lovely song
lovely song

lovely song

عکس هدیه ای که از مدرسه گرفتم

سلام دوستان 28 دی ماه روزی بود که در نمازخونه مدرسه ام برنامه بود و من اون موقع از مدرسه ام جایزه گرفتم که الان عکسشو میزارم دوستان 

آذرماه از من و دوستام آزمون پیشرفت گرفتن که ببینن چقدر پیشرفت کردیم که من فهمیده بودم 26 تا درست زده بودم یعنی 26% درست زده بودم و رتبه سوم رو به دست آورده بودم اون روز بهترین روز زندگیم بود دوستان به خاطر همین منو بردن قم 

17 اردیبهشت هم از من و دوستام آزمون پیشرفت گرفتن که من فهمیده بودم 46 تا درست زدم یعنی 46% درست زدم دوستان وقتی آمارش اومد من 1 نفر در ریاضی پیشرفته در مدرسه بودم دوستان و در علوم پیشرفته ام در مدرسه 2 نفر بودم و همین طور دروس یشرفته 3 نفر در مدرسه بودم دوستان





نظرات 11 + ارسال نظر
پارسا سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 15:11

می دونم فقط من به جای این که بنویسم نظریات مخالف خود را تجمل کنند نوشتم رای های مخالف را تحمل کنند.درسته؟

اونم درسته شما چه سالی به دنیا اومدید من سال 1377 به دنیا اومدم و 26 تولد 17 سالگیم هست

پارسا سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 15:17

مطمئنید؟؟؟؟؟
من 1378

بله شما چند سالتونه

پارسا سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 15:21

من 1378

خوب چند سالتونه

پارسا سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 15:31

1473

چه ماهی به دنیا اومدید

leylasky سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 15:48 http://www.leylasky.blogsky.com

عیدت مبارک خانومی

ممنونم

ثمین سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 16:49 http://www.songsamin.blogsky.com

عیدت مبارک عزیزم .. جایزت هم مبارک عزیزم قالب جدید وبلاگت هم مبارک عزیزم

ممنونم عزیزم

رهنما سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 17:24 http://songilgookjoon.blogfa.com/


عیدت مبارک

ممنونم عزیزم

رضا شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 18:11

سلام آبجی منم داداش زهرا وبت خیلی خوشمله

شناختم ممنونم میشه بپرسم زهرا جون چرا نمیاد

با سلام خدمت مدیر عزیز..خسته نباشید..بنده به جز این وبی آمدید تشکر کردید یه وب دیگه هم هست آدرسش اینجاست...<<amam-asr.mihanblog.com>>میتونید به اینم یه سری بزنید..موفق و پیروز باشید..یا علی

ممنونم شما هم همین طور من الان به اون آدرسی که گفتید رفتم و نظر دادم
ممنونم
یاعلی

سلامی دوباره...منظورتون یعنی چه؟

در ضمن من داشتم در وبتون میچرخیدم همچین نوشتید اقا علیرضا من اول از اسمش ترسیدم بعدش فهمیدم وب خودمه خخخخخخخ....موفق باشید..یا علی

ممنونم شما هم همین طور
ببخشید ترسوندمتون

شقایق پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 23:26 http://pises.blogsky.com

خوشگله مبارکت باشه عزیزم

سلام عزیزم ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد