lovely song
lovely song

lovely song

تولد 17 سالگیم

سلام دوستان خوبید خوشید سلامتید امروزم به خاطر تولدم پست گذاشتم اکثرتون یادتون میاد من پارسال هم واسه تولدم پست گذاشتم و از همه تون ممنونم بابت نظرات قشنگ تون 

دوستان امروز تولد 17 سالگیم هست و اینو مدیون خدا هستم ازش خیلی ممنونم امیدوارم همیشه باهام باشه

دوستان امیدوارم امسال هم مثل پارسال نظرات این پستم بیشتر باشه البته اگه وقت کردید بیشتر نظر بدید خوشحال میشم 

اینم عکس کیک تولدم



فیلم هنر گول زنی

اینم از یه فیلم باحال و جذاب از جناب سونگ ایل گوک خان  

فیلم قشنگیه 

حتما نگا کنید 

ضرر نمیکنید...

 

 

 

ژانر : اجتماعی ، کمدی


محصول کشور : کره ی جنوبی


خلاصه داستان : مین جان ( سونگ ایل گوک) فردی است که تمام امورات خود


را با فریب دادن افرادمیگذراند در خانواده او گول زدن افراد ارثی است


و حتی پدر او نیز به پسرش درس گول زنی میدهد و


پدر و پسر با هم سر افراد زیادی را کلاه گذاشته اند


روزی مین جان به مطب دکتر میرود و در آنجا زنی


(جیوان) را میبیند و مجذوب او میشود


جیوان نیز خود زنی است مثل مین جان و هر دوی آنها با فریب


کاری و گول زدن افراد پولدار و سرکیسه کردن آنها مشغول هستند


حالا این دو با هم ماجراهایی دارند


که واقعا خنده دار و زیبا است


و هر دوی آنها نیز سعی بر فریب دادن هم دارند تا اینکه... 

 

 

 

من عضو شدم...

سلام دوستان کره ای من... 

من سحر هستم نویسنده جدید و باحال وب که به لطف الهه جوووونم نویسنده شدم 

شاید نتونم زود زود براتون پست بذارم 

ولی سعیم رو میکنم که مطالبی رو که میذارم به دردتون بخوره و ازش استفاده کنین 

بوووووس به همهههه