lovely song
lovely song

lovely song

آتوسای عزیزم تولدت مبارک

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین

خوب دوستان عزیزم بیاین ادامه مطلب امیدوارم با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید


عزیزانم دیروز۳ تولد یکی از دوستام آتوسای عزیزم بود اما من یادم نبود 

آتوسای عزیزم ۱۶ سالگیتو بهت تبریک میگم عزیزم امیدوارم که همیشه سلامت و موفق و شاد و خندون و خوشبخت باشی عزیزدلم امیدوارم پست تولدی که برات گذاشتم رو دوست داشته باشی عزیزترینم تنها کاری بود که از دستم بر میومد ببخش عزیزم 

عزیزانم اینم از پست امروزمون امیدوارم از پستم خوشتون اومده باشه و دوستش داشته باشید ممنونم از نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبلاگم

 

دوستون دارم تا ابد این پست رو هم تقدیم میکنم به همه ی شما عزیزانم
نظرات 6 + ارسال نظر

سلام الله جان خوبی سلامتی؟ان شاالله شاد باشی همیشه

سلام اجی خوبی شکر اجی میگذره ممنونم اجی همینطور خودت

مامان یک فرشته سه‌شنبه 23 مهر 1398 ساعت 15:23

ببخشید الهه رو اشتباه نوشته بودم

سلام اجی خوبی عیبی نداره اجی ممنونن از نظرت اجی

زینب چهارشنبه 8 آبان 1398 ساعت 11:17

منظورم آذرماهه... حالا آذر امسال . یا سالهای آینده
ببین الهه جون من مهرماه بدنیا اومدم. آبان ماه ازدواج کردم. دوتا اتفاق خوب توی دوماه اول پاییز
حالا مونده آذر
البته یه تجربه تلخ توی آذر 95 داشتم و اونم سقط جنینی که خیلی براش سختی کشیدم. ولی نا امید نیستم خدا بزرگه

سلام اجی خوبی میدونم اجی ان شاءالله که با صلاح خدا دلت شاد میشه اذرماه اجی

نسیم شنبه 11 آبان 1398 ساعت 19:46

سلام الهه بانو. خوبی؟
چرا پست جدید نمی‌ذاری؟

سلام اجی خوبی شکر میگذره اجی تو کدوم نسیمی اجی نسیم مامان نویان اجی؟؟؟
۲۳ ان شاءالله پست جدید میزارم اجی

نسیم دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت 14:16

نه الهه جان، من تازه اومدم وبلاگت.

سلام عزیزم خوش اومدی به وبلاگم پس شما هستی خیلی وبمو بازدید میکنی اجی چون آمار وبم رو میبینم به هرحال خوش اومدی ممنونم ازت

نسیم دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت 23:26

احتمالا آمار من بوده، چن تا از پست‌های قبلی رو می‌خوندم.
ممنون. زنده باشی

سلام عزیزم ممنونم ازت لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد