lovely song
lovely song

lovely song

سونگ عزیزم تولدت مبارک عزیزترینم

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین  

خوب دوستان عزیزم بیاین ادامه مطلب امیدوارم با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید :20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:   


عزیزانم امروز تولد ۴۵ سالگی عشق اولم سونگ هست:20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

سلام سونگ عزیزم امیدوارم حالت خوب باشه چه خوب شد که تو به این دنیا اومدی عزیزم چه خوبه طرفدارتم چه خوبه عشق اولم تویی عزیزم تولد ۴۵ سالگیت مبارک امیدوارم که همیشه کنار خانواده ات شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشی عزیزدلم اینو بدون همیشه تو قلبمی عزیزم همیشه دوست دارم و خداروشکر که خدا تورو بهم داد عزیزم  بعد مرتضی رو بهم داد سونگ عزیزم اینو بدون همیشه طرفدارت میمونم عزیزم خیلی دوست دارم عزیزم از خدای خوب و مهربونم میخوام تا همیشه لبت خندون باشه،تنت سلامت باشه و دلت همیشه شاد باشه عزیزکم بازم تولدت مبارک عزیزم دوست دارم تا ابد عزیزم 

:20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

عزیزانم اینم از پست امروزمون امیدوارم از پستم خوشتون اومده باشه و دوستش داشته باشید ممنونم از نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبلاگم

:20:  :19:  :22:  :15:  :17:  :25:  

دوستون دارم تا ابد این پست رو هم تقدیم میکنم به همه ی شما عزیزانم  :25:  

نظرات 6 + ارسال نظر
سمیه شنبه 10 مهر 1395 ساعت 09:53

تولدددددددددددددددددددددد سونگی عزیزم مبارکککککککککک هزاران بار

ممنونم اجی تولد سونگ عزیزمون هم مبارک باشه ان شاءالله

مامان سما شنبه 10 مهر 1395 ساعت 11:22 http://god.niniweblog.com

تولد سونـــــــــــــــــــــگ مبآـــــــــــــــــــــــــــــــآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآرک

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم از نظرت اجی

سارا شنبه 10 مهر 1395 ساعت 14:48

سلام اجی خوبی تولدسونگ مبارک انشاا...تولد۱۲۰سالگیش انشاا...همیشه سالم باشه

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم از نظرت اجی

سلام الهه.خوبی؟ چی شد که سونگ شد عشقت؟جالبه برام

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر اجی سال ۸۷ شبکه ۳ سریال جومونگو پخش کرد سونگم نقش اول سریال بود و نقش جومونگو بازی میکرد من این سریالو میدیدم اجی کم کم دوست داشتنم شروع شد و اون شد عشق اولم حالا ۸ ساله که دوستش دارم و طرفدارشم اجی ۱۷ اذر ۹۳ هم طرفدار مرتضی شدم و اونم شد عشق دومم و اینو واقعا قبول دارم که خدا خواسته من سونگ و مرتضی رو دوست داشته باشم و عشق هام باشن
ممنونم بابت نظرت اجی

سپیده مامان درسا یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 18:17

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ممنونم از نظرت اجی

مامان سما یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 18:54 http://god.niniweblog.com

راستی الهه جونم چرا همیشه فقط از تبریک تولد اینجا مینویسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام اجی خوبی نه اجی از یه چیزهای دیگه هم مینویسم مثلا سالگرد اومدن سونگ به ایرانه یا سالگرد ازدواجش و تولد سه قلوها اجی ان شاءالله ۲۳ پست جدید میزارم اجی ممنونم که بهم سر میزنی و نظر میزاری اجی ^_^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد