lovely song
lovely song

lovely song

سیمرغ عزیزم تولدت مبارک

سلام به تمام عزیزانم خوبین ان شاءالله خسته نباشین 

خوب دوستان عزیزم بیاین ادامه مطلب امیدوارم با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید


عزیزانم امروز تولد یکی از دوستای عزیزم سیمرغ عزیزم هست 

سیمرغ عزیزم تولدت رو بهت تبریک میگم عزیزم امیدوارم که همیشه سلامت و موفق و شاد و خندون و خوشبخت باشی  و به ارزوی بزرگت برسی عزیزدلم امیدوارم پست تولدی که برات گذاشتم رو دوست داشته باشی عزیزترینم تنها کاری بود که از دستم بر میومد ببخش عزیزم 

عزیزانم اینم از پست امروزمون امیدوارم از پستم خوشتون اومده باشه و دوستش داشته باشید ممنونم از نگاه های قشنگ و مهربون تون به من و وبلاگم

 

عزیزانم بچه این دوستم که پارسال گفتم بهتون الان ماشالله نزدیک هفت ماهشه ان شاءالله که همگی حاجت روا بشین ممنونم ازتون عزیزان 

دوستون دارم تا ابد این پست رو هم تقدیم میکنم به همه ی شما عزیزانم
نظرات 7 + ارسال نظر
سیمرغ جمعه 6 تیر 1399 ساعت 18:32

سلام الهه جون
مرسی عزیزم، تو هر سال سورپرایزم میکنی
انشاءالله تو هم به تمام آرزوهات برسی
دوستت دارم

سلام اجی خوبی خواهش میکنم وظیفه اس کاری نکردم اجی ممنونم سلامت باشی اجی بازم تولدت مبارک اجی ممنونم از نظرت اجی

زهرا شنبه 7 تیر 1399 ساعت 08:22 https://farzandenakhaste.blogsky.com

تولدشون مبارک. انشالا بچه نازشون سالم و سلامت و شاد باشن

سلام اجی خوبی ممنونم سلامت باشی اجی ممنونم ازنظرت

مامان یک فرشته سه‌شنبه 10 تیر 1399 ساعت 09:07

ااا تولد سیمرغ هست؟
تولدت مبارک سیمرغ عزیز،الینا کوچولو رو ببوس

سلام اجی خوبی اره اجی ۶ تولدش بود اجی ممنونم از نظرت

سیما سه‌شنبه 10 تیر 1399 ساعت 14:57

تولدشون مبارک
بهترین ها رو براشون از خدای منان آرزومندم

سلام اجی خوبی ممنونم سللمت باشی اجی ممنونم از نظرت اجی

Marzi شنبه 14 تیر 1399 ساعت 02:43 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام عزیزم. خوبی الهه؟
چه خبر؟
اخه تو چقد خوب و مهربونی دختر
تولد همه یادته.
حال همه رو می پرسی.
تو دوست خوبی هستی. میدونستی؟!

ببخش من کم میام اینجا. این روزها هم که حالم بده. دعام کن با دل مهربونت

سلام اجی خوبی شکر تو خوبی اجی امیدوارم حالت بهتر شده باشی اجی تو به من لطف داری اجی اونقدرا هم فکر میکنی خوب نیستم عیب نداره اجی من خودم بهت خبر نمیدم وقتی اپم چون حالت خوب نیست ان شاءالله خوب میشی زود

نیلا چهارشنبه 18 تیر 1399 ساعت 02:16 http://Nilly88.niniweblog.com

سلام،خوبین؟
من شمارو از وبلاگ خاتون جون پیداکردم..

سلام ممنونم شکر خدا شما خوبین ممنونم ازتون که سر زدین

Marzi شنبه 28 تیر 1399 ساعت 23:27 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام آجی. خوبی؟ چه خبر؟

الهه اگر پیج اینستاگرام داری ادرسش بهم بده اونجا ببینمت عزیزم

سلام اجی خوبی باشه میدم بهت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد