lovely song
lovely song

lovely song

سیمرغ عزیزم تولدت مبارک

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین 

خوب دوستان عزیزم بیاین ادامه مطلب امیدوارم با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید


عزیزانم امروز تولد یکی از دوستای عزیزم سیمرغ عزیزم هست 

سیمرغ عزیزم تولدت رو بهت تبریک میگم عزیزم امیدوارم که همیشه سلامت و موفق و شاد و خندون و خوشبخت باشی  و به ارزوی بزرگت برسی عزیزدلم امیدوارم پست تولدی که برات گذاشتم رو دوست داشته باشی عزیزترینم تنها کاری بود که از دستم بر میومد ببخش عزیزم 

عزیزانم اینم از پست امروزمون امیدوارم از پستم خوشتون اومده باشه و دوستش داشته باشید ممنونم از نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبلاگم

 

عزیزانم بچه این دوستم که پارسال گفتم بهتون الان ماشالله ۱ سال و نزدیک ۶ ماهش هست ان شاءالله که همگی حاجت روا بشین ممنونم ازتون عزیزان 

دوستون دارم تا ابد این پست رو هم تقدیم میکنم به همه ی شما عزیزانم
نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا شنبه 19 تیر 1400 ساعت 09:35 https://farzandenakhaste.blogsky.com

به به ماشالله به اینهمه توادای خوب تیرماهی
انشالله که خودشون و فرزند عزیزشون سلامت باشن

سلام اجی خوبی ممنونم سلامت باشی ممنونم از نظرت

مهربانو یکشنبه 20 تیر 1400 ساعت 16:40 http://baranbahari52.blogsky.com/

تولد سیمرغ جان دختر تیرماه مبارک

سلام عزیزم ممنونم سلامت باشی بابت نظر خصوصیت هم ممنونم و چشم من عادت دارم به اون جمله ولی چشم من اسمم الهه اس نه الهام

مهربانو دوشنبه 21 تیر 1400 ساعت 10:19 http://baranbahari52.blogsky.com/

مررسی عزیزم .
عه اشتباه نوشته بودم؟ ببخشید

سلام عزیزم عیب نداره ممنونم ازت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد