lovely song
lovely song

lovely song

نکته مهم

سلام دوستان از این به بعد وقتی برام نظر میزارین در پست هام که بالاش نوشته 0 یادگاری که همون نظر دادن میشه اونجا برام نظر بزارید دوستان ممنون میشم اگه این کارو بکنید اگه هر کی این کارو بکنه کار خوبی کرده 
نظرات 3 + ارسال نظر

سلام خوبی عزیزم؟ امتحاناتت چطور بود؟

سلام نازنین جون منم خوبم امروز امتحان ریاضی داشتم خوب دادم فردا هم انشاء دارم عزیزم ممنونم نازنین جون وقتی میخوای بهم نظر بدی برو در پست هام نظر بده عزیزم اون جایی که نوشته نظرات (0)

leylasky شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 21:12 http://www.leylasky.blogsky.com

سلام خوبی؟ خوب من برای شما در صفحات وبلاگم طریقه گذاشتن عکس تو بلاگ اسکای رو گذاشتم. اگه عکس براتون باز نشده اونجا بری عکس رو گذاشتم.خوب در مورد سونگ هم بله من از نزدیک ایشونو دیدم.

خوبم عزیزم من الان رفتم وبلاگت بهت نظر دادم عزیزم همون طور که گفتی اون پستو حذف کردم عزیزم ممنون که بهم خبر دادی ولی یک نظر که داده بودی منظورت از اون نظر چی بود عزیزم در مورد خورده پست مفید بود عزیزم من تهران زندگی می کنم عزیزم تو در ایران عشقمو دیدی یا در کره میشه تعریف کنی عزیزم

ثمین یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 19:15 http://www.snta.blogfa.com

پس چرا نظرمو تایید نکردی عزیزم

کدوم نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد