lovely song
lovely song

lovely song

عیدتون مبارک عزیزانم

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله عیدتون مبارک عزیزانم سال جدیدو به همه شما عزیزانم تبریک میگم امیدوارم که سال  ۱۳۹۸ سال خیلی خوبی براتون باشه و پر از شادی و خوبی و مهربونی و موفقیت های بیشتر و پاک بودن و سلامت بودن باشه ان شاءالله و امیدوارم همه کسایی که مشکلی دارن تمام مشکلات شون حل بشه آمین یا رب العالمین

عزیزانم بابت نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبم ازتون ممنونم براتون بهترین هارو از خدا میخوام امیدوارم که همیشه خنده مهمون لب هاتون بشه و دلتون شاد باشه و همیشه سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و شاد باشین در ایام عید هم زیاد پرخوری نکنید چاق میشید امیدوارم بهتون خوش بگذره در این ایام 

دوستون دارم تا ابد عزیزانم مواظب خودتون باشید

خوبی بدی دیدین حلالم‌ کنین عزیزانم 

نظرات 2 + ارسال نظر
فاضله هاشمی پنج‌شنبه 1 فروردین 1398 ساعت 09:14

چه انرژی مثبتی سال نومبارک حلالیدوبلاگ گلنوشت عشق وبلاگ من

سلام ممنونم از نظرتون

رضا جمعه 23 فروردین 1398 ساعت 04:06 http://reza134119.blogfa.com

از امشب می خوام یه جور دیگه زندگی کنم !!
"" زندگی پروانه ای ""
شاید اینجوری بتونم بفهمم که هنوزم زند ه ام !!
از همه شمایی که زنده اید و زندگی می کنید.... التماس دعا دارم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد