lovely song
lovely song

lovely song

حمایت از خانواده های عزادار فاجعه منا

سلام دوستان خوبید خوشید سلامتید دلیلی که امروز میخوام پست جدید بزارم اینکه باید از خانواده های عزادار و دلشکسته فاجعه منا که حجاج عزیزشونو از دست دادن حمایت کنیم

http://www.petitions24.com/mecca_disaster

برید تو سایت موزه عضو بشید و از این طریق میتونید از خانواده های عزادار و دلشکسته فاجعه منا حمایت این توضیحات پست دوست عزیزم سپیده اس 

هنوز حدود 750 هزار تا دیگه امضاء نیاز داریم تا این بیانیه از طرف سازمان ملل پیگیری بشه .. 


خواهش میکنم ثابت کنید که ایرانی و مسلمان همیشه از همنوع خودش حمایت میکنه .. 


با ورود به سایت زیر و حضورمان مرحمی باشیم بر دل‌های خونین و جگرهای سوخته حاجیان و خانواده‌های معظمشان 

 


اراده ملی خودمونو نشون بدیم، نشون بدیم که ما مملکت ایران و مسلمان پشت همو هیچوقت خالی نمی کنیم .. 

توجه: بعد از اینکه فرم را تکمیل کردید به ایمیلی که در فرم ثبت نام وارد کردید یک ایمیل حاوی یک لینک میاد که حتما باید روی اون لینک کلیک کنید وگرنه حضور شما توی شمارش آمار  تایید و لحاظ نمیشه. 
نظرات 128 + ارسال نظر
پردیس سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 15:07 http://pardislove.mihanblog.com/

سلام عزیزم به گروه ما بپیونید
وبلاگ اموزش زبان پردیس:
http://amoozeshzabanpardis.mihanblog.com/
وبلاگ عاشقانه پردیس:
http://pardislove.mihanblog.com/
وبلاگ اموزش کامپیوتر و گالری عکس پردیس به زودی.....
چت روم پردیس تبادل نظر به رتبه های برتر کنکور برق و پزشکی و استاد زبان و کامپیوتر:
https://www.pardischat.net/
توجه عضویت در چت روم پردیس نیاز به تایید مدیریت سایت دارد میتونید از طریق وبلاگهامون درخواست عضویت بدید
برای عضویت نام و ایمیل خودتون(برای پاسخگویی مدیر سایت به درخواست شما) و حرفه خودتون برامون ارسال کنید پس از تایید توسط مدیران سایت عضو چتروم میشوید
مزایای چت روم پردیس:
محیطی سالم
تبادل ناظر با قشر فرهنگی جامعه در زمینه های پزشکی برق کامپیوتر و رتبه های برتر کنکور
امکان اپلود عکس فیلم موزیک متن (دادن امکانات نیازمند تایید مدیرت می باشد)
چت صوتی تصویری(دادن امکانات نیازمند تایید مدیرت می باشد)
اطلاعات شما (ایمیل شما) محرمانه در سایت ثبت می شود دریافت ایمیل از شما جهت اطلاع سازی شماا از اخبارهای جدید سایت می باشد و هیچ جنبه دیگه ایی ندارد.

سلام پردیس جان خوبی عزیزم ممنونم که بهم سر زدی و نظر دادی

یاسمین سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 16:38

سر زدم الهه جان...

سلام اجی خوبی ممنونم اجی که لطف کردی بهم سر زدی اجی و نظر گذاشتی

leylasky سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 22:17

سلام گلم ، بله جواب همون نظر طولانی رو دادم ولی هرچه تایید میکردم تایید نشد بخاطر همین گفتم شاید براتون اومده و سرکارم
از پست خوبتون ممنونم.
از اینکه ابراز همدردی هم میکنی بازم متشکرم.
راستش الان یادم نی اونموقع چی نوشتم.
اما دعا کن برای مفقودین که حداقل اونا زنده باشن.
خیلی سخته و غم دردناکی هست.
خدا به خانواده هاشون صبر بده.
خیلی گلی عزیزم

سلام اجی خوبی واسه منم این اتفاق میفتاد اجی ولی متن نظرمو کپی میکردم و صفحه رو بارگیری میکردم درست میشد اجی تو هم اگه باز این اتفاق برات افتاد این کارو بکن اجی
خواهش میکنم اجی وظیفه ام بود
دعا کردم اجی ایشالله که یه سری از کسایی که مفقود شدن پیدا بشن و به اغوش خانواده هاشون برگردن ایشالله
اشکالی نداره اجی فدای سرت اجی
ممنون اجی نظر لطفته تو هم خیلی مهربونی اجی

مهدیه چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 12:22

سلام الهه جون سرزدم به وبلاگت عالی بود توسایت موزه هم ثبت نام کردم امیدوارم سازمان ملل پیگیری کنه

سلام اجی خوبی ممنونم که بهم سرزدی و نظر گذاشتی اجی ممنونم نظر لطفته
ممنونم اجی خیلی ممنونم ایشالله اجی

محسن چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 19:28 http://mohsen3030.blogfa.com

سلام وبتون عالی بود به وب منم یه سر بزنید اگر با تبادل لینک موافق بودی بهم خبر بده

سلام ممنونم که بهمسر زدید و نظر گذاشتید ممنونم نظر لطفتونه سر زدم بهتون

سمیه پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 07:32

سلام عزیزم من اینجا با ایمیل برادرم ثبت نام کردم همه باید برای حمایت این کاررو انجام بدن

سلام اجی خوبی ممنووووووووووونم ازت اجی خیلی زحمتت دادم شرمنده ایشالله یه روز جبران میکنم
دقیقا اجی باید همه حمایت کنن ممنونم از نظرت اجی

کــیمیا جمعه 17 مهر 1394 ساعت 18:38

سلام الهه جون
وبلاگتون خیلی قشنگه...تبریک میگم بهتون...
الهه جون یک سوالی از تون داشتم...شیوا جون رو میشناختین؟وبلاگ تک ستاره در خشان کره جنوبی؟
شما میدونید قالب وبلاگشون رو کی براشون ساخته؟
من رفتم وبلاگشون ولی کلا توی وبلاگشون هیچ مطلبی نبود...

سلام کیمیا جان خوبی ممنونم از نظرت و ممنونم بابت لطف و محبتت به من و وبم
بله میشناسم ولی ازش خبری ندارم بلاگفا از اردیبهشت تا تیر خراب شده بود کیمیا جان نصف پست های وب منم پاک شدن وب شیوا جان هم یکی از اونا بوده فکر کنم قالبشو خودش ساخته بود

سپیده مامان درسا شنبه 18 مهر 1394 ساعت 08:43

سلام عزیز دلم
وبلاگت عالیه ها
آره این متن و دیدم تو بیشتر وب دوستان هست
ممنون بابت اطلاع رسانیت

سلام اجی خوبی ممنونم از نظرت اجی خجالتم میدی ممنونم
خواهش میکنم اجی وظیفه ام بود

مهراسا دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 21:22

سلااااااااااام الهه جونم خوبی؟؟؟؟؟
دلم خیلییییییییی برات تنگ شده. چه خبر؟؟؟؟؟؟

سلام اجی مهراسا خوبی ممنونم خوبی ممنونم که برام نظر گذاشتی اجی سلامتی

Bita دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 21:57

الهه جونم من اصن نمیتونم اونجا کامنت بذارم حتما بگو به داوود چرا نمیتونم اصن ربطى به نتم نداره نمیتونم متنو بنویسم …نمیدونم چرا الهه…الهه خودت میدونى بى معرفت نیستم …
راستى الهه جونم اهنگ جدید مرتضى دان کن (عاشقتم) همراه با محمد حامیان خیلى قشنگه …برو گوش کن ....بازم شرمنده الهه

سلام اجی خوبی اشکالی نداره اجی فدای سرت اجی فکر کنم تبلتتو خاموش روشن کن شاید درست بشه ایشالله اجی نه بابا اجی بی معرفت چیه

مهراسا سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 12:26

خوبم قربونت. از بچه های اینجا همه چی کره ای خبر نداری؟؟؟؟؟؟ دانیال؟؟؟؟ حامد؟؟؟؟؟ دیگه وب نزدن؟؟؟؟؟؟
جسیکا؟؟؟؟؟؟ کلی از بچه های دیگه اسماشون یادم نیس
تو چیکارا میکنی؟ مدرسه میری؟

سلام اجی خداروشکر که حالت خوبه اجی
اجی قسمت پیوند های وبلاگم اسم دوستم ماریا رو میبینی وبشو باز کن اجی اقا دانیال عضوه تو اون وب ولی پست میزاره
اجی خرداد سایت همه چی کره ای فیلتر شد اقا حامد یکی دو بار برش گردوند ولی خوب باز فیلترش کردن اجی http://learnkorean.ir این سایت همه چی کره ای هست که نصف پستای نویسنده ها حذف شده

مهراسا سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 14:52

ممنون عزیزم بابت توضیحت. خودت چیکارا میکنی؟؟؟؟
دلم برات تنگ شده بود. مدرسه میری؟

خواهش میکنم اجی نه اجی نرفتم پارسالم نرفتم

مهراسا سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 16:46

هر وقت بتونم بهت سر میزنم عزیزم.
راستی چرا زیاد آپ نمیکنی؟ وب دیگه ای هم داری؟

ممنونم اجی
اجی اگه میبینی نظراتو تایید میکنم با گوشی اجیم میام نت نت خودم دو ماهه قطعه

مهراسا سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 18:31

آها باشه عزیزم

사랑해요 송일국 씨 چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 01:24

سلام آجی
خوبی آجی؟
منم یه سر زدم
ایشالله که خدا به خانواده هاشون صبر بده
واقعا درد بدیه
آجی مرسی برای این پست
فقط ببخشید چون من صفحه نظراتت رو ذخیره داشتم نیومده بودم صفحه اول وبت پستو الان دیدم
ببخش آجی
عزیزم موفق باشی آجی

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم خداروشکر ایشالله اجی باهات موافقم اجی درد خیلی بدیه خدا بهشون صبر بده عیبی نداره اجی فدای سرت همین که سر زدی یه دنیا برام ارزش داره ممنونم اجی ایشالله تو هم موفق و سلامت باشی

نادیا جمعه 24 مهر 1394 ساعت 17:47

سلام
زنده موندم

سلام اجی خوبی خداروشکر که سالم از اون در اومدی بیرون اجی

نادیا جمعه 24 مهر 1394 ساعت 17:51

مرسی عزیزم
چطوری چکارا می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟

سلامتی اجی شبا میرم هیات البته گوشی اجیمم میبرم

نادیا جمعه 24 مهر 1394 ساعت 17:58

جدا من هیچ وقت هیات نرفتم

اره اجی اخی فکر کنم بهم گفته بودی اینو اجی

نادیا جمعه 24 مهر 1394 ساعت 18:01

ببخش من تو هنگم یادم نمیاد چی گفتم چی نگفتم

اشکال نداره اجی هنگم چیه اجی زبونتو گاز بگیر اجی الان چطوری بهتری

نادیا جمعه 24 مهر 1394 ساعت 18:23

آجی کجایی ؟؟؟؟
چرا نظرمو ثبت نکردی؟؟؟؟

هستم اجی همین یه نظرو دادی اجی

نادیا جمعه 24 مهر 1394 ساعت 18:57

چرا بازم نظر دادم

نه اجی امروز فقط ۷ تا نظر دادی

نادیا جمعه 24 مهر 1394 ساعت 19:03

خب حالا بگذریم

اجی اگه میخوای لطفی رو که خدا بهت کرده رو جبران کنی نماز بخون

نادیا جمعه 24 مهر 1394 ساعت 19:07

حوصله ندارم

اخی

نادیا جمعه 24 مهر 1394 ساعت 19:12

مثل اینکه حوصله نداری من میرم
بای

نه اجی دارم الان نظراتو تایید کردم

نادیا جمعه 24 مهر 1394 ساعت 19:17

منتظر بودم جواب نظرو ببینم بعد برم

بازم میای نظر بدی اجی اگه دیدی یهو رفتم بدون رفتم اماده بشم برم هیات

نادیا جمعه 24 مهر 1394 ساعت 19:22

حالا کی میری؟؟؟؟

الانه که برم اماده بشم اجی ساعت ۸ اینا میرم

نادیا جمعه 24 مهر 1394 ساعت 19:38

پس مزاحمت نمیشم

یه چند دقیقه دیگه میرم اجی

نادیا جمعه 24 مهر 1394 ساعت 19:45

باشه پس خداحافظ
الان اونجا ساعت هشته

چیو خداحافظ اجی بیخیال
ساعت ۱۹:۴۷ هست

نادیا جمعه 24 مهر 1394 ساعت 19:52

خخخخخخخخخخخخخ

Bita یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 13:04

سلام الهه جونم …چیشده اونجا عشقم …چرا نیستى تو نباشى منم نیستم …بگو بهم الهه جونم دلم خییییییییلى برات تنگه …دیروز نت نداشتم بیام اونجا

سلام اجی خوبی میدونستم بهم نظر میدی اجی از اقا داوود بپرس بهم میگه مرده پرست

Bita یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 13:31

من تا تو اونجا نباشى با کسى حرف نمیزنم…من فقط و فقط بخاطر تو و فاطمه اونجا اومدم اگه نباشین منم نیستم الهه........
مرده پرست دیگه چیه …اون نمیدونه تو و من و دیگر عاشقان مرتضى چطورى مرتضى دوس داریم …اون درکت نمیکنه عشقم من درکت میکنم منم که حالتو میفهمم چون حال خودمم همینه …
الهه هروقت دیدم اونجا هستى منم میام اگه دیدم نیستى اصن نمیام واسم مهم نیست .......

عزیزدلم ممنونم که درکم میکنی اجی بیتای عزیزم اینجا با هم حرف میزنیم اجی اینجا بهتره
اجی ازمونتو عالی دادی قبولم شدی

Bita یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 13:43

من فداتم عشقم هرچى تو بگى الهه خودم …
اره مگه میشه تو دعام کنى منم ازمونمو خوب ندم …معلومه خوب دادم

فدات بشم عزیزدلم واقعا خوب دادی الهی فدات بشم من اجی

Bita یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 14:15

خدانکنه عشقم خودم فدات …اره الهه جونم خوب دادم…الهه تو از سایت مهرزاد بیرون رفتى …

خدارو هزار مرتبه شکر که ازمونتو خوب دادی اجی
صفحه سایتو دیگه بازش نمیکنم اجی

Bita یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 14:36

الهه جونم زهرا هم دلش واست تنگ میشه هااااااااا

سلام اجی خوبی شرمنده اجی دیر تایید کردم تازه بیدار شدم اخی بهش بگو اونم میتونه بیاد وبم باهام حرف بزنه

Bita یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 22:27

الهه جونم میشه بخاطر من و همه بچه هاى سایت مهرزاد برگردى …

عزیزدلم به خدا نمیتونم
یه بار اومدم چند دقیقه پیش ببینم انلاینی یا نه بعد اومدم بیرون از سایت اجی مرتضی هم گفت دیگه نرو سایت مهرزاد الهه جانم اونجا جای تو نیست

Bita یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 22:55

خواهش میکنم الهه تنها من نیستم که میگه بیا همشون میگن …حالا یه چیزى تو گفتى اون ناراحت شده یه چیزى اون گفته تو ناراحت شدى…با اینکه نمیایى دلمو خیلى میشکنى الهه ینى تو این مدت حتى یه ارزش کوچولو نداشتم واست بااااااشه الهه …خواهش میکنم منطقى فک کن ببین توام اشتباهى کردى …
مرتضى به من میگه پا در میونى کنم تو برگردى …مرتضى هیچوقت نمیگه اونجا جاى تو نیست الهه …مرتضى دوس نداره کسى با کسى قهر کنه …میخواى الان انلاین باشم میایى؟؟؟؟؟؟

اجی عزیزدلم الهی فدات بشم من من فقط مشکلم اقا داووده اجی فقط همین اون بهم میگه مرده پرست اجی این بد نیست اجی از نظرت بد نیست اجی من تورو خیلی دوست دارم خیلی هم واسه ات ارزش قایلم

Bita یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 23:22

من باهاش حرف زدم الهه …اون نمیخواسته دلتو بشکنه…حالا یه حرفى تو زدى اونم یه حرفى زده دیگه تو دعوا حلوا خیرات نمیکنن…
از حالا وقتى میخواستى حرف دلتو بزنى فقط به خودم بگو …باشه …
الهه میایى …فردا از کلاس بیام انلاینى الهه …بخدا مرتضى دوس نداره این قهر ادامه پیدا کنه …حالا که داوود ناراحت نیس توام ناراحت نباش دیگه…الهه جونم اجى نازم بخاطر من …مرتضى دوس نداره خونواده خاصش با هم قهر باشنا حالا بخاطر مرتضى که ازم خواسته بیایى …بزار به مرتضى نشون بدم جلوى یه قهر گرفتم باعث اشتى شدم …الى جونم این تن بمیره بیا دیگه

خدا نکنه عزیزدلم میام اجی

Bita یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 23:33

الهى قوربون اون دل پاکت عشقم …بوس بوسى …منتظرتم …اینجا بهت شب بخیر میگم الهه جونم ✿♥♥♥♥✿

فدات بشم اجی شب تو هم بخیر

Bita دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 14:48

جونم الهه .......اومدم عشقم

اجی فکر میکنی چشمای سونگم خوب میشه

Bita دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 16:08

اره که خوب میشه ......صد در صد عشقم …امیدوار باش

اجی امیدم لحظه به لحظه داره بیشتر میشه نمیخوام امسال از در اون هیات دست خالی برگردم

نادیا دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 18:06 http://nadia-1.blogfa.com/

سلام آجی وب زدم

سلام اجی خوبی به به مبارکه اجی به سلامتی

Bita دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 18:40

الهه ....جون من ناراحت نباش ....معلومه دست خالى برنمیگردى…ایشالا همین روزا خبراى خوب شدن سونگ به ما میدى الهه جونم …

اجی سونگم دو سال و نیمه مریضه نمیدونم چه جوری داره با این مریضیش زندگی میکنه نمیدونم درمانو شروع کرده یا نه اینش منو خیلی نگران میکنه
اجی سونگ عین مرتضی میمونه مرتضی هیچی در مورد مریضیش هیچی نمیگفت

نادیا دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 19:08

چرا نظرمو تایید نکردی

نادیا دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 19:11

معذرت می خوام الان دیدمش

اشکالی نداره اجی

Bita دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 19:23

آخى منم دلم گرفت واسش …اره مرتضى همیشه از مریضیش هیچى نمیگت …همیشه میگفت رو بهبودى ام …

سونگ وقتی رفت دکتر طرفداراش نگرانش شدن سونگ هم گفت خوبم فقط باید مواظب خودم باشم ولی دیگه هیچی نگفت

Bita دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 19:39

حالا شاید خودش میدونه مریضیش خوب میشه …

دکترش گفته سونگ درمانم بشه زبونم لال بیناییشو از دست میده البته من اینجوری فکر نمیکنم اجی

Bita دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 20:55

افرین که تو اینجورى فک نمیکنى همیشه امیدوار باش ایشالا که خوب میشه …اروم باش الهه میدونم که نمیتونى ولى فقط سعیتو بکن اجى خوبم

خوب سونگ عشق اولمه اجی نمیتونم ولش کنم به امون خدا و بزارم هر کاری دوست داشته باشه بکنه اجی ایشالله اجی ایشالله چشم اجی تو همیشه با حرفای قشنگت ارومم میکنی ممنونم اجی

Bita دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 21:32

من وظیفه که ارومت کنم عشقم…....اره الهه جونم ایشالا خوب میشه
ولى کااااااااااش مرتضام بود کاااااااااااااااش

فدات بشم الهی
اجی مرتضی درسته رفته ولی جسم و روحش پیش ماست

Bita دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 21:44

اره روحش همیشه کنار خونواده خاصشه تنهاشون نمیزاره حتى یه لحضه …ولى کاش بود واسمون اهنگ جدید میخوند…من دلم خیلى تنگشه الهه میخوام باشه برگرده ......دیگه یه ساله الهه بیاد دیگه اگه اومد پیشت بهش بگو الهه بگو بیتا چشم انتظارته که برگردى مرتضى

اجی مرتضی گفت بیتا جانم به خدا جام خیلی خوبه این سرنوشتم بود که خدا منو برد پیش خودش ببین الهه جانم به نبودم چه خوب عادت کرده تو هم باید مثل الهه جانم باشی

Bita دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 22:14

بگو بیتا برات میمیره مرتضى …میدونم جاش از همه ما بهتره ارومه تو ارامشه…ولى خودش میدونه انقد دوسش دارم که نمیتونم به نبودش عادت کنم یادش تا اخرین نفسم تو قلبمه …وقتى مردم دیگه ایشالا میرم پیش خودش به ارزوم میرسم

اجی مرتضی میگه دیگه از این حرفا نزن عزیزم

Bita دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 22:58

تو دنیا فقط یه ارزو دارم اونم دیدار مرتضائه …میخوام برسم به ارزوم
مرتضى پاى توام تا پاى جونم…عمر منى پیشم بمون …الهه مرتضى خودش میدونه من همیشه این حرفارو باهاش میزنم …قوربونش میرم …قوربون توام میرم الهه…
(ℒℴѵℯمرتـــــــــــــضى دوســـــــــــــــــت داریـــــــــم تا ابــــــــــــدℒℴѵℯ)

اجی مرتضی گفت بیتا جانم منم دوست دارم تا ابد حالا حالاها خیلی مونده تا به ارزوت برسی عزیزم

Bita دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 23:09

ولى من فک میکنم به همین زودیا به ارزوم میرسم …الهه واسم دعا کن مرتضى رو ببینم …من واقعا خیلى تشنه دیدار شم …خودش میدونه بهت نمیگه .....

اجی میخوای منو تنها بزاری اجی میخوای دیوونه ام کنی

Bita دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 23:38

نه عشقم ولى رفتن پیش مرتضى واسم خیلى خوبه …تو که تنها نمیشى انقد دوستو رفیق دارى زهرا، فاطمه .فاطمه زهرا .ساغر… و و و …….....

دیگه تکرار نشه ها اجی

Bita سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 12:46

سلام الى جونم
وااااااااى عصبانیت کردم اجى

سلام اجی خوبی اره اجی خیلی الان اخمام رفته رو هم

사랑해요 송일국 씨 سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 13:14

سلاااااااام
آجی الهههههه توروخدا بگو چیشده تو نظرات خوندم سونگ مریضه چی شده الان دق میکنم تووووورووووخداااااااا بگوووو

سلام اجی خوبی مگه نمیدونی اجی سونگ چشماش مریضه

사랑해요 송일국 씨 سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 13:22

سلاااااااام
آجی الهههههه توروخدا بگو چیشده تو نظرات خوندم سونگ مریضه چی شده الان دق میکنم تووووورووووخداااااااا بگوووو

اجی این نظرو دو بار دادی اجی تو نظر قبلیت جوابتو دادم

Bita سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 13:47

چرا الهه چرا عصبانى شدى ؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط خواستم پیش مرتضى رفتنه همین

اجی دیگه از رفتن حرف نزن

Bita سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 14:07

باشه الهه دیگه اینجا از رفتن حرفى نمیزنم .........

نه اینجا از رفتن حرف بزن نه تو انجمن هر چی میگم بگو چشم

Bita سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 14:32

چشم......نه اینجا حرف میزنم نه تو انجمن ........فقط به مرتضى میگم

چشمت بی بلا اجی

사랑해요 송일국 씨 سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 14:34

سلام آجی
نه خوب نیستم
آجی گاهی نظرام چند تایی میاد اگه اینجور شد یکیشو تایید کن مشکل از نت گوشیمه
آجی میدونم چشش مریضه ولی خوندم نوشته بودی ممکنه
خدایی نکره خدایی نکرده زبونم لال من بمیرم چشماشو از دست بده
آجی راستههههه؟؟؟
یه کلیپ دیدم تو آپارات راجب چشمای سونگ ولی خب بعد فهمیدم دوربین مخفی بوده
ولی انگار مشکل چشمش جدی
آجی هرچی میدونی ازش بگو آجی این یه خواااااهشه

اجی سونگو سپردم به دست امام رضا و خدا و امام حسین میدونم خوبش میکنن

نادیا چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 02:12

الهه چرا به وبم نیومدی

سلام اجی خوبی سر زدم اجی ولی نظر نذاشتم شرمنده

사랑해요 송일국 씨 چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 13:12

سلام آجی خوبی؟
میخواستم بگم اگه هر خبری از سونگ شندیدی آجی بهم بگو
به اندازه همه دنیا هم مهم تره برام
دعای من که نمیگیره آجی تو دعا کن خوب بشه چشاش
باشه؟

سلام اجی خوبی ممنون اجی خوبم خداروشکر اجی
اجی بعد از اینکه طرفدارای سونگ دیدن سونگ رفته دکتر نگرانش شدن سونگ هم گفت خوبم فقط باید مواظب خودم باشم دیگه چیزی نگفت اجی

사랑해요 송일국 씨 چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 16:21

سلام آجی
آخه سونگ بی انداااازه مهربووووووووونه و دلش صافه
واس همین اگه خدایی نکرده خدایی نکرده زبونم لاااال من بمیییییرم طوری شده باشه به طرفداراش یه چیزی نمیگه که نگرانش بشن
دارم دق میکنم
آجی اون فیلمی که توی آپارات هست رو دیدی؟
دوستم بهم گفت دوربین مخفی اما من باور نمیکنم
آجی تو میدونی واقعی یا نه؟
خداااااااااااااا

سلام اجی خوبی اره اجی سونگ قلبش خیلی پاکه مهربونه نمیخواد طرفداراشو نگران کنه اجی نگران نباش ایشالله هیچ اتفاقی براش نمیفته چون دعای طرفداراش پشت سرشه
اون کلیپو ندیدم اجی لینکشو بده ببینم

사랑해요 송일국 씨 چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 20:05

سلام آجی
خب لینکشو دقیق نمیدونم
تو آپارات بنویس
"ویدیوی غم انگیر چشمان سونگ ایل گوک با زیرنویس فارسی"
من اینو چند وقت پیش دیدم اما بعد دوستم گفت که دوربین مخفی بوده اما من باور نکردم
ایشالله هرچه زود تر خوب بشه فداااای چشماش بشم
فدای آجی الهه هم بشم که اونم به فکر سونگه
آجی راستی نظرایی که به پستت مربوط نیست الکی دادمو حذف کن

سلام اجی خوبی اون کلیپو دیدم اجی نه اصلا هم دوربین مخفی نیست اجی دکتر حقیقت تلخ چشمای سونگو بهش گفته اجی به دوستت بگو این کلیپ واقعیت داره

사랑해요 송일국 씨 چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 21:35

سلام آجی مرسی آجی البته خوب نیستم
فدات بشم به دوستم گفتم آجی
الهییییییییییییییییییی فدای چشاش بشم کاشکی خوب بشه
من منظور دکتر رو واضح نفهمیدم ولی خب میدونم که وضع چشاش خوب نیست
آجی ببخشید اینقد تو فکر بودم که یادم رفت محرم رو تسلیت بگم
آجی دعا کن تو این شبا خوب بشه
هیچ وقت ناراحت نباشه و به همه ی آرزو هاش برسه
آجی بازم میگم اگه نظرات اضافی دادم حذف کن آجی ناراحت نمیشم فدات

سلام اجی خوبی فدات بشم اجی منم خوبم بدک نیستم وضع چشماش فکر کنم بهتر شده اجی چون سونگ اگه در مورد درمانش چیزی نمیگه ولی درمانو شروع کرده اجی من دلم خیلی روشنه اجی خیلی نمیدونم کی چشماش خوب میشه ولی حتما خوب میشه اجی به خاطر پسرهاش و خونواده اش و طرفداراش باید خوب بشه اجی
عیبی نداره اجی منم تسلیت میگم اجی الان هیأتم اجی سونگم دعا کردم اجی نظرات هست نمیخوام حذف کنم

사랑해요 송일국 씨 چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 23:52

سلام آجی
همیشه خوب باشی عزیزم
آجی مرسی براش دعا میکنی گفتی درمانو شروع کرده خیلی خوشحال شدم
باشه آجی هرجور راحتی آجی
موفق باشی آجی

سلام اجی خوبی البته حسم اینو میگه اجی باز نمیدونم

사랑해요 송일국 씨 پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 14:29

سلام آجی
خوبم آجی تو خوبی؟
من به حس تو و خودم اطمینان دارم
حس من که میگه اگه خدایی نکرده اتفاقی بیفته براش قلب منم وا میسه در جا
آجی بازم مرسی که از حالش خبردارم کردی چون من کسی رو نمیشناسم که از سونگ برام خبر بده
فدات بشم آجی موفق باشی

سلام اجی خوبی منم خوبم اجی خداروشکر نگران نباش اجی اتفاقی براش نمیفته

사랑해요 송일국 씨 جمعه 1 آبان 1394 ساعت 20:03

سلام آجی
خوبی آجی؟
آجی یه سوال کنم ناراحت نمیشی؟
میتونم بدونم چند سالته آجی؟

سلام عزیزدلم خوبی ممنون خوبم اجی خداروشکر وا اجی مگه پست تولدمو ندیدی ۱۷ سالمه اجی

사랑해요 송일국 씨 جمعه 1 آبان 1394 ساعت 22:10

سلام آجی جونم
خوبی آجی منم خوبم
ببخشید ندیده بودم پستو الان دیدم
واقعا ببخشید آجی
ایشالله تولد هزار سالگیتو ببینم آجی
مرسی که گفتی آجی
موفق باشی

سلام اجی خوبی منم خوبم اجی خداروشکر ممنونم اجی اشکالی نداره فدای سرت
موفق و سلامت باشی عزیزم

نــیــکــو شنبه 2 آبان 1394 ساعت 19:28 http://niko-2015.blogfa.com/

سلام عزیزم
لطفا به منم سر بزن...مچکرم!

سلام نیکو جان خوبی ممنونم اجی که بهم سر زدی و نظر گذاشتی منم بهت سر زدم

مهر دوستان سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 22:38 http://ehsanmt63

مطالب متنوعی داشتید از مطالب حادثه منا که گذاشتید هم ممنون

سلام ممنونم نظر لطفتونه خواهش میکنم وظیفه ام بود

사랑해요 송일국 씨 چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 00:49

سلام آجی
خوبی آجی؟
عزاداری هات قبول آجی
آجی ببخش که بازم میگم
نمیدونی چشاش وضعش بهتر شده یا نه؟
نگرانشم گفتم بازم بپرسم شاید خبر خوبی بهم بدی آجی
یک لحظه فکر اینکه یه روز نتونه جایی رو ببینه داره دیوونم میکنه
فدات بشم
دوست دارم آجی موفق باشی

سلام عزیزدلم خوبی ممنون اجی خوبم خداروشکر ممنون اجی قبول حق باشه البته روز اخر میرم هیات از عاشورا نرفتم تا دیشب
حسم میگه بهتر شده اجی اجی البته این حدسیات خودمه اجی
عزیزدلم نفوذ بد نزن و امیدت به خدا باشه منم همیشه امیدم به خداست هیچوقت از رحمتش نا امید نشدم و نمیشم
سلامت و موفق باشی عزیزم

사랑해요 송일국 씨 چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 19:05

سلام آجی
ایشالله همیشه خوبو سلامت باشی
منم اصلا نرفتم هیات مریض شدم از جامم نمیتونم پاشم
آجی فدات بشم حس تو یکمی بهترم کرد
من به هرکی که سونگ رو دوست داشته باشه خیلی اعتماد دارم
ولی خدا منو دوس نداره، اصلا دوسم نداره هیشکی ندونه خودم میدونم
فدات آجی تو هم موفق باشی

سلام عزیزم خوبی اخی چرا مریض شدی اجی خدا بد نده ایشالله زود خوب میشی عزیزدلم مواظب خودت باش
فدات بشم اجی
قربونت برم اجی منم خیلی بهت اعتماد دارم اجی این حرفارو نزن اجی خدا قهرش میگیره اجی خدا بنده های خوبشو دوست داره و هواشونو داره
موفق و سلامت و شاد باشی
شرمنده بابت اینکه دیر تایید کردم عزیزم

사랑해요 송일국 씨 چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 23:07

سلام آجی
فدات بشم آجی مرسی
ولی من اصلا بنده خوبی نیستم
خودم تو نظرای بالا فوضولی کردممیدونم نت نداری
فدای سرت گلم
موفق باشی

سلام به روی ماهت اجی خوبی اجی بهتری
هستی اجی خیلیم خوب
کدوم نظرای بالا
اره اجی ندارم با نت گوشی اجیم میام
شاد و سلامت باشی

사랑해요 송일국 씨 پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 01:21

سلام آجی
بهترم آجی مرسی
دقیق نمیدونم یه جا خوندم دیگه
راستی آجی یه چیزی
والا من یه سوال دارم از هرکی میپرسم یه جوری جوابمو میده که متوجه نمیشم
گفتم شااااید بدونی
اگه بخوام برم کره باید حتما فامیل داشته باشم؟ (منظورم برای زندگی کردن)
والا آجی از هرجا پرسیدم جواب درست نگرفتم
تو میدونی آجی؟
سرنگ هه یو اونی

سلام اجی خوبی خداروشکر که بهتری اجی
متوجه شدم اجی
اجی اگه بخوای بری کره باید متأهل باشی عزیزم کره کسایی رو که مجرد هستن رو به کشور راه نمیده اجی تازه باید یه مترجم هم باخودت ببری کره یا باید به زبان کره ای تسلط کامل داشته باشی و هزینه این سفر خیلی بالاست اجی

사랑해요 송일국 씨 پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 15:06

سلام آجی
فدات بشم
یه دنیاااااا ممنون که گفتی
با زبانشون که مشکلی ندارم
ولی یعنی اگه با خانوادم هم برم میگن باید متاهل باشی ؟
با این مشکل دارم
بازم خییییییییییییلی خوشحا شدم که جواب کامل رو گرفتم
فدات بشم
همیشه شاد و سلامت باشی آجی

سلام اجی خوبی خدا نکنه اجی خواهش میکنم وظیفه ام بود اجی یکی از دوستام داشت با خانواده اش میرفت که باباش گفت نذاشتن کنسل شد به خاطر اینکه دوستم متاهل نبوده اخه هم سن خودمه اجی
فدات بشم عزیزم خوشحالم که مشکلتو حل کردم
مواظب خودت باش اجی شاد و سلامت باشی

Bita جمعه 8 آبان 1394 ساعت 09:40

الى جونم نت دارى......نمیخواد اون یکى نظرمو تایید کنى...فعلا باز شده واسم سایت.....

سلام اجی خوبی فدات بشم عزیزدلم بله اجی نت دارم خداروشکر

Bita جمعه 8 آبان 1394 ساعت 15:08

ببخشید الهه جونم اگه میخواى با هم حرف بزنیم .....اینجا حرف بزنیم چون باز سایت واسم باز نمیشه

چشم اجی شرمنده دیر تایید کردم الان نظرتو دیدم

사랑해요 송일국 씨 یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 02:38

سلام آجی الهه
حالت خوبه؟
آجی میخواستم بدونم صفحه اینستاگرام سونگ ایل گوک مال خودشه؟
یا براش ساختن
چون اکثر آدمای معروف، شخص خودشون هستن گفتم شاید مال شخص خود سونگ
آجی رفتی صفحش؟ اگه میدونی بگو آجی
راستی آجی یه خواهشی داشتم
میشه ده تا صلوات بفرستی؟
آجی اگه بفرستی خیلی ممنون میشم اما نمی تونم بگم چرا
فدات آجی همیشه موفق باشی

سلام اجی خوبی هی بد نیستم اجی ممنونم
اجی سونگ تو اینستاگرام هیچ صفحه ای نداره حالا من یه صفحه دیدم ولی خوب حسم میگفت مال سونگ نیست سونگ فقط در توییتر صفحه رسمی داره که اونم به زورمیتونه پست بزاره از بس کار داره منم خوب نگران سلامتیشم زیادی کار میکنه کار که نه فقط با سه قلوها سرگرمه
فرستادم عزیزم ایشالله مشکلت حل میشه
شاد و خندون باشی اجی

사랑해요 송일국 씨 یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 12:58

سلام آجی عزیزم
یه دنیاااااا مرسی که فرستادی
منم والا هرچی فیلم تو آپارته از خیلی کوچیکی سه قلو ها تا الان دیدم فقط سونگ نگهشون میداره نمیدونم مامانشون کجاست
ایشالله که همییشه در کنار خانوادش سلامت باشه
فداش بشم یه دنیا امید وارم به هرچی آرزو داره برسه
فدای آجی الهه هم بشم
مرسی آجی
راستی آجی میشه آدرس صفحه توییترش رو بدی؟
تو هم همیشه شاد و سلامت باشی

سلام اجی خوبی خسته نباشی عزیزم ظهرت بخیر
خواهش میکنم اجی وظیفه ام بود
اره اجی سونگ وقتی سه قلوها به دنیا اومدن نگهداری و مواظبت از سه قلوها افتاد گردن سونگمون اجی
البته زمان خیلی زود گذشت و اون دورانم واسه سونگ عین اب خوردن بود و کمتر خسته میشد تو کاراش چون با عشق پاکش از سه قلوها مواظبت میکرد
اجی مادر سه قلوها شاغله اجی به خاطر همین کمتر به سه قلوها میرسید
اجی توییترش ف.ی.ل.ت.ر.ه باید با فیلترشکن بری

사랑해요 송일국 씨 یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 17:25

سلام آجی
فدات بشم
آخه سه قلو ها اینقد با نمکن که هیشکی ازشون خسته نمیشه خوشبحال سونگ، خدا خیلی دوسش داره که سه قلو به این خوشملی داده بهش
فدااااااش بشم چرا فیلتر کردن صفحه عشقمو
آجی اگه میشه آدرسشو بزا برام سعی میکنم هرجور شده برم . آخه اگه خودش پست میذاره وااااااااااجبه بخونم
راستی آجی مامان سه قلو ها واقعا قاضی؟
شاخام در اومد یه جا خوندم راسته؟
فدات بشم آجی بازم ببخش اگه نظر اضافی دادم
برام دعا کن آجی سینوزیتم عود کرده اصلا حالم خوش نی موفق باشی آجی

تو چی گفتی سینوزیت داری و هیچی به خواهرت الهه نگفتی

사랑해요 송일국 씨 دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 06:32

ببخشید آجی

سلام اجی خوبیحالت چطوره عزیزم بهتری
اجی تو چرا هیچی در مورد سینوزیتت بهم نگفتی نمیگی نگرانت میشم اجی
عزیزم من دوستم فاطمه زهرا سرطان معده داشت که خداروشکر ۲ ماه و ۴ روزه خوب شده عزیزم فقط ۱۳ سالشه و دو بار عمل شد اجی بهم گفته بود مردونه با این مریضیم میجنگم جنگید و خوب شد
حالا نوبت خودته اجی باید قول بدی باسینوزیتت بجنگی

사랑해요 송일국 씨 دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 08:48

ناراحتی از دستم آجی؟

قبلا بودم الان نیستم اجی برو جواب نظر قبلیتو بخون

사랑해요 송일국 씨 دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 09:18

سلام آجی گلم
خوبی؟
الان جواب نظر قبلی رو خوندم
آجی گلم خوشبحال دوستت آجی ایشالله همیشه سلامت باشه
من 1 ساله که سینوزیت دارم، عود که میکنه مردنی میشم
ولی قول میدم بجنگم باهاش
ببخشید آجی که نگفتم بهت
الان دارم میرم دکتر دوباره بهتر میشم
آجی مواظب خودت باش
از دست منم ناراحت نباشی ها
راستی آجی یه چیز بگم شاید خییییییلی تعجب کنی
اما منم 14 سالمه

سلام اجی خوبی تو خوب باشی منم خوبم عزیزدلم
ممنونم اجی ایشالله که تو هم خوب میشی فقط باید باهاش بجنگی اجی الهه عزیزم
اجی دوستم سال ۹۱ تا ابان ۹۳ مریض بود اجی ابان خوب شد ولی دی ماه دکترش گفته بود علایم مریضیت داره برمیگرده که اخرای ماه رمضون برگشت این چند ماه دوستم فقط با این سرطان جنگید هیچی نخورد هیچی من ۳۰ تیر باهاش دوست شدم اجی به اصرار من گفت که مریضه یعنی دنیا تو سرم خراب شد ولی سپردمش به خدا ۷ شهریور خوب شد اجی عجب روز قشنگی بود داشت از خوشحالی بال بال در میاورد مدیون منه اخه خیلی براش قران میخوندم و صلوات میفرستادم بهم میگه برات جبران میکنم میگم اجی نیازی به جبران نیست اجی
اخی ایشالله تو هم زودتر خوب میشی
تو هم مواظب خودت باش اجی نه اجی ناراحت نیستم
نه اجی اصلا تعجب نکردم
اجی از دکتر اومدی زودی خبرم کن

사랑해요 송일국 씨 دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 10:34

سلام آجی
الان از دکتر برگشتم، از زندگی ناامیدم کرد دکتره
ایشالله همیشه دوستت خوب باشه و مریضیشم هیچ وقت برنگرده و همیشه سلامت باشه
ولی من بجز آجی الهه کسی رو ندارم
یه مامان و یه داداش یه آجی الهه گل
شاید تعجب کنی آجی اما من کلا یه دوست بیشتر نداشتم که الانم پیشم نیست
بازم خیلی خوشحالم که یه آجی الهه دارم

سلام اجی خوبی عزیزم دکتره غلط کرده
ایشالله اجی ایشالله زودتر خودتم خوب میشی اجی
عزیزم توروخدا اینجوری حرف نزن اون دوستتم ولش کن اجی الهه تو داری عزیزکم
اجی مهم نیست دکترت بهت چی گفته مهم اینکه تو نباید هیچوقت نا امید بشی اجی هیچوقت

사랑해요 송일국 씨 دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 11:14

سلام آجی
مرسی بهترم آجی
البته راستش خوب نیستم فقط به خودم تلقین میکنم که خوبم
دکتره الکی هم نمیگه اما نامردی کرد گفت اصلا امید نداشته باش خوب بشی به این راحتی ها خوب نمیشی
ولی من به حرف تو گوش میدم آجی
راستی آجی آدرس توییتر سونگ جون و ندادی

دکتره غلط کرده با خودش که این حرفارو بهت زده تو توجه نکن اجی ۲۹ مرداد بود اجی زهرام عمل شد همون روز بود فکر کنم دکترش به پرستار مخصوصش گفته بود هیچ کاری ازش بر نمیاد دوست اجیم که از حال اجی زهرام با خبرم میکرد اینارو شنیده بود و بهم گفته بود ولی من اصلا امیدمو از دست ندادم و نمیدم اجی البته روزی که اجیم عمل شد من خبر نداشتم یه روز بعدش فهمیدم اجی اینارو گفتم تا بدونی هر دکتری امیدشو به هر شکلی از دست بده خدا بالا سرشه مثل همین دکتر اجی من روزی که اجیم خوب شد شکل دکتر اجیم اینجوری بود
اجی تا وقتی منو داری نباید از هیچی نا امید بشی عزیزکم
افرین عزیزم که میخوای به حرف اجیت گوش کنی
اجی ادرسش تو کامپیوترمه
اجی سایت توییتر مثل فیس بوک فیلتره فیلترش نکردن
http://s6.picofile.com/file/8181166392/%D8%AA%D9%88%D8%A6%DB%8C%D8%AA%D8%B1.png
اجی این عکس توییتر سونگه قبلا که نت داشتم درست کردم اجی ادرس توییتر سونگم مشخصه

사랑해요 송일국 씨 دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 17:33

سلام آجی الهه گلم
آره قیافه دکترا معمولا وقتی ضایع میشن این شکلی میشه
به امید روزی که دکتر منم این شکلی بشه

فدات بشم آجی که امید میدی بهم
واای مرسی که این عکس و گذاشتی
آدرسشو یه جوری گیر میارم
شاید تو گوگل باشه
بازم مرسی آجی
موفق و سلامت باشی همیشه

سلام اجی خوبی خوبی اجی حالت خوبه ایشالله
اخ اجی ضایع شدنو خوب اومدی

ایشالله اجی ایشالله من دلم خیلی روشنه اجی خیلی
خواهش میکنم اجی وظیفه ام هست که بهم امید بدم مثل اینکه به اجی زهرامم امید دادما
اجی ببین عکسو باز کن وقتی کامل باز شد بزرگش کن لینک صفحه توییتر سونگو خودت میبینی اجی
خواهش میکنم عزیزم وظیفه اس تورو جان اجیت مواظب خودت باش
ایشالله زود میشی و از شر این مریضی راحت میشی و دکترتو این شکلی میبینی

사랑해요 송일국 씨 سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 07:10

آجی پس چرا نظرمو تایید نکردی

سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی همه رو تایید کردم

사랑해요 송일국 씨 سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 15:06

سلام آجی
خوبی آجی؟
منم خیلی بهترم آجی
آجی راستش یه نظر دادم شاید نیومده درست
دقیق یادم نی ولی فک کنم نوشته بودم:

سلام آجی الهه
حالت خوبه؟
آجی فدای دل روشنت بشم آجی برا منم دعا کن تا دکترمو این شکلی ببینم
آجی آدرس صفحش رو از تو عکسه رو مرورگرت دیدم آجی ولی کو تا فیلترشکن گیرم بیاد
راستی آجی نگو جان آجیت که ناراحت میشما
چون جان آجی الهه من خییییییییییلی با ارزشه
ایشالله که خوب بشم چون یه آجی دارم بم امید بده


آجی این جواب نظر قبلی بود
شاید گوشیم مشکل داره که نیومده

سلام عزیزم خوبی منم خوبم اجی خداروشکر که تو هم بهتری اگه زبونم لال یه وقت حالت بد شد قران بخون و به خودت تلقین کن که خوبی و حالتم خوب میشه و دکترتو این شکلی میبینی ایشالله
خدا نکنه اجی دیشب که اذان مغربو داد برات دعا کردم
فدات بشم اجی چشم نمیگم فقط تو مواظب خودت باش و با این مریضی مبارزه کن تا دکترت اون شکلی بشه
عزیزم خواهش میکنم وظیفه اس
http://s6.picofile.com/file/8178872668/PsiphonAndroid.apk.html
اجی این فیلترشکن مخصوص اندرویده اجی قبلا دانش کرده بودم و اپلود کرده بودم اجی بیا

사랑해요 송일국 씨 سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 19:38

سلام آجی
فدات بشم آجی
چشمت بی بلا عزیزم آجی گلم
آجی یه دنیااااا ممنون که برام دعا کردی و برای تو هست که الان بهترم
و یه دنیااااا هم مرسی که این آدرسو گذاشتی
ولی آجی صفحه توییترش رو که زدم نوشت
Notfound-404
البته 404 اولش بود با صفحه کلید گوشیم نمیره اونور
آجی از این سردر میاری؟
من که نفهمیدم چی میگه
خییییییییییلی دلم میخواد برم صفحش
راستی آجی نظرایی که واسش میاد جوابم میده؟

سلام اجی خوبی فدات بشم عزیزم خواهش میکنم وظیفه اس
نه بابا اجی سونگ حتی وقت نمیکنه سرشو بخارونه چه برسه بیاد جواب نظراشو بده

사랑해요 송일국 씨 سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 19:51

سلام آجی
خوبی؟
آجی میخواستم بگم مشکلم حل شد اما برای نظر دادن بهش باید منم صفحه توییتر داشته باشم
منم که هیچی ازش سر در نمیارم فک نکنم امکانش باشه

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر اجی باید تو تو توییتر ثبت نام کنی اجی که باید بیخیالش بشی اجی

사랑해요 송일국 씨 سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 21:26

سلام آجی
گفتم جواب نظراشو میده یا نه برا یه درصد امید بود
خودم میدونم وقت سرخاروندن نداره
نه آجی این همه بهت زحمت دادم یه جوری ثبت نام میکنم چون خیلی برام زحمت کشیدی آجی
آجی تو هستی تو توییتر؟

سلام اجی خوبی متوجه شدم اجی خواهش میکنم عزیزم وظیفه اس بله اجی
اره وقتی سه قلوها هستن چه جوری میتونه سرشو بخارونه

사랑해요 송일국 씨 سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 22:14

سلام آجی
آجی یه خواهشی داشتم
اگه زیاد وقت میبره که هیچی اما اگه کم وقت میبره و تو زحمت نمیوفتی آجی میشه راهنماییم کنی چجوری صفحه توییتر بسازم؟
تا صفحه نداشته باشم حتی پست هاشم نمیشه خوند کامل

سلام اجی خوبی اخر من از دست تو میرم زیر زمین اب میشما خخخخخخخخخ شوخی کردم اجی
اجی پستاشو یکی از دوستام میزاره تو وبش اجی http://www.justforsong.blogfa.com اجی این وبشه سونگ هر وقت پست بزاره دوستم هم پستو تو وبش میزارت

사랑해요 송일국 씨 سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 22:29

سلام آجی
آجی یه خواهشی داشتم
اگه زیاد وقت میبره که هیچی اما اگه کم وقت میبره و تو زحمت نمیوفتی آجی میشه راهنماییم کنی چجوری صفحه توییتر بسازم؟
تا صفحه نداشته باشم حتی پست هاشم نمیشه خوند کامل

عزیزم این نظرو یه بار دادی تایید کردم

사랑해요 송일국 씨 سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 23:11

سلام آجی
خوبم تو خوبی آجی؟
اگه من جای تو بودم آجی از دست من کلمو میکندم
خدا بهت صبر بده آجی از دست من
بازم مرررسی سر زدم چقدم قالبش ناااااااااازه
آجی اون نظر دو بار ارسال شد اگه اینجوری شد یکیشو تایید کن
راستی آجی 33 تا از نظرای این پست مال منه آجی هرکی بیاد میخنده هااا چند تاشو حذف کن حداقل معمولی بشه
میترسم بازدید وبت کم بشه منظورمو که میفهمی آجی
البته بازم میل خودته آجی
فدات بشم آجی
موفق باشی

سلام اجی خوبی منم خوبم خداروشکر اجی خوشحالم که حالت خوبه
خدا نکنه اجی این چه حرفیه
والله اجیت که خیلی صبوره
اره اجی خیلی قشنگه خودش ساخته
نه اجی بزار باشه نگران نباش اجی بازدیدم خوبه ازش راضیم
قربون نگرانیات برم اجی
تو هم موفق باشی و سلامت

사랑해요 송일국 씨 چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 03:03

سلام آجی
خوبی آجی
منم خوبم
آجی خواستم بگم نمردم و بلاخره تونستم صفحه توییترشو ببینم
فداااااااش بشم سونگ چه پستای نایسی میذاره
آجی بازم تشکر بخواطر. ف. ی. ل. ت. ر. شکن که خیلی کمک بزرگی بود
آجی شبت بخیر
مراقب خودت باش

سلام اجی خوبی ببین چقدر حالتو میپرسم چون دوست دارم

منم خوبم خداروشکر که تو هم بهتری
خدا نکنه اجی دیگه حرف م.ر.د.ن نزنیا اره پست های قشنگی میزاره ولی یه پست که میزاره ۲ ماه دیگه پست بعدی رو میزاره
خواهش میکنم اجی خداروشکر که ف.ی.ل.ت.ر.ش.ک.ن خوبیه برات
صبح بخیر اجی ساعت ۹ صبحه

사랑해요 송일국 씨 چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 13:03

سلام آجی
منم خیییییییییییییییییییییییلی آجی الهه گلم و دوس دارم
خیالت راحت آجی من تا سونگ رو از نزدیک نبینم نمیمیرم
آجی موقعی که نظر دادم3:03 بامداد بود
راستی آجی عکس خودتو نمیذاری تو پروفایلت؟
خیییییلی دلم میخواد ببینمت آجی

سلام اجی خوبی منم دوست دارم اجی
الهی فدات بشم اجی منم دوست دارم سونگو ببینم کی خدا خدا میدونه
اره اجی چرا خجالت میکشی عیبی نداره
عزیزم عکس یه چیز شخصیه نمیشه تو پروفایل گذاشت

사랑해요 송일국 씨 چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 14:09

سلام آجی
من فدات بشم آجی جون
ایشالله به زودی ببینیمش آجی کره ای یاد بگیر اگه دیدیش بفهمی چی میگه هااا از ما گفتن بود
آجی من معمولا تا صبح بیدارم همیشه
آره آجی میدونم آخه بعضی ها میذارن گفتم شاااااااید اشکال نداشته باشه، چون خیلی دلم میخواست ببینمت گفتم ببخش آجی هرجور راحتی آجی بازم ببخشید
موفق باشی آجی

سلام اجی خوبی بعد از ظهرت بخیر باشه اجی
خدا نکنه اجی این چه حرفیه
ایشالله هر چی خدا بخواد همون میشه اجی
اجی باید طرفداراشو درک کنه که نمیتونن زبونشو یاد بگیرن خیلی سخته
وا اجی بگیر بخواب اجی ضعیف میشیا
اجی ببینم ایمیلی چیزی داری از اون طریق عکسمو نشونت بدم عزیزم
موفق و سلامت باشی عزیزم

사랑해요 송일국 씨 چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 21:55

سلام آجی
خوبی آجی منم خوبم
آجی خیلی آسونه از وب لیلا یاد بگیر آجی وبشو که خودت بلدی
فدات بشم که نگرانی عزیزم عادت کردم آجی
آجی ایمیلمو خصوصی میدم آجی بی زحمت تایید نکن
تو هم همیشه موفق و سلامت باشی آجی

سلام اجی خوبی شرمنده اجی به خدا دیشب ندیدم برام نظرگذاشتی وگرنه تایید میکردم
دیدم اجی اره اجی ولی حوصله ام نمیکشه
اجی میدونم عادت کردی ولی باید از این به بعد عادت کنی شبا بخوابی

사랑해요 송일국 씨 پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 02:02

آجی ایمیلم اومد برات

سلام اجی خوبی صبحت بخیر اجی بله دیدم اجی
اجی باید قبل از اینکه ع.ک.س.م.و نشونت بدم بهم قول بدی به هیچکس نشونش ندی و بلافاصله ایمیلمو بعد از دیدن پاک کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد