lovely song
lovely song

lovely song

دوازهمین سالگرد ازدواج سونگ

سلام به تمام دوستان عزیزم خوبین ان شاءالله امیدوارم همیشه خوب و سلامت باشید عزیزانم

دوستان عزیزم پارسال یادتون میاد تو همین روز یه پست براتون گذاشتم که عنوانش {یازدهمین سالگرد ازدواج سونگ} بود حالا امروز ۱۲ سالگرد ازدواجشه و فردا تولد ۹ سالگی سه قلوهای دوست داشتنیش هست

دوستان عزیزم بی زحمت ممنون میشم بیاین ادامه مطلب خیلی ازتون ممنونم بابت مهربونی هاتون 

عزیزانم من اول میخواستم این دو تا پست هارو ۲۵ و ۲۶ اسفند بزارم ولی به دلایلی زودتر میزارم شرمنده


  سونگ عزیزم از ته قلبم سالگرد ازدواجتو تبریک میگم و از خدا میخوام تا همیشه کنار خانواده ات سلامت و شاد و موفق و خندون باشی خوشحالم که عشق اولم تویی عزیزم خوشحالم که خدا تورو به من داد خوشحالم که طرفدارت شدم و هستم من همیشه دوست دارم و خواهم داشت سونگ عزیزم امروز بهترین روز زندگیته میدونم چون ۱۲ سال با همسرت ازدواج کردی و ۴ سال بعدش صاحب سه تا پسر ناز و دوست داشتنی به نام

 (دایه هان مین گوک مان سه) شدی عزیزم تو ثمره های زندگیتو داری عین خودت بار میاری و میخوای عین خودت تحویل جامعه بدی میدونم که موفق میشی عزیزم امیدوارم خدا دو تا دختر ناز و دوست داشتنی که خودت هم راضی به داشتن شون هستی بهت بده اسماشونم که از قبل انتخاب کردی عزیزم این نشون میده که عاشق دختری عزیزم پس خدا اگه بخواد بهت میده چطور سه قلوهارو بهت داده پس دوقلوهارو هم میده عزیزم شرمنده اتم جز گذاشتن این پست از دستم بر نمیومد بازم دوازدهمین سالگرد ازدواجتو تبریک میگم سونگ 

سونگ عزیزم منو ببخش که پست سالگرد ازدواجت  رو خیلی زودتر گذاشتم

نظرات 6 + ارسال نظر
زهرا شنبه 10 اسفند 1398 ساعت 09:16 https://farzandenakhaste.blogsky.com

الهه جان در مورد این آقای سونگ متاسفانه اطلاعاتی ندارم اگه میشه یه کوچولو از بیوگرافیش برام بگو.
انشالا همیشه با وجود عشق های نازنین تو زندگیت شاد و سلامت باشی

سلام اجی خوبی عیبی نداره اجی سونگ متولد سال ۱۹۷۱ هست یعنی به شمسی میشه دهه ۵۰ اجی نمیدونم سریال افسانه جومونگ رو دیدی یا نه نقش جومونگ رو سونگ بازی کرد و منم با همون سریال طرفدارش شدم بعدش سال ۸۸ به خاطر بازی خوبش دعوتش کردن اومد ایران و رفت دیدن بچه های محک تو برنامه ماه عسل باهاش مصاحبه کردن اجی سال ۲۰۰۸ ازدواج کرد و سال ۲۰۱۲ صهحب سه قلو پسر شد اجی در کل بگم بهت اجی سونگ خیلی ادم خوب و بزرگیه اجی به همه کمک میکنه اجی ممنونم از نظرت اجی

مامان یک فرشته دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت 08:43

چه خوب که سالگرد ازدواجش رو میدونی.فکر نکنم باورش بشه طرفدار پرو پا قرصی مثل تو داره.
امیدوارم همیشه سلامت باشه

سلام اجی خوبی ممنونمتو لطف داری اجی راستشو بخوای نمیدونم هنوزم طرفدارشم نمیدونم هنوزم دوستش دارم یا نه نمیدونم چرا اینجوری شدم اجی ممنونم از نظرت

سوری سه‌شنبه 13 اسفند 1398 ساعت 08:23

سلام الهه عزیزم
خوبی
چه خبر دختر خوب؟
راستش دلم میخواد یه روز بیام وبلاگت و ببینم چیزهای بزرگتری تو زندگی پیدا کردی و دنبالشون هستی.
دیگه چه خبر

سلام اجی خوبی ممنونم اجی شکر میگذره ممنونم از نظرت تو به من لطف داری اجی سلامتی اجی

زهرا سه‌شنبه 13 اسفند 1398 ساعت 08:57 https://farzandenakhaste.blogsky.com

ممنونم از اطلاعات خوبت عزیزم

سلام اجی خوبی خواهش میکنم ممنونم از نظرت اجی

زینب یکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت 13:33

سلام الهه جون خوبی. ببخشید من خیلی وقته آپ نشد بودم

سلام اجی خوبی ممنونم شکر خوبم اجی عیب نداره اجی ممنونم از نظرت

زینب یکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت 13:40

الهه جون چندتا سوال ذهنمو مشغول کرده . اگه دوست داری بهم جواب بده
سونگ وبلاگتو میخونه؟ اصلا فارسی بلده؟ اصلا می دونه که تو اینقدر طرفدارشی و براش وقت میزاری؟
وبلاگ منم شاید تعداد محدودی بخونن ولی من خاطراتمو اینجا می نویسم که همیشه به یادگار بمونه شااااییید بعدا آدرس وبلاگمو دادم به اونی که سالها منتظرشم مطمئنم براش رمان جالبی میشه.
شما هدفت از این وبلاگ چیه؟ امیدوارم اهداف بهتری پیدا کنی آجی

سلام اجی خوبی نه نمیخونه اجی البته فکر کنم سال ۹۴ یا ۹۵ یا ۹۶ بود که یه پیام نوشته واسه سونگ و دوستم داد به دوستش اونم به دست سونگ رسوند و سونگم از طریق دوست دوستم جوابمو داد فارسی فقط یه متن بلد بود بگه و بنویسه که مال زمان ایران اومدنش بود اجی ولی چون اون پیام منو خونده میدونه من طرفدارشم هر چند الان نمیدونم هنوزم طرفدارشم نمیدونم دوستش دارم یا نه بس که سنگدل و بی احساس شدم این وبلاگ رو یکی از دوستام برام درست کرده اجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد