمیزنیم
تاجای نادیاخانوم پربکنیم
ولی دلمون خیلی مهساوبلاگ سونگ ایل گوک داشتش بودنش دلمون براشون تنگ شد آیاخبرازشون داری؟!
کی مهساخانوم عکس های سونگ ایل گوک میگذارن هرچی باشه مهساخانوم یه قدم جلوترازمن وشماعکس سونگ میگذارن
امیدوارم خوشحالمون بکنید
حالاشماالهه خانوم مثل بقیه وبتون ماروبقیه تنها
نگذارید

همیشه خوش خندان باشید

سلام نه خبری ازش ندارم درسته پست نمیزارم ولی هر کی نظر بده تایید میکنم پست بزارم فقط تولد دوستامه سخته برام پست تولد گذاشتن

مهردادحاج گوهری جمعه 15 مهر 1401 ساعت 20:06

سلام خوبین الهه خانوم یه سوال دوست دارین
من وبلاگ بسازیم آیاموافقید؟فقط نظرتونوبدونم

چخبرفقط مواظب خودتون باشین
من خیلی دوست دارم دوباره تهران بیایم اماچون تهران4باراومده بودم
اماشهرتون شلوغه
انشاالله دوباره تهران تون بیایم

سلام ممنونم هر جور خودتون صلاح میدونین

مهردادحاج گوهری سه‌شنبه 24 آبان 1401 ساعت 16:45 https://mehrdadgohari3.blogsky.com

سلام خوبین الهه خانوم خداقوت خسته نباشی دوست عزیز
چخبراوبتونو یه کوچولوبروزبکنیدممنون اگه میشه اینکاروبکنید
توقعات خودتون کمی بالاببرید
کمی هم مخاطب خودتون ازسایتتون درک بکنیدآنهاهم دوست دارن وبتونوببین انشاءالله سلامت باشیدبازهم خدابهت سلامتی بده ایشالاهم شماهم نادیاخانوم گل سلامتی بده ایشالا
اینم سایت جدیدم بیاین

سلام ممنونم سلامت باشین من پست بزارم فقط واسه تولد دوستام هست اونم واسه ام سخته متنو کپی کنم و پست بزارم پست هام همینی هست که قبلا گذاشتم

مهرداد یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 09:17 https://mehrdadgohari3.blogsky.com

سلام الهه خانوم چطوری سلامت باشی مهربونبه سایتم سرزدی نظرت دروبلاگ چیه ؟ میخوام نظرتون متوجه ام بکنید میخوام انتقادتون روبدونیم
خوش قلب باشیدایشالا

سلام ممنونم ازتون شکر میگذره ان شاءالله موفق باشینن ممنونم که سر میزنین ببخشین وبلاگو بروز نمیکنم

مهردادحاج گوهری چهارشنبه 7 دی 1401 ساعت 09:50

سلام الهه خانوم
چخبرازنادیاخانوم خودتون الهه خانوم حالتون چطوره منظورم خوش میگذره
این روزها سرتون مشغله دارید؟ وامیدوارم توی کارهای مشغله تون موفق باشید

سلام شکر میگذره از نادیا جان خیلی وقته خبر ندارم مشغله چی بگم بیشتر خونه ام و کارهای اشپزخونه رو میکنم منظورم ظرف شستن و ایناس ممنونم از نظرتون

مهردادحاج گوهری پنج‌شنبه 22 دی 1401 ساعت 08:13

سلام بربانوالهه خانوم خوبین صبحتون بخیریه کوچولوشوخ طبع هستیم مثل صبحی باشه که زمستونی دوست داری باشیدمادوست داریم دلتون شادباشهانشآءالله شادترباشین

سلام ممنونم صبح شمام بخیر

مهردادحاج گوهری شنبه 1 بهمن 1401 ساعت 20:20

سلام خوبی امیدوارم حالتون شاد باشه
هی یاد خاطره های من وشمانادیاخانوم چقدرزودگذشت
امیدوارم دوباره یه وب شما و من یه بار دیگه کاملا برامون بگذارد انشاءالله

سلام ممنونم ازتون شکر میگذره ببخشین منظور حرف اخری تونو نفهمیدم

مهردادحاج گوهری یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 11:53

سلام خوبین امیدوارم حالتون توپ باشه
منظورم این بود
که اولین روزی که بلاگفاوبلاگ داشته بودیم
همان لحظه یک نظردرنظرات بلاگفاخواندم
دیدیم نظر درباره وبم گفت به وبم بیا
همان اسمش نادیاخواندم ذوق زده شدیم من خیلی خوشحال شدم خلاصه سرتونوازهمان لحظه کلی بقیه نظرهای بلاگفام بقیه برام قابل توجه بود
همین دیگه

سلام ممنونم شکر مگه من تو وبلاگ اول شما بودم؟؟؟

مهردادحاج گوهری چهارشنبه 12 بهمن 1401 ساعت 10:32

سلام خوبی الهه خانوم چخبروچیکارمیکنی؟
راستی یه سوال برام پیش اومدم اینکه
شما چجوری چت تصویری باسونگ ایل گوک؟داشتید؟و چه زبانی باهاشون صحبت کردی
میخواستم اگه بگی خیلی کمکم کردین؟تاآخرمدیون شماهستیم

سلام ممنونم شکر میگذره من فقط یه بار تماس تصویری فرستادم یا صوتی تو دایرکتش فکر کنم میخواستم ببینم میبینه یا نه یا ناخواسته بود که ندید و یه بار یه نامه نوستم براش از طریق دوستم به دستش رسید و جوابمو داد فقط همین بود

مهردادحاج گوهری چهارشنبه 12 بهمن 1401 ساعت 16:37

سلام خوبی ممنون کمکم کردین
الهه خانوم جبران میکنیم
من دیروز بازیگرهام ایون جونگ لایو
دیروزفعال جونگبود
میخواستیم باهاش لایوبرقراربکنیم
دلم نیومدباهاش لایوبرقرارنکردیم

هام ایون جونگ در سریال کره ای رویای بلندفصل اول بود توی فیلم دیدمش دلم یهوریخت
چندتاازهمان لایوشان؟کامنت؟دادیم
هرلحظه احساس کردیم می ترسیدم
حرف انگلیسی من متوجه نشه
به نظرتون؟چیکار کنیم...
بازیگرموردعلاقه سونگ ایل گوک هستم
امابازیگرهام ایون جونگ برام شده حس خاص..
ببخشیدزحمتتون دادیم
راستی پارسال۱۴۰۰ فصل دوم سریال کره ای رویای بلند اومده حتماببینید

سلام خواهش میکنم تا جایی که یادمه سونگ فقط پست میذاشت وقت لایو گرفتن نداشت یادمه یه پیج عکاسی هم عکساشو لایک میکرد ولی لایو نمیذاشت ولی دوستم یه بار دیده بود انلاینه ولی خوب زیاد پست نمیزاره هم به خاطر بچه ها هم به خاطر چشماش حتی فیلمم بازی نمیکنه فشار بیاد اذیت میشه حقم داره

مهردادحاج گوهری چهارشنبه 12 بهمن 1401 ساعت 17:30 http://www.mehrdadhajgohari1401.blogfa.com

اینجاپراز خاطرات مدرسه میخوانید
ازگفتنم در مدرسه غافلگیرمیشوید
حتمابخوانیدعین واقعیت حرفهایم در درسهام
میخوانیدخوشحال میشم بیاین
دعامیکنیم امیدواریم حالتون روز وشبتون بی زخم باشه انشاءالله

سلام ممنونم به همچنین

مهردادحاج گوهری دوشنبه 17 بهمن 1401 ساعت 11:59

سلام خوبی الهه خانوم خداقوت بسیار قالبتون طرح وبتون زیادی سبزتکراری شده
من نظرخودمواعلام میکنم ازتون از اواسط دیدم خوشم اومدزمانی که وسط هایش همون لحظه از وبلاگ نادیا خانوم خواندم
اسمتون
الهه خانوم بود خیلی اولش فکر میکردیم دخترهای دیگه بدباشین ولی ازآنموقع فهمیدیم همه رو دوست داشتین نظربدهند

سلام ممنونم سلامت باشین در مورد قالب هم خودتون میدونین مثل قدیم پست نمیزارم این وبلاگ هدیه یکی از دوستام به من هست اوایل پست زیاد ممیذاشتم بعدش تولد هم اضافه شد ولی الان حوصله پست گذاشتن ندارم ولی این وبلاگ همیشه بازه و هیچوقت پاکش نمیکنم دفعه اخری که پست گذاشتم همین پستی هست که نظر میزارین ان شاءالله اگه شد پست عیدو میزارم ممونم ازتون لطف دارین به من

مهردادحاج گوهری چهارشنبه 19 بهمن 1401 ساعت 07:59

سلام خوبین امیدوارم حالتون خوب و روبراه باشه
صبح تون همیشه دور از بدی باشه انشاءالله

هرچی ازخدامیخوای بهت بده الهی آمین

سلام ممنونم صبح شما هم بخیر ممنونم به همچنین

مهردادحاج گوهری شنبه 22 بهمن 1401 ساعت 18:34

سلام الهه خانوم خوبین گل وگلاب خداقوت
چیکارهامیکنیدگفتیم البته ببخشید جسارت نمیکنم من سرک کار دیگران نمیکشیم
حتی ازاین کارمتنفرمفقط میخواستم بدونیداز کارهای دیگران سرک میکشندهزاربارخجالت می کشیم همین کافی بدونیمدوستای وبلاگم حتی خیلی بلاگ اسکایداشتیم حتی شیواخانوموبلاگ۴۷۷۷۷۷۷
داشت کمترشیواخانوم حرف میزدیم الان من وشماروفراموش کرده یااینکهدوست من وشما بود الان به من سر نمیزنهخیلی خسیس شدهشوخی کردیم ایشالله بلاگ اسکای منوپیدابکنه حتی شماالهه خانوم گل و شیوا ونادیابقیه گل وگلاب برایمان بودی فعلاکلاحرفهام جدی بود ولی آخرش کمی شوخی دوستی کردیم دلمون باهمه شادی تقسیم بکنیم ببخشیدزیادصحبت کردیم عذرخواهی میکنم

سلام ممنونم جسارت نیست نیست ممنونم که نظر میزارین واسه ام وبلاگ شیوا جان رو اگه دیده باشین حذف شده فکر کنم اون زمانن که بلاگفا سرورش مشکل پیدا کرد بیشتر وبلاگ ها پاک شد وباگ شیوا هم پاک شد یا شایدم خودش پاک کرد نمیدونم و خبری ازش ندارم از نادیا هم خبری ندارم البته دخترخاله اش فکر کنم اینجا نظر گذاشته بود فکر کنم تو کانال نماشا هم نظر گذاشته بود ولی خیلی وقته خبری از نادیا ندارم ان شاءالله حال همه شون خوب باشه ممنونم از شما

مهردادحاج گوهری جمعه 28 بهمن 1401 ساعت 09:13

سلام الهه خانوم چخبرحالتون خوبه؟

زندگی تون همیشه جلوی خوشبختی هارونگاه بکنید یه چیزی بهتون بگم من کاری خبرشماازنادیا خانوم داریدیاندارید فقط میخواستم البته میدونم این روزهاسرنادیاخانوم مشغله فراوان داره که وقت گذاشتن براش نمی مونه حتی شما
الهه خانوم مشغله دارید
حتی می ببینیدیک روز براتون نظرمیگذارم خوب منم حوصله بخرج نمیکنم
دلتون شادحسابی تهران شماکولاک برف شدخوشبحالتون همیشه زندگی تون برف باشه

سلام ممنونم شکر بله فکر کنم سرش شلوغه من بیشتر خونه ام و کارهای اشپزخونه رو میکنم ولی اینجام میام
ممنونم از شما لطف میکنین نظر میزارین
تهران یکشنبه برف اومده بود ولی الان خبری ازش نیست فقط دو روز پیش بود فکر کنم بارون اومد

مهردادحاج گوهری جمعه 5 اسفند 1401 ساعت 17:33

سلام الهه خانوم خوبین
حالتون همیشه خوب باشه

عید تون مبارک
ایشالله به خواستهاتون برآورده بشه
شما دوست نادیا خانوم که اسمش یلدابودسایتش داریدبهشون نظربدهیم؟

سلام ممنونم عید شما هم مبارک یلدا تو نماشا یه کانال داشت و چچند سال پیش واسه ام نظر گذاشته بود الان خیلی وقته خبری ازش ندارم چون چند ساله تو نماشا کلیپ نمیزارم

مهردادحاج گوهری چهارشنبه 10 اسفند 1401 ساعت 08:46

سلام خوبین الهه خانوم چخبر روبراهی؟
ایشالله همیشه روبراه باشیدمیخواستم بهتون بگم واسه من زیاد پیام های مزاحم وبلاگ خودم توجه نمیکنم شما هم توجه نکنیدبهشون من میخواستم توجه بکنم گفتم ولش بکنم همین شماهم همین طورباشید
کامنت های مزاحم و پیام مزاحم بلاگ توجه نکنیدازماگفتن بود

سلام ممنونم سلامتی خبری نیست نظر مزاحم ندارم تو وبلاگم ممنونم ازتون

مهردادحاج گوهری سه‌شنبه 16 اسفند 1401 ساعت 09:09

سلام عیدشما الهه خانوم ونادیاخانوم که جاش روی وبلاگمان سبزباشهعید تون مبارک چخبر دخترخوب؟یه سوال آیا شما سریال گیل دخت می ببینید؟
بهرحال موفق سلامت باشید

سلام ممنونم عید شما هم مبارک گیلدختو زیاد نمیبینم ولی دو هفته پیش اون قسمتی رو دیدم که مادر گیلدخت فوت کرد با اون قسمتی گیلدخت غذا و دمنوش درست کرد زیاد نمیبینم سریالو خوشم نمیاد ازش

مهردادحاج گوهری جمعه 19 اسفند 1401 ساعت 08:38

سلام الهه خانوم گل ایشالله تندرست و سلامت باشید همیشه تو شادی هاتون وکسب و کارتون موفق روزافزون داشته باشیدایشالله
ایشالله دعا میکنیم نادیا خانوم امسال سال تحویل۱۴۰۲ خبری ازش بشه ایشالله ماهم شادباشیم

سلام ممنونم ارتون منم بهترینارو از خدا براتون میخوام بازم ممنونم

مهردادحاج گوهری دوشنبه 22 اسفند 1401 ساعت 10:05

سلام دخترخوب الهه جان چخبر ایشالله همیشه انرژی مثبت بگیریدوامواج منفی رو بهش فکرنکنیدایشالله خوش خندان باشید

سلام ممنونم سلامتی خبری نیست
ممنونم به همچنین

مهردادحاج گوهری دوشنبه 22 اسفند 1401 ساعت 10:31

پیشاپیش عیدنوروزتون مبارک

سلام ممنونم عید شما هم مبارک

مهردادحاج گوهری پنج‌شنبه 25 اسفند 1401 ساعت 07:16

سلام الهه خانوم خوبین گلم چخبر آجی الهه گفتم آجی الهه بهت بگم کمی برام سخت شده شما هم مثل نادیا خانوم هستین
اشکالی نداره بهتون کمی آسونترصدابکنیم
بهتون بگم آجی الهه اگه اجازه بدهید؟دوستون داریم هم شما هم نادیا خانوم گل وگلاب آجی تون صدابکنیم؟

سلام ممنونم شکر میگذره هر جور راحتین همونجوری صدام بزنین

مهردادحاج گوهری دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت 08:12

سلام خوبی آجی الهه چطوریدلتون شاد
چیکارهامیکنی مراقب خودتون باشین
ایشالله عاقبتتون همیشه بخیرباشه
شماخیلی بامعرفت هستیدهم بامرامی فعلاشکلک هابرای دلشادتون براتون گذاشتم بخندیدایشالله

سلام ممنونم شکر میگذره ممنونم عاقبت شما هم بخیر باشه ممنونم لطف دارین به من به همچنین خودتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد