lovely song
lovely song

lovely song

زینب عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین

خوب دوستان عزیزم بیاین ادامه مطلب امیدوارم با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید


عزیزانم چون‌ تولد دوست عزیزم زینب افتاده به ماه محرم و ۶ مهر تولدشه چند وقت زودتر‌ از موعد پست تولدشو میزارم‌ تا شرمنده اش نشم 

زینب عزیزم تولدتو بهت تبریک میگم عزیزم امیدوارم که همیشه سلامت و موفق و شاد و خندون و خوشبخت باشی عزیزدلم و به ارزوی قشنگت برسی امیدوارم پست تولدی که برات گذاشتم رو دوست داشته باشی عزیزترینم تنها کاری بود که از دستم بر میومد ببخش عزیزم ببخش زودتر پست تولدتو گذاشتم تا شرمنده اش نشم 

عزیزانم اینم از پست امروزمون امیدوارم از پستم خوشتون اومده باشه و دوستش داشته باشید ممنونم از نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبلاگم
دوستون دارم تا ابد این پست رو هم تقدیم میکنم به همه ی شما عزیزانم
نظرات 3 + ارسال نظر
زینب جمعه 12 مهر 1398 ساعت 00:14

ممنون الهه جونم. چقدر تو مهربونی آخه.
راستی چندسالته؟ فکر کنم باید کنکوری باشی نه؟ ازدواج کردی یانه ؟ اگه دوست داری از خودت بگو دوست دارم بیشتر بشناسمت.
برام جالبه یه نفر اینقدر تولد اطرافیان براش مهم باشه.

سلام اجی خوبی ممنونم لطف داری اجی ۲۱ سالمه اجی نه بابا چه ازدواجی مجردم و همیشه دوست دارم مجرد بمونم منم یه ادمم مثل ادم های دیگه هیچ فرقی ندارم خواهش میکنم وظیفه اس کاری نکردم ممنونم از نظرت اجی کنکوری نیستم اجی ۵ ساله که مدرسه نمیرم و درس نمیخونم اجی قبلا هم بهت گفتم

زینب سه‌شنبه 16 مهر 1398 ساعت 10:34

سلام. ازدواج با یه آدم خوب که حداقل ۷۰ درصد ملاکهای تو رو داشته باشه خوبه. آدم یه جورایی به آرامش میرسه. البته خوب زندگی پستی بلندی و سختی داره ولی همشم شیرین باشه دلتو میزنه. امیدوارم خدا یه مرد خوووب سرراهت قرار بده. درسم نخوندی اشکالی نداره بیخیال مگه همه چی درسه. ولی خودتو با کارای هنری سرگرم کنی خیاطی. بافتنی آرایشگری .. . موفق باشید

سلام اجی خوبی میدونم اجی ولی من چون یه سری مشکلات ترس دارم مثلا از امپول میترسم حتی ازمایشم نمیتونم بدم چه برسه به ازدواج که اونم ازمایش میخواد ممنونم از نظرت اجی

زینب سه‌شنبه 12 آذر 1398 ساعت 11:03

ترس از آمپول!!!!. هیچکس ترسوتر از من نبود که به اندازه موهای سرم آمپول زدم. با دست خودم اونم تو شکمم

سلام اجی خوبی ان شاءالله که خدا زود دلتو شاد کنه اجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد