lovely song
lovely song

lovely song

جواب پیغام های یک عزیز(آپدیت شده)

سلام عزیزم خوبی خوش اومدی به وبم عزیزم من پیغام هاتو میخونم و درکت هم میکنم ولی اگه تو این پستم بهم نظر بدی ممنونت میشم عزیزم 

-----------------------------------------

عزیزم من پیامتو خوندم اما باید نظر بدی تا جوابتو بدم تو برام پیغام میزاری که فقط میشه اینجوری جواب داد اما نظر بدی میشه زیر نظرت جواب نظرتو هم بدم عزیزم

تولد 18 سالگیم

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین نماز روزه هاتون قبول حق باشه ان شاءالله من امروز تولد ۱۸ سالگیم هست دقیقا ۹ روز از ماه مهمونی خدا گذشته و تو این روز عزیز تولد ۱۸ سالگیمه خیلی زود گذشت روزی که به دنیا اومدم و بزرگ شدم و کسی جزء خدای مهربونم نمیدونست که چه جوری قراره بزرگ بشم و چه جور دختری بشم الان میفهمم که خدا دوسم داره که گذاشته اینجوری بشم پاک،مهربون،خوش اخلاق،و الی اخر البته همه هم مثل خودم هستن 

خدا سال ۸۷ بهم اولین عشقمو هدیه داد و مهرشو گذاشت تو دلم اونم سونگه من سونگو تو سریال افسانه جومونگ شناختم و تا الان طرفدارش هستم و عاشق اولم هست تا اینکه سال ۹۳ خدا یه عشق دیگه رو بهم هدیه داد اونم مرتضاس درسته بعد از رفتنش طرفدارش شدم و دیر هم طرفدارش شدم اما به خواست و حکمت خدا احترام میزارم و برام خیلی ارزش داره خواست و حکمت خدا 

خوشحالم که الان ۱۸ ساله ام شده و اینو مدیون لطف و مهربونی های خدا میدونم واقعا خدا خیلی بخشنده و مهربونه

خدا میتونه هر کاری بکنه چون خیلی بزرگه درسته ما خدارو نمی بینیم اما اون مارو میبینه و هوامونو داره همیشه کنارمونه و دوسمون داره همیشه سعی کردم کاری نکنم که باعث گناه بشه مثل پشت سر کسی حرف زدن،غیبت کردن،مسخره کردن یا هر کار دیگه ای که باعث بشه گناه کنم و خدارو ناراحت کنم 

خوب عزیزانم اینم از پست امروزم امیدوارم مثل همیشه از این پستم خوشتون بیاد و دوستش داشته باشید ان شاءالله اگه پستم ناراحت تون کرد ببخشید

عزیزانم امیدوارم که همیشه کنار خانواده تون شاد و سلامت و موفق و خندون و سربلند و خوشبخت باشید ان شاءالله

عزیزانم ممنونم که همیشه بهم سر میزنین و برام نظر میزارین این پستمو هم تقدیم میکنم به همه تون عزیزانم مواظب خودتون باشید دوستون دارم تا ابد 

محدثه ی عزیزم تولدت مبارک

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین نماز و روزه هاتون قبول حق باشه ان شاءالله  

خوب دوستان عزیزم بیاین ادامه مطلب امیدوارم با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید :20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:   


عزیزانم امروز تولد یکی از دوستای عزیزم هست که تازه باهاش دوست شدم :20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

محدثه ی عزیزم تولد ۱۵ سالگیتو بهت تبریک میگم عزیزم امیدوارم که همیشه سلامت و موفق و شاد و خندون و خوشبخت باشی عزیزدلم امیدوارم پست تولدی که برات گذاشتم رو دوست داشته باشی عزیزترینم تنها کاری بود که از دستم بر میومد ببخش عزیزم :20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

عزیزانم اینم از پست امروزمون امیدوارم از پستم خوشتون اومده باشه و دوستش داشته باشید ممنونم از نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبلاگم

:20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

دوستون دارم تا ابد این پست رو هم تقدیم میکنم به همه ی شما عزیزانم  :25: