lovely song
lovely song

lovely song

یک خبر خوب

سلام دوستان 1ژوئن که 11 خرداد ولادت با سعادت امام حسین (علیه السلام) هست عشقم میخواد فیلم سینمایی سرگیجه رو بازی کنه 

دوستان دعا کنید فیلم خوبی باشه اگه این طور باشه ایران سیدی شو از کره میخره و در تلویزیون پخش می کنه آخه فقط در ماهواره پخش میشه که من فقط دیجیتال نگاه می کنم و خداروشکر خونه مون ماهواره نداریم چون فیلم های بدی نشون میده و انسان رو به دیوونگی و انسان از تحصیلش عقب می مونه 

1 آگوست که 10 مرداد هست عشقم میخواد فیلم سینمایی خالکوب رو بازی کنه 

دعا کنید فیلم خوبی باشه 


هشدار

سلام دوستان وقتی میاین وبلاگم برام نظر میزارین حرف بدی درباره عشقم نزنید اگه کسی این کارو کرد نمی بخشمش و ازش نمی گذرم 

نکته مهم

سلام دوستان از این به بعد وقتی برام نظر میزارین در پست هام که بالاش نوشته 0 یادگاری که همون نظر دادن میشه اونجا برام نظر بزارید دوستان ممنون میشم اگه این کارو بکنید اگه هر کی این کارو بکنه کار خوبی کرده 

اولین پست

سلام دوستان من الهه هستم 16 سالمه و مدیر این وبلاگ هستم و این وبلاگ رو لیلا جون برام ساخته من عاشق سونگ ایل گوک هستم من متولد سال 1377/3/26 هستم و به امید خدا مهرماه 93 وارد دبیرستان میشم من زمانی که اون پسر رو شناختم 6 سال پیش بود تا الان در قلبم جا گرفته و کسی نمی تونه اونو ازم بگیره چون دوستش دارم و بهش علاقه دارم و امیدوارم یک روز بتونم عشقمو از نزدیک ملاقات کنم این اولین پستی است که گذاشتم